quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij recht hebt van spreken als het daarop aankomt.
Althans, je hebt wel recht van spreken, maar het is alles behalve serieus te nemen. De eerste die in dit topic namelijk met het vingertje begon te wijzen was:
DRAGORIUS
Het is dan ook vrij opvallend dat WaterWereld dat geheel negeert.
Bedoel je die?Heeft hij het toch net zo goed over christenen hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Kom op zeg. Ik laat alleen maar even doorschemeren dat elke religie zijn extremisten heeft, in woord en in daad.
Ja en??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij heeft meer gezegd dan dat hoor
Ja, ik heb het hele artikel gelezen, hij heeft ook gezegd dat hij vindt dat de islam nog niets goeds gebracht heeft in Nederland. Dat is zijn mening.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij heeft meer gezegd dan dat hoor
Niet om het één of ander, maar ik blijf het raar vinden dat mensen in de politiek dergelijke uitspraken doen, of zich niet afzijdig houden van groepen die dergelijke uitspraken doen. Wil ik dus nioet de gewone burger de mond snoerenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja en??
Die man heeft zijn mening ergens over gegeven en wat hij ergens van vindt.
Mag dat nog in dit land?
Dat er mensen "gekwetst" zouden kunnen zijn is hun probleem.
En dat doen wij hier dus ookquote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Die man heeft zijn mening ergens over gegeven en wat hij ergens van vindt.
Laat me niet lachen? Nee het gaat helpen dat je precies hetzelfde met een andere groep doet, terwijl je het van de ene groep hekelt.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, houd toch op man. Moslims moeten vaak genoeg het onderspit delven hier op het forum. En nu ga jij huilie doen wanneer die vuile flikkers van de SGP een keer onder vuur worden genomen. Laat me niet lachen.
QFTquote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een moskee hoort ook niet thuis in Nederland.
Zucht, lees het anders nog eens .. hij had het over de aarde ..quote:Op donderdag 12 november 2009 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hele artikel gelezen, hij heeft ook gezegd dat hij vindt dat de islam nog niets goeds gebracht heeft in Nederland. Dat is zijn mening.
Waarom, omdat hij gebruik maakt van zijn recht om zijn mening te geven die al dan nietquote:Op donderdag 12 november 2009 13:18 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Zou ik minimaal denken. Beetje eng figuur.
eeuhm, hier begon het mee hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Laat me niet lachen? Nee het gaat helpen dat je precies hetzelfde met een andere groep doet, terwijl je het van de ene groep hekelt.
of te wel, het is best wel erg, maar wat de ander doet is veel erger ..quote:Op donderdag 12 november 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Nouja, hij houdt het bij een foto van een brandende moskee, ook ziek, maar hij steekt in ieder geval geen vlaggen in brand of een mes in een buik. Bijvoorbeeld
Niet helemaal.quote:
Hij zegt toch dat hij het over de extreme gelovigen heeft?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuhm, hier begon het mee hoor
[..]
of te wel, het is best wel erg, maar wat de ander doet is veel erger ..
dus ga eens fietsen met je selectieve verontwaardiging en belerende toontje
Ik heb van niemand gelezen dat hij zijn mening niet mag hebben. Maar kennelijk vindt hij zelf het uiten van die mening niet helemaal in orde, of zou hij een andere reden voor zijn excuses hebben?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inhoudelijke kritiek op de man z'n uitlatingen is prima, kritiek op zijn recht om zijn mening
te uitten is wat anders.
Althans, zo komt het soms over.
Dat vind ik jammer, dat hij zijn excuses gemaakt heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb van niemand gelezen dat hij zijn mening niet mag hebben. Maar kennelijk vindt hij zelf het uiten van die mening niet helemaal in orde, of zou hij een andere reden voor zijn excuses hebben?
hehe, maar dat is dan net even iets anders dan zijn recht om dat te mogen te zeggen, na het inhoudelijk als ziek te hebben bestempelt, te verdedigen met 'ja maar het is geen brandende vlag of een mes in de buik'quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inhoudelijke kritiek op de man z'n uitlatingen is prima, kritiek op zijn recht om zijn mening
te uitten is wat anders.
Althans, zo komt het soms over.
Ja, want hetzelfde is ook gewoon op hun site te lezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, dat hij zijn excuses gemaakt heeft.
Hij zou gewoon achter zijn mening moeten blijven staan.
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achterquote:Op donderdag 12 november 2009 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
, of zou hij een andere reden voor zijn excuses hebben?
Dat denk ik ook, dat hij onder druk gezet is. Om excuses te maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achter
je mening te staan. (die je, hoe verwerpelijk dan ook) mag hebben.
Trieste ontwikkeling wmb.
Och dat weet ik niet. Als vertegenwoordiger van een groep en als publiek figuur mag je je best een beetje maatschappelijk verantwoord uitdrukken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achter
je mening te staan. (die je, hoe verwerpelijk dan ook) mag hebben.
Trieste ontwikkeling wmb.
Waarom moet je nou weer met het vingertje wijzen?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Nouja, hij houdt het bij een foto van een brandende moskee, ook ziek, maar hij steekt in ieder geval geen vlaggen in brand of een mes in een buik. Bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |