Jammer. Heb je ook een reden gekregen?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef Rejected het volgende:
Mijn stage op de dealingroom van de ING gaat niet door. Goede reden voor jullie om short te gaan op ING.
Nog maar 4quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef sitting_elfling het volgende:
15 minuten tot jobless claims!
Alleen zullen we dit keer geen vuurwerk uit het raam zien...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog maar 4![]()
voelt beetje als oud op nieuw dit
Ik zou aan een nieuwe website werken, maar ze kregen geen goedkeuring voor een nieuwe website ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer. Heb je ook een reden gekregen?
Damn, zuigt... Maar goed, aan de andere kant wel te verwachten. ING loopt nou niet heel erg lekkerquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik zou aan een nieuwe website werken, maar ze kregen geen goedkeuring voor een nieuwe website ofzo.
Jammer dude, heb je wel gezegd dat je door de voorronde heen bent van de traders trophy?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik zou aan een nieuwe website werken, maar ze kregen geen goedkeuring voor een nieuwe website ofzo.
Kan je nagaan hoe dat elke keer hier is. Dat is ook letterlijk aftellen. Als er nog 1 minuutje is, wordt er ook netjes door iemand afgeteld. 60 second, 30 seconds .. data uit .. en dan is het ''OH FUCK(!)'' .. of .. ''YEAH(!) haha!''quote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog maar 4![]()
voelt beetje als oud op nieuw dit
Jep, maar dan liever met wat goedkopere aandelen. Besides van 59 naar 60 is niet zo heel erg hoog.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Doet iemand van jullie dat eigenlijk? En masse Smit gaan kopen aan 59 en zonder kosten aan 60 verkopen?
Nee, het is nog onderwegquote:Op donderdag 12 november 2009 11:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb je dat boek van Jeremy Siegel al uit wat SeLang aangaf? Damn, toch 1 van de beste beleggingsboeken die ik ken![]()
Intraday doe ik alleen maar olie shorts deze week.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jep, maar dan liever met wat goedkopere aandelen. Besides van 59 naar 60 is niet zo heel erg hoog.
Overigens worden shorters hier nog steeds uitgerookt als of het niks is! Vandaag was het bijna alleen maar rode cijfertjes in de portefeuilles. We zijn te greedy ..
(heb overigens nog weer eens naar vestas gekeken. Die hebben toch wel een erg hoog debt ratio, dacht van 55% ofzoiets, en slechts een profit margin van luttele percenten terwijl alle concurrenten in Azie tussen de 10 - 30% zitten)
Ik blijf op dit moment uit de posities behalve op nieuws, maar dat zijn posities die ik maximaal 3/4 minuten aanhoudt.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Intraday doe ik alleen maar olie shorts deze week.
Turbo's aex nog flink onder water (10punten).
Mja idd... Mijn n1 pick zou Suzlon zijn op dit moment, teruggevallen van 100 naar 70 whatever (rupees?) op korte termijn, dus kan naast 't potentieel in de echte wereld nog een technische correctie naar boven komen...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jep, maar dan liever met wat goedkopere aandelen. Besides van 59 naar 60 is niet zo heel erg hoog.
Overigens worden shorters hier nog steeds uitgerookt als of het niks is! Vandaag was het bijna alleen maar rode cijfertjes in de portefeuilles. We zijn te greedy ..
(heb overigens nog weer eens naar vestas gekeken. Die hebben toch wel een erg hoog debt ratio, dacht van 55% ofzoiets, en slechts een profit margin van luttele percenten terwijl alle concurrenten in Azie tussen de 10 - 30% zitten)
olie nu flink door het putjequote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Intraday doe ik alleen maar olie shorts deze week.
Turbo's aex nog flink onder water (10punten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |