quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef minutenman het volgende:
sharon osbourne.
snap zowiezo niet wat dat mens doet als jury.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef MadMaster het volgende:
Moet toegeven, met flink wat kilo's minder uurtjes photoshop ziet ze er wel beter uit...
ja, zelfs op een stilstaand plaatje zie je al dat ze niet kan dansen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Live:
[ afbeelding ]
Kelly staat links op de foto...
Ik wist dat ook niet, en ik heb toch bijna alles van Motorpsycho. Kijken of ik deze eens ergens kan opsnorren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/artist/motorpsycho___alice_cooper
Hmm lijkt me dan toch geen samenwerkingsverband te zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Hier meer info:
http://www.discogs.com/Mo(...)s-Me/release/1001141
quote:Alice Cooper offers us here an old live track from the Toronto Rock-n-roll festival from 1969, “Nobody Likes Me” is typical of his later work with lyrics about alienation and rejection.
bedoel je dat nummers van hun gecoverd zijn door een grote band, of andersom?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef schaap001 het volgende:
beide niet. ze hebben hun (naams-)bekendheid vooral te danken dankzij de covers van een andere (groooooooote) band
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:44 schreef ranja het volgende:
[..]
bedoel je dat nummers van hun gecoverd zijn door een grote band, of andersom?
in dat geval zou die grote band Motorhead moeten zijn, maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef ranja het volgende:
Gokje op Hawkwind
Budgiequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Budgie(s)?
Heb zelf langer over een album m.b.t. een dierentuin moeten denken dan dat jij nodig had voor het antwoord...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelf langer over een album m.b.t. een dierentuin moeten denken dan dat jij nodig had voor het antwoord...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |