Zo, en nu blaat ik weer eens eventjes wat, ik vraag me af of ik inderdaad ergens gelezen had dat het nooit mag voorkomen dat overheids-HAH tegelijk met particuliere HAH bezorgd mag worden. Althans, tegelijkertijd of op één dag...
Wat is het geval: Afgelopen donderdag hadden mijn collega's van mijn wijk de ovh-hah "test de ovchipkaart" voor enkel de stadsregio Amsterdam, én de TNT Webshopfolder. Ik meen ergens gelezen te hebben dat, áls er op een dag een ovh hah voorkomt, er géén overige hah meegezonden mocht worden.
In "ons" geval was het zo dat er, naar het later bleek, er toch nog losse bundeltjes ovchipcardfolders ergens onderaan/tussen de overige bundeltjes/post zat. En nergens een uitleg of duidelijkmaking dat je daar ook ff naar moest gaan zoeken..
Dus niet alleen ik maar ook enkele collega's kwamen na 3/4e van hun wijk/ronde/loop, dus tekort. En ammehoela om telkens specifiek de ovchipcfolders tussen de webshopfolders tussenuit te plukken bij de ja/neestickers...! We werden 's morgens al via sms gewaarschuwd dat de post een half tot een heel uur later zal aankomen... Dus begon men ook al een tijdje later...
Ik was zelf pas rond 16:35 klaar, en toen ik aankwam bij 't depot zat er nog een collega te wachten op haar man die haar zou gaan helpen want anders was ze echt nooit vóór 18:00 klaar...
Anyways, OverheidsHAH mag sowieso toch nooit gecombineerd worden met 'gewone' hah? Ik meen dat ergens gelezen te hebben, en ga er zeker ook ff naar op zoek, maar misschien is iemand via dit forum sneller...
En dan denk ik, vrijdags, na al die "shit" van donderdag, zal het wel meevallen vandaag. Helaas.. Net als vorige week vrijdag -opnieuw- de flyer van 'decemberbaan' oid in elke bus mogen proppen. Waarom in godsnaam na amper 1 week alweer? Tjah, als er al weinig man op reageren dan zal men wel denken van nee dit is nix voor mij (Wat wil je ook in een wijk met vooral senioren en werkenden?)
En om het feit om t opnieuw onder de aandacht brengen? Ik werd al tot 4 keer toe door (voornamelijk) flatbewoners toegesproken van he nee he niet weer deze onzin...
Tjah, TNT zal het vast goed bedoeld hebben, maarja...
En als kadootje, men voorspelde bij het weer dat het pas vanaf 16:00 ongeveer zou gaan beginnen te druppen. Hier was het rond 13:50 dus al prijs, en dan ook vrijwel gelijk vrij stevige regen, liep ik dan zonder regenjas... :|
Ik denk dan nu ook zo van, als al die bewoners die TNT bezorgers-werf flyers in de bus krijgen, en mij zien lopen in de stromende regen, dat ze massaal denken van "ammehoela liever hij dan ik, mij niet gezien"...
Sorry, maar de motivering raakt er zo wel een beetje uit, en ohjah, planning van wanneer en watvoor HAH ophangen in 't depot? Dat is al een ruim jaar niet meer aan de orde, in februari was er nog een overleg (was ik zelf niet bij maar heb wel t verslag van gehad) en vroeg er al iemand (een directe collega van me) of er weer eens die planningen opgehangen konden worden. Inmiddels zijn we dus 9 maanden verder, en heb ik zelf al een keer of 5 aan onze pb+ er om gevraagd, en nog altijd..... noppes!

Enige waar die pb+ 'goed' in schijnt te zijn is het op redelijke tijd te waarschuwen dat de post wat later zal zijn, moet ik hem wel weer meegeven.... maargoed.... leuk is anders...... ;x
Och, als ik toch nog ff bezig ben, bus/belpakketjes die -duidelijk- te groot zijn voor brievenbusgleuven... 't Scheelde al enorm dat die 2 bewoners gister toevallig thuis waren toen ik maar ff aanbelde... Pff...
Ga denk maar ff mailtje schrijven binnenkort...
[Voor de goede orde, ik ben dus een "simpele" bezorger op de wo/do/vr ergens in een wijk in Amstelveen]
[ Bericht 1% gewijzigd door JMT op 21-11-2009 05:03:37 ]