Je bereid de post voor, en daarna bestel je het?quote:Als zaterdagbesteller werk je een deel binnen en een deel buiten. Je bereidt zelf alle post voor die je daarna gaat bestellen. Het eerste is binnenwerk en dat gebeurt op een postvestiging. Daarna ga je jouw wijk in en lever je de poststukken en ongeadresseerde post op de juiste adressen in je eigen bestelwijk af. Het klinkt eenvoudig en dat is het ook.
Bestellen is bezorgenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Mirel het volgende:
http://www.tntpost.nl/ove(...)besteller/index.aspx
Heeft vast iets met VOS te maken.
[..]
Je bereid de post voor, en daarna bestel je het?Betekent bestellen in dit geval iets anders?
idd apart jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag werd ik tijdens het bestellen teruggeroepen door iemand. Niet omdat er een verkeerde brief bij zat. Nee, dit keer moest ik de brief voorlezen. De klant is analfabeet. Toch wel merkwaardig als je iemands 'loonbriefje' van de sociale dienst moet voorlezen en uitleggen.
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:22 schreef gelebeer het volgende:
Haha, zo stond ik een keer bij een flat. Pakt een man mijn karretje vast en begint er mee weg te lopen. Dus ik ren erachter aan, zegt ie: "zo, ben ik toch nog een keer postbode geweest"
quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:22 schreef gelebeer het volgende:
Haha, zo stond ik een keer bij een flat. Pakt een man mijn karretje vast en begint er mee weg te lopen. Dus ik ren erachter aan, zegt ie: "zo, ben ik toch nog een keer postbode geweest"
Inderdaad. Zal wel een eenmale uitkering bij zitten. Ik krijg pas straks mijn strookje binnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef Sapphira het volgende:![]()
Bij mij kwam er gisteren iemand naar buiten en die begon over zijn camera te vertellen. Dat hij foto's maakt van vlekken op de ramen en van weerspiegelingen in auto's.![]()
Loon is gestort!En het is nog een leuk bedragje ook! Ik had eigenlijk niet zoveel verwacht.
![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Leuk trouwens, die fietsvergoeding op de loonstrook. Gebruik m'n fiets nooit bij het bezorgen![]()
Klopt. VOG geld zit erbij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel een eenmale uitkering bij zitten. Ik krijg pas straks mijn strookje binnen.
Nooit een kadobon gehad hier...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef MissSpooky het volgende:
EINDELIJK, de kadowinkel van de TNT is weer "bijgevuld".(Nope, die cadeaubon had ik nogsteeds niet gebruikt.)
Soon to be mine:
[ afbeelding ]
Ja die ken ik nog wel. Die waren fijn. De nostalgiequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:55 schreef Bloemhof het volgende:
Ja, hopelijk hebben we morgen inderdaad een ander formaat C1000, vond de C1000 van 2 weken terug stukken beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |