abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 21:30:24 #126
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74865272
http://www.tntpost.nl/ove(...)besteller/index.aspx
Heeft vast iets met VOS te maken.
quote:
Als zaterdagbesteller werk je een deel binnen en een deel buiten. Je bereidt zelf alle post voor die je daarna gaat bestellen. Het eerste is binnenwerk en dat gebeurt op een postvestiging. Daarna ga je jouw wijk in en lever je de poststukken en ongeadresseerde post op de juiste adressen in je eigen bestelwijk af. Het klinkt eenvoudig en dat is het ook.
Je bereid de post voor, en daarna bestel je het? Betekent bestellen in dit geval iets anders?
When all else fails, you always have delusion.
pi_74867240
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Mirel het volgende:
http://www.tntpost.nl/ove(...)besteller/index.aspx
Heeft vast iets met VOS te maken.
[..]

Je bereid de post voor, en daarna bestel je het? Betekent bestellen in dit geval iets anders?
Bestellen is bezorgen
pi_74869175
Vandaag werd ik tijdens het bestellen teruggeroepen door iemand. Niet omdat er een verkeerde brief bij zat. Nee, dit keer moest ik de brief voorlezen. De klant is analfabeet. Toch wel merkwaardig als je iemands 'loonbriefje' van de sociale dienst moet voorlezen en uitleggen.
pi_74869506
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag werd ik tijdens het bestellen teruggeroepen door iemand. Niet omdat er een verkeerde brief bij zat. Nee, dit keer moest ik de brief voorlezen. De klant is analfabeet. Toch wel merkwaardig als je iemands 'loonbriefje' van de sociale dienst moet voorlezen en uitleggen.
idd apart ja

Trouwens, ik had er nooit zo bij stilgestaan.. maar wat zeggen mensen suffe dingen tegen postbodes! Laatst had ik een Jan van Veen-imitator die zei: Zo, ben je alles weer lekker aan het voldouwen??
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74875429
Haha, zo stond ik een keer bij een flat. Pakt een man mijn karretje vast en begint er mee weg te lopen. Dus ik ren erachter aan, zegt ie: "zo, ben ik toch nog een keer postbode geweest"
Out for my own, to live my own way...
pi_74876036
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:22 schreef gelebeer het volgende:
Haha, zo stond ik een keer bij een flat. Pakt een man mijn karretje vast en begint er mee weg te lopen. Dus ik ren erachter aan, zegt ie: "zo, ben ik toch nog een keer postbode geweest"
Hahaha wtf
pi_74877756
Hehe lol xD
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74877847
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:22 schreef gelebeer het volgende:
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74879452

Bij mij kwam er gisteren iemand naar buiten en die begon over zijn camera te vertellen. Dat hij foto's maakt van vlekken op de ramen en van weerspiegelingen in auto's.

Loon is gestort! En het is nog een leuk bedragje ook! Ik had eigenlijk niet zoveel verwacht.
pi_74881311
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef Sapphira het volgende:

Bij mij kwam er gisteren iemand naar buiten en die begon over zijn camera te vertellen. Dat hij foto's maakt van vlekken op de ramen en van weerspiegelingen in auto's.

Loon is gestort! En het is nog een leuk bedragje ook! Ik had eigenlijk niet zoveel verwacht.
Inderdaad. Zal wel een eenmale uitkering bij zitten. Ik krijg pas straks mijn strookje binnen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 november 2009 @ 12:26:39 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74881713
ik zou het niet weten. Ik heb ook meer dan gebruikelijk, maar dat komt omdat ik extra uren heb gedraaid
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:48:43 #137
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74882451
Ik heb weleens een oude dorpsgek met een grote zwarte baard gesproken en die hield zowaar een heel betoog over oud - Christelijk Europa en dat het vroeger allemaal beter was en blablabla.

Tegenwoordig wens ik 'm alleen een goed weekend en rijd daarna weer zo snel mogelijk weg.
Nothing is what it seems
pi_74883186
Leuk trouwens, die fietsvergoeding op de loonstrook. Gebruik m'n fiets nooit bij het bezorgen
pi_74884440
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Leuk trouwens, die fietsvergoeding op de loonstrook. Gebruik m'n fiets nooit bij het bezorgen
Ik ook niet. En wat voor C1000 HAH hebben we morgen? Beetje normaal redelijk formaat zonder een extra flap. Die van vorige week waren echt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zipportal op 20-11-2009 13:58:11 ]
pi_74886449
Ja, hopelijk hebben we morgen inderdaad een ander formaat C1000, vond de C1000 van 2 weken terug stukken beter.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:29:50 #141
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74887411
Zo ik ben 17 geworden.
Val ik lekker qua loon in een schaal hoger bij TNT

Er staat op mijn brief 28 nov. indiensttreding.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74888451
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Inderdaad. Zal wel een eenmale uitkering bij zitten. Ik krijg pas straks mijn strookje binnen.
Klopt. VOG geld zit erbij. Maar dan nog had ik niet verwacht dat ik dit loon zou krijgen.

Oh trouwens. Weet iemand welke overuren er bij dit loon zitten? Overuren van oktober of november?
pi_74888493
Woohoo, net loon binnen leuke fietsvergoeding ook (jammergenoeg gebruik ik wél m'n fiets, en is dat ook te merken )

En morgen vrij genomen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74889055
EINDELIJK, de kadowinkel van de TNT is weer "bijgevuld". (Nope, die cadeaubon had ik nogsteeds niet gebruikt.)

Soon to be mine:

pi_74890858
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef MissSpooky het volgende:
EINDELIJK, de kadowinkel van de TNT is weer "bijgevuld". (Nope, die cadeaubon had ik nogsteeds niet gebruikt.)

Soon to be mine:
[ afbeelding ]
Nooit een kadobon gehad hier...

Op intranet staat ook nog een link naar de kadowinkel voor personeel, krijg je 10% korting. Misschien dat je die ook nog kan gebruiken
pi_74891495
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:55 schreef Bloemhof het volgende:
Ja, hopelijk hebben we morgen inderdaad een ander formaat C1000, vond de C1000 van 2 weken terug stukken beter.
Ja die ken ik nog wel. Die waren fijn. De nostalgie
pi_74891780
ik heb mijn loonstrook ook, maar bij mij is het net zoveel als vorige maand
pi_74892219
Hoe log je trouwens in bij pvtnt.nl?
pi_74892843
Binnenkort kerstpakket
Noot noot.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 18:49:16 #150
73911 ultra_ivo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')