word er idd ook behoorlijk krankjorum van, vaak ook gewoon 2 per dag... iedere week wel wat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef YazooW het volgende:
Jeuj, loon is weer binnen
Reiskostenvergoeding = e12,72 , en dat terwijl het maar 5 minuutjes fietsen is voor mij![]()
Weet iemand trouwens of ons koffiegeld () afgeschaft gaat worden als volgende week DPM ingaat? Ik werk namelijk maar 3 uurtjes op een avond dus dat zou betekenen dat ik geen recht meer heb op pauze, dus zou ik ook geen tijd hebben natuurlijk om koffie te halen...
Worden jullie trouwens ook helemaal ondergespamt met brieven van TNT? Als ze nou eens al die brieven die ze versturen naar het personeel zouden opsparen en 1x in de maand zouden versturen kunnen ze volgens mij heeeeeeel veel geld besparen
Alleen die tas had nog wel wat waarde. De rest was troep. Of ze gooien bijvoorbeeld kruidenboter in het pakket, maar er zijn dan geen crackers bij..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze staan hier al. Hopelijk is het wat beter dan die, met alle respect (gegeven paard enzow) waardeloze rommel van vorig jaar. Een lekke bal, een pomp die na 3x pompen de geest al geeft, etc. Het Playmobile-poppetje was wel leuk, de rest heb ik in de afvalcontainer gemieterd. Geef dan wat nuttigs! Iets van etenswaar ofzo, koffie, chocola, dat soort werk.
De doos verraadt voor dit jaar een Italiaans thema. Dus hopelijk wat (goed houdbare) etenswaren. Weten jullie nog het schimmelpakket (herstel: sinaasappelpakket) van een paar jaar terug?
Die zijn altijd welkom, alleen jammer dat het steevast de meest smakeloze pepernoten (althans, het zijn eigenlijk kruidnoten: pepernoten zijn van die keiharde vierkante brokken, een soort versteende taai-taai) zijn die er bestaan, nml die van bakkerij het Stoepje. Wat meer speculaaskruiden toevoegen aan de receptuur zou een hoop schelen............quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En 5 december natuurlijk weer pepernoten.![]()
Gewoon zak losmaken en door de brievenbus gooien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb 5 december vrij genomen![]()
Zal mij benieuwen hoe ze die kruidnoten bij mij bezorgen
Ja, zeker weten! Maarja, wat wil je anders? TNT is nou eenmaal een postbedrijf, dus dan maken ze er gebruik van ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef YazooW het volgende:
Worden jullie trouwens ook helemaal ondergespamt met brieven van TNT? Als ze nou eens al die brieven die ze versturen naar het personeel zouden opsparen en 1x in de maand zouden versturen kunnen ze volgens mij heeeeeeel veel geld besparen
bij ons zijnd e automaten weg omdat er te weinig gebruikv an werd gemaakt ofzo... koffieautomaat stat er nog wel, en nog wat, maar ik maak er ook nooit gebruik van dus geen idee eigenijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ja, zeker weten! Maarja, wat wil je anders? TNT is nou eenmaal een postbedrijf, dus dan maken ze er gebruik van ook.![]()
Volgens mij hebben ze bij ons op de vestiging trouwens wel een goede manier gevonden om geld te besparen. Sinds kort staan er namelijk nieuwe automaten om drinken en etenswaar uit te trekken. Deze geven 9 van de 10 keer de melding dat er geen wisselgeld wordt gegeven.
Zat daar zo'n citruspers in, van Princess? Wel leuk ding... maar meer kan ik me er niet van herinneren..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weten jullie nog het schimmelpakket (herstel: sinaasappelpakket) van een paar jaar terug?
pakketjes die wel in een standaard brievenbus passen en waarbij de brievenbussen te groot zijn of echt te grote pakjes (belstukken)?quote:Op zaterdag 21 november 2009 04:57 schreef JMT het volgende:
Och, als ik toch nog ff bezig ben, bus/belpakketjes die -duidelijk- te groot zijn voor brievenbusgleuven... 't Scheelde al enorm dat die 2 bewoners gister toevallig thuis waren toen ik maar ff aanbelde... Pff...
Uiteraard. 2e kerstdag is geen enkel bedrijf open, behalve die grote winkelketens à la Ikea etc...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef gelebeer het volgende:
Hebben we eigenlijk vrij op 2e kerstdag?
Ik heb ook een keer die combinatie gehad, net toen ik was begonnen bij TNT. Wat een drama! Inderdaad een gigantisch geklooi bij al die brievenbussen met een sticker. Heb geen idee of het mag of niet, heb het na die ene keer nooit meer gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2009 04:57 schreef JMT het volgende:
Anyways, OverheidsHAH mag sowieso toch nooit gecombineerd worden met 'gewone' hah? Ik meen dat ergens gelezen te hebben, en ga er zeker ook ff naar op zoek, maar misschien is iemand via dit forum sneller...
t klinkt idd erg onhandig... met 2 losse bundels is het dan nog het makelijkst denk ik, maar dan moaet je eigenlijk al met 2 man lopen, anders duurt t wel erg langquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer die combinatie gehad, net toen ik was begonnen bij TNT. Wat een drama! Inderdaad een gigantisch geklooi bij al die brievenbussen met een sticker. Heb geen idee of het mag of niet, heb het na die ene keer nooit meer gezien.
Lol dat ga ik er 5 december ook in zettenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag eindelijk weer C1000 zonder de vervelende kutflapjes!!En op mijn bezorgingsrapport stond bij diegene die het brengen: Sint en Piet.
Hier was het ook lekker weer en niet al te veel post. En vandaag m'n ontslagbrief ingeleverd, ik treed per 21 december officieel uit dienst. TC was er overigens niet al te blij mee, kennelijk vallen zelfs de zaterdagbestellers met bosjes tegelijk uit..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Lol dat ga ik er 5 december ook in zetten
Vandaag weer eens twee andere wijken gelopen, waaronder een winkelstraat. Was wel eens leuk voor de verandering. Maar dat kwam ook doordat er weinig post was en heerlijk weer
Ja, ik was helemaal in shockquote:
Misschien dat het ligt aan de downtimequote:Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal in shockVooral omdat vorige week zaterdag zo gigantisch veel was
Dat heb je hier nou ook altijd. Vraag me niet hoe het komt, maar altijd als het rustig is zijn die rode bakken enorm laat. Daarentegen als het druk is komen ze al om 8.30 met de middagwijken aanzetten.quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef greatchampion het volgende:
Inderdaad weinig post in de blauwe bakken, helaas waren de rode bakken daarentegen 3 kwartier te laat. Ik was dus gisteren nog steeds even laat klaar als normaal....
Dat waren gewoon te grote pakketjes die niet door een standaard brievenbus passen. (Dat heten dus bel-stukken als ik t goed begrijp?)quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
pakketjes die wel in een standaard brievenbus passen en waarbij de brievenbussen te groot zijn of echt te grote pakjes (belstukken)?
Daaroverkun je alleen bij de bewoner klagen. Als het om echte belstukken gaat, dan moeten die tegenwoordig met pakketpost mee.quote:Op maandag 23 november 2009 02:42 schreef JMT het volgende:
Eentje ervan zou er misschien nog nét door gepast hebben, maar dat was dan ook geen standaard-gleuf. Diens bewoner was gelukkig wel thuis dus.
Soms heb ik ook weleens van die pakketten die kwa grootte wel door een brievenbus kunnen, maar doordat ze zo onhandzaam zijn ik ze meestal niet op een normale manier erdoorheen gedrukt krijg... Bijvoorbeeld van die rood - witte plastic zakjes met een t - shirt erin ofzo. Ècht, zo irrrrrrritant...quote:Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daaroverkun je alleen bij de bewoner klagen. Als het om echte belstukken gaat, dan moeten die tegenwoordig met pakketpost mee.
Van de H&M jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:41 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Soms heb ik ook weleens van die pakketten die kwa grootte wel door een brievenbus kunnen, maar doordat ze zo onhandzaam zijn ik ze meestal niet op een normale manier erdoorheen gedrukt krijg... Bijvoorbeeld van die rood - witte plastic zakjes met een t - shirt erin ofzo. Ècht, zo irrrrrrritant...
Omg?quote:Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Geen regen gehad toen ik aan het lopen was![]()
Wel de eerste lading kerstkaarten
Dat is echt niet te doen hier, volgens mij heeft ruim de helft van de huizen hier een te kleine brievenbus.quote:Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daaroverkun je alleen bij de bewoner klagen. Als het om echte belstukken gaat, dan moeten die tegenwoordig met pakketpost mee.
quote:TNT-werknemers willen geen salaris inleveren
UTRECHT - De werknemers van TNT willen geen salaris inleveren om gedwongen ontslag van medewerkers bij het postbedrijf te vermijden. Dat blijkt uit peilingen die de vakbonden Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak onder hun leden hebben gehouden.
Bij beide bonden sprak een meerderheid zich uit tegen verslechtering van de arbeidsvoorwaarden. Dit meldden de bonden maandag.
Dit voorjaar verwierpen de leden van beide vakbonden al een principeakkoord tussen de vakbonden en TNT over verslechtering van de arbeidsvoorwaarden in ruil voor een werkgelegenheidsgarantie voor drie jaar.
Alternatief
De bonden onderzochten daarna andere mogelijkheden om het ontslag van 11.000 werknemers te vermijden. Een alternatief werd echter niet gevonden, waarna de afgelopen weken wederom aan de werknemers werd gevraagd of zij bereid waren om salaris in te leveren.
TNT wil bij zijn postdivisie ingrijpen omdat er minder post wordt bezorgd en de concurrentie is toegenomen. De bonden gaan nu opnieuw met TNT om de tafel.
http://www.nu.nl/economie(...)laris-inleveren.html
Jup. Vorig jaar waren ze er hier ook al vroeg bij. Ach, onze achtertuin is ook al versierdquote:
Kreeg de eerste al in oktoberquote:Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Geen regen gehad toen ik aan het lopen was![]()
Wel de eerste lading kerstkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |