abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74893345
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef YazooW het volgende:
Jeuj, loon is weer binnen
Reiskostenvergoeding = e12,72 , en dat terwijl het maar 5 minuutjes fietsen is voor mij
Weet iemand trouwens of ons koffiegeld ( ) afgeschaft gaat worden als volgende week DPM ingaat? Ik werk namelijk maar 3 uurtjes op een avond dus dat zou betekenen dat ik geen recht meer heb op pauze, dus zou ik ook geen tijd hebben natuurlijk om koffie te halen...

Worden jullie trouwens ook helemaal ondergespamt met brieven van TNT? Als ze nou eens al die brieven die ze versturen naar het personeel zouden opsparen en 1x in de maand zouden versturen kunnen ze volgens mij heeeeeeel veel geld besparen
word er idd ook behoorlijk krankjorum van, vaak ook gewoon 2 per dag... iedere week wel wat.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74893662
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ze staan hier al. Hopelijk is het wat beter dan die, met alle respect (gegeven paard enzow) waardeloze rommel van vorig jaar. Een lekke bal, een pomp die na 3x pompen de geest al geeft, etc. Het Playmobile-poppetje was wel leuk, de rest heb ik in de afvalcontainer gemieterd. Geef dan wat nuttigs! Iets van etenswaar ofzo, koffie, chocola, dat soort werk.

De doos verraadt voor dit jaar een Italiaans thema. Dus hopelijk wat (goed houdbare) etenswaren. Weten jullie nog het schimmelpakket (herstel: sinaasappelpakket) van een paar jaar terug?
Alleen die tas had nog wel wat waarde. De rest was troep. Of ze gooien bijvoorbeeld kruidenboter in het pakket, maar er zijn dan geen crackers bij..

En 5 december natuurlijk weer peppernoten. Heb liever een chocloadeletter van Droste. De beste die er zijn. Vorig jaar hadden ze te weinig peppernoten, waaronder ik en nog een paar geen hadden gekregen. En was het maar de vraag, of nog wat konden krijgen. Maar gelukkig toch nog goed gekomen.

pi_74896509
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

En 5 december natuurlijk weer pepernoten.
Die zijn altijd welkom, alleen jammer dat het steevast de meest smakeloze pepernoten (althans, het zijn eigenlijk kruidnoten: pepernoten zijn van die keiharde vierkante brokken, een soort versteende taai-taai) zijn die er bestaan, nml die van bakkerij het Stoepje. Wat meer speculaaskruiden toevoegen aan de receptuur zou een hoop schelen............
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 november 2009 @ 20:32:24 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74896591
Ik heb 5 december vrij genomen

Zal mij benieuwen hoe ze die kruidnoten bij mij bezorgen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74897302
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb 5 december vrij genomen

Zal mij benieuwen hoe ze die kruidnoten bij mij bezorgen
Gewoon zak losmaken en door de brievenbus gooien.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_74898671
Hebben we eigenlijk vrij op 2e kerstdag?
Out for my own, to live my own way...
pi_74898767
Wij kregen die zak kruidnoten vorig jaar eind november. Hij was hier thuis vrij snel op trouwens
Ben ook heel benieuwd naar het kerstpakket. Als het inderdaad een Italiaanse inhoud heeft (qua eten dan) vind ik het perfecto
pi_74898790
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef YazooW het volgende:
Worden jullie trouwens ook helemaal ondergespamt met brieven van TNT? Als ze nou eens al die brieven die ze versturen naar het personeel zouden opsparen en 1x in de maand zouden versturen kunnen ze volgens mij heeeeeeel veel geld besparen
Ja, zeker weten! Maarja, wat wil je anders? TNT is nou eenmaal een postbedrijf, dus dan maken ze er gebruik van ook.

Volgens mij hebben ze bij ons op de vestiging trouwens wel een goede manier gevonden om geld te besparen. Sinds kort staan er namelijk nieuwe automaten om drinken en etenswaar uit te trekken. Deze geven 9 van de 10 keer de melding dat er geen wisselgeld wordt gegeven.
Tok.
pi_74899720
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ja, zeker weten! Maarja, wat wil je anders? TNT is nou eenmaal een postbedrijf, dus dan maken ze er gebruik van ook.

Volgens mij hebben ze bij ons op de vestiging trouwens wel een goede manier gevonden om geld te besparen. Sinds kort staan er namelijk nieuwe automaten om drinken en etenswaar uit te trekken. Deze geven 9 van de 10 keer de melding dat er geen wisselgeld wordt gegeven.
bij ons zijnd e automaten weg omdat er te weinig gebruikv an werd gemaakt ofzo... koffieautomaat stat er nog wel, en nog wat, maar ik maak er ook nooit gebruik van dus geen idee eigenijk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:59:02 #163
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74900509
Zitten hier ook collega's van ICT Mail of alleen postbodes?
pi_74902737
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Weten jullie nog het schimmelpakket (herstel: sinaasappelpakket) van een paar jaar terug?
Zat daar zo'n citruspers in, van Princess? Wel leuk ding... maar meer kan ik me er niet van herinneren..
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:26:14 #165
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74903131
Net gebeld door mijn Teamleider!

Ik moet volgende week om 08.00 beginnen. Dat word vroeg uit mijn bed voor de kranten om te kunnen douche en eten.
Hoop dat ik niet meteen in mijn eentje moet lopen?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74903527
Nee, de eerste paar keer loopt er iemand met je mee.
pi_74905410
Zo, en nu blaat ik weer eens eventjes wat, ik vraag me af of ik inderdaad ergens gelezen had dat het nooit mag voorkomen dat overheids-HAH tegelijk met particuliere HAH bezorgd mag worden. Althans, tegelijkertijd of op één dag...

Wat is het geval: Afgelopen donderdag hadden mijn collega's van mijn wijk de ovh-hah "test de ovchipkaart" voor enkel de stadsregio Amsterdam, én de TNT Webshopfolder. Ik meen ergens gelezen te hebben dat, áls er op een dag een ovh hah voorkomt, er géén overige hah meegezonden mocht worden.
In "ons" geval was het zo dat er, naar het later bleek, er toch nog losse bundeltjes ovchipcardfolders ergens onderaan/tussen de overige bundeltjes/post zat. En nergens een uitleg of duidelijkmaking dat je daar ook ff naar moest gaan zoeken..

Dus niet alleen ik maar ook enkele collega's kwamen na 3/4e van hun wijk/ronde/loop, dus tekort. En ammehoela om telkens specifiek de ovchipcfolders tussen de webshopfolders tussenuit te plukken bij de ja/neestickers...! We werden 's morgens al via sms gewaarschuwd dat de post een half tot een heel uur later zal aankomen... Dus begon men ook al een tijdje later...

Ik was zelf pas rond 16:35 klaar, en toen ik aankwam bij 't depot zat er nog een collega te wachten op haar man die haar zou gaan helpen want anders was ze echt nooit vóór 18:00 klaar...
Anyways, OverheidsHAH mag sowieso toch nooit gecombineerd worden met 'gewone' hah? Ik meen dat ergens gelezen te hebben, en ga er zeker ook ff naar op zoek, maar misschien is iemand via dit forum sneller...

En dan denk ik, vrijdags, na al die "shit" van donderdag, zal het wel meevallen vandaag. Helaas.. Net als vorige week vrijdag -opnieuw- de flyer van 'decemberbaan' oid in elke bus mogen proppen. Waarom in godsnaam na amper 1 week alweer? Tjah, als er al weinig man op reageren dan zal men wel denken van nee dit is nix voor mij (Wat wil je ook in een wijk met vooral senioren en werkenden?)
En om het feit om t opnieuw onder de aandacht brengen? Ik werd al tot 4 keer toe door (voornamelijk) flatbewoners toegesproken van he nee he niet weer deze onzin...
Tjah, TNT zal het vast goed bedoeld hebben, maarja...

En als kadootje, men voorspelde bij het weer dat het pas vanaf 16:00 ongeveer zou gaan beginnen te druppen. Hier was het rond 13:50 dus al prijs, en dan ook vrijwel gelijk vrij stevige regen, liep ik dan zonder regenjas... :|

Ik denk dan nu ook zo van, als al die bewoners die TNT bezorgers-werf flyers in de bus krijgen, en mij zien lopen in de stromende regen, dat ze massaal denken van "ammehoela liever hij dan ik, mij niet gezien"...

Sorry, maar de motivering raakt er zo wel een beetje uit, en ohjah, planning van wanneer en watvoor HAH ophangen in 't depot? Dat is al een ruim jaar niet meer aan de orde, in februari was er nog een overleg (was ik zelf niet bij maar heb wel t verslag van gehad) en vroeg er al iemand (een directe collega van me) of er weer eens die planningen opgehangen konden worden. Inmiddels zijn we dus 9 maanden verder, en heb ik zelf al een keer of 5 aan onze pb+ er om gevraagd, en nog altijd..... noppes!

Enige waar die pb+ 'goed' in schijnt te zijn is het op redelijke tijd te waarschuwen dat de post wat later zal zijn, moet ik hem wel weer meegeven.... maargoed.... leuk is anders...... ;x

Och, als ik toch nog ff bezig ben, bus/belpakketjes die -duidelijk- te groot zijn voor brievenbusgleuven... 't Scheelde al enorm dat die 2 bewoners gister toevallig thuis waren toen ik maar ff aanbelde... Pff...

Ga denk maar ff mailtje schrijven binnenkort...

[Voor de goede orde, ik ben dus een "simpele" bezorger op de wo/do/vr ergens in een wijk in Amstelveen]

[ Bericht 1% gewijzigd door JMT op 21-11-2009 05:03:37 ]
Pomtiedomtiedom...
  FOK!fotograaf zaterdag 21 november 2009 @ 09:16:52 #168
73911 ultra_ivo
pi_74905964
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 04:57 schreef JMT het volgende:
Och, als ik toch nog ff bezig ben, bus/belpakketjes die -duidelijk- te groot zijn voor brievenbusgleuven... 't Scheelde al enorm dat die 2 bewoners gister toevallig thuis waren toen ik maar ff aanbelde... Pff...
pakketjes die wel in een standaard brievenbus passen en waarbij de brievenbussen te groot zijn of echt te grote pakjes (belstukken)?
pi_74906195
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef gelebeer het volgende:
Hebben we eigenlijk vrij op 2e kerstdag?
Uiteraard. 2e kerstdag is geen enkel bedrijf open, behalve die grote winkelketens à la Ikea etc...
pi_74906268
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 04:57 schreef JMT het volgende:

Anyways, OverheidsHAH mag sowieso toch nooit gecombineerd worden met 'gewone' hah? Ik meen dat ergens gelezen te hebben, en ga er zeker ook ff naar op zoek, maar misschien is iemand via dit forum sneller...
Ik heb ook een keer die combinatie gehad, net toen ik was begonnen bij TNT. Wat een drama! Inderdaad een gigantisch geklooi bij al die brievenbussen met een sticker. Heb geen idee of het mag of niet, heb het na die ene keer nooit meer gezien.
pi_74908259
Vandaag eindelijk weer C1000 zonder de vervelende kutflapjes!! En op mijn bezorgingsrapport stond bij diegene die het brengen: Sint en Piet.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_74908458
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:45 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer die combinatie gehad, net toen ik was begonnen bij TNT. Wat een drama! Inderdaad een gigantisch geklooi bij al die brievenbussen met een sticker. Heb geen idee of het mag of niet, heb het na die ene keer nooit meer gezien.
t klinkt idd erg onhandig... met 2 losse bundels is het dan nog het makelijkst denk ik, maar dan moaet je eigenlijk al met 2 man lopen, anders duurt t wel erg lang
pi_74908618
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag eindelijk weer C1000 zonder de vervelende kutflapjes!! En op mijn bezorgingsrapport stond bij diegene die het brengen: Sint en Piet.
Lol dat ga ik er 5 december ook in zetten

Vandaag weer eens twee andere wijken gelopen, waaronder een winkelstraat. Was wel eens leuk voor de verandering. Maar dat kwam ook doordat er weinig post was en heerlijk weer
pi_74910160
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Lol dat ga ik er 5 december ook in zetten

Vandaag weer eens twee andere wijken gelopen, waaronder een winkelstraat. Was wel eens leuk voor de verandering. Maar dat kwam ook doordat er weinig post was en heerlijk weer
Hier was het ook lekker weer en niet al te veel post. En vandaag m'n ontslagbrief ingeleverd, ik treed per 21 december officieel uit dienst. TC was er overigens niet al te blij mee, kennelijk vallen zelfs de zaterdagbestellers met bosjes tegelijk uit..
Ik hoop stiekem dat ik nog wel m'n kerstpakketje mee krijg...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 november 2009 @ 17:25:23 #175
Maffe Fries
pi_74911600
Gister eindelijk eens een dag vrij gehad zonder dat ik of in het buitenland zat of anderszins weg moest. Heerlijk
pi_74913690
Heeeeeel erg weinig post gisteren
Noot noot.
pi_74913794
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
idd
pi_74913900
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Gek he
pi_74915242
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Gek he
Ja, ik was helemaal in shock Vooral omdat vorige week zaterdag zo gigantisch veel was
Noot noot.
pi_74915481
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, ik was helemaal in shock Vooral omdat vorige week zaterdag zo gigantisch veel was
Misschien dat het ligt aan de downtime
pi_74916035
Ik was gister al helemaal aan het zoeken naar extra blauwe bakken, en ik heb 3x gecontroleerd of ik wel alles had gehad
pi_74917973
Inderdaad weinig post in de blauwe bakken, helaas waren de rode bakken daarentegen 3 kwartier te laat . Ik was dus gisteren nog steeds even laat klaar als normaal....
pi_74921800
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef greatchampion het volgende:
Inderdaad weinig post in de blauwe bakken, helaas waren de rode bakken daarentegen 3 kwartier te laat . Ik was dus gisteren nog steeds even laat klaar als normaal....
Dat heb je hier nou ook altijd. Vraag me niet hoe het komt, maar altijd als het rustig is zijn die rode bakken enorm laat. Daarentegen als het druk is komen ze al om 8.30 met de middagwijken aanzetten.

Wat me ook opvalt is dat als het rustig is, dat er dan overal teamcoaches over de zaal rondlopen, die in koor verkondigen dat het toch wel heel erg rustig is. Maar op drukke momenten zie je ze nergens, laat staan dat ooit zullen toegeven dat het druk is. Nee, dan verdwijnen ze massaal in hun kantoortje om te gaan ouwehoeren en koffiedrinken. Dat heet dan "TC-overleg", en tijdens dit overleg mag je ze absoluut niet storen, behalve bij calamiteiten. Dat staat in de pas aan ons uitgereikte "huisregels".
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 22 november 2009 @ 21:44:42 #184
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74921882
Ik had mijn wijk in een dikke 3 uur klaar terwijl er 4.5 uur op papier voor staat.
Lekker vroeg vrij dus en vroeg weekend.
Nothing is what it seems
pi_74930212
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

pakketjes die wel in een standaard brievenbus passen en waarbij de brievenbussen te groot zijn of echt te grote pakjes (belstukken)?
Dat waren gewoon te grote pakketjes die niet door een standaard brievenbus passen. (Dat heten dus bel-stukken als ik t goed begrijp?)
Eentje ervan zou er misschien nog nét door gepast hebben, maar dat was dan ook geen standaard-gleuf. Diens bewoner was gelukkig wel thuis dus.
Dat andere pakketje... was echt duidelijk veels te ehhhh 'hoog' of hoe zeg je t , lengte/diepte/breedte/hoogte , hoogte was iig meer dan 7 cm ofzo , dus ook maar ff aangebeld en liep al bijna weer weg tot er toch open gedaan werd, scheelt weer p2261 formuliertje in de stromende regen schrijven waarbij je jezelf de huid volscheldt omdat je zo snel mogelijk naar huis wilt
Pomtiedomtiedom...
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 10:34:35 #186
73911 ultra_ivo
pi_74933154
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:42 schreef JMT het volgende:

Eentje ervan zou er misschien nog nét door gepast hebben, maar dat was dan ook geen standaard-gleuf. Diens bewoner was gelukkig wel thuis dus.
Daaroverkun je alleen bij de bewoner klagen. Als het om echte belstukken gaat, dan moeten die tegenwoordig met pakketpost mee.
  maandag 23 november 2009 @ 10:41:33 #187
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74933303
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Daaroverkun je alleen bij de bewoner klagen. Als het om echte belstukken gaat, dan moeten die tegenwoordig met pakketpost mee.
Soms heb ik ook weleens van die pakketten die kwa grootte wel door een brievenbus kunnen, maar doordat ze zo onhandzaam zijn ik ze meestal niet op een normale manier erdoorheen gedrukt krijg... Bijvoorbeeld van die rood - witte plastic zakjes met een t - shirt erin ofzo. Ècht, zo irrrrrrritant...
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 november 2009 @ 10:44:45 #188
Maffe Fries
pi_74933367
idd. Ik had een keer voor één huis meer dan 10 van die dingen. Gelukkig was de bewoonster thuis. Het was meer dan een halve posttas vol
pi_74934986
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:41 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Soms heb ik ook weleens van die pakketten die kwa grootte wel door een brievenbus kunnen, maar doordat ze zo onhandzaam zijn ik ze meestal niet op een normale manier erdoorheen gedrukt krijg... Bijvoorbeeld van die rood - witte plastic zakjes met een t - shirt erin ofzo. Ècht, zo irrrrrrritant...
Van de H&M ja Die zijn echt heel irritant, vaak krijg je de eerste helft er wel doorheen maar dan is het kledingstuk naar de andere helft geschoven...

Ik moet straks werken, lekker weertje vandaag ook
pi_74936680
Wat een kutweer vandaag zeg, 5 minuutjes buiten en je bent com-pleet doorweekt.
pi_74938150
Geen regen gehad toen ik aan het lopen was

Wel de eerste lading kerstkaarten
pi_74939682
kerstkaarten? nu al?
  maandag 23 november 2009 @ 16:04:23 #193
202348 Susi
Temple of Love
pi_74939704
Teevaupee, als nieuwbakken tntmedewerkster
pi_74940524
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:

Omg?
Noot noot.
pi_74942116
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat is echt niet te doen hier, volgens mij heeft ruim de helft van de huizen hier een te kleine brievenbus.
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 17:19:34 #196
73911 ultra_ivo
pi_74942315
Daar heb je dan goed pech mee. Ik heb ook wel eens zo'n wijken. Ik wijs de klanten er vaak op dat hun bus te klein is. Soms krijg ik dan een grote bek of een sneer. Dat is prima, dan is het de volgende keer 1-2x aanbellen en niet bij de buren proberen. Gewoon strict de regels hanteren. Komen ze dan zelf maar halen. Ligt het probleem bij de huisbaas (bij huurwoningen dus), dan ben ik een stuk coulanter en probeer of de buren thuis zijn.
pi_74942505
Doe ik ook hoor, ik heb soms wel tien pakjes die er niet doorheen passen, het is niet te doen om dan ook nog eens de buren te proberen.
  maandag 23 november 2009 @ 18:55:51 #198
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74944356
quote:
TNT-werknemers willen geen salaris inleveren

UTRECHT - De werknemers van TNT willen geen salaris inleveren om gedwongen ontslag van medewerkers bij het postbedrijf te vermijden. Dat blijkt uit peilingen die de vakbonden Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak onder hun leden hebben gehouden.

Bij beide bonden sprak een meerderheid zich uit tegen verslechtering van de arbeidsvoorwaarden. Dit meldden de bonden maandag.

Dit voorjaar verwierpen de leden van beide vakbonden al een principeakkoord tussen de vakbonden en TNT over verslechtering van de arbeidsvoorwaarden in ruil voor een werkgelegenheidsgarantie voor drie jaar.

Alternatief

De bonden onderzochten daarna andere mogelijkheden om het ontslag van 11.000 werknemers te vermijden. Een alternatief werd echter niet gevonden, waarna de afgelopen weken wederom aan de werknemers werd gevraagd of zij bereid waren om salaris in te leveren.

TNT wil bij zijn postdivisie ingrijpen omdat er minder post wordt bezorgd en de concurrentie is toegenomen. De bonden gaan nu opnieuw met TNT om de tafel.

http://www.nu.nl/economie(...)laris-inleveren.html
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 18:59:58 #199
73911 ultra_ivo
pi_74944509
Koorstra kan 't nog 10x proberen, het antwoord is bekend.
  maandag 23 november 2009 @ 19:14:23 #200
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_74945020
Ik heb weer geouwehoer met m'n werkgever/teamchef.
Heb al sinds eind vorige maand allerlei klachten die allemaal onder de noemer griep vallen over het algemeen, de eerste week ging het nog prima om te lopen, de 2e week tót zaterdag en vanaf dat moment ben ik 2 weken uit de running geweest met flinke koorts en allerlei andere griep-klachten.
Niet bepaald prettig, maar dat vond ie nog te overzien.

Moest nog wel 'even' langs de arbo-arts, die de TNT als dwingend advies meegaf dat ik de komende 2 weken (lees: afgelopen week en komende week) fysiek werk moest mijden, evenals staan door de duizelingen die ik had bij inspanning.
Maar wat kreeg ik, al het voorbereidende werk (blauwe bakken), de rode bakken op dag 2 erbij en gelijk bundelen en inpakken en dat terwijl ik twee weken eerder nog te horen kreeg dat een postbezorger die zaken niet mag doen.

Hoe dan ook, gewoon netjes gedaan maar vanaf afgelopen vrijdag, waar ik ondanks de arbo-afspraken tóch moest lopen, kreeg ik tijdens het lopen alweer klachten en vanaf die avond tot op heden lig ik weer met griep op bed en heb ik nog een longinfectie opgelopen ook, altijd prettig naast de astma die je al hebt.
Dus ik netjes even langsgekomen vandaag en uitgelegd hoe en wat, word ik nota bene gewoon gedwongen om te komen.
Mijn vraag is dan ook, kan ik dit dwingende bevel gewoon opzij schuiven en mij morgen telefonisch ziekmelden en gelijk een gesprek met de bedrijfsarts aanvragen of zijn daar andere regels voor?

Mijn dank is gepast.
pi_74945169
Je wordt er toch simpel van, al dat gezeik over ontslagen. Bij ons meldde een TC zelfs bij het zien van (wederom) een ontslagbrief, dat het alleen maar verstandig was om op te stappen, omdat er toch geen toekomst meer in TNT zit voor ons.. het ergste is nog wel dat ie nog gelijk heeft ook..
pi_74945541
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:03 schreef sbientje het volgende:
kerstkaarten? nu al?
Jup. Vorig jaar waren ze er hier ook al vroeg bij. Ach, onze achtertuin is ook al versierd En het duurt nog maar een maand
pi_74973234
Yay, ik heb een andere, leuke baan gevonden die ik naast mijn freelance-opdrachten kan gaan doen. Dat betekent dat ik TNT Post na een boel jaartjes gedag kan gaan zeggen. Ik begin 30 november officieel bij mijn nieuwe werkgever en ik denk dat ik december ook nog even meepik.

Maar als ik nu in december ontslag neem met inachtneming van de opzegtermijn, wanneer ben ik er dan echt klaar mee? Ik laat mijn verlofdagen gewoon uitbetalen. Dat kan toch gewoon?
pi_74976596
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:

Kreeg de eerste al in oktober
I pwn u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')