Wtf? Op zaterdag Gamma? Da's toch altijd op dinsdag? Ik wil geen Gamma op zaterdag!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:54 schreef sbientje het volgende:
Volgende week zaterdag hebben we de gamma HAH. weet niet of ik daar blij mee ben, zal wel meer plek innemen dan de jumbo kraslot folder
ja maar volgende week is ie op zaterdagquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wtf? Op zaterdag Gamma? Da's toch altijd op dinsdag? Ik wil geen Gamma op zaterdag!
je krijgt betaald voor 3,5 uur dan, en als je meer werkt kan je dat opgeven. Weet niet, ben je 3,5 uur aan het rondbrengen? Of doe je in die tijd ook sorteren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef maknetron het volgende:
zo vandaag eerste dag als zaterdag besteller..
flinke doop gehad..
maar heb een paar vragen..
wat krijg ik nou precies betaald, alleen rondbrengen of ook sorteren?
heb een wijk van 3.5 uur, maar soms staan er bij een extra steunpunt nog 2 tassen, dus dan kan het ook 4 worden..
Zaterdagbesteller bestaat niet. Zaterdagmedewerker bedoel je (sorteren + bezorgen)... En ja, tuurlijk wordt het sorteren ook betaald, zal helemaal mooi wezen als ze dat niet zouden doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef maknetron het volgende:
flinke doop gehad..
heb een wijk van 3.5 uur, maar soms staan er bij een extra steunpunt nog 2 tassen, dus dan kan het ook 4 worden..
Je hebt de voorbereidingstijd en voor het wegbrengen van de wijk krijg je standaard een x aantal uurquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef maknetron het volgende:
flinke doop gehad..
Rondbrengen en sorteren. Je moet je wijk binnen de tijd kunnen lopen die ervoor staat, tenzij er HAH is, dan krijg je wat extra tijd (maar niet echt veel).quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef maknetron het volgende:
flinke doop gehad..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar volgende week is ie op zaterdagHij stond er al bij ons, groot papier erop: 5 december. En een collega zei het ook nog, dus het zal wel kloppen
Ik ben zaterdagbesteller hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zaterdagbesteller bestaat niet. Zaterdagmedewerker bedoel je (sorteren + bezorgen)... En ja, tuurlijk wordt het sorteren ook betaald, zal helemaal mooi wezen als ze dat niet zouden doen
Serieus? Breng je alleen maar post rond?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagbesteller hoorWil je mij even niet ontkennen
Nee ik ben zaterdagbesteller en breng dus post rond én sorteer de post.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Serieus? Breng je alleen maar post rond?
Het kan ook zijn dat dat toevallig je rooster is, maar dat je gewoon 'zaterdagmedewerker' bent.
Ok, dan hebben ze dus de naam veranderd, want toen ik er begon, was het nog zaterdagmedewerkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik ben zaterdagbesteller en breng dus post rond én sorteer de post.
http://www.tntpost.nl/ove(...)besteller/index.aspx
Ik heb ook een contract van 4 uur per week. Ik zit er altijd overheen. Die uren staan voor wat je minimaal moet kunnen werken (dus dat ze je niet voor maar 2 uur per week op laten dagen).quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef maknetron het volgende:
ok bedankt voor de antwoorden.
ik moet sorteren+bestellen, voor de wijk te bestellen krijg je 3.5uur maar kan dus uitlopen afhankelijk van de hoeveelheid.
op mijn contract staat ''arbeidsovereenkomst zaterdagbesteller voor bepaalde tijd'' en bij arbeidsduur staat gemiddeld 3,00 uur.
beetje wazig allemaal..
Ik ben zaterdagpostbodequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook een contract van 4 uur per week. Ik zit er altijd overheen. Die uren staan voor wat je minimaal moet kunnen werken (dus dat ze je niet voor maar 2 uur per week op laten dagen).
haha die twee dagen kunnen er dan ook nog wel bijquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:36 schreef Dionysiou het volgende:
Ja en nu is ie nog steeds niet weg. Maandag pas![]()
Waarchijnlijk (hoop ik) hadden die mensen het overlijden al via-via vernomen, anders is het inderdaad erg pijnlijk. Maar als ik het voor het zeggen had gehad had ik er iemand (of mezelf) richting die geadresseerde om die rouwkaart persoonlijk te overhandigen, met verontschuldigingen....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha die twee dagen kunnen er dan ook nog wel bij
En ja hoor het viel wel mee...was wel een lange dag (5.00 tot 14.30), maar had maar één wijk te lopen en toen ik de weg op ging was het mooi droog (en toen ik klaar was begon 't weer te regenenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:40 schreef Ohrpolster. het volgende:
Het belooft morgen een mooie dag met veel regen en wind te worden! (altijd als ik dat hier meldt valt het uiteindelijk wel mee)
Ja dat wel. Maar dit soort rariteiten geven TNT wel een slechte naam..quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha die twee dagen kunnen er dan ook nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |