verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Zeg haar dat het een hoeerrrrrrrrrrrrr is. Dan heeft ze iets anders om boos op te zijn en reageert ze zich niet af op die arme schoenenmaker.
Ja want iedereen koopt altijd schoenen van 500 euro per paar. Dat is echt heel gewoon.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef HunterSThompson het volgende:
Gast, schoenen van al een half jaar oud en die maar ¤140,- kostte. Slap je bitch een keer tegen de vlakte en zeg er door te gaan met haar leven.
Da's ook erg lullig voor haar. Dit was toch haar enige paar schoenen? Dan kan ik me echt voorstellen dat ze er erg aan gehecht is.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Greene het volgende:
Verder wil ze helemaal haar geld niet terug, alleen de schoenen interesseren haar iets.
Om daarmee iemand anders met hetzelfde probleem op te zadelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Op zich wel een goed idee, goedkope bristol schoenen naar de schoenenmaker brengen voor een flutreparatie, en dan gewoon andere schoenen uitzoeken en die mee naar huis nemen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Greene het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor emotionele reacties ik zou krijgen in dit topic als ik het had geplaatst in LIF. Dan was er denk ik vanavond nog een vrouwen knokploeg heengegaan.
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zou gek worden als mijn schoenmaker dat bij mijn lievelingsschoenen zou flikken.
En van die psycho-chick van je! God, wat moet jij een lol hebben in bedquote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
ja post even een foto want we zijn nu toch wel erg nieuwsgierig
De schoenmaker kan wel van alles op zijn afhaalbonnetje zetten, maar ik vraag me af of hij ermee wegkomt. Ik geloof het niet zo erg eigenlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef wwwer het volgende:
de schoenmaker kan ook op zijn afhaalbewijs aangeven dat het wegbrengen etc op eigen risico is.. wat dus betekend dat als er wat gebeurt het je eigen verantwoordelijkheid is..
Natuurlijk komt hij daarmee weg, want bonnetjes en algemene voorwaarden gaan beide boven de wetquote:Op maandag 16 november 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De schoenmaker kan wel van alles op zijn afhaalbonnetje zetten, maar ik vraag me af of hij ermee wegkomt. Ik geloof het niet zo erg eigenlijk
Ow ja, dat was ook zoquote:Op maandag 16 november 2009 08:21 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Natuurlijk komt hij daarmee weg, want bonnetjes en algemene voorwaarden gaan beide boven de wet
Ongetwijfeld, maar ik vind ze eigenlijk wel mooiquote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef Greene het volgende:
Voor de foto roepert:
Slotje! (Of gaan we nu door naar de Fok-fase: klagen over hoe lelijk die schoenen zijn en dat ze ze beter vermist kon laten?)
Ja toedeledokie. Dat kan hij er wel opzetten, maar dat is een voorwaarde die geen stand gaat houden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef wwwer het volgende:
de schoenmaker kan ook op zijn afhaalbewijs aangeven dat het wegbrengen etc op eigen risico is.. wat dus betekend dat als er wat gebeurt het je eigen verantwoordelijkheid is..
is het geen schoenmaker + stomerij service?quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef Greene het volgende:
Geen idee. Ik heb er nog nooit van gehoord en deze schoenmaker overkwam het, naar eigen zeggen, voor het eerst. Ik geloof dat wel anders had hij er niet ook nog een bos bloemen bij gedaan en hij wilde de volledige nieuwprijs anders betalen.
In dit geval is er denk ik niet goed opgelet door de stomerij (of reinigingsbedrijf want kan me niet voorstellen wat een stomerij daar moet) en / of de schoenmaker. Mijn schoenen haal ik soms pas na 1,5 week op, maar ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Dus WRH, ik denk dat je schoenen nog steeds veilig zullen zijn bij de vertrouwde lokale schoenmaker. In dit geval had mijn vriendin gewoon even pech.
Het ligt er een beetje aan hoelang die persoon al schoenmaker is.quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef Greene het volgende:
Geen idee. Ik heb er nog nooit van gehoord en deze schoenmaker overkwam het, naar eigen zeggen, voor het eerst. Ik geloof dat wel anders had hij er niet ook nog een bos bloemen bij gedaan en hij wilde de volledige nieuwprijs anders betalen.
In dit geval is er denk ik niet goed opgelet door de stomerij (of reinigingsbedrijf want kan me niet voorstellen wat een stomerij daar moet) en / of de schoenmaker. Mijn schoenen haal ik soms pas na 1,5 week op, maar ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Dus WRH, ik denk dat je schoenen nog steeds veilig zullen zijn bij de vertrouwde lokale schoenmaker. In dit geval had mijn vriendin gewoon even pech.
Nee, nu gaan we naar de foto's-van-je-vriendin fasequote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef Greene het volgende:
Slotje! (Of gaan we nu door naar de Fok-fase: klagen over hoe lelijk die schoenen zijn en dat ze ze beter vermist kon laten?)
Ik snap je sarcasme, maar toch ligt het niet zo heel simpel.quote:Op maandag 16 november 2009 08:21 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Natuurlijk komt hij daarmee weg, want bonnetjes en algemene voorwaarden gaan beide boven de wet
Hoop dat het voor mij ook zo afloopt. De strijkservice heeft een (best wel duur) overhemd aan iemand anders meegegeven. Moet een week wachten, in de hoop dat die persoon h'm terugbrengt, en anders "moeten we even praten over een redelijke vergoeding".quote:
Rijlaarzen!quote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef Greene het volgende:
Voor de foto roepert:
[ afbeelding ]
Verder heeft ze schoenen genoeg, maar geen bruine laarzen die zo comfortabel lopen. Moet ook wel anders ga je niet door een zool heen in een paar maanden.
Bedankt allemaal.
Joh dat is klote. Hoop dat het goed afloopt. Ik was verrast dat de schoenmaker de volledige nieuwprijs wilde terugbetalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef Tja... het volgende:
[..]
Hoop dat het voor mij ook zo afloopt. De strijkservice heeft een (best wel duur) overhemd aan iemand anders meegegeven. Moet een week wachten, in de hoop dat die persoon h'm terugbrengt, en anders "moeten we even praten over een redelijke vergoeding".
Vraag me af wat een redelijke vergoeding is voor een overhemd dat ca. een jaar geleden 145 dollar kostte, en zo nog een paar jaar had meegekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |