En we blijven het ook gewoon doen voor d'r he?quote:
Gaat nou iedereen dat gebruiken?quote:
We proberen je op te voeden liefurtquote:
Hi Captain Obvious!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef MrSubtle het volgende:
Wat is dit?een half topic over worst, volgekletst door met name vrouwen, en NIEMAND maakt een ranzige of dubbelzinnige opmerking?
Verspilde energie. Vraag mn ouders maarquote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We proberen je op te voeden liefurt
Je moet het hem niet kwalijk nemen. MrS is nog niet zo lang actief in de SC.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verspilde energie. Vraag mn ouders maar
Ze doet toch niet mee met SS?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
Zat er zo'n duidelijk hint bij dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh pannekoeken met spek![]()
Ik moet dalijk nog een heel topic bijlezen, maar ik moet ff hyperen, ik had anonieme post vandaag en ik denk van iemand van hier en volgens mij weet ik ook van wie![]()
Oh-oh deed toch niet mee?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
GMTAquote:
Oeh, dat was wakker... wakkerder dan ik dus..quote:
ah...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Omdat er hier eentje thuis zat te roepen dat ie pannenkoeken wilde en ik dacht 'oh ja, lekker makkelijk....'Nou, het is nu kwart voor acht en ik heb nog geen hele minuut op mijn kont gezeten sinds ik klaar ben met werken en boodschappen doen. Lekker makkelijk!
Zwabber kerel, we zijn in de minderheidquote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
oh-oh
Greys
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
MI-etje
Bamba
ElisaB
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Maes
De eerste twee zijn juist het lekkerstquote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
hahaha, hier belanden de eerste 2 juist in de prullenbak omdat ik dan nog even moet oefenen...
ik kan wel gooien en vangen-omdraaien
Als je het zelf nou eens ging gebruiken...quote:
ssst, mijn bijnaam is prullenbak...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De eerste twee zijn juist het lekkerst
volgens mij probeer je ons gewoon op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het zelf nou eens ging gebruiken...
Oh, ja... oh-oh doet niet mee aan SS.
En Morrie had het badliteratuurlijstje al gepost.
Ik geloof dat ik iets teveel tegelijk doe momenteel
Jah, heel verrassend ook, in zo'n topic vol vrouwen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabber kerel, we zijn in de minderheid
Jawel, maar dat is toch geen doen zo? Eén van de twee staat steeds in de keuken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
En heer G helpt niet even mee? Ik bak altijd de 1e 2 en daarna mag vriendlief mooi mee helpen.
Hoeveel mensen hier hebben je adres?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh pannekoeken met spek![]()
Ik moet dalijk nog een heel topic bijlezen, maar ik moet ff hyperen, ik had anonieme post vandaag en ik denk van iemand van hier en volgens mij weet ik ook van wie![]()
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch geen doen zo? Eén van de twee staat steeds in de keuken.
Nou, lekker gezellig eten
helemaal niks!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. er is ook niks op tv he vanavond.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoomquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...
ja, hehe, daardoor blijft het warm...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoom
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoom
En zo heul romantisch zijn wij niet
Kortom, ik zeik om nietsHeb gewoon geen zin om na een lange dag zo lang in de keuken te moeten klooien
Zeg mop... je loopt nu mensen te PMen of je in de openingspost mag, maar lijkt het je niet leuker om dan eerst eens gewoon hier mee te kletsen? Want heeft het anders voor zin om in de OP te staan?quote:
Ja die heb ik ook wel eens gehaald ja, maar die magnetreer je weer niet met 8 tegelijk maar per stuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!
Nou, dan maar leuk filmpje downloaden en kijkenquote:
Sereneus?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg mop... je loopt nu mensen te PMen of je in de openingspost mag, maar lijkt het je niet leuker om dan eerst eens gewoon hier mee te kletsen? Want heeft het anders voor zin om in de OP te staan?
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlopquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier hebben je adres?
oeh! een bouquet-boekje!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlop![]()
Of iemand ie per ongeluk net zo schrijft als jou
Nee, tis iets met mn naam dr op dus ik kan het hier niet posten want dan ziet Nieslief hetquote:
Die is er toch niet, haal je het straks weer weg..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, tis iets met mn naam dr op dus ik kan het hier niet posten want dan ziet Nieslief het
Ik ben het niet!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlop![]()
Of iemand ie per ongeluk net zo schrijft als jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |