ivo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef invine het volgende:
[..]
Koekenbakker? Toch niet die van ivo enzo he
Download 'm dan eerst, dan hoef je Steam niet eens te installerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef WurM het volgende:
Samenvatting:
Gister gekocht. Nu aan het installeren. Zondag spelen.
Steam![]()
![]()
Vooral op de PC graag ja, dan mag Battlefield 3 even wachten IMO...quote:
verwijderen en opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:18 schreef Dennehy het volgende:
Hoe kun je eigenlijk je MP opnieuw starten? Dus weer vanaf level 1, ik wil graag totaal overnieuw beginnen. Dus niks unlocked etc, en nee, geen Prestige.
Nope dat kan nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef Rookert het volgende:
Kan je bij Singleplayer ook van profiel veranderen zodat je een New Game kan beginnen, terwijl iemand al bezig is met de Campaign? Broertje is namelijk al begonnen en ik wil zelf ook even kijken zonder zijn savegame te overwriten
Klopt, je profiel wordt online opgeslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef Dennehy het volgende:
Wat verwijderen? Het spel opnieuw installeren? Ik dacht dat je profile online stond opgeslagen, en via steam ging, en omdat je maar 1 steam account hebt...
Betekent dit dus dat ik NIET overnieuw kan beginnen zonder een nieuwe MW2 te kopen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:59 schreef Aquars het volgende:
[..]
Klopt, je profiel wordt online opgeslagen.
GTA IV online blijft het leukst (mede door de vele noob-players), alleen jammer van de cheaters.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef vijfhonderd het volgende:
Mooie actie in de SP, verhaal is allemaal zwaar over the top vergeleken met MW1.
MP begin ik niet eens aan, MW1 en WaW tevaak gespeeld om te concluderen dat na een paar maanden het altijd niks aan meer is vanwege de hackers, cheaters en zogenaamde l33t-spelers die denken dat 24/7 de saaiste methode gebruiken om de meeste score te behalen het beste is om altijd te doen ofzo.
Na een tijdje vergallen de über-hardcore spelers het voor de rest, die dan ook op een ander spel overgaat.
Zelfde met BF2 met de 24/7 jet-losers.
WBT de kleuren is het gewoon zoeken, wellicht dat wat oudere drivers het wel doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:27 schreef SLP_ het volgende:
Super vaag, ik heb hem op de laptop geïnstalleerd, maar de letters zijn weggevallen. Ze staan in hele rare kleuren en het is absoluut niet te lezen. Ook staan de muisinstellingen verkeerd, als ik de muis naar boven beweeg gaat ie in het spel naar beneden. Maar omdat ik niet weet waar die instellingen staan [doordat ik dat niet kan lezen] kan dat niet veranderd worden. Ik heb al gegoogeld wat het zou kunnen zijn, eventuele oplossingen waren drivers updaten of dat de videokaart gewoon niet geschikt is. Maar mijn driver is helemaal up to date en de videokaart is ook goed volgens canyourunit. En daarbij draaide COD4 helemaal goed met hoge instellingen. Heeft niemand hier last van?
BF2quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef vijfhonderd het volgende:
Na een tijdje vergallen de über-hardcore spelers het voor de rest, die dan ook op een ander spel overgaat.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef koffiegast het volgende:
meh haal ik genoeg sterren voor 4e lvl van special ops, zie ik dat er nog een stealth missie is.. vol heugen gespeeld.. zelfs op veteran was ie pismakkelijk, solo 5 waves tegenhouden op hardened daarintegen pffff.. al hoewel het enkel vanwege klote raketten zijn die je in 1 keer naar knalrood zetten.
Ik dacht dat jij zo'n extreem-linkse pacifist was, beetje raar vermaak kies je dan uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef vijfhonderd het volgende:
Mooie actie in de SP, verhaal is allemaal zwaar over the top vergeleken met MW1.
MP begin ik niet eens aan, MW1 en WaW tevaak gespeeld om te concluderen dat na een paar maanden het altijd niks aan meer is vanwege de hackers, cheaters en zogenaamde l33t-spelers die denken dat 24/7 de saaiste methode gebruiken om de meeste score te behalen het beste is om altijd te doen ofzo.
Waarschijnlijk is hier geen oplossing voor. Zo werkt Steam nou eenmaal. Pech.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
*heeft episch gefaald*
Heb MW2 gekocht van iemand die hem niet kon draaien vanwege een te slechte computer, maar de key is dus al geactiveerdIk heb al een hele tijd niet meer met Steam gewerkt en was dit helemaal vergeten
Is er een oplossing hiervoor? Ik heb er 30 euro voor betaald, dus valt enigszins mee, maar ik wil 'm wel graag spelen (ook online).
Ik heb dat gehad met BF2142, even met de klantenservice gemaild. Nadat ik een foto van het boekje + code kon overleggen, kreeg ik een nieuwe code en kon ik spelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
*heeft episch gefaald*
Heb MW2 gekocht van iemand die hem niet kon draaien vanwege een te slechte computer, maar de key is dus al geactiveerdIk heb al een hele tijd niet meer met Steam gewerkt en was dit helemaal vergeten
Is er een oplossing hiervoor? Ik heb er 30 euro voor betaald, dus valt enigszins mee, maar ik wil 'm wel graag spelen (ook online).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |