Mera, ik denk dat je het te zwaar opneemt. Feit is gewoon dat de reis nooit is gegeven, en dat Johan geen verklaring had toen Giel ermee kwam; Johan heeft het dus zelf wat zwarter gemaakt dan het misschien is.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er vaak zat geweest, dus denk het wel. Giels stijl is bashen, ja. Maar dit ging toch veel te ver, zeg nou zelf. Je kunt gerust roepen dat de muziek bagger is en dat het nergens over gaat, blabla, maar dit is gewoon iemands imago om zeep helpen. Dat gaat echt te ver vind ik.
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eensch. Wat ik (en volgens mij Disana, maar ik kan niet voor haar spreken) bedoelen is dat het bekend was dat hij die reis had beloofd en dat deze niet is gemaakt. Wat óók bekend is is dat hij daar dus op de radio op aan werd gesproken en vervolgens met een warrig verhaal komt, duidelijk ongemakkelijk zich in bochten wringt en NIETS zegt over dat de reis wel is aangeboden maar niet is aangenomen.
Dat was een KANS om bekend te maken WAAROM de reis nooit gemaakt is. Dat wij dat niet wisten voordat jij hier met een versie van het verhaal kwam ontkent niemand.
Mag jij ook over de rode loperquote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooie samenvattingMaar nogmaals... Is het zo raar dan dat je in de war raakt als je tégelijk:
- moet bedenken waar dit in vredesnaam vandaan komt na zo'n lange tijd
- je af moet vragen of dit serieus bedoeld is ja of nee
- je afvraagt of je over je heen moet laten lopen of dat het te ver gaat
- moet verzinnen hoe je in de 5 seconden die je krijgt (als je geluk hebt, want het is tenslotte Giel) alle feiten op een logisch rijtje zet zodat je weerwoord duidelijk is.
Dat is toch ook totaal onrealistisch?
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er vaak zat geweest, dus denk het wel. Giels stijl is bashen, ja. Maar dit ging toch veel te ver, zeg nou zelf. Je kunt gerust roepen dat de muziek bagger is en dat het nergens over gaat, blabla, maar dit is gewoon iemands imago om zeep helpen. Dat gaat echt te ver vind ik.
Helemaal mee eens. Johan vind ik aandoenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van Johan ben ik er van overtuigd dat hij geen kwaad in zich heeft.
Giel is gewoon een arrogante lul.
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mera, ik denk dat je het te zwaar opneemt. Feit is gewoon dat de reis nooit is gegeven, en dat Johan geen verklaring had toen Giel ermee kwam; Johan heeft het dus zelf wat zwarter gemaakt dan het misschien is.
Giel hakt geregeld mensen in mootjes, ikzelf zou er nooit vrijwillig gaan zitten.
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeeequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.
Ik vind het wél erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeee
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeee
Mandyquote:Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
ik zit ff in mn mellow modes denk ik
Ik begrijp dat het je raakt hoor, je bent met Johan begaan en hij zal wel aangeslagen zijn door het gebeuren. Maar probeer er ook van een afstand naar te kijken, kijk óók naar wie het zegt, niet alleen naar wat het doet met Johan.quote:
Okee. Maar weet je, Giel zal het worst zijn, die zag gewoon een mooi item, die is helemaal nooit bezig met fatsoen en integriteit en dat soort zaken. Mijn ding is het ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.
Begijp ik best, je ziet de man die jij hoog hebt zitten beledigd worden door zo'n lul de behanger. Zou ik ook slecht trekken.quote:
Tis gelukt dankzij fok...quote:
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je raakt hoor, je bent met Johan begaan en hij zal wel aangeslagen zijn door het gebeuren. Maar probeer er ook van een afstand naar te kijken, kijk óók naar wie het zegt, niet alleen naar wat het doet met Johan.
Het maakt dit topic wel sappigquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, de eerste "Johan-sopper".![]()
Het spijt me, ik heb het filmpje nog maar 's bekeken en ik kan niet anders dan achter mijn gedane uitlatingen blijven staan. Johan faalt hard.
ONZ? Dit wordt een 12delige reeks, we maken Mandy zelf wel BN'er.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
Tis gelukt dankzij fok...Moet nog ff naar ONZ
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.![]()
En zo gedurende een dagje hier niet lezen kan ik er ook wel mee omgaan. Maar toen las ik hier en kwam de woede gewoon even los. En dan ga ik reageren, maar voor mn reactie goed en wel staat is er al weer een nieuwe aanname die me nog bozer maakt, enzovoort.
Heb het al eens meer gezegd, ik ben een huilie.
En het is niet eens omdat het Johan is, maar gewoon omdat ik in dat geval weet hoe het wél zit. En dan ouwehoer is godver net zo lang door tot ik erbij neerval.
Ookk goed Pieje .. Jou speeltuin. Maar sjesus wat een lillekerdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ONZ? Dit wordt een 12delige reeks, we maken Mandy zelf wel BN'er.
Net een schoolmoeder.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
http://mandywordtberoemd.blogspot.com/
Les 1 als je iemand kent die 'bekend' is. Ga hem/haar nooit openbaar verdedigen, dat verlies je namelijk bij voorbaat al, zinloos en zonde van je energie. Daarnaast, is Johan er wel van gediend dat je hem altijd verduidelijkt/verdedigd?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar daarom juist. Ik was bestwel Giel-fan.![]()
En zo gedurende een dagje hier niet lezen kan ik er ook wel mee omgaan. Maar toen las ik hier en kwam de woede gewoon even los. En dan ga ik reageren, maar voor mn reactie goed en wel staat is er al weer een nieuwe aanname die me nog bozer maakt, enzovoort.
Heb het al eens meer gezegd, ik ben een huilie.
En het is niet eens omdat het Johan is, maar gewoon omdat ik in dat geval weet hoe het wél zit. En dan ouwehoer is godver net zo lang door tot ik erbij neerval.
Ja sorry, ik had ze ook liever op een Porsche zien hangenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, rodt 's op met die lelijke tegelteef.
Kan zijn, zal ie zelf misschien nog wel beamen ookquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het spijt me, ik heb het filmpje nog maar 's bekeken en ik kan niet anders dan achter mijn gedane uitlatingen blijven staan. Johan faalt hard.
Ik vond het ook heel zielig. Het was alsof Johan een beetje stierf. Alsof ze een puppy van 'm afpakten en 'm voor z'n neus in de fik zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.
Och gut, daar heb je mevr. de relnicht ook weerquote:
Jij bent net zo erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had ze ook liever op een Porsche zien hangen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och gut, daar heb je mevr. de relnicht ook weer.
Moet ik me daarover bij jou verantwoorden?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Les 1 als je iemand kent die 'bekend' is. Ga hem/haar nooit openbaar verdedigen, dat verlies je namelijk bij voorbaat al, zinloos en zonde van je energie. Daarnaast, is Johan er wel van gediend dat je hem altijd verduidelijkt/verdedigt?
Dat bedoelde ik dusquote:
Welnee, ik geef alleen advies. Maakt mij niet uit wat je doet, ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moet ik me daarover bij jou verantwoorden?
En dat hebberige vriendje de laan uitsturenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Mandy alsnog beroemd maken lijkt me idd het beste voor iedereen.
Kan ze zelf die reis naar New York betalen.
Gelukkig, en beterschapquote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, ik geef alleen advies. Maakt mij niet uit wat je doet, ik heb er geen last van.
Bron?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef Maanvis het volgende:
1 deel van het verhaal vind ik wel vreemd.
Vriendje wou zogenaamd op huwelijksreis.
De actie was in oktober 2007.
Het huwelijk was op 8-8-2008.
Daar zit een luchtje aan!
Wat dacht je van:quote:
Bron dat hij die reis al in 2007 voor haar had georganiseerd, foekepot.quote:
foekepot? zo'n ding met zo'n varkensvel?!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bron dat hij die reis al in 2007 voor haar had georganiseerd, foekepot.
Ze hebben die tijd gewoon nodig gehad om die rel in november 2009 te plannen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef Maanvis het volgende:
1 deel van het verhaal vind ik wel vreemd.
Vriendje wou zogenaamd op huwelijksreis.
De actie was in oktober 2007.
Het huwelijk was op 8-8-2008.
Daar zit een luchtje aan!
Jij gaat er in je bewering toch gewoon maar even van uit dat die reis die johan ze aan wou bieden in 2007 al klaar stond? Want als dat in 2008 pas gebeurde is het niet meer zo ver van het huwelijk vandaan en slaat je post nergens op.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
foekepot? zo'n ding met zo'n varkensvel?!
en hoezo 2007. het is toch juist verdacht dat het verhaal gaat over de huwelijksreis, maar het huwelijk zelf was pas een jaar later.
nee, ik vind het verdacht dat het huwelijksreisverhaal wordt aangereikt, terwijl je zou verwachten dat de reis meteen aangeboden was in 2007!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat er in je bewering toch gewoon maar even van uit dat die reis die johan ze aan wou bieden in 2007 al klaar stond? Want als dat in 2008 pas gebeurde is het niet meer zo ver van het huwelijk vandaan en slaat je post nergens op.
Wat ik je probeerde duidelijk te maken is dat jij niet weet wanneer Johan ze die reis heeft aangeboden.
Toch is hyves leuk, maar sommige mensen gaan er zo onverstandig mee om:quote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Joh val die meid niet lastig met uitspraken waar ze misschien wel helemaal niets van weet (al betwijfel ik dat op dit tijdstip inmiddels)
Weet je al welke cupmaat ze nu heeft?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch is hyves leuk, maar sommige mensen gaan er zo onverstandig mee om:
[ afbeelding ]
[Gate] Ze ligt dus in scheiding met Pieter. En probeert dus op deze manier haar huwelijksreis die ze nooit gehad heeft, toch nog te krijgen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, dus het hebberige vriendje van Mandy is al verleden tijd.
Volgens mij staat ze ingeschreven bij wat modellensites, dus zo moeilijk is ook dat niet te achterhalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je al welke cupmaat ze nu heeft?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Dat hebberige vriendje had de redding voor Johan kunnen zijn. Bijzonder, dat hij daar dan niet op kan komen terwijl hij toch een paar keer gelegenheid kreeg om dat terug te kaatsen.
Wehehehquote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zou iemand als Vlemmix toch zéker moeten wetenals er iemand veel wordt afgekraakt is hij het wel
![]()
Zou jij nog helder nadenken als je puppie in de fik stond? Kermend van de pijn. Piepend. Terwijl de geur van verbrand haar in je neusgaten prikkelt?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Dat hebberige vriendje had de redding voor Johan kunnen zijn. Bijzonder, dat hij daar dan niet op kan komen terwijl hij toch een paar keer gelegenheid kreeg om dat terug te kaatsen.
Getveur.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze ingeschreven bij wat modellensites, dus zo moeilijk is ook dat niet te achterhalen.
Maargoed, het frappante is altijd dat bij mensen die zo dicht in de buurt wonen er altijd wel via 1 of 2 stapjes bij mij uit te komen is.
Dooewd!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch is hyves leuk, maar sommige mensen gaan er zo onverstandig mee om:
[ afbeelding ]
[Gate] Ze ligt dus in scheiding met Pieter. En probeert dus op deze manier haar huwelijksreis die ze nooit gehad heeft, toch nog te krijgen?
Ja, dat snap ik ook niet van Johan, waarschijnlijk had hij geen idee wat er allemaal gebeurde. Het was net dat konijntje van 'Bright Eyes' die in de koplampen van de naderende auto keekquote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Daar is niets persoonlijks aan. Gewoon een paar keer klik klik klik op hyves. Daarnaast is het natuurlijk wel van belang om, uit journalistieke verantwoordelijkheid, hoor en wederhoor toe te passen njetwaor?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, je lekt wel persoonlijke info Maanvis. 's ook nie netjes nie hè
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet van Johan, waarschijnlijk had hij geen idee wat er allemaal gebeurde. Het was net dat konijntje van 'Bright Eyes' die in de koplampen van de naderende auto keek
Hij ketst het ook herhaaldelijk terug door te zeggen wat het belangrijkste was, namelijk dat het wel degelijk geregeld was. Gelijk de schuld afschuiven op een hebberig vriendje doet ie niet, dat is toch alleen maar netjes dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat je uit een persoonlijk bericht quotte, er staat geen bronvermelding bij, vandaarquote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar is niets persoonlijks aan. Gewoon een paar keer klik klik klik op hyves. Daarnaast is het natuurlijk wel van belang om, uit journalistieke verantwoordelijkheid, hoor en wederhoor toe te passen njetwaor?
Ik heet toch geen bianca of wel danquote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit een persoonlijk bericht quotte, er staat geen bronvermelding bij, vandaar![]()
Zieje, ik denk al een beetje des Foks, gelijk conclusies trekkenLeer het wel
Kan toch zijn dat er een heel verhaal over ene Bianca aan vooraf gingquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heet toch geen bianca of wel dan.
En idd, je voelt je hier steeds meer thuis. Maaroged, eigenlijk meoten we haar gewoon eens vragne naar haar kant van het verhaal.
"Geen idee wat er allemaal gebeurde". Ja, het arme konijntje Johan.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet van Johan, waarschijnlijk had hij geen idee wat er allemaal gebeurde. Het was net dat konijntje van 'Bright Eyes' die in de koplampen van de naderende auto keek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |