Zat ff 2 demo's te kijken en allebei kwamen ze met metalbpedaal aanzettenquote:
Meest gebruikte zijn denk ik vooral overdrive/distortion/chorusquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef genakt het volgende:
ik weet nog niks van pendaaltjes
wat voor soort pendaaltjes heb je allemaal en wat doen ze precies ?
Pendalen?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef genakt het volgende:
ik weet nog niks van pendaaltjes
wat voor soort pendaaltjes heb je allemaal en wat doen ze precies ?
Oh...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat ff 2 demo's te kijken en allebei kwamen ze met metalbpedaal aanzetten
ja van die dingen waar je op schopt en dan ander geluid krijgtquote:
die jahquote:
Ik sleur wel gewoon zo'n DS van marktplaats afquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh...
Dan weet ik het zo ook niet, doe niks met pedalen [alleen fiksen] dus ken die krengen niet allemaal...
MXR Distortion+ ?
Achja, hij heet niet voor niets de oer-distortionquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap het niet ik hoor dat zooo vaak dat mensen het over Pendalen hebbenhet slaat toch nergens op
wat is een pendaal uberhaubt
![]()
[..]
Ik sleur wel gewoon zo'n DS van marktplaats af
In een busje? Tussen woon en werk?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kun je mee pendelen, dat doen van die Wiccafiguren.
Dat is ook het enige wat ik kon bedenken bij pendelenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een busje? Tussen woon en werk?
Normaal betaal ik hier 26 cent voor een bakje uit de automaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hier gratis koffie tappen wat ik wil
Eigenlijk moeten ze een euro per bakje rekenen, dan drink ik het misschien wat minder
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik kon bedenken bij pendelen
Als je heel lang stilstaat kan je daar mee aantonen dat de wereld draait, toch?quote:
Pstquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap het niet ik hoor dat zooo vaak dat mensen het over Pendalen hebbenhet slaat toch nergens op
wat is een pendaal uberhaubt
![]()
[..]
Ik sleur wel gewoon zo'n DS van marktplaats af
Je kunt er iig mee aantonen dat je een randdebiel bentquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
Als je heel lang stilstaat kan je daar mee aantonen dat de wereld draait, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |