Klopt, die hebben het veel gemakkelijker in de relatiewereld, zeker in Nederland. Als man heb je een zekere status nodig en je moet ook nog spontaan zijn. Vrouwen kunnen over het algemeen hoge eisen stellen. Vandaar dat in ieder geval werk zo belangrijk is. Ik geloof niet meer zo in een relatie, en dat komt door autisme.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Nou omdat je nooit 'normaal' over kan komen. Van mij hoeft het niet.
Ik denk dat veel autisten dat hebben, dat je voordat je weet dat je autistisch, je jouw moeilijkheden wilt verbergen. Maar je kan het proberen, het lukt je vrijwel nooit, tenzij je een meisje bent, die maken een veel groter kans (heb ik over gelezen).
Interessant, ik zie dat je ambtenaar bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
haha tijn geloof mij in héél veel gevallen wordt dat gewoon gebruikt als argument, zeker op plekken als bij mijn werk. Wát, mijn uitkering wordt geblokkeerd?? Hoe bedoel je, omdat ik mij niet aan mijn sollicitatieverplichting houd omdat ik zwart werk. Nee het is omdat ik zwart bén, geef maar toe!
Sommige vrouwen wel, maar dat zijn nou ook typisch de vrouwen die zelf ook totaal oninteressant zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar het is een fabeltje dat de vrouw op de perfecte aantrekkelijke spontane man valtTypes ala brad pitt. Met een dosis gezonde humor en spontaniteit en initiatief etc
Mijn moeder maakte nooit fouten (dacht ze) alles lag en ligt aan mij das t hele probleemquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
Die topics ken ik. Of die topics over bordeline dat er niet mee te leven valt enzo. Dat valt reuze mee zeker als die persoon aan zijn probleem wil werken en het labeltje niet als excuus ziet. Mensen die het labeltje alleen als excuus gebruiken moet je ook links laten liggen. Die zijn je aandacht niet waard. Mensen die wel aan hun problemen willen werken daarintegen weer wel.
Zelfs moeders maken fouten. Niemand is zonder fouten.
Begrijpenlijk.
Iedereen heeft eisen. Ik denk dat iedereen toch tot bepaalde types wordt aangetrokken dan kan je wel eisen hebben of geen eisen uit eindelijk val je toch op een bepaald type.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt gelijk. Ik bedoel, het is een fabeltje dat álle vrouwen daar opvallen.
Sempron, voor ik t weer verkeerd interpreteer, ben jij vrijgezel?
Zoja, en dit geldt voor alle vrijgezellen in t topic, leggen jullie de lat lager, stellen jullie minder eisen aan een partner? Onder t motto weinig te eisen hebben? Want ik denk toch, met of zonder beperking, dat een ieder nog een beetje kieskeurig mag zijn
Btw ik heb 4,5 jaar bij burgerzaken gewerkt, 1,5 jaar bij de uitkeringen (reintegratie) nu alweer bijna 2 jaar op afdeling inburgering waar ik nu de administratie coordineer. En hier ben ik nog t meest op mijn plekje tot nu toe, hoewel ik weer meer richting de zorg wil, jongerenmedewerker bij t uwv, richting de wajong bijv.
mocht ik ooit eens vrijgezel worden, dan zou ik nog steeds mijn eisen echt niet de lat lager leggen. ik heb echt zoiets van: of helemaal goed (zowel innerlijk als uiterlijk) of gewoon happy in mijn eentje! compromissen sluiten kan ik niet, dat zit niet in me.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Zoja, en dit geldt voor alle vrijgezellen in t topic, leggen jullie de lat lager, stellen jullie minder eisen aan een partner? Onder t motto weinig te eisen hebben? Want ik denk toch, met of zonder beperking, dat een ieder nog een beetje kieskeurig mag zijn
Btw ik heb 4,5 jaar bij burgerzaken gewerkt, 1,5 jaar bij de uitkeringen (reintegratie) nu alweer bijna 2 jaar op afdeling inburgering waar ik nu de administratie coordineer. En hier ben ik nog t meest op mijn plekje tot nu toe, hoewel ik weer meer richting de zorg wil, jongerenmedewerker bij t uwv, richting de wajong bijv.
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte nooit fouten (dacht ze) alles lag en ligt aan mij das t hele probleem
Ik hoop dat je snel in een traject naar een baan oid komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef blessed19 het volgende:
vandaag gesprek met het uwv gehad, omdat die een update wouden hebben aangezien ik officieel in de WW zit. ieman d van DaAr ging ook mee, dat was wel rustgevend. gesprek verliep erg zorgelijk en er kwam eruit dat ze me met terugwerkende kracht ziek melden, aangezien ze momenteel niks voor mij kunnen betekenen. ook heb ik vandaag de wajong formulieren bij het UWV afgegeven, ik hoop dat ik snel bericht van ze krijg. momenteel dus veel rust (eindelijk) en afwachten. enige waarvan ik baal is dat de plannen voor samenwonen erg ver naar voren worden geschoven. ik heb nu een zelfstandige 3 kamer appartement, maar dat is gewoonweg te klein (te weinig kamers) om te kunnen samenwonen, dus moeten we iets zoeken. maar dat gaat financieel niet echt makkelijk als ik een uitkering heb en mijn vriendin in de detailhandel zit. je moet namelijk voor een huisje, oid, minimaal 5x het brutobedrag van de maandhuur verdienen, en daar komen we momenteel nog echt niet aan, terwijl we ieder iets huren wat het totaalbedrag hoger is dan van een huisje, oid.
De lat láger leggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat heb ik inderdaad met mijn ex gehad. Die begreep mij ook niet en andersom ik haar ook niet. Dat dus nooit meer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
De lat láger leggen![]()
Absoluut NIET. Dat kan alleen maar resulteren in weer een relatie met iemand die totaal niet kan begrijpen hoe ik in elkaar zit.
Dat.
Nooit.
Meer.
De lat ligt juist een grote stap hoger. Ik moet er van overtuigd zijn dat ze me kan, en wil, begrijpen, en dat ik me niet bezwaard voel om te praten over mijn problemen omdat ik denk dat ze het toch niet snapt.
Als vrijgezel ben ik niet zo met relaties bezig. Ik praat heel langzaam, ben bedachtzaam en in een relatie zoeken mensen toch andere karaktereigenschappen. Werk op niveau doe ik nog niet zo lang, maar hierdoor maak ik wel kennis met leukere mensen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn zusje moest naar het UWV komen in het kader van de WIJ. Alleen mijn zusje valt daar helemaal niet onder aangezien ze werkt, een opleiding volgt en stage loopt. Dat heeft zij die man van het UWV even duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Jaaaa de WIJHebben we indirect ook met de inburgering te maken. Nog niet zoveel van bekend.
Punt is dat ik geen diploma's heb. Ik heb mijzelf intern opgewerkt en mijn werk is nu sowieso een groot vraagteken. Gelukkig niet wegens de recessie of welke andere reden dan ook om mijn baan te verliezen, het wordt meer een getouwtrek waar ze mij willen houden.
Voor nu zeg ik, de inburgering gaat mij aan mijn hart. Het is mijn toko en ik leg letterlijk mijn hele ziel en zaligheid hierin. Als men mij wilt behouden moeten ze mij (omdat de WI van tijdelijke aard is) een opleiding aanbieden en wil ik richting jeugdwerk opgeleid worden. Hetzij SJD, hetzij psychologie.
Ik heb ooit een meer commerciele opleiding proberen te volgen maar dat was niets voor mij. Ik wil echt mensen hélpen, niet een oor aannaaien. Dus de sociale zekerheid is ideaal voor mij.
jij snapt m.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
De lat láger leggen![]()
Absoluut NIET. Dat kan alleen maar resulteren in weer een relatie met iemand die totaal niet kan begrijpen hoe ik in elkaar zit.
Dat.
Nooit.
Meer.
De lat ligt juist een grote stap hoger. Ik moet er van overtuigd zijn dat ze me kan, en wil, begrijpen, en dat ik me niet bezwaard voel om te praten over mijn problemen omdat ik denk dat ze het toch niet snapt.
Och, we schelen maar 5 jaartjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
jij snapt m.![]()
ook al ben ik nog maar een broekie(ben 20), dit is fundamenteel gewoon
het quoten waard!
Ik gebruik mijn label alleen als handvat en als uitleg. Excuus daar gebruik ik het niet voor want dat vind ik verschuilen achter een label.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik gebruik mijn labeltje alleen als handvat en als excuus.
Mensen die dat doen vind ik walgelijk.
[...]
Maar het feit dat je gewoon wel iets van je leven kan maken door er zelf wat aan te doen. Ik weet ook wel dat het niet makkelijk is maar altijd andere de schuld geven werkt niet en klopt ook niet.
Niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar het is een fabeltje dat de vrouw op de perfecte aantrekkelijke spontane man valtTypes ala brad pitt. Met een dosis gezonde humor en spontaniteit en initiatief etc
Ik denk dat vrouwen allerlei mannen aantrekkelijk vinden, maar het draait volgens mij vooral om zelfvertrouwen en/of de leiding kunnen nemen. Of zo. Denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |