abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74740608
MeNicole, wat schrikken zeg. Gelukkig niks aan de hand, maar het lijkt me niet prettig.

Bar, succes bij de osteopaat.
Fake it till you make it...
pi_74742100
Jeetje MeNicole dat is schikken zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie Mikael nu wel laten enten!

Nijna goede tip in ieder geval voor de volgende keer!

Wij zijn weer terug en mijn stoere hoefde niet eens te huilen, hij trok alleen een heel zielig pruillipje! Ze vond zijn bolletje mooi rond en het advies van de vorige keer over het afbouwen van het aantal borstvoedingen omdat hij te dik is vond ze grote onzin en zou ze ook direct bespreken in het teamoverleg.
Finn weegt nu 7340 gram en is 62,5 cm. Ik vond het wel grappig om te zien dat hij nu even lang is als zijn vader met 4 maanden.
  maandag 16 november 2009 @ 11:12:24 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74742488
Menicole beterschap voor je verkouden mennekes

En Finn goedgekeurd
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74745006
Menicole beterschap voor je mannetjes
Netjes hoor Finn

Het ging inderdaad niet lang duren Ze kan het gewoon Ze rolt! En snel ook
Ik ben zo trots
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 16 november 2009 @ 12:53:00 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74745120
Finn, goede scores!

Innepin Woeiiiii!!!! Ik denk t hier ook al een tijdje, maar t blijft nog bij duwen met de voetjes en hevig gefrustreerd zijn als t niet lukt. Van buik naar rug lukt wel al een tijdje, maar van rug naar buik Komt vanzelf

Menicole, beterschap daar!
pi_74745876
Stoere vent Finn!

En Willow aan de rol

MeNicole bah dat lijkt me ook niks zeg. Brrr. Beterschap!

Wij zijn weer terug van de fysio. Blugh wat een gedoe is het toch ook zo'n voorkeur. Haar nekspiertjes en hoofdbalans zijn prima, bovengemiddeld voor haar leeftijd volgens de fysio. Ze kán prima liften en ze kán best gemakkelijk haar hoofd alle kanten opdraaien en op de goede kant liggen enzo. Maar kunnen en doen zijn twee verschillende dingen grrr
We hadden gemeld dat ze heel vaak als ze slaapt toch nog op haar voorkeurskant ligt, en dat we dan haar hoofd wel de goede kant opdraaien maar als je dan na een kwartier gaat kijken dat ze dan toch weer teruggedraait is. Draai je haar weer goed, ga na een half uur weer kijken en *hop* ze is weer teruggedraait. Mja dat schiet dus niet op. De fysio zei bovendien dat de platting weer erger was geworden en dat het ook goed te zien was van voren enzo Muh. Ik ben dr ff helemaal blurgh van.
Desondanks zei de fysio wel dat ze er alle vertrouwen in had dat de afplatting nog wel bij zou trekken. Xe had ons eigenlijk willen ontslaan maar heeft nu toch maar weer een vervolgafspraak gemaakt. Over drie weken mogen we weer. En dan moet ze naar alle kanten kunnen rollen en haar voeten kunnen pakken dus dat moeten we nu hard gaan oefenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben een matras meegekregen, rolletjes en steunstukjes ging niet werken volgens fysio, ze zei dat ze het vermoeden had dat mn dame zich daar gewoon uit zou wurmen en dat denken wij eigenlijk ook wel. Het matras wat we nu hebben is gevuld met een soort pitjes, idee beanbag, zo voelt het ook. Het ziet er voor haar heel comfi uit. Volgens de fysio is de druk op het hoofdje dan anders en dat zou de helft moeten schelen al, ze moet tot een maand of 6 of 7 op het ding blijven liggen.

op naar de volgende controle dan maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74745968
Finn, netjes vent!

Willow wat knap

Dat ziet er wel comfortabel uit dat matrasje Huup. Klein eigenwijs meisje dus maar wel een droppie zeg.

Wij zijn net even gaan wegen, netjes gegroeid. En morgen komt de wvk even langs om te bespreken of zij nog tips hebben. Want het begint mij allemaal wat op te breken. De nachten en de onrust overdag (en nu ligt ze lekker te slapen in de box, zal je natuurlijk altijd zien , dus ik geniet maar even van het moment en ga haar ook niet naar bed verhuizen).
pi_74745990
Aww Amélie toch Ziet er inderdaad wél comfortabel uit en volgens mij een stuk prettiger dan rolletjes sen steunstukken enzo.

Nijna
pi_74746211

Bewijs
(Leuk jurkje he huup?)
pi_74746271
jaaaaaaaaaaaaa goedzoooo!!

en ik maar denken, wat heeft ze aan? waar ken ik dat toch van gnorf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 13:34:03 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74746332
Wat knap! Zo ver is Oscar nog lang niet!
Wel van buik naar rug (af en toe), maar dat is een kwestie van die grote bol opzij gooien.

Huup, wat een mooi ding, dat matrasje!
Hier ook een eigenwijsje hoor. Hij kan het prima, maar slapen gaat altijd op links en ik ga echt niet hem tig keer terugdraaien, daar wordt hij steeds wakker van.
Over 2,5 week komt ze weer en dan gaat ze zijn koppie weer meten. Tot die tijd gewoon veel op rechts stimuleren en hope for the best zeg maar.
Hoe moet jij dan stimuleren dat ze haar voetjes pakt? Zelf aangeven ofzo?
pi_74746446
Maar van buik naar rug kan ze niet hoor
En een week geleden deed ze nog niks. t kwam echt ineens opzetten. Twee dagen oefenen en plop.
pi_74746504
ja nouja juist door dat slapen wordt die platting erger volgens onze fysio. Logisch ook want dan staat er het meeste druk op, maar ik werd er ook tuureluurs van dat ik dan idd iedere keer een wakker kind had, dus als het echt voor de nacht was, 11 uur ofzo, dan draaide ik haar neit meer terug. Ze moet ook slapen uiteindelijk.

En stimuleren tsja, ik moet iets onder haar beentjes leggen en knuffel of kussentje ofzo, zodat haar bekken naar binnen gekanteld is, en dan met lichte druk met mn vingers over haar buikje euh wrijven of eigenlijk meer drukken toch. Zodat ze als een soort tegenreactie haar buikspiertjes gaat aanspannen en door dat aanspannen gaat ze dan weer vanzelf haar bekken verder naar zich toe trekken. Dat is het idee. Voeten aangeven mag, maar het beste is als ze het uit zichzelf pakt. Het gaat er vooral om dat ze die buikspiertjes goed symmetrisch ontwikkeld omdat ze dus door die voorkeur nog steeds in een komma-houding trekt en daardoor ook wat scheef ontwikkeld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74746554
oh en volgens de fysio had Amélie al lang moeten kunnen rollen is dat niet nog iets aan de vroege kant voor mn meiske? Ze is morgen 12 weken, volgende week de 25e is ze drie maanden. Dat lijkt me wel okay om te gaan beginnen met voorzichtig proberen maar ik had niet verwacht dat ze het allang had moeten kunnen eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 13:47:27 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74746746
Oh ja, jullie hebben natuurlijk die komma-houding erbij. Die hadden we hier dan weer niet.
De bobbel in zijn nekje is trouwens wel helemaal weg nu gelukkig.
Ik doe het niet hoor, tijdens het slapen, slaap is slaap. Dan idd beter iets schuin leggen om het te stimuleren maar zelf steeds draaien... Ik vind het zielig.

Met spelen doen we het wel trouwens. Speeltjes alleen op rechts etc. etc.

Volgens mij is dat echt wel vroeg hoor, voor dat rollen.
Of althans... anders heb ik ook een 'lui' kind.
  maandag 16 november 2009 @ 13:48:58 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74746793
Volgens deze belgische site, de eerste die ik vond, is het met 4-5 maanden.
http://www.kindengezin.be(...)totlopen/stappen.jsp
Sommigen eerder, anderen later.
Dus het is wel heel vroeg om te vinden dat ze het nu al zou moeten kunnen hoor.
pi_74747029
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens deze belgische site, de eerste die ik vond, is het met 4-5 maanden.
http://www.kindengezin.be(...)totlopen/stappen.jsp
Sommigen eerder, anderen later.
Dus het is wel heel vroeg om te vinden dat ze het nu al zou moeten kunnen hoor.
fijn
ik bedoel, als ze het wel al had gekund ook goed hoor, maar ik vond het een beetje naar klinken, alsof ik niet genoeg met haar geoefend en gestimuleerd had om het voor elkaar te krijgen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74747038
hahah Innepin, vooral ook het geluid erbij!!

Huup, ik hoop dat het matrasje de truc gaat doen! Ziet er trouwens wel erg relaxed uit.

Hier vandaag even een dag. Ik voel me niet helemaal super en mijn lieve meisje ook niet. Ik heb trouwens wat vragen in het borstvoedingstopic gesteld, dus als er hier nog mensen zijn die verstand hebben van borstvoeding, hoop ik dat jullie daar even willen kijken.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 16 november 2009 @ 13:59:06 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74747085
Huup, de site van babybytes geeft ook een goed overzicht van de ontwikkeling. Vooral de kolom rechts vind ik heel interessant:
http://www.babybytes.nl/Baby%60s/kalender/maand/3
(Hier wordt trouwens wel gesproken over rollen naar 1 kant, maar ik vraag me af wat ze daarmee bedoelen...)
pi_74747216
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de site van babybytes geeft ook een goed overzicht van de ontwikkeling. Vooral de kolom rechts vind ik heel interessant:
http://www.babybytes.nl/Baby%60s/kalender/maand/3
(Hier wordt trouwens wel gesproken over rollen naar 1 kant, maar ik vraag me af wat ze daarmee bedoelen...)
misschien bedoelen ze rollen op de zij? Ik merk wel aan Amélie dat ze "helpt", als ik haar van haar rug naar haar buik rol (dat moet van de fysio door mn hand tussen haar benen te doen en dan aan haar heup te draaien *onduidelijk, sorry*), magoe, dan voel ik dus dat ze haar gewicht wel meeverplaatst zeg maar, alleen het zelf verplaatsen gaat nog niet.
Maar het is dan ook een behoorlijk gewicht wat ze moet verplaatsen
quote:
Rond 6 maanden vinden heel wat baby’s het leuk om, wanneer zij op hun rug liggen, aan de handjes overeind getrokken te worden. Als je de handjes van je baby vastpakt, zal hij zijn hoofd daarbij rechtop houden, zijn rug krommen en zelf flink meetrekken.
dit doet ze dan weer wel al
ze trekt zich echt uit alle macht omhoog dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74747232
Jeetje MeNicole, dat is schrikken! Beterschap voor allebei je jongens.

Willow!

Goh, Huup wat vervelend allemaal. Wij zijn gelukkig net ontslagen en je ziet bijna niets meer van zijn platte zijkant. Maar ik snap maar al te goed dat dat echt vervelend is, en ik deed ook bijna niet dat koppie draaien in slaap. Zielig en hij werd weer wakker.
Wat hier goed helpt is een shirt van mij aan de goede kant leggen, hij draait altijd zijn gezicht daar naartoe. Maar of Amelie dat helpt?
En hier wordt ook nog niet gerold en Ko is al 5 en iets maand. Ik heb het ook gevraagd aan de fysio maar ze zei inderdaad tussen 4 en 5 maanden. En zijn voeten heeft hij sinds anderhalve week ontdekt.

Nog iets stoms wat bij ons hielp, onze fysio zei dat slapen een passieve vorm van naar de goede kant kijken/liggen was en dat dat wel goed was tegen de afplatting maar dat het belangrijker was om de nekspiertjes te trainen. Zodat hij 's nachts vrij zijn hoofdje kan draaien.
Ko kijkt altijd 1 kant op in de doek, maar nu duw ik hem voorzichtig de andere kant op en aangezien er op straat genoeg te zien is vergeet hij dat het niet zijn favoriete kant is. Nu kan hij al heel lang de andere kant opkijken.

Nouja misschien heb je hier niets aan, maar dit zijn mijn ervaringen. Ik hoop dat het kussen helpt en dat Amelie gauw evenwichtig n haar lijfje is.

Fijn BE, dat de bobbel weg is! Hebben we trouwens allebei een lui kind!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74747367
Thnx voor de link trouwens BE die laatste, idd interessant.

Oeke ja ik zat al een tijdje te denken om eens met een hydrofiel te slapen een paar nachtjes en die dan in haar bedje te leggen. Maar eigenlijk vind ik het nog een beetje eng om losse dingen dicht bij haar te leggen als ze slaapt. Maar misschien kan ik het op een of andere manier om 1 kant van het matrasje heen krijgen ofzo.
En in de doek tsja, een andere kant opdraaien daar krijg ik hevig protest en gemopper op en om heel eerlijk te zijn haak ik dan alweer af wanne muts ben k ook dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74747393
Be, zouden ze met rollen naar 1 kant niet bedoelen dat ze vanuit rug op zij moeten kunnen komen? Driekus kan dat wel, maar alleen op (voorkeurskant) links.
Amélie, ziet er lekker uit dat matrasje van jou! Ik hoop dat het helpt Huup.
Willow, zo moet dat dus, dat rollen. Doe je goed en lekker snel.
Hier ook een eigenwijsje met een voorkeurskant. We leggen heel consequent alles rechts, maar meneer vindt links toch echt leuker. Zelfs als er links alleen maar een zwarte handdoek te zien is. En we moeten em van de fysio ook veel op zij en buik leggen. Op z'n zij is geen succes, op zijn buik wel even, maar dan wordt ie echt driftig omdat ie dan niks kan (wat wel een leuk gezicht is voor even, maar daarna is het brullen). En wij mogen juist niet aan het hoofdje komen in zijn slaap. Met als gevolg dat ie heel vaak naar links kijkt.
Be, blijft Oscar wel netjes in de wieg liggen? Driekus vind ik steeds vaker bijna dwars in bed terug...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74747518
Hihi, ik ook hoor en lief nog erger, maar even op de tanden bijten, als er maar genoeg te zien is dan is het snel vergeten. En ik deed het ook niet de hele tijd hoor. Maar nu draait hij lekker heen en weer uit zichzelf.

En ik deed dus een hemdje erbij, met melkvlekken , volgens mij al bij drie maanden, en dan naast zijn hoofdje, kan geen kwaad volgens mij, anders doe je het alleen overdag om eens te proberen. Volgens mij mag een dekbedje niet omdat je er niet doorheen kan ademen en een hemdje of doek wel net als een lakentje.
En wie weet doet het haar niets.
pi_74747623
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hihi dat doen wij ook al, vindt ze helemaal geweldig
En ach dat rollen zal wel loslopen toch. Iedereen zegt tegen mij dat Willow snel is met draaien, en dan zou Amélie laat zijn omdat ze 't nog niet doet? dat kan toch niet
  maandag 16 november 2009 @ 14:19:51 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74747640
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

misschien bedoelen ze rollen op de zij? Ik merk wel aan Amélie dat ze "helpt", als ik haar van haar rug naar haar buik rol (dat moet van de fysio door mn hand tussen haar benen te doen en dan aan haar heup te draaien *onduidelijk, sorry*), magoe, dan voel ik dus dat ze haar gewicht wel meeverplaatst zeg maar, alleen het zelf verplaatsen gaat nog niet.
Maar het is dan ook een behoorlijk gewicht wat ze moet verplaatsen
[..]

Dat laatste komt volgens mij omdat jij Amelie ook heel veel op haar buik laat liggen. Daardoor is zéker haar nekspier echt al heel sterk aan het worden.

Mefke, Oscar ligt gebakerd dus die ligt keurig netjes in zijn bedje. Hij weet zich wel iets naar onderen te wurmen, en soms wel zijn armpjes los uit de bakerzak enzo, maar draaien etc. doet hij nog niet.

Mijn fysio zei over dat slapen dat we dan dus als hij wakker was hem echt vnml op rechts moesten hebben om te compenseren want dat je weinig uit kan halen tegen draaien in de slaap.
pi_74747737
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Hihi dat doen wij ook al, vindt ze helemaal geweldig
En ach dat rollen zal wel loslopen toch. Iedereen zegt tegen mij dat Willow snel is met draaien, en dan zou Amélie laat zijn omdat ze 't nog niet doet? dat kan toch niet
nee het zal ook wel loslopen denk ik. Ik weet het niet.
En idd, dat optrekken is de bom haha. Ze vond het geweldig en gaat helemaal lachen dan.

Nouja goed, ik ga straks als ze wakker is dan maar eens met haar op t speelkleed liggen en dan mag ze rollen enzo en de buikspierdingetjes doen. T voelt echt zo suf om zo gericht te moeten spelen met je kind. Omdat de nadruk toch best op moeten ligt. Nouja, misschien een leuk excuus om weer wat extra speelgoed aan te schaffen Ik wil eigk nog heel graag zo'n sophie le giraffe hebben omdat ik ze zo leuk vind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74747782
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn fysio zei over dat slapen dat we dan dus als hij wakker was hem echt vnml op rechts moesten hebben om te compenseren want dat je weinig uit kan halen tegen draaien in de slaap.
dat zei de fysio hier ook mef.
In de wandelwagen moest ik Amélie op haar zijkant leggen zodat ze dus op haar niet-voorkeurskant ligt. En als ze in de box onder de mobiel ligt moet ik haar zo neerleggen dat ze dus naar rechts omhoog moet kijken om de mobiel te kunnen zien. Beetje scheef neerleggen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 14:27:27 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74747810
Tip bij berg: je kat het koppie laten likken...

Ieuw!
Ik vond het er zo lief uit zien, maar zie nu dus dat het helemaal weg is op sommige plekken.
pi_74747848
hahahah gatver BE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74748081
Driekus heeft van mijn ouders dit speelkleed gekregen:

We hebben alle speeltjes aan de rechterkant hangen (nou ja, alle, ik heb er even wat afgehaald, twas een beetje te veel voor em), hem er scheef onder liggen en dan links een zwarte handdoek over de box hangen. Dat helpt wel, hij houdt z'n koppie nou mooi recht. Maar echt naar rechts kijken wil ie niet. Zelfs niet als ik daar ga staan. Ach ja, we zijn ook pas een weekje bezig. Woensdag weer fysio..
pi_74748195
BE ieuw
Huup, sophie is tof Ik wil 'm ook hebben
  maandag 16 november 2009 @ 14:53:55 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74748575
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee het zal ook wel loslopen denk ik. Ik weet het niet.
En idd, dat optrekken is de bom haha. Ze vond het geweldig en gaat helemaal lachen dan.

Nouja goed, ik ga straks als ze wakker is dan maar eens met haar op t speelkleed liggen en dan mag ze rollen enzo en de buikspierdingetjes doen. T voelt echt zo suf om zo gericht te moeten spelen met je kind. Omdat de nadruk toch best op moeten ligt. Nouja, misschien een leuk excuus om weer wat extra speelgoed aan te schaffen Ik wil eigk nog heel graag zo'n sophie le giraffe hebben omdat ik ze zo leuk vind
Waar haal ik die?
* Brighteyes zoekt nog een kerstkadootje...

Hmmmm, die verzendkosten zijn altijd zo irritant...
pi_74748641
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waar haal ik die?
* Brighteyes zoekt no een kerstkadootje...
oa hier

ik denk dat ik hem ook bestel daar. sophie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74748756
Zouden ze snel zijn met verzenden? Want dan kan één iemand een hele lading kopen en dan meenemen naar de meet
  maandag 16 november 2009 @ 15:44:36 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750048
Daar zat ik ook aan te denken idd.
pi_74750162
Er staat 2 tot 5 werkdagen weekenden niet meegenomen. Dat is dus niet te redden denk ik
pi_74750214
Ik had Leander net even in de loopstoel gezet en hij liep er zo mee weg Alsof ie het al maanden deed
En ja ik weet dat het slecht is en het stoeltje is ook alweer opgeruimd
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 16 november 2009 @ 15:52:09 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750255
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Pvoesss het volgende:
Er staat 2 tot 5 werkdagen weekenden niet meegenomen. Dat is dus niet te redden denk ik
Ik ben een eeuwige optimist, moet makkelijk kunnen dus!

Huup, u heeft PM!
Zijn er nog meer die mee willen doen? Als je naar de tea komt dus?
Nu bestellen gaat...
pi_74750325
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben een eeuwige optimist, moet makkelijk kunnen dus!

Huup, u heeft PM!
Zijn er nog meer die mee willen doen? Als je naar de tea komt dus?
ja ik zag het haha
ik doe mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 15:55:53 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74750370
hij is wel erug leuk
pi_74750762
O= wat*O* wt goed van Willow!
Mooi matrasje huup!
fijn dat d bobbel weg is BE!

wat een scghattig girafje is Sophie!!

Tess vreet me soms helemaal op. Dat zit ze tegen me aan, pakt met haar handjes mijn gezicht beet (auw!) en gaat dan mijn wangen opeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 november 2009 @ 16:12:48 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750896
3 Sophie-tjes besteld!
Met een of andere gegoogelde kortingscode, mocht iemand die willen weten, PM maar even.
pi_74751046
Huup. wij hebben een Sophie. En ze is leuk!!!
Iris rolt trouwens van buik naar rug (vandaag voor de 2e keer) en ze kan zelf haar bed afhalen (ging net naar boven lag ze het laken helemaal omhoog te trekken)
pi_74751650
Haha, nu nog opmaken, Nijna.
pi_74752360
hahahaha Sophie..die is helemaal té hollywood toch? Kind van Nicole Richi is er al mee gespot, kind van Jessica Alba...té hip gewoon Maar leuk is ze!!

Voor wervelende Willow goed hoor!! Lena draait wel van buik naar rug en dat ligt lekkerder, dus waarom zou je draaien

Huupske, wat jammer dat jullie nog niet ontslagen zijn..kan me voorstellen dat t rolt voelt om je kind te moeten "forceren", maar volgens mij is Amélie een hartstikke leergierig ding en vindt ze t alleen maar heerlijk al die uitdaging!

Ik ben net weer met Lena naar t CB geweest, eindelijk heeft ze de slag van het groeien goed te pakken en spuugt ze dus blijkbaar niet té veel meer uit.. nu 5410gr en 61cm (en das 930 gram en 5 cm in 4 wkn tijd, toch wel fijn!). Mn kleine ding huilde al moeie tranen voordat er ook nog maar een prik in dr been zat, maar blijkbaar kon ze nog net een treetje hoger.. maar ze zitten er weer in, vorige keer geen last van gehad, dus ben benieuwd hoe t dit keer gaat!
Door 3x spruw, veel spugen, een ontzettend onrustige drinker en elke voeding door JBPM 1,5 uur bezig zijn met fles, borst & kolven voor de volgende voeding, heb ik besloten af te bouwen met BV zodra ik weer ga werken (over 2 weekjes), alle voedingen die ik dan niet zelf kan geven zullen vanaf dan kunstvoeding zijn, ik denk dat dat een hoop meer rust op zal leveren voor ons. Lena is absoluut geen makkelijk kindje aan de borst en de afgelopen maanden zijn ook niet altijd even leuk geweest daardoor, maar ondanks dat ik t eigenlijk nog wel langer wilde, wilde ik in ieder geval heel graag de 3 maanden volmaken.. dat is me nu bijna gelukt en daar ben ik trots op, maar al die trots wist de CB arts even de grond in te boren met de magische woorden "Ik snap best dat je moe bent, maar dat ik jou als verloskundige nou nog moet uitleggen dat BV tot 6 maanden echt veel beter is verbaast me wel"... muhhhh Ik weet dat ik t goed gedaan heb en t voor ons de beste keuze zal zijn, maar bah, t kwam zo vervelend aan. Ik ben geen verloskundige, gewoon een moeder die lekker van dr uk wil kunnen genieten zonder de helft van de voedingen met tranen in mn ogen te zitten! En als t anders had gekunt had ik t meer dan graag nog volgehouden... bah!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74752484
Poppedein Ik weet heel goed hoe je je voelt wb de borstvoeding, hoewel het hier zonder duidelijke reden gewoon niet lekker liep. Ik heb ook afgebouwd en toen wilde ze de borst niet meer dus nu ben ik gestopt, en dat doet ook af en toe best pijn want ik had ook wel graga vol willen houden
En die doos van het CB mag gewoon even een schop onder d'r kont krijgen. Pfrrt. Hork.

pssst heb je huups PMetje nog gehad?
pi_74752621
O zo!

en nee....niets gehad... en nu niet meer te stillen van nieuwsgieirgheid!
pi_74753778
ohoooooo die had je een dreun moeten verkopen zeg
wat verschrikkelijk lomp en onterecht dat die arts dat zo zegt. Of borstvoeding nou wel of niet beter is daar gaat het helemaal niet om, het is iets lichamelijks, iets wat jij zelf nauwelijks in de hand hebt. Je kunt als verloskundige de theorie vast wel begrijpen (niet-verloskundigen kunnen dat net zo goed over t algemeen ) maar als je lichaam niet meewerkt dan houdt het gewoon op. Kun jij met je hele wezen wel verloskundige gaan zitten zijn in plaats van gewoon moeder maar wat schiet je daarmee op? Je hebt je portie lichamelijk borstvoedleed wel ruimschoots gehad geloof ik en niemand kan zeggen dat je het zonder slag of stoot hebt laten varen, en dat je die 3 maanden vol hebt gemaakt (ok bijna) is al heel wat en prijzenswaardig als ik alle spruw verhalen zo wel eens gehoord heb.
Boh ik ben er gewoon plaatsvervangend boos over

in de categorie *gnorf*
mn meiske zei net "koe" tegen me haha

en ik moest aanvankelijk ook even heel hard nadenken over wat voor pm dat ging
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74754028
ahhhh...hahahha, en dan te bedenken dat dat vanaf nu t liefste is wat iemand ooit tegen je gezegd heeft... koe Ze bedoelde vast Coo-le mama! wedden!
pi_74754347
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Poppedein het volgende:
ahhhh...hahahha, en dan te bedenken dat dat vanaf nu t liefste is wat iemand ooit tegen je gezegd heeft... koe Ze bedoelde vast Coo-le mama! wedden!
psies ik zat ook helemaal trots tegen B. ooooh ze zei Koe tegen me!!
hij -->
ik -->

haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 18:00:48 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74754616
Poppedein! Wat een trut zeg!
Vals om het op je vk zijn te gooien! Idd zoals jij zegt, jij bent in het geval van Lena gewoon mama, niks vk. Je hebt toch ook niet je eigen bevalling gedaan.

En koeien zijn lief!
pi_74755384
Ooh, ik was van plan om te typen dat ik er plaatsvervangend boos van werd, toen ik zag dat Huup dat al gedaan had.

Maar dat dus!

Ik krijg er gewoon een kronkel van in m'n buik. Wat een kutwijf zeg, die CB-arts!
  maandag 16 november 2009 @ 18:48:07 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74756054
Poppedein. wat een raar mens op je CB! Laat maar lekker lullen En idd 3 maand is knap! Helemaal als je eigenlijk wel graag langer zou willen maar het gewoon niet lekker gaat vind ik dat als je zo'n beslissing nemen kunt dat hartstikke goed!

BE, mag ik? Ik ga er ook meerdere bestellen ivm babyboom om me heen
(en bah wat een vies poesie heb jij! )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74756384
Mag Ivan gelijk door naar Het grote babietjestopic of zal ik hem toch maar hier registreren?

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

Op de achtergrond zie je nog dat een prematuurtje verschoond wordt. Die beentjes!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74756436
Welkom Claudia en grote baby Ivan! Wow wat een mooie reus
pi_74756473
Poppedein, wat een opmerking van die CB doos...

Welkom Claudia en Ivan
pi_74756592
welkom Claudia!
wat is Ivan een mooierd zeg dunne beentjes op de achtergrond idd, zo klein.

Hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74756618
Wat zijn zijn specs? Flink dat wel

Welkom, alhoewel, ik ben hier maar heel heel soms

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 19:05:28 ]
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:06:20 #262
5428 crew  miss_sly
pi_74756657
Poppedein wat een vreselijk mens! Laat je niets aanpraten, hoor. Je hebt het toch meer dan goed gedaan, so far? En wat niet kan, dat kan niet, hoe graag je ook zou willen. Zo'n mens zou je moeten steunen, ipv zulke opmerkingen maken.

huup, wat rot dat het zo moeizaam gaat met de voorkeurshouding van Amélie. En niet raar hoor, dat ze nog niet omrolt, toch? Senna is 17 weken en die kan het met wat hulp wel, maar doet het ook nog niet zelf.

Senna is snotverkouden het arme kind niest enorme snottebellen en tijdens het drinken hoor je haar constant snotteren en naar adem happen. En regelmatig hoest ze heel erg. Haar neusje is helemaal rood van poetsen. En dan kijkt ze je aan, met die waterige oogjes, en dan lacht ze heel lief
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74756664
Thnx voor jullie lieve reacties, ik weet t ook best met mn hoofd, maar de opmerking blijft toch langer hangen dan gewenst... dikke pech voor t CB dat ik net dit keer een evaluatie formulier meegekregen heb

Claudia, wat is hij Ivan de Verschrikkelijk Mooi!! En hij is gewoon maar 500 gram lichter dan mijn meiske van 11 weken
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:07:26 #264
5428 crew  miss_sly
pi_74756690
Welkom Claudia en Ivan. Wat een heerlijk kereltje
En doe maar nog hier hoor, hij is nog steeds een klein ventje
  maandag 16 november 2009 @ 19:12:30 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74756857
Claudia!
Ze zeiden bij ons in het ziekenhuis dat de naam zo goed paste, Oscar bij een 9-ponder, dat dat echt goed paste ipv bij een 5 ponder ofzo. En in jouw geval gaat dat ook helemaal op. Ivan is goeie naam voor zo'n heerlijke beer!
En dat prematuurtje idd!
Hebben ze Ivan's suikerwaarden ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis?
  maandag 16 november 2009 @ 19:14:30 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74756929
miss_sly, bij de apotheek en drogist kan je mini-flesjes kant-en-klare zoutoplossing krijgen waarmee je heel makkelijk het neusje een beetje kan druppelen. Dat gaf hier altijd wel goeie verlichting bij Oscar.
Ik vind het zelf prettiger dan zo'n spray die ineens best heel heftig aan komt bij zo'n kleintje.
Beterschap voor Senna iig!
  maandag 16 november 2009 @ 19:16:45 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74757002
Jullie staan erbij Claudia!
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:17:24 #268
5428 crew  miss_sly
pi_74757022
Ow BE, dat is misschien wel wat. Ik wil idd eigenlijk zo min mogelijk onnodige dingen aan haar geven, maar dit klinkt zo zielig en ze begint er echt last van te krijgen. Ik zal morgen eens kijken hier bij de apotheek. Al is het maar verlichting voor 's nachts of tijdens het drinken.

Dank je!
  maandag 16 november 2009 @ 19:22:41 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74757231
Je kan het ook zelf maken, zo'n zoutoplossing, maar juist omdat het in een klein knijpflesje zit met een mooie smalle opening kan je het goed een beetje druppelen.
Idd raadde de ha het aan voor een voeding om het neusje vrij te maken zodat ze wat makkelijker kunnen ademen.

BV erin druppelen kan trouwens ook las ik van de week ergens.
  maandag 16 november 2009 @ 19:23:39 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74757276
Ah wat een heerlijke knul Claudia .

En dat pakje, übercute, waarvandaan ?
pi_74757279
Welkom Claudia en Ivan! Wat een mooierd!

Stomme arts, Popedein. Wat een flapdrol. Wees trots op wat je bereikt hebt, en het beste voor jullie twee, dat is het belangrijkste!

BE, wat een kat heb jij! Eentje met kappersallures.

Arme Senna, zo verkouden.
pi_74757414
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:

Hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?
Ik zit nog steeds volkomen in een roes. Ik heb 2,5 dagen lang bijna non-stop met hem in een ziekenhuisbed gelegen en elke keer dat ik wegkijk en hem weer zie denk ik: 'Verdomd, een baby! Ik heb een baby!' Hij is zo lief en ik vind ik het geweldig om al zijn maniertjes te leren kennen en te leren zo goed mogelijk voor hem te zorgen. Het is volstrekt vanzelfsprekend en ongeloofwaardig voor me tegelijkertijd.
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef TheFrankey het volgende:
Wat zijn zijn specs? Flink dat wel

4900 gram en bescheiden geschat op een lengte van 55 cm (ik wist niet dat ze niet meer aan lengte opmeten bij baby's doen!).
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia!
Ze zeiden bij ons in het ziekenhuis dat de naam zo goed paste, Oscar bij een 9-ponder, dat dat echt goed paste ipv bij een 5 ponder ofzo. En in jouw geval gaat dat ook helemaal op. Ivan is goeie naam voor zo'n heerlijke beer!
Over beren gesproken, dit is zijn berenpak (en daar verzuipt hij nog wel in):

quote:
Hebben ze Ivan's suikerwaarden ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis?
Ja! Dat was een van de redenen dat we samen nog wat langer moesten blijven. Hij had ook verhoging net na de bevalling en hij ziet een beetje geel. Maar alle gemeten waardes waren telkens prima.

Jij mocht indertijd niet bij Oscar blijven, toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74757640
ahw die foto wat drollig
die enorme voeten aan dat pakje ook!!

fijn dat het zo goed gaat!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74757719
Poppedein, dat is gewoon gemeen om het dan op je vk zijn te gooien! En tis toch heel goed dat je zolang hebt volgehouden. Ik kan dat echt niet hebben als mensen daar over zeuren. Nou heb ik persoonlijk een verkleining als excuus, maar dat excuus wil ik ook niet zo maar tegen jan en allemaal vertellen. Die blikken die je krijgt als je verteld dat je 'maar' 3 weken volledige bv gegeven hebt
Claudia, dat is een stevig kereltje! Die is gewoon net zo zwaar als onze D
riekus ongeveer (maar wel korter dan Driekus, geeft toch een heel ander gezicht). Welkom hier.
  maandag 16 november 2009 @ 20:59:53 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74761410
Aggos, die foto in dat mooie pakje!
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
Jij mocht indertijd niet bij Oscar blijven, toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
Eerst wel, maar Oscar zijn waardes waren niet goed en hij moest aan een glucose-infuusje. En dan worden ze dus opgenomen op de kinderafdeling terwijl ik op de kraamafdeling bleef.
pi_74761634
Poppedein, wat een raar mens zeg!!
Welkom Claudia en Ivan! wat een mooi ventje
Miss, beterschap voor Senna!

Oh ik heb daarstraks weer zo gelachen!
Tess lag in Ambers bed, dat vindt ze prachtig, en steeds rolde ze naar haar buik. Ik rolde haar dan terug en zei pasterop hoor, en dan schoot ze in een lachstuip. Ik geloof dat ze het minstens 20x herhaald heeft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 november 2009 @ 21:07:51 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74761747
Vicky, wat klink je gelukkig
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 22:31:35 #278
5428 crew  miss_sly
pi_74765744
Senna werd een uurtje geleden reutelend en hoestend wakker. temp 38,1, maar wel helder en redelijk vrolijk. wanneer moet je nou aam=n de bel trekken met zo'n kleintje?

ow ja, geprobeerd bv-melk in haar neusje te krijgen tegen het vele snot...valt nog niet mee
  maandag 16 november 2009 @ 22:35:39 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74765930
Ikzelf zou pas gaan bellen als ze rond de 39 zitten. Dan zou ik bellen om te overleggen wanneer zij vinden dat je echt moet langs komen zeg maar.
Sterkte! Naar hoor, zieke kindjes.
pi_74765949
Klinkt heel gezellig Vicky!

Miss, heb je een neuspeertje om het snot een beetje weg te zuigen? Evt kan je het ook zelf wegzuigen met je mond. Klinkt vies maar is best te doen hoor.
Ik weet niet wanneer het echt tijd is om de dokter te bellen, volg je gevoel daarin. Geloof bij 38,5 ofzo? Of nog hoger?
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 22:46:03 #281
5428 crew  miss_sly
pi_74766384
Ikwil niet te vroeg bellen, maar rong 39 klinkt wel logisch.
neuspeertje werkt niet echt goed. bovendien wordt ze steeds moeilijker als het om haar neusje gaat. al dat gepoets vindt ze maar niks.
uitzuigen...nooit aan gedacht...
pi_74766523
Vicky dat klinkt heerlijk

Aww arme Senna Hoop dat de verhoging gauw weg is... Wat oeke zegt, volg je gevoel

Willow heeft de hele dag doorgebracht met omrollen Heel schattig maar het kost me ook heel veel tijd en aandacht enzo Want als ze op haar rug ligt, jengelt ze omdat ze om wil rollen. En als ze dan omgerold is, houdt ze dat maar een paar minuten vol en dan gaat ze heel hard huilen omdat ze niet terug kan rollen. En dan begint het weer opnieuw
En normaal gesproken als ik haar in bed leg, miept ze wat en woelt ze een beetje en dan slaapt ze. Nu woelt ze zo hard dat ze op haar buik eindigt, en dan gaat ze natuurlijk ook niet slapen Veel meer werk zo

En toch ben ik apetrots
pi_74767164
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ikwil niet te vroeg bellen, maar rong 39 klinkt wel logisch.
neuspeertje werkt niet echt goed. bovendien wordt ze steeds moeilijker als het om haar neusje gaat. al dat gepoets vindt ze maar niks.
uitzuigen...nooit aan gedacht...
met het neuspeertje moet je een paar keer achter elkaar zuigen voordat het snotje eruit komt vaak.
Duurde even voordat ik daar achter was ik dacht echt van wat een onding wie heeft dat nou weer bedacht! werkt voor geen meter! tot ik het nog een keer probeerde en t snotje toen wél kwam
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74767179
oh en beterschap natuurlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74767293
Innepin, wat heerlijk he
Zucht.. kleine meisjes worden zo snel groot!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74767295
Claudia wat een heerlijke vent is Ivan zeg
Zooo lief in dat veel te grote berenpak!

Arme Senna, ziek Dat is zó zielig!
Miss als Senna goed eet/drinkt en geen koorts heeft hoef je in principe niets te ondernemen. Maar als ze slecht eet en koorts heeft kan ze uitdrogen. En er zijn van die mini-paracetamolletjes, mss kan je haar die 1 geven?
Beterschap Senna

voor alle andere mama's & kleintjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_74772182
Wauw Duchess, wat wordt ze al groot en wat is ze mooi! Die laatste foto is lief!
pi_74772976
Miss_sly, beterschap voor Senna. Hier ook een klein snottebelletje. Mirte heeft het een paar dagen gehad en nu is Iris blijkbaar aan de beurt. Beetje zoutoplossing was volgens mij een hele verlichting voor haar vanmorgen .
Klinkt zo sneu die snottebellen die je hoort tijdens het drinken .
Aan de bel trekken als je het niet vertrouwt. Ik weet niet precies wanneer je moet bellen eigenlijk.

Tess, dikke pret! Gezellig klinkt het Vicky

Willow, je houdt mama lekker bezig .

Ahw Duch
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:01:00 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74773253
Evi!

miss_sly, hoe is het gegaan vannacht?
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 09:37:17 #290
5428 crew  miss_sly
pi_74773954
Evi

Lief dat je eraan denkt, BE.
De nacht was niet geweldig. We hebben tot 4 uur rondgelopen met een zielig, huilend, snotterend en intussen ook hoestend meisje. Zo zielig, ze voelde zich zo duidelijk niet fijn, maar je kunt zo weinig doen. Uiteindelijk is ze om 4 uur in haar wiegje in slaap gevallen. Na een uurtje werd ze huilend wakker, maar schaap heeft haar weer in slaap gekregen door even over haar buikje te wrijven. En toen sliep ze tot half 9. Toen wat gedronken en nu probeert schaap of ze weer wil slapen, want ze was doodop.

Heb voor de zekerheid de dokter even gebeld over dat hoestje. Het klinkt echt zoo naar. Word straks teruggebeld.
pi_74774047
Leuk om Evi te zien! Wat is ze alweer groot!

Wat sneu, die arme Senna. Hopelijk kan ze vandaag een beetje bij slapen en is ze gauw weer de oude.
pi_74774482
Claudia wat een flinke bink! Gefeliciteerd!!! Zijn naam past inderdaad erg goed bij hem! Als Niels met dezelfde termijn geboren was, was hij vast ook zo enorm geworden ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Wow wat is Evi al groot! Zo wakker en lachen
Awh arme Senna, hopelijk knapt ze snel op.
Huups ik kreeg van de kraamverzorgster de tip om een knoop te leggen in een t-shirt van mij en dan in de wieg te leggen aan de niet-voorkeurskant, want op een bol kun je niet aanzuigen. Alleen werkt dat bij Niels niet, hij blijft naar rechts kijken.

Ons mannetje is alweer zo veranderd!
Hier was hij 4 dagen:

En hier 3 weken en 3 dagen:

Hij is ineens veel wakkerder, kijkt je ook echt aan nu. Claudia, merk jij dat Ivan nu al zo wakker is?

Hij huilt wel best veel, waarschijnlijk door de voeding die weer omhoog komt hij gaat dan echt gillen, vooral 's avonds. Zo zielig.
Owja, zijn oortjes zijn ok
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74774902
Niels Wat groei je goed jongen! En wat staan je ogen helder!
Wat een leuke naam heeft hij toch.
pi_74775863
Ooooh mooi Nielsje , wat een leukerd ben jij en wat kijk je heerlijk leergierig op die 2e foto!

Miss-Sly..wat naar en sneu voor Senna en jullie, gelukkig heeft ze altijd haar veilige plekje bij jullie nog! al zal t wel flink slopend zijn als je zelf ook loopt te sniffen en snotteren...

Evi wat word je alweer een flinke meid, lekkere pretletter, leuk je even te zien hier!

Innepin, is je meisje vannacht een beetje stil blijven liggen?

Ohhhhh Ik ben net voor t eerst met Lena wezen moeder en kindzwemmen...wat is dát leuk zeg! Lena was helemaal onder de indruk, maar heeft t het hele half uur volgehouden, compleet met onder water en al... mijn stoere Aan t eind wreef ze al flink in dr oogjes, en ik had haar kleertjes aangetrokken en legde haar even in de maxi-cosi om mezelf af te kunnen drogen, Nog voor ik mn handdoek in mn handen had lag ze al te ronken...doodop was ze! Ze heeft vooralsnog gelukkig ook helemaal geen last gehad van de prikjes van gister, alleen haar beentjes waren wat gevoelig...zal wel spierpijn zijn. Moet zeggen dat ik zelf de vaccinatie van vorige week ook wel een paar dagen gevoeld heb!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 17-11-2009 11:28:06 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:06:56 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74777712
Ivan en claudia welkom hier en wat een bink

Willow lekker rondjes draaien
Evi
Lena en wat een rare uitspraak zeg poppedein
Vicky en Tess hoe gat het verder?
Iris
senna beterschap meisje

gister voor de 2de keer osteo, weer krijsen, conclusie niks gevonden was de osteo voor Roy kan doen.
jammer maar nu even de boel laten rusten, donderdag komen ze nog van het cb, kijken wat daar nog uitkomt.
en anders nou ja dan is het maar zo.
want buiten het krijsen en het spugen gaat het met Roy supergoed.
pi_74777797
Ooh, babyzwemmen. Dat wil ik ook!

Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd en gebeld om Lente op te geven. Wachttijd is wel lang. Ze schat dat ze ongeveer begin volgend jaar of in het voorjaar pas terecht kan. En de cursus is op maandag, woensdag of vrijdag. Je krijgt een aanmeldingsformulier thuis gestuurd, daarop kun je je voorkeur aangeven en dan proberen ze daar rekening mee te houden...

Heb gezegd dat ík graag de dag bepaal omdat het anders helaas niet door kan gaan omdat ik ook weer aan het werk ga. Dat moest ik dan maar aangeven op het formuliertje...

Maar goed, je moet eerst 15,- inschrijfgeld betalen en dan ben je pas definitief ingeschreven. Dan wil ik natuurlijk wel zeker weten dat ik terecht kan op een dag die míj uitkomt...
pi_74778364
jammer dat de osteopaat niets extra's voor jullie kon betekenen Bar, maar wat fijn dat t met Roy verder zo goed gaat!!

En ssserpente, wat jammer en omslachtig! Hier heb je 3 groepen: baby, dreumes en kleuter. Tis gewoon inlopen en vol is vol. Kan ook vervelend zijn als je daar met je hele hebben en houden staat, maar t is eigenlijk zelden echt vol zeiden ze. En voor mij, met mn onregelmatige werkdagen is dit ook wel zo handig, dan mis ik niet gelijk de halve cursus als ik toevallig 2 wkn achter elkaar niet kan!
pi_74778440
Ssserpente, wachtlijsten? Oe, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nou zijn er hier 3 zwembaden in de buurt, dus ik kan altijd nog naar een andere gaan, maar ik zit ook met die tijden ja. Maar eens even bellen binnenkort.
Bar, jammer dat de osteopaat niets voor Roy kan doen. Hopelijk is het niets ernstigs en groeit ie er zo overheen
Haha, een constant draaiende Willow. Lijkt me niet handig voor jou Innepin, je moet er maar snel leren dat ze ook de andere kant op kan rollen.
Evi, lekker smoeltje!

Mijn kleine man wordt ineens groot! Gisteren had ik al ruzie met een romper met lange mouwen die ineens korte mouwen had en vandaag was een broekje 56 toch wel heel erg kort. Heb em nu dus maar in een romper 62/68 (die dan weer te breed is) gehesen. En daaroverheen een broek en zijn joggingvest in 62. Het ziet er zo heerlijk stoer uit, echt een mannetje. Deze groeispurt kwam goed uit, mijn manager komt vanmiddag langs en ik wil natuurlijk wel even showen met het manneke. (en met mijn vermogen om weer mijn eigen spijkerbroeken aan te kunnen...goh, is het duidelijk dat ik niet zo dol ben op mijn mananger??)
pi_74778831
Ivan welkom Wat ben jij een flinkerd

Pff zit een paard agen bij mijn ouders in Putten en de verbinding was dus een paar dagen weg Dus nu eerst veeeeel bijlezen...
pi_74779027
Wie gooit hem dicht?
pi_74779116
Oh, doe ik wel, tijd zat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')