abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74747518
Hihi, ik ook hoor en lief nog erger, maar even op de tanden bijten, als er maar genoeg te zien is dan is het snel vergeten. En ik deed het ook niet de hele tijd hoor. Maar nu draait hij lekker heen en weer uit zichzelf.

En ik deed dus een hemdje erbij, met melkvlekken , volgens mij al bij drie maanden, en dan naast zijn hoofdje, kan geen kwaad volgens mij, anders doe je het alleen overdag om eens te proberen. Volgens mij mag een dekbedje niet omdat je er niet doorheen kan ademen en een hemdje of doek wel net als een lakentje.
En wie weet doet het haar niets.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74747623
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dit doet ze dan weer wel al
ze trekt zich echt uit alle macht omhoog dan.
Hihi dat doen wij ook al, vindt ze helemaal geweldig
En ach dat rollen zal wel loslopen toch. Iedereen zegt tegen mij dat Willow snel is met draaien, en dan zou Amélie laat zijn omdat ze 't nog niet doet? dat kan toch niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 16 november 2009 @ 14:19:51 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74747640
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

misschien bedoelen ze rollen op de zij? Ik merk wel aan Amélie dat ze "helpt", als ik haar van haar rug naar haar buik rol (dat moet van de fysio door mn hand tussen haar benen te doen en dan aan haar heup te draaien *onduidelijk, sorry*), magoe, dan voel ik dus dat ze haar gewicht wel meeverplaatst zeg maar, alleen het zelf verplaatsen gaat nog niet.
Maar het is dan ook een behoorlijk gewicht wat ze moet verplaatsen
[..]

dit doet ze dan weer wel al
ze trekt zich echt uit alle macht omhoog dan.
Dat laatste komt volgens mij omdat jij Amelie ook heel veel op haar buik laat liggen. Daardoor is zéker haar nekspier echt al heel sterk aan het worden.

Mefke, Oscar ligt gebakerd dus die ligt keurig netjes in zijn bedje. Hij weet zich wel iets naar onderen te wurmen, en soms wel zijn armpjes los uit de bakerzak enzo, maar draaien etc. doet hij nog niet.

Mijn fysio zei over dat slapen dat we dan dus als hij wakker was hem echt vnml op rechts moesten hebben om te compenseren want dat je weinig uit kan halen tegen draaien in de slaap.
pi_74747737
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Hihi dat doen wij ook al, vindt ze helemaal geweldig
En ach dat rollen zal wel loslopen toch. Iedereen zegt tegen mij dat Willow snel is met draaien, en dan zou Amélie laat zijn omdat ze 't nog niet doet? dat kan toch niet
nee het zal ook wel loslopen denk ik. Ik weet het niet.
En idd, dat optrekken is de bom haha. Ze vond het geweldig en gaat helemaal lachen dan.

Nouja goed, ik ga straks als ze wakker is dan maar eens met haar op t speelkleed liggen en dan mag ze rollen enzo en de buikspierdingetjes doen. T voelt echt zo suf om zo gericht te moeten spelen met je kind. Omdat de nadruk toch best op moeten ligt. Nouja, misschien een leuk excuus om weer wat extra speelgoed aan te schaffen Ik wil eigk nog heel graag zo'n sophie le giraffe hebben omdat ik ze zo leuk vind
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74747782
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn fysio zei over dat slapen dat we dan dus als hij wakker was hem echt vnml op rechts moesten hebben om te compenseren want dat je weinig uit kan halen tegen draaien in de slaap.
dat zei de fysio hier ook mef.
In de wandelwagen moest ik Amélie op haar zijkant leggen zodat ze dus op haar niet-voorkeurskant ligt. En als ze in de box onder de mobiel ligt moet ik haar zo neerleggen dat ze dus naar rechts omhoog moet kijken om de mobiel te kunnen zien. Beetje scheef neerleggen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 14:27:27 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74747810
Tip bij berg: je kat het koppie laten likken...

Ieuw!
Ik vond het er zo lief uit zien, maar zie nu dus dat het helemaal weg is op sommige plekken.
pi_74747848
hahahah gatver BE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74748081
Driekus heeft van mijn ouders dit speelkleed gekregen:

We hebben alle speeltjes aan de rechterkant hangen (nou ja, alle, ik heb er even wat afgehaald, twas een beetje te veel voor em), hem er scheef onder liggen en dan links een zwarte handdoek over de box hangen. Dat helpt wel, hij houdt z'n koppie nou mooi recht. Maar echt naar rechts kijken wil ie niet. Zelfs niet als ik daar ga staan. Ach ja, we zijn ook pas een weekje bezig. Woensdag weer fysio..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74748195
BE ieuw
Huup, sophie is tof Ik wil 'm ook hebben
  maandag 16 november 2009 @ 14:53:55 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74748575
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee het zal ook wel loslopen denk ik. Ik weet het niet.
En idd, dat optrekken is de bom haha. Ze vond het geweldig en gaat helemaal lachen dan.

Nouja goed, ik ga straks als ze wakker is dan maar eens met haar op t speelkleed liggen en dan mag ze rollen enzo en de buikspierdingetjes doen. T voelt echt zo suf om zo gericht te moeten spelen met je kind. Omdat de nadruk toch best op moeten ligt. Nouja, misschien een leuk excuus om weer wat extra speelgoed aan te schaffen Ik wil eigk nog heel graag zo'n sophie le giraffe hebben omdat ik ze zo leuk vind
Waar haal ik die?
* Brighteyes zoekt nog een kerstkadootje...

Hmmmm, die verzendkosten zijn altijd zo irritant...
pi_74748641
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waar haal ik die?
* Brighteyes zoekt no een kerstkadootje...
oa hier

ik denk dat ik hem ook bestel daar. sophie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74748756
Zouden ze snel zijn met verzenden? Want dan kan één iemand een hele lading kopen en dan meenemen naar de meet
  maandag 16 november 2009 @ 15:44:36 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750048
Daar zat ik ook aan te denken idd.
pi_74750162
Er staat 2 tot 5 werkdagen weekenden niet meegenomen. Dat is dus niet te redden denk ik
pi_74750214
Ik had Leander net even in de loopstoel gezet en hij liep er zo mee weg Alsof ie het al maanden deed
En ja ik weet dat het slecht is en het stoeltje is ook alweer opgeruimd
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 16 november 2009 @ 15:52:09 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750255
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Pvoesss het volgende:
Er staat 2 tot 5 werkdagen weekenden niet meegenomen. Dat is dus niet te redden denk ik
Ik ben een eeuwige optimist, moet makkelijk kunnen dus!

Huup, u heeft PM!
Zijn er nog meer die mee willen doen? Als je naar de tea komt dus?
Nu bestellen gaat...
pi_74750325
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben een eeuwige optimist, moet makkelijk kunnen dus!

Huup, u heeft PM!
Zijn er nog meer die mee willen doen? Als je naar de tea komt dus?
ja ik zag het haha
ik doe mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 15:55:53 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74750370
hij is wel erug leuk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74750762
O= wat*O* wt goed van Willow!
Mooi matrasje huup!
fijn dat d bobbel weg is BE!

wat een scghattig girafje is Sophie!!

Tess vreet me soms helemaal op. Dat zit ze tegen me aan, pakt met haar handjes mijn gezicht beet (auw!) en gaat dan mijn wangen opeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 november 2009 @ 16:12:48 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74750896
3 Sophie-tjes besteld!
Met een of andere gegoogelde kortingscode, mocht iemand die willen weten, PM maar even.
pi_74751046
Huup. wij hebben een Sophie. En ze is leuk!!!
Iris rolt trouwens van buik naar rug (vandaag voor de 2e keer) en ze kan zelf haar bed afhalen (ging net naar boven lag ze het laken helemaal omhoog te trekken)
Fake it till you make it...
pi_74751650
Haha, nu nog opmaken, Nijna.
pi_74752360
hahahaha Sophie..die is helemaal té hollywood toch? Kind van Nicole Richi is er al mee gespot, kind van Jessica Alba...té hip gewoon Maar leuk is ze!!

Voor wervelende Willow goed hoor!! Lena draait wel van buik naar rug en dat ligt lekkerder, dus waarom zou je draaien

Huupske, wat jammer dat jullie nog niet ontslagen zijn..kan me voorstellen dat t rolt voelt om je kind te moeten "forceren", maar volgens mij is Amélie een hartstikke leergierig ding en vindt ze t alleen maar heerlijk al die uitdaging!

Ik ben net weer met Lena naar t CB geweest, eindelijk heeft ze de slag van het groeien goed te pakken en spuugt ze dus blijkbaar niet té veel meer uit.. nu 5410gr en 61cm (en das 930 gram en 5 cm in 4 wkn tijd, toch wel fijn!). Mn kleine ding huilde al moeie tranen voordat er ook nog maar een prik in dr been zat, maar blijkbaar kon ze nog net een treetje hoger.. maar ze zitten er weer in, vorige keer geen last van gehad, dus ben benieuwd hoe t dit keer gaat!
Door 3x spruw, veel spugen, een ontzettend onrustige drinker en elke voeding door JBPM 1,5 uur bezig zijn met fles, borst & kolven voor de volgende voeding, heb ik besloten af te bouwen met BV zodra ik weer ga werken (over 2 weekjes), alle voedingen die ik dan niet zelf kan geven zullen vanaf dan kunstvoeding zijn, ik denk dat dat een hoop meer rust op zal leveren voor ons. Lena is absoluut geen makkelijk kindje aan de borst en de afgelopen maanden zijn ook niet altijd even leuk geweest daardoor, maar ondanks dat ik t eigenlijk nog wel langer wilde, wilde ik in ieder geval heel graag de 3 maanden volmaken.. dat is me nu bijna gelukt en daar ben ik trots op, maar al die trots wist de CB arts even de grond in te boren met de magische woorden "Ik snap best dat je moe bent, maar dat ik jou als verloskundige nou nog moet uitleggen dat BV tot 6 maanden echt veel beter is verbaast me wel"... muhhhh Ik weet dat ik t goed gedaan heb en t voor ons de beste keuze zal zijn, maar bah, t kwam zo vervelend aan. Ik ben geen verloskundige, gewoon een moeder die lekker van dr uk wil kunnen genieten zonder de helft van de voedingen met tranen in mn ogen te zitten! En als t anders had gekunt had ik t meer dan graag nog volgehouden... bah!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74752484
Poppedein Ik weet heel goed hoe je je voelt wb de borstvoeding, hoewel het hier zonder duidelijke reden gewoon niet lekker liep. Ik heb ook afgebouwd en toen wilde ze de borst niet meer dus nu ben ik gestopt, en dat doet ook af en toe best pijn want ik had ook wel graga vol willen houden
En die doos van het CB mag gewoon even een schop onder d'r kont krijgen. Pfrrt. Hork.

pssst heb je huups PMetje nog gehad?
pi_74752621
O zo!

en nee....niets gehad... en nu niet meer te stillen van nieuwsgieirgheid!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')