hahahaha Sophie..die is helemaal té hollywood toch? Kind van Nicole Richi is er al mee gespot, kind van Jessica Alba...té hip gewoon

Maar leuk is ze!!

Voor wervelende Willow

goed hoor!! Lena draait wel van buik naar rug en dat ligt lekkerder, dus waarom zou je draaien

Huupske, wat jammer dat jullie nog niet ontslagen zijn..kan me voorstellen dat t rolt voelt om je kind te moeten "forceren", maar volgens mij is Amélie een hartstikke leergierig ding en vindt ze t alleen maar heerlijk al die uitdaging!
Ik ben net weer met Lena naar t CB geweest, eindelijk heeft ze de slag van het groeien goed te pakken en spuugt ze dus blijkbaar niet té veel meer uit.. nu 5410gr en 61cm (en das 930 gram en 5 cm in 4 wkn tijd, toch wel fijn!). Mn kleine ding huilde al moeie tranen voordat er ook nog maar een prik in dr been zat, maar blijkbaar kon ze nog net een treetje hoger..

maar ze zitten er weer in, vorige keer geen last van gehad, dus ben benieuwd hoe t dit keer gaat!
Door 3x spruw, veel spugen, een ontzettend onrustige drinker en elke voeding door JBPM 1,5 uur bezig zijn met fles, borst & kolven voor de volgende voeding, heb ik besloten af te bouwen met BV zodra ik weer ga werken (over 2 weekjes), alle voedingen die ik dan niet zelf kan geven zullen vanaf dan kunstvoeding zijn, ik denk dat dat een hoop meer rust op zal leveren voor ons. Lena is absoluut geen makkelijk kindje aan de borst en de afgelopen maanden zijn ook niet altijd even leuk geweest daardoor, maar ondanks dat ik t eigenlijk nog wel langer wilde, wilde ik in ieder geval heel graag de 3 maanden volmaken.. dat is me nu bijna gelukt en daar ben ik trots op, maar al die trots wist de CB arts even de grond in te boren met de magische woorden "Ik snap best dat je moe bent, maar dat ik jou als verloskundige nou nog moet uitleggen dat BV tot 6 maanden echt veel beter is verbaast me wel"... muhhhh

Ik weet dat ik t goed gedaan heb en t voor ons de beste keuze zal zijn, maar bah, t kwam zo vervelend aan. Ik ben geen verloskundige, gewoon een moeder die lekker van dr uk wil kunnen genieten zonder de helft van de voedingen met tranen in mn ogen te zitten! En als t anders had gekunt had ik t meer dan graag nog volgehouden... bah!