abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74761634
Poppedein, wat een raar mens zeg!!
Welkom Claudia en Ivan! wat een mooi ventje
Miss, beterschap voor Senna!

Oh ik heb daarstraks weer zo gelachen!
Tess lag in Ambers bed, dat vindt ze prachtig, en steeds rolde ze naar haar buik. Ik rolde haar dan terug en zei pasterop hoor, en dan schoot ze in een lachstuip. Ik geloof dat ze het minstens 20x herhaald heeft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 november 2009 @ 21:07:51 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74761747
Vicky, wat klink je gelukkig
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 22:31:35 #278
5428 crew  miss_sly
pi_74765744
Senna werd een uurtje geleden reutelend en hoestend wakker. temp 38,1, maar wel helder en redelijk vrolijk. wanneer moet je nou aam=n de bel trekken met zo'n kleintje?

ow ja, geprobeerd bv-melk in haar neusje te krijgen tegen het vele snot...valt nog niet mee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 november 2009 @ 22:35:39 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74765930
Ikzelf zou pas gaan bellen als ze rond de 39 zitten. Dan zou ik bellen om te overleggen wanneer zij vinden dat je echt moet langs komen zeg maar.
Sterkte! Naar hoor, zieke kindjes.
pi_74765949
Klinkt heel gezellig Vicky!

Miss, heb je een neuspeertje om het snot een beetje weg te zuigen? Evt kan je het ook zelf wegzuigen met je mond. Klinkt vies maar is best te doen hoor.
Ik weet niet wanneer het echt tijd is om de dokter te bellen, volg je gevoel daarin. Geloof bij 38,5 ofzo? Of nog hoger?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 22:46:03 #281
5428 crew  miss_sly
pi_74766384
Ikwil niet te vroeg bellen, maar rong 39 klinkt wel logisch.
neuspeertje werkt niet echt goed. bovendien wordt ze steeds moeilijker als het om haar neusje gaat. al dat gepoets vindt ze maar niks.
uitzuigen...nooit aan gedacht...
pi_74766523
Vicky dat klinkt heerlijk

Aww arme Senna Hoop dat de verhoging gauw weg is... Wat oeke zegt, volg je gevoel

Willow heeft de hele dag doorgebracht met omrollen Heel schattig maar het kost me ook heel veel tijd en aandacht enzo Want als ze op haar rug ligt, jengelt ze omdat ze om wil rollen. En als ze dan omgerold is, houdt ze dat maar een paar minuten vol en dan gaat ze heel hard huilen omdat ze niet terug kan rollen. En dan begint het weer opnieuw
En normaal gesproken als ik haar in bed leg, miept ze wat en woelt ze een beetje en dan slaapt ze. Nu woelt ze zo hard dat ze op haar buik eindigt, en dan gaat ze natuurlijk ook niet slapen Veel meer werk zo

En toch ben ik apetrots
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74767164
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ikwil niet te vroeg bellen, maar rong 39 klinkt wel logisch.
neuspeertje werkt niet echt goed. bovendien wordt ze steeds moeilijker als het om haar neusje gaat. al dat gepoets vindt ze maar niks.
uitzuigen...nooit aan gedacht...
met het neuspeertje moet je een paar keer achter elkaar zuigen voordat het snotje eruit komt vaak.
Duurde even voordat ik daar achter was ik dacht echt van wat een onding wie heeft dat nou weer bedacht! werkt voor geen meter! tot ik het nog een keer probeerde en t snotje toen wél kwam
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74767179
oh en beterschap natuurlijk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74767293
Innepin, wat heerlijk he
Zucht.. kleine meisjes worden zo snel groot!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74767295
Claudia wat een heerlijke vent is Ivan zeg
Zooo lief in dat veel te grote berenpak!

Arme Senna, ziek Dat is zó zielig!
Miss als Senna goed eet/drinkt en geen koorts heeft hoef je in principe niets te ondernemen. Maar als ze slecht eet en koorts heeft kan ze uitdrogen. En er zijn van die mini-paracetamolletjes, mss kan je haar die 1 geven?
Beterschap Senna

voor alle andere mama's & kleintjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_74772182
Wauw Duchess, wat wordt ze al groot en wat is ze mooi! Die laatste foto is lief!
pi_74772976
Miss_sly, beterschap voor Senna. Hier ook een klein snottebelletje. Mirte heeft het een paar dagen gehad en nu is Iris blijkbaar aan de beurt. Beetje zoutoplossing was volgens mij een hele verlichting voor haar vanmorgen .
Klinkt zo sneu die snottebellen die je hoort tijdens het drinken .
Aan de bel trekken als je het niet vertrouwt. Ik weet niet precies wanneer je moet bellen eigenlijk.

Tess, dikke pret! Gezellig klinkt het Vicky

Willow, je houdt mama lekker bezig .

Ahw Duch
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:01:00 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74773253
Evi!

miss_sly, hoe is het gegaan vannacht?
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 09:37:17 #290
5428 crew  miss_sly
pi_74773954
Evi

Lief dat je eraan denkt, BE.
De nacht was niet geweldig. We hebben tot 4 uur rondgelopen met een zielig, huilend, snotterend en intussen ook hoestend meisje. Zo zielig, ze voelde zich zo duidelijk niet fijn, maar je kunt zo weinig doen. Uiteindelijk is ze om 4 uur in haar wiegje in slaap gevallen. Na een uurtje werd ze huilend wakker, maar schaap heeft haar weer in slaap gekregen door even over haar buikje te wrijven. En toen sliep ze tot half 9. Toen wat gedronken en nu probeert schaap of ze weer wil slapen, want ze was doodop.

Heb voor de zekerheid de dokter even gebeld over dat hoestje. Het klinkt echt zoo naar. Word straks teruggebeld.
pi_74774047
Leuk om Evi te zien! Wat is ze alweer groot!

Wat sneu, die arme Senna. Hopelijk kan ze vandaag een beetje bij slapen en is ze gauw weer de oude.
pi_74774482
Claudia wat een flinke bink! Gefeliciteerd!!! Zijn naam past inderdaad erg goed bij hem! Als Niels met dezelfde termijn geboren was, was hij vast ook zo enorm geworden ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Wow wat is Evi al groot! Zo wakker en lachen
Awh arme Senna, hopelijk knapt ze snel op.
Huups ik kreeg van de kraamverzorgster de tip om een knoop te leggen in een t-shirt van mij en dan in de wieg te leggen aan de niet-voorkeurskant, want op een bol kun je niet aanzuigen. Alleen werkt dat bij Niels niet, hij blijft naar rechts kijken.

Ons mannetje is alweer zo veranderd!
Hier was hij 4 dagen:

En hier 3 weken en 3 dagen:

Hij is ineens veel wakkerder, kijkt je ook echt aan nu. Claudia, merk jij dat Ivan nu al zo wakker is?

Hij huilt wel best veel, waarschijnlijk door de voeding die weer omhoog komt hij gaat dan echt gillen, vooral 's avonds. Zo zielig.
Owja, zijn oortjes zijn ok
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74774902
Niels Wat groei je goed jongen! En wat staan je ogen helder!
Wat een leuke naam heeft hij toch.
pi_74775863
Ooooh mooi Nielsje , wat een leukerd ben jij en wat kijk je heerlijk leergierig op die 2e foto!

Miss-Sly..wat naar en sneu voor Senna en jullie, gelukkig heeft ze altijd haar veilige plekje bij jullie nog! al zal t wel flink slopend zijn als je zelf ook loopt te sniffen en snotteren...

Evi wat word je alweer een flinke meid, lekkere pretletter, leuk je even te zien hier!

Innepin, is je meisje vannacht een beetje stil blijven liggen?

Ohhhhh Ik ben net voor t eerst met Lena wezen moeder en kindzwemmen...wat is dát leuk zeg! Lena was helemaal onder de indruk, maar heeft t het hele half uur volgehouden, compleet met onder water en al... mijn stoere Aan t eind wreef ze al flink in dr oogjes, en ik had haar kleertjes aangetrokken en legde haar even in de maxi-cosi om mezelf af te kunnen drogen, Nog voor ik mn handdoek in mn handen had lag ze al te ronken...doodop was ze! Ze heeft vooralsnog gelukkig ook helemaal geen last gehad van de prikjes van gister, alleen haar beentjes waren wat gevoelig...zal wel spierpijn zijn. Moet zeggen dat ik zelf de vaccinatie van vorige week ook wel een paar dagen gevoeld heb!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 17-11-2009 11:28:06 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:06:56 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74777712
Ivan en claudia welkom hier en wat een bink

Willow lekker rondjes draaien
Evi
Lena en wat een rare uitspraak zeg poppedein
Vicky en Tess hoe gat het verder?
Iris
senna beterschap meisje

gister voor de 2de keer osteo, weer krijsen, conclusie niks gevonden was de osteo voor Roy kan doen.
jammer maar nu even de boel laten rusten, donderdag komen ze nog van het cb, kijken wat daar nog uitkomt.
en anders nou ja dan is het maar zo.
want buiten het krijsen en het spugen gaat het met Roy supergoed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74777797
Ooh, babyzwemmen. Dat wil ik ook!

Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd en gebeld om Lente op te geven. Wachttijd is wel lang. Ze schat dat ze ongeveer begin volgend jaar of in het voorjaar pas terecht kan. En de cursus is op maandag, woensdag of vrijdag. Je krijgt een aanmeldingsformulier thuis gestuurd, daarop kun je je voorkeur aangeven en dan proberen ze daar rekening mee te houden...

Heb gezegd dat ík graag de dag bepaal omdat het anders helaas niet door kan gaan omdat ik ook weer aan het werk ga. Dat moest ik dan maar aangeven op het formuliertje...

Maar goed, je moet eerst 15,- inschrijfgeld betalen en dan ben je pas definitief ingeschreven. Dan wil ik natuurlijk wel zeker weten dat ik terecht kan op een dag die míj uitkomt...
pi_74778364
jammer dat de osteopaat niets extra's voor jullie kon betekenen Bar, maar wat fijn dat t met Roy verder zo goed gaat!!

En ssserpente, wat jammer en omslachtig! Hier heb je 3 groepen: baby, dreumes en kleuter. Tis gewoon inlopen en vol is vol. Kan ook vervelend zijn als je daar met je hele hebben en houden staat, maar t is eigenlijk zelden echt vol zeiden ze. En voor mij, met mn onregelmatige werkdagen is dit ook wel zo handig, dan mis ik niet gelijk de halve cursus als ik toevallig 2 wkn achter elkaar niet kan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74778440
Ssserpente, wachtlijsten? Oe, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nou zijn er hier 3 zwembaden in de buurt, dus ik kan altijd nog naar een andere gaan, maar ik zit ook met die tijden ja. Maar eens even bellen binnenkort.
Bar, jammer dat de osteopaat niets voor Roy kan doen. Hopelijk is het niets ernstigs en groeit ie er zo overheen
Haha, een constant draaiende Willow. Lijkt me niet handig voor jou Innepin, je moet er maar snel leren dat ze ook de andere kant op kan rollen.
Evi, lekker smoeltje!

Mijn kleine man wordt ineens groot! Gisteren had ik al ruzie met een romper met lange mouwen die ineens korte mouwen had en vandaag was een broekje 56 toch wel heel erg kort. Heb em nu dus maar in een romper 62/68 (die dan weer te breed is) gehesen. En daaroverheen een broek en zijn joggingvest in 62. Het ziet er zo heerlijk stoer uit, echt een mannetje. Deze groeispurt kwam goed uit, mijn manager komt vanmiddag langs en ik wil natuurlijk wel even showen met het manneke. (en met mijn vermogen om weer mijn eigen spijkerbroeken aan te kunnen...goh, is het duidelijk dat ik niet zo dol ben op mijn mananger??)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74778831
Ivan welkom Wat ben jij een flinkerd

Pff zit een paard agen bij mijn ouders in Putten en de verbinding was dus een paar dagen weg Dus nu eerst veeeeel bijlezen...
pi_74779027
Wie gooit hem dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')