Neuh heb het ook opgegeven maar dat neemt niet weg dat ik er gewoon niet tegen kan dat mensen veronderstellingen doen over mij zonder te weten waar ze het over hebben. Heb daar in de familie al een stel van en da´s erg genoegquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Morretje het volgende:
Nies! Laat je niet op de kast jagen. Je moet alleen maar medelijden hebben met het kind van die rellert.. Als er al echt een kind is dan. Niet jezelf lopen verdedigen, komt toch niet aan!
Kun je je schoenen dan niet ergens neer zetten waar mevroi niet komen mag/kan?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het is onwijs komisch, maar ook soms onwijs klote. Als ik bv. mn nette schoenen aan moet dan kan ik eerst het hele huis doorzoeken omdat ik ze dus niet zo vaak draag en Mips er dan mee aan de haal gaat
Ze staan nu vaak onder mn bed, maar ik zou het inderdaad eigenlijk in de kast moeten zetten ofzo. Maar daar ben ik dan weer te lui voor, als ik dan thuis kom doe ik mn schoenen thuis en mik ik ze onder het bedquote:Op woensdag 11 november 2009 14:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kun je je schoenen dan niet ergens neer zetten waar mevroi niet komen mag/kan?
Oh-oh, leuk!!
Ok ik neem even een duik in de garage zal een mooie uitzoeken......quote:Op woensdag 11 november 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
Q, fijn dat je gesmst hebt, anders had ik het zometeen gedaan.
En Nieslief, vanavond zetten we de leeslijst even netjes op, doe ik wel even met een volgorde lijstje enzo
En ik heb mijn budget een beetje overschreden geloof ik......quote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef nieslief het volgende:
En ik heb alles in huis voor SS. Nu nog inpakken en opsturen.
Oh dat haat ik echt zo he!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:02 schreef Qwea het volgende:
zo, ik zal zo eens pasfoto's gaan maken.
joy joy
Krijg je daar nou nooit rare reacties op??quote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Khad nog een leuke van mn mannen maandagmorgen op de trappen achter bij kantoor in hun chinese jasjes
Das een plumeau op pootjes die enequote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Nies, gewoon niet druk om maken, deze persoon loopt toch overduidelijk te trollen?
Kijk als t iemand uit je directe omgeving is dan snap ik dat t rot is maar in dit geval , lekker laten waaien!
Nieuwe laarzen zijn altijd fijn![]()
Oh, en kijk, Chico en zn vriendje Mozart :
[ afbeelding ]
Ikwilerookeen!
Ik ga es ff kennels zoeken
Nee, tis voor die hoerenkutstudentenovchipkaart. Terwijl ik ze al heb ingeleverd.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat haat ik echt zo he!
Is het echt voor je pas?
Dan mag je niet eens lachen he
Mozart lijkt op een schaapje.. Ik vind het niet zo'n mooierd.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Nies, gewoon niet druk om maken, deze persoon loopt toch overduidelijk te trollen?
Kijk als t iemand uit je directe omgeving is dan snap ik dat t rot is maar in dit geval , lekker laten waaien!
Nieuwe laarzen zijn altijd fijn![]()
Oh, en kijk, Chico en zn vriendje Mozart :
[ afbeelding ]
Ikwilerookeen!
Ik ga es ff kennels zoeken
zo, daar kan je bijna van op vakantiequote:Op woensdag 11 november 2009 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, tis voor die hoerenkutstudentenovchipkaart. Terwijl ik ze al heb ingeleverd.
Ik krijg 5 hele euro's terug gestort om nieuwe te maken
Ja! Ik heb ze dan ook vriendelijk bedankt voor de gulle gift.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo, daar kan je bijna van op vakantie
Lekker dat je alles in huis hebt alquote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
En ik heb mijn budget een beetje overschreden geloof ik......
Jawel, maar ik zit daar nooit zo meequote:Op woensdag 11 november 2009 15:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Krijg je daar nou nooit rare reacties op??
Ik heb echt net pas het lijstje overgeschreven om er wat mee te gaan doen. Heb wel al wat leuke ideetjes..quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
En ik heb mijn budget een beetje overschreden geloof ik......
Jaaaaaa het zijn echt net kleine schaapjes die bedlingtonnetjesquote:Op woensdag 11 november 2009 15:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mozart lijkt op een schaapje.. Ik vind het niet zo'n mooierd.
Kijk dat dichten hoef ik dan alvast niet meer...... En dat budget ach laat maar ik werk vanavond alleen al een uur extra om het over de rest van de week maar vast niet te hebben want collega is ziek. Ik ga ook niet meer rekenen of ik nou boven of onder de 15 euro zit want ik weet nu al zeker dat ik er iets boven zit. Maar ik heb wel iets enorm leuks en dat vind ik belangrijker.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker dat je alles in huis hebt alik ben op de helft of zo
en dan nog eventjes dichten natuurlijk
(en ik zit nu al op budget)
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk dat dichten hoef ik dan alvast niet meer...... En dat budget ach laat maar ik werk vanavond alleen al een uur extra om het over de rest van de week maar vast niet te hebben want collega is ziek. Ik ga ook niet meer rekenen of ik nou boven of onder de 15 euro zit want ik weet nu al zeker dat ik er iets boven zit. Maar ik heb wel iets enorm leuks en dat vind ik belangrijker.
Zo. Klaaaaaaaarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Secret Santa zat te denken
Wat hij Nieslief zou schenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |