Nee hoor. Alleen maar blij voor jullie!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het kan niet vooruit maar de achteruitgang is gestopt voor nu en met hoe het nu is valt er goed te leven dus we hopen dat het zo blijft.
Lekker cryptischsorry.
De apotheek loopt door. De bijwerkingen heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Andere vraag. Hoe is het met je apotheek en de bijwerkingen?
De maand is nog niet om.quote:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee, het is de ib groep he... november zal wel de 30e zijn...
Dit gaat wel het snelst.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Dat zeg ik, ik krijg een brief dat ik geen aanvullende beurs krijg, en dan nog een brief, met dezelfde dagtekening, dat mn beurs nog berekend moet worden en ik nog hoor
Aargh. Heb pa en ma maar een inkomensverklaring laten opvragen, kunnen ze die mooi opsturen.
dat ken ik... ik zou (heel lang geledenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Dat zeg ik, ik krijg een brief dat ik geen aanvullende beurs krijg, en dan nog een brief, met dezelfde dagtekening, dat mn beurs nog berekend moet worden en ik nog hoor
Aargh. Heb pa en ma maar een inkomensverklaring laten opvragen, kunnen ze die mooi opsturen.
Aai over je bolletje dat heb ik ook niet gehad......quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Strega het volgende:
Goh, ik ben helemaal teleurgesteld![]()
Pagan krijgt net ECHTE post van de Secret Santa!
Een pakketje al?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Strega het volgende:
Goh, ik ben helemaal teleurgesteld![]()
Pagan krijgt net ECHTE post van de Secret Santa!
Daar kan ik me dus blauw aan ergeren he.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriendlief zou om 16:00 vertrekken op zijn werk zei hij vanmorgen. Tot nu toe is hij nog niet thuis. Hij zal nog wel aan het werk zijn maar dat had hij wel even kunnen laten weten.
Nee, een kaart met limericks!quote:
ik wil vet graag pizza vandaag.. MM nietquote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef nieslief het volgende:
Zo de rode kool kookt (jummie lekker vers), gehaktballetjes met ui zijn al gesmoord, aardappels koken bijna.....
En mijn ukkie is weer onderweg terug van omadag. Heeft het geweldig gehad; is naar het museum van klokkenspel tot pierement geweest in Utrecht... Tsjonge zeg wat zal hij dadelijk veel te vertellen hebben. Ik begin vandaag maar later met werken.
Mijne smst soms niet alstie vertraging heeft, daar kan ik echt pissig van wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus blauw aan ergeren he.Heeft mr.Lief een keer gedaan dat ik het eten klaar had en maar wachten en wachten. Kon hij om 10 uur toen hij eindelijk aan kwam kakken verplicht een bord opgewarmd en lichtelijk aangebrand eten opeten.
![]()
Heeft hij nog gedaan ook en hij heeft daarna altijd gebeld als hij later was.
Ja, zo stond ik dus ook! (Op een been weliswaar, maar toch)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat vraagt om FOOOOTOOOO'SSSS
En ik wil ook post *stampvoet*
Ja, wij zijn hier al WEKEN in Secret Santa sferen!quote:
Ik was -tot dat ik dit topic opende- juist zo blij dat ik nog geen kerst avaters gezien had!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Trek jij eens even een kerstjas aan dan
Ze? Ik ga even kijkenquote:
Tabbert aan dan. Je bent in ieder geval te bloot!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was -tot dat ik dit topic opende- juist zo blij dat ik nog geen kerst avaters gezien had!
Plus, het is pas novemberEerst komt sinterklaas nog..
Kun jij niet rode kerstkwastjes op mijn borstjes painten?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tabbert aan dan. Je bent in ieder geval te bloot!
Lekker Muis. Fijn je weer te zienquote:Op woensdag 11 november 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Vanavond snert. En roggebrood met rauwe ham!
en Greys en Eliesquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar die kon je nu al zien. Net als Muisquote:
Een huis?quote:
Mosselen hier, op z'n Italiaans.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stoer! Hoe wat waar?
[..]
Dat mag ik toch hopen![]()
Nou ja.. Niet van steen/hout maar van container!quote:
Ik heb te weinig discipline, sinds ik samenwoon, voor lijstjes. Ik ben wel weer gaan hardlopenquote:
Kan bijna overal wel eigenlijk. Vinden ze prima heur.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef P.F het volgende:
En ik neem mijn vriendje mee uit eten vanavond! Dat had ik beloofdMaar is het gebruikelijk om met CC te betalen? Of is dat juist vervelend?
Wat goed! Ik ben begonnen met hardlopen en kon opeens zo maar 5-6 kilometer rennen aan een stuk volhouden maar kreeg toen last van een "runner knee", die deed de volgende dag nog pijnquote:Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb te weinig discipline, sinds ik samenwoon, voor lijstjes. Ik ben wel weer gaan hardlopen
Mijn vader betaalt altijd met CC, als we uit eten gaan, maar dat is dan misschien omdat het een groot bedrag is?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan bijna overal wel eigenlijk. Vinden ze prima heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |