abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 15:53:24 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74607016
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is werkelijk, te kneuzerig voor woorden En ze brengen mensen gewoon compleet in de stress. Ipv dat ze met hun lelijke takke tering tengels vol met ranssmurrie van de fucking bestaande OV regeling afblijven... want immers heb ik DAAR NOG NOOIT problemen mee gehad... NEEEEEEJ ze moeten een godvergeten duur kutsysteem invoeren wat klauwen vol met geld kost, waar fucking niemand wat aan heeft, een teringbende aan ellende oplevert en om nog maar te zwijgen over de frustratie van het fucking NIET werken ervan.

Serieus Ik wind me zelden echt over zoiets op. Dat mensen die er dan zitten, te stom zijn om dingen uit te zoeken waarvoor ze fucking zijn aangenomen, dat is nog het aller belachelijkst
Ik snap je echt helemaal. Tis echt bizar en idd, niemand weet ergens vanaf en ze kunnen alleen maar hun scherm aflezen.

Jij gebruikt mooie bijvoeglijke naamwoorden btw
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
ooh ooh ooh, en dan die website he.... daar zou dan alles op moeten staan. NIET DUS
LOL ja die site Te sneu om over naar huis te schrijven.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74607033
Q, je studentenweek abo staat er op volgens de NS. Hij doet het dus. Gewoon meereizen en je verder niet meer druk maken. De regeling is verder niet veranderd. Alleen heb je een ander pasje dan voorheen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74607114
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q, je studentenweek abo staat er op volgens de NS. Hij doet het dus. Gewoon meereizen en je verder niet meer druk maken. De regeling is verder niet veranderd. Alleen heb je een ander pasje dan voorheen.
Dus diep ademhalen, even kappen met die bijvoeglijk naamwoorden van je (als je die ook gebruikt bij iemand achter de balie of aan de telefoon wordt je helemaal niet geholpen maar beleven ze er juist plezier in om juist jou van het kastje naar de muur te sturen........) en gewoon gaan reizen.

Zo probleem opgelost slotje graag.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  woensdag 11 november 2009 @ 15:57:19 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607136
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, maar dat wijf van het STRB zegt van niet. En ik wil toch wel heel graag weten welke van de 2 kut instanties nou te kutterig is om fatsoenlijk aan mij te vertellen wat ik wel en niet heb. Voordat ik straks een mooie boete ofzo heb.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74607165
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar dat wijf van het STRB zegt van niet. En ik wil toch wel heel graag weten welke van de 2 kut instanties nou te kutterig is om fatsoenlijk aan mij te vertellen wat ik wel en niet heb. Voordat ik straks een mooie boete ofzo heb.
De NS is degene die de boete uitdeelt. Als de NS zegt dat je kunt reizen kun je dus reizen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74607196
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je krijgt heus geen boete, ik zou niet weten waarvoor. Er staat bij het STRB gewoon een vinkje niet aan ofzo. Jij ziet het tenslotte wel op de website. Bel morgen nog een keer en je krijgt vast een beter persoon aan de lijn. Ik zie geen reden om niet gewoon met de kaart die je gekregen hebt te reizen.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 15:59:25 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607197
Oke, ennu ben ik ingelogd op die kutwebsite waar ik info op kan zien, ennu snap ik er NOG minde rvan.

Kaartnaam
nvt
Kaartnummer
Einddatum geldigheid
18-03-2014
Status
Actief
Huidig saldo **
¤ 0,00

Product Status Prijs ¤
Totaal 2
Studenten OV-chipkaart week Onbekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting week Onbekend ¤ 0,00
  woensdag 11 november 2009 @ 15:59:37 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607198
Dan staat er toch een OV week abo op?
  woensdag 11 november 2009 @ 15:59:38 #209
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74607199
T ziet dr naar uit dat ik in NL niet aan een fatsoenlijke bedlington terrier zou kunnen komen al zou ik t graag willen ...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 11 november 2009 @ 16:00:30 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607225
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je krijgt heus geen boete, ik zou niet weten waarvoor. Er staat bij het STRB gewoon een vinkje niet aan ofzo. Jij ziet het tenslotte wel op de website. Bel morgen nog een keer en je krijgt vast een beter persoon aan de lijn. Ik zie geen reden om niet gewoon met de kaart die je gekregen hebt te reizen.
Omdat je geen geldig vervoersbewijs hebt? immers als die OV week chip ding abo niet geladen is... dan heb je geen geldig vervoersbewijs en krijg je een boete van de NS.

En het zal ze werkelijk aan hun reet roesten wat iemand in zwolle er van zegt, trust me
pi_74607247
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
Ik snap niet waar jij je zo druk over maakt. Die mevrouw van de NS heeft toch gezegd dat er een studentenkaart abbo op staat? Dan is het toch goed?
pi_74607251
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
Aangezien die voor door de week ongelimiteerd is staat er geen bedrag op. Wat zou dat bedrag tenslotte moeten zijn? De NS zegt dat het goed is zo dus ga daar nou maar vanuit
The way you rock'n'roll
pi_74607272
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat je geen geldig vervoersbewijs hebt? immers als die OV week chip ding abo niet geladen is... dan heb je geen geldig vervoersbewijs en krijg je een boete van de NS.

En het zal ze werkelijk aan hun reet roesten wat iemand in zwolle er van zegt, trust me
Er staat toch een geldigheidsdatum op of niet dan.
pi_74607273
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij is geladen met je studenten abo, dat heeft die mevroi toch gecheckt. Vraag het anders nog eens bij de conducteur maar ik weet zeker dat jij er mee kan reizen zonder problemen.
The way you rock'n'roll
pi_74607298
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Aangezien die voor door de week ongelimiteerd is staat er geen bedrag op. Wat zou dat bedrag tenslotte moeten zijn? De NS zegt dat het goed is zo dus ga daar nou maar vanuit
Dat dus.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:05:04 #216
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74607366
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Werkelijk, het is te belachelijk voor woorden.

Ik heb een studiebeurs + ov kaart. Nu met die OV chipkaart krijgt je dus een OV chipkaart, en geen papieren/plastic ding meer van de IBG. Ik heb 7 a 8 maanden (langer zelfs al ) geleden mn pasfoto ingeleverd voor die kut ov-studenten chipkaart. Netjes ook zo'n kutding thuis gestuurd gekregen, en die heb ik dan ook.

Dus ik bel de IBG om te vragen of ik nou ook nog een papieren ding krijg. Nee. Want vanaf 1 jan 2010 is alles ov-chipkaart. Nou, oke, mooi. Dus ik vragen of ik dan dus gewoon met die OV-chipkaart kan reizen die ik dus heb gekregen (met pasfoto, IBG nr, geldig tot 2014) nou, ik moest maar ff www,studentenrijbewijs.nl bellen. Aldaar een achterlijke neger aan de telefoon die amper NL sprak/snapte wat ik bedoelde. Ik dus 30x uitleggen, dat ik dus wil weten of ik met dat ding kan reizen. Nee. Ze had een pasfoto nodig. Pasfoto? Waarvoor? Ja voor mn studenten ovchipkaart. Wat de neuk?

Dat ding heb ik toch al? Die heb ik van jullie thuis gestuurd gekregen. Nee, nee, dat kon niet. Wtf, ik HEB HEM IN MN HAND nee! kon niet want in de computer staat ook niks! Ze moest een 2de pasfoto! Ik mn ibgnr invoeren op hun website, staat er dat ze al een 2de pasfoto van me hebben. En dat klopt, want die heb ik 8 maanden ofzo geleden ingeleverd

NEEEEE DAT KON NIET! NEE NEE NEE NEE NEE! Haar computer zei fucking NEE! Ja, maar de website zegt ja Maakt niet uit, nee is nee. Dus ik kreeg 5 euro terug, en moest pasfoto's laten maken, naar het postkantoor brengen, die daar inleveren en dan stuurden hun hem op en zorgden ze dat ik een OV-chipkaart krijg (die ik al heb )

Ik naar het postkantoor... bleek je daar geen pasfoto's te kunnen maken. Ik vragen hoe dat nou allemaal zat, en haar mijn OV chipkaart dinges laten zien. Zegt ze "je hebt er al 1" ja, dat zeg ik Maar dat wijf van die studentenrijbewijs (nader te noemen nu als STRB) zegt van niet

En toen ik 3 maanden ofzo geleden in Zwolle was bij de NS balie, om te vragen hoe de neuk dat ding nou werkte, stond er volgens de NS balie een studentenweekkaart abo op. Maar volgens dat wijf van STRB heb ik helemaal niks

Dus dat mens van het postkantoor keek vaag, en volgens haar kon ik gewoon daarmee reizen. Ook omdat dat kreng tot en met 2014 geldig is. Waarom de neuk sturen ze anders zo'n ding

Zij snapt het niet, ik snap het niet, dat domme wijf van STRB snapt het niet, en de IBG verwijst me door naar de STRB Godverdomme ik haat kastje muur.

Nu moet ik dus of naar het loket, wat fucking in Amsterdam zit... of kijken of de wizzle ofzo hier bij het station wat kan doen.

WAAROM KUNNEN ZE NIET GEWOON DOODGAAN MET DIE KUT OVCHIPKAART ELLENDE VAN ZE

Zo, dat lucht op.
Lieverd, ik snap dat het oplucht.
Maare de OV chipkaart is niet iets wat van het IBG uitgaat.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 11 november 2009 @ 16:06:04 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607396
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:01 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ik snap niet waar jij je zo druk over maakt. Die mevrouw van de NS heeft toch gezegd dat er een studentenkaart abbo op staat? Dan is het toch goed?
Ik maak me druk over het feit dat er 1 of andere debiel vanuit het kabinet met haar fucking tengels aan de OV regeling moest zitten, en dan vervolgens alles nalaat om het fatsoenlijk werkend/uitleggend te krijgen.

Incompetente teringbende

DML ; Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd. Ik ga zaterdag ofzo wel langs het station. Ik heb zoveel betere dingen te doen dan fucking een probleem op te lossen wat ik niet eens tot mn eigen probleem heb gemaakt. En ik ga ook zo mierenneuken en die lui mailen dat ik mn telefoonkosten terug wil al is het enkel maar om ze te stangen.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:07:09 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607418
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:05 schreef Strega het volgende:

[..]

Lieverd, ik snap dat het oplucht.
Maare de OV chipkaart is niet iets wat van het IBG uitgaat.
Nee, ik piep dan ook niet over de IBG, maar over dat achterlijke domme wijf van het studentenrijbewijs. Ooh en over dat wijf wat met haar poten aan de bestaande ov regeling moest zitten. Huizinga
pi_74607487
De basis regelingen zijn niet veranderd. Alleen het stukje karton/plastic dat je er voor gebruikt. Uitleg mag beter, eens.

Er staat ook op die gegevens van de website dat het product op je kaart de week abo is. Die 0 is enkel omdat er geen bedrag aan te hangen valt omdat je heel Nederland door mag.
Check het inderdaad zaterdag nog eens op het station en dan lekker reizen door heel het land
The way you rock'n'roll
pi_74607601
Ik zit wel in die top 10 vandaag als jullie je mond houden. Nu ben ik vanavond weg dus ik heb nog hoop.

Wij gaan nog maar weer eens de wintersport bespreken Ik wil al lang niet meer
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 16:13:15 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74607614
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De basis regelingen zijn niet veranderd. Alleen het stukje karton/plastic dat je er voor gebruikt. Uitleg mag beter, eens.

Er staat ook op die gegevens van de website dat het product op je kaart de week abo is. Die 0 is enkel omdat er geen bedrag aan te hangen valt omdat je heel Nederland door mag.
Check het inderdaad zaterdag nog eens op het station en dan lekker reizen door heel het land
En wat moet ik dan hiermee?
quote:
Als je ook in 2010 recht op studiefinanciering hebt, kun je je Studenten OV-chipkaart gewoon blijven gebruiken vanaf 1 januari 2010, alleen moet je wel nog je studentenreisproduct (week-/weekendabonnement) voor 2010 op je kaart laden. De Dienst Uitvoering Onderwijs (tot 1 januari 2010 de IB-Groep) zet dit vanaf 16 december voor je klaar op de speciale ophaalpunten. Kijk op www.ov-chipkaart.nl waar het dichtstbijzijnde ophaalpunt zich bevindt.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:13:36 #222
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74607625
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit wel in die top 10 vandaag als jullie je mond houden. Nu ben ik vanavond weg dus ik heb nog hoop.

Dooooooooodle

sterkte
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_74607672
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

En wat moet ik dan hiermee?
[..]
Ik denk dat wat er nu op staat voor 2009 is.
Voor 2010 moet je dus opnieuw die week abo er op laten zetten. Dat is zoals ik het lees.
The way you rock'n'roll
pi_74607715
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Dooooooooodle

sterkte
Ja de week zijn we uit al zijn lief en ik daar niet blij mee, eind maart pas.
Maar nu de locatie en dan het huisje nog

Thanks, I'm gonna need it.

xx Je Secret Santa
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 16:17:19 #225
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74607737
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
xx Je Secret Santa
Niet jokken da's Cat al
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_74607752
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Voor 2010 moet je dus opnieuw die week abo er op laten zetten. Dat is zoals ik het lees.
Dan ga je dus na 16 december naar zo'n ophaalpunt en laat je dat erop zetten.
pi_74607786
Goedemiddag allemaal
@Non wat rot zeg.
@MB als jezelf denkt snel weg te gaan zal ik wellicht proberen alsnog voor elkaar te krijgen je ziek te laten melden. Is het een grote organisatie in de zin van dat er een overkoepelende organisatie is? Dan kun je daar een klacht indienen. Heb ik ook eens gedaan.
@Q Ik kreeg mijn ov-chipkaart 3 jaar nadat deze was aangevraagd en na mijn afstuderen. Nu staat er op die chipkaart dat ik nog student ben. En echt waar niemand weet waar ik dat eraf kan laten halen.
pi_74607825
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Leuk he iets afspreken met een groepje....

Oeh ik heb toch leuke dingen gescoord voor SS en nu moet ik nog wachten tot 17 december
  woensdag 11 november 2009 @ 16:21:19 #229
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74607870
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef nieslief het volgende:
Oeh ik heb toch leuke dingen gescoord voor SS en nu moet ik nog wachten tot 17 december
Ik vind het ook te lang duren
Maar ik heb er gelukkig nog wel wat werk aan
pi_74607921
@nieslief laat het langs je heen gaan hoe moeilijk het ook is. Jullie weten zelf het beste hoe jullie kinderen zijn en proberen daar zo goed mogelijk naar te handelen. Niemand is hetzelfde dus trek je het niet aan. voor jullie
pi_74607946
Ik moet op gaan schieten met SS want de rest van de maand heb ik nauwelijks tijd

Met mijn meneer gaat het trouwens weer beter Niet dat ik er hier verder veel over los gelaten had maar geen achteruitgang meer nu.
The way you rock'n'roll
pi_74608005
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet op gaan schieten met SS want de rest van de maand heb ik nauwelijks tijd

Met mijn meneer gaat het trouwens weer beter Niet dat ik er hier verder veel over los gelaten had maar geen achteruitgang meer nu.
Ziek ofzo? Nouja, fijn dat het beter gaat in ieder geval!

Ik moet ook goed aan de slag, ga eind november op vakantie!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:25:10 #233
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74608007
quote:

Wat het ook was: geen achteruitgang is altijd goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74608025
Zo, ik dacht dat ze gisteren aan het overdrijven waren toen ze zeiden dat het hier een heeeeeeeele snelle slowchat is... maar niet dus!

Over die ov-chipknip...
ik heb in totaal ongeveer 4 pasfoto's ingeleverd voor dat ding, steeds kreeg ik te horen "binnen een maand of 2 krijgt u hem thuisgestuurd", ja, na 2 jaar had ik m een keer, en nu (na 5 maanden) begint ie al te scheuren...

dus bereidt je maar voor!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74608057
Wat fijn d-m-l
pi_74608201
Wat zijn jullie toch lief.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 16:32:36 #237
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74608262
quote:

'k wis niet dat 't slecht ging met 'm maar fijn te horen dat het beter gaat
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:33:33 #238
72518 Strega
pi_74608296
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, ik piep dan ook niet over de IBG, maar over dat achterlijke domme wijf van het studentenrijbewijs. Ooh en over dat wijf wat met haar poten aan de bestaande ov regeling moest zitten. Huizinga
Ja, het vervelende is dat ze een regeling hebben doorgedouwd die nog lang niet uit de kinderziekten is.
Dat hele systeem is ook nog eens lek.
Bullie is thuis
  woensdag 11 november 2009 @ 16:34:15 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74608313
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Serieus ik ga echt echt echt huilen

En daar sturen ze dan geen bericht over? En er zit hier niet eens een oplaadpunt/afhaal iets in de buurt
  woensdag 11 november 2009 @ 16:35:30 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74608366
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik dacht dat ze gisteren aan het overdrijven waren toen ze zeiden dat het hier een heeeeeeeele snelle slowchat is... maar niet dus!

Over die ov-chipknip...
ik heb in totaal ongeveer 4 pasfoto's ingeleverd voor dat ding, steeds kreeg ik te horen "binnen een maand of 2 krijgt u hem thuisgestuurd", ja, na 2 jaar had ik m een keer, en nu (na 5 maanden) begint ie al te scheuren...

dus bereidt je maar voor!!!!
Ik ga echt echt echt echt echt GEEN pasfoto sturen. Ze kunnen mn reet likken
  woensdag 11 november 2009 @ 16:35:50 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74608388
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, het vervelende is dat ze een regeling hebben doorgedouwd die nog lang niet uit de kinderziekten is.
Dat hele systeem is ook nog eens lek.
Ja!Het hele systeem is zo verneukt als van hier tot ginder
pi_74608398
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat zijn jullie toch lief.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:36:27 #243
72518 Strega
pi_74608413
quote:

Nou, dat is zeker fijn. Geen achteruit? Wel vooruitgang hoop ik?
Bullie is thuis
pi_74608504
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef Strega het volgende:

[..]

Nou, dat is zeker fijn. Geen achteruit? Wel vooruitgang hoop ik?
Het kan niet vooruit maar de achteruitgang is gestopt voor nu en met hoe het nu is valt er goed te leven dus we hopen dat het zo blijft.
Lekker cryptisch sorry.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 16:39:07 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74608509
quote:
Let op! Alleen voor de Studenten OV-chipkaart die je kiest wordt in december het studentenreisproduct voor 2010 klaargezet. Je ontvangt hierover in november bericht van de IB-Groep.
*tot nu toe nog niks gehad heeft
pi_74608553
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

De maand duurt nog 19 dagen ongeduldje
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 16:41:32 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74608593
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De maand duurt nog 19 dagen ongeduldje
Ja, klopt. Belachelijk dat alles op het laatste moment gaat, maar goed. Wie ben ik
pi_74608653
Andere vraag. Hoe is het met je apotheek en de bijwerkingen?
The way you rock'n'roll
pi_74608682
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

hee, het is de ib groep he... november zal wel de 30e zijn...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74608745
DML, fijn dat de achteruitgang gestopt lijkt te zijn!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')