Dan ga je dus na 16 december naar zo'n ophaalpunt en laat je dat erop zetten.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er nu op staat voor 2009 is.
Voor 2010 moet je dus opnieuw die week abo er op laten zetten. Dat is zoals ik het lees.
Leuk he iets afspreken met een groepje....quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit wel in die top 10 vandaag als jullie je mond houden. Nu ben ik vanavond weg dus ik heb nog hoop.
Wij gaan nog maar weer eens de wintersport besprekenIk wil al lang niet meer
Ik vind het ook te lang durenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef nieslief het volgende:
Oeh ik heb toch leuke dingen gescoord voor SS en nu moet ik nog wachten tot 17 december
Ziek ofzo? Nouja, fijn dat het beter gaat in ieder geval!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet op gaan schieten met SS want de rest van de maand heb ik nauwelijks tijd![]()
Met mijn meneer gaat het trouwens weer beterNiet dat ik er hier verder veel over los gelaten had maar geen achteruitgang meer nu.
Wat het ook was: geen achteruitgang is altijd goedquote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet op gaan schieten met SS want de rest van de maand heb ik nauwelijks tijd![]()
Met mijn meneer gaat het trouwens weer beterNiet dat ik er hier verder veel over los gelaten had maar geen achteruitgang meer nu.
'k wis niet dat 't slecht ging met 'mquote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, het vervelende is dat ze een regeling hebben doorgedouwd die nog lang niet uit de kinderziekten is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik piep dan ook niet over de IBG, maar over dat achterlijke domme wijf van het studentenrijbewijs. Ooh en over dat wijf wat met haar poten aan de bestaande ov regeling moest zitten.Huizinga
![]()
![]()
Serieusquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er nu op staat voor 2009 is.
Voor 2010 moet je dus opnieuw die week abo er op laten zetten. Dat is zoals ik het lees.
Ik ga echt echt echt echt echt GEEN pasfoto sturen. Ze kunnen mn reet likkenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik dacht dat ze gisteren aan het overdrijven waren toen ze zeiden dat het hier een heeeeeeeele snelle slowchat is... maar niet dus!![]()
Over die ov-chipknip...![]()
ik heb in totaal ongeveer 4 pasfoto's ingeleverd voor dat ding, steeds kreeg ik te horen "binnen een maand of 2 krijgt u hem thuisgestuurd", ja, na 2 jaar had ik m een keer, en nu (na 5 maanden) begint ie al te scheuren...![]()
dus bereidt je maar voor!!!!
Ja!Het hele systeem is zo verneukt als van hier tot ginderquote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het vervelende is dat ze een regeling hebben doorgedouwd die nog lang niet uit de kinderziekten is.
Dat hele systeem is ook nog eens lek.
quote:
Nou, dat is zeker fijn. Geen achteruit? Wel vooruitgang hoop ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het kan niet vooruit maar de achteruitgang is gestopt voor nu en met hoe het nu is valt er goed te leven dus we hopen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat is zeker fijn. Geen achteruit? Wel vooruitgang hoop ik?
*tot nu toe nog niks gehad heeftquote:Let op! Alleen voor de Studenten OV-chipkaart die je kiest wordt in december het studentenreisproduct voor 2010 klaargezet. Je ontvangt hierover in november bericht van de IB-Groep.
Ja, klopt. Belachelijk dat alles op het laatste moment gaat, maar goed. Wie ben ikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De maand duurt nog 19 dagen ongeduldje
hee, het is de ib groep he... november zal wel de 30e zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |