quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we nu 8 weken lang smaakvol en subtiel zijn met Rammstein?
Till is niet zo knap nee. De gitarist daarentegenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist helemaal niet hoe die zanger eruit ziet. Hij is best lelijk!
Sollyquote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat zo'n rotnummer
Maar niet echt vanwege het nummer, maar vanwege een associatie die ik heb met dat nummer.
En nu heb ik het in mn hoofd![]()
Kan jij niet wetenquote:
Lief hè!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik denken aan Duvel en XM met hun Rammsteinshirts in de EftelingSo cute!
quote:
Het was een lang dagje.quote:
Coca? Pepsi? Kinder? Jolt? Zam zam?quote:
Aaaaw *knijpt* mijn kleine garfieldje van me!quote:
Questions, questions, too many questions...quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Coca? Pepsi? Kinder? Jolt? Zam zam?
Light? Of gewone?
Met rietje? Of zonder?
Ook hallo.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Questions, questions, too many questions...
You want a shard? Here!
Dat was uit The Dark Crystalquote:
Ik hoorde laatst dat daar een remake van komt!quote:
Vervolg toch?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat daar een remake van komt!
Mee eens.quote:
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef babette21 het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen, omgedraaide organen? zit je lever dan op z'n kop ofzo?!
Oh, dus je piemol is nou wel beschikbaarquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.
Niet eens hoi zeggen jijquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Ang3l het volgende:
OMG!
Erik!
[ afbeelding ]
Kijken!
Wel de duitse cut kijken, niet de US cut. Die mist blijkbaar een mooie scene.
My gift to the worldquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, dus je piemol is nou wel beschikbaar
Hoi.quote:
Dit topic heette toch smaakvol en subtiel?quote:
Whooo! Dan is het maar goed dat je niet dood bent gegaan!quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whooo! Dan is het maar goed dat je niet dood bent gegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht eerder aan een soort signaal dat alle militante feministen in actie brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja. Daar ben ik eigenlijk sowieso wel blij mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nóg stiller?quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 14:56 schreef Steve het volgende:
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Wat zal het stil zijn hier.
Nieuwe foto's binnen Dizey!quote:
quote:
quote:
Ik zit op mijn werk inderdaad. Ik stem morgen welquote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Ga eens stemmen, Dizer[STEMMEN] Miss & Mister Sexy
(Of zit je op je werk, het is wel een beetje NSFW)
FELI!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
nsfw? no suitable for work?
Over show gesproken: Kreeg net telefoon van humanitas dat het project waar ik ana mee heb gedaan vorig jaar December genomineerd is voor een nationale prijs... of we ff volgende week zaterdag ons duet ku nen komen dansen bij de uitreiking
Say what?!
Waarom zijn wij samen geen mister & mister sexy?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk inderdaad. Ik stem morgen wel
Thanks! Wel erg stoer.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:10 schreef Ang3l het volgende:
2008 heb ik meegedaan een een project van Humanitas wat theater, dans, film, martial arts, rap, decorbouw en muziek combineerde tot 1 geheel. Thema: radicalisering. Ik zat in de dansgroep en een onderdeel er van was een moderne dans, een duet, van mij en een jongen.
Nou is dat project genomineerd voor een nationale prijs en belde net de projectleidster van Humanitas of we dat duet alsjeblieft bij die uitreiking zouden willen dansen omdat ze 't zo mooi vond.
Maar het is dus A al een jaar geleden bijna, B een hele lastige dans (jongen liften e.d., 3 maanden schouderblessurre gehad) en C ... volgende week al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*stress*
Omdat jij niet meegedaan hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zijn wij samen geen mister & mister sexy?
Jah! Tijd! Ruimte! Enz!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Gauw oefenen met die jongen dan
[..]
Ik wist toch helemaal niet dat dat was joh!quote:Omdat jij niet meegedaan hebt
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah! Tijd! Ruimte! Enz!
Hoor het echt pas neten tis volgende week al.
[..]
Ik wist toch helemaal niet dat dat was joh!
Zie je, ik heb niks aan jouquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat dan de volgende keer ook! Steeph, ik wil dat je meedoet!
En dan kan ik zeggen: ja daaaag
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
nsfw? no suitable for work?
Over show gesproken: Kreeg net telefoon van humanitas dat het project waar ik ana mee heb gedaan vorig jaar December genomineerd is voor een nationale prijs... of we ff volgende week zaterdag ons duet ku nen komen dansen bij de uitreiking
Say what?!
jaaaaaa die jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Is dat het Nina Kinert - Beast nummerdansdingmethethollepodium
![]()
![]()
?
Jamaar dan schiet ik meteen in de achdatistochniksvoormij en de achdaarmaakiktochechtnooitkans modequote:
Hetero is bij jou in de buurt altijd maar een soort van doorzichtige sluier die vroeg of laat wel een keer afgedaan wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaaaaaa die jaDe duo-penotti-liefdesdans die geen liefdesdans is omdat de ene hetero is
Die.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetero is bij jou in de buurt altijd maar een soort van doorzichtige sluier die vroeg of laat wel een keer afgedaan wordt. Om 'm vervolgens weer stevig om te wikkelen.
Beeeeeeeeeelacheelijk! Zullen we ons als protest alsnog samen inschrijven als leuk koppel?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Ang3l, ik ben ook niet gevraagd voor de S&Gwedstrijd hoor. Ik denk dat het discriminatie is
!
Dat wint Diz op z'n sloffen (die hij niet aanheeft), de rest van die mannen laat alleen 'n beetje blote borst zien - daarvoor kan ik net zo goed naar het strand.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Ga eens stemmen, Dizer[STEMMEN] Miss & Mister Sexy
(Of zit je op je werk, het is wel een beetje NSFW)
Stem danquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat wint Diz op z'n sloffen (die hij niet aanheeft), de rest van die mannen laat alleen 'n beetje blote borst zien - daarvoor kan ik net zo goed naar het strand.Los van het feit natuurlijk dat Diz gewoon ontzettend
is en dat deze foto's
zijn...
Die vrouwenfoto's zijn wel echt vreselijk zeg... tenzij sexy tegenwoordig hetzelfde is als ordinair
AND YOUR FAMILY!!!!!quote:
I knowquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Shame on you!
Hoe komt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef babette21 het volgende:
mag ik ter verdeding nog wel uitleggen dat ik de laatste weken niet meer helemaal van deze wereld ben of word ik nu sowieso aan de haaien gevoerd?!
Huh watte? Je bent de laatste tijd meer van Mars?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know(Ik haat mezelf er zelfs 'n beetje om....
)
mag ik ter verdeding nog wel uitleggen dat ik de laatste weken niet meer helemaal van deze wereld ben of word ik nu sowieso aan de haaien gevoerd?!
Je koopt een mitrailleur en schiet die hele afdeling overhoopquote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef babette21 het volgende:
Ja maar... maar... Nou!!!![]()
Ik weet het zelf eigenlijk niet zo goed... Ik voel me wel 'n beetje klote ja. Ik vrees dat ik mezelf weer eens over de kop aan het werken ben, terwijl 1 burnout in de 10 jaar toch genoeg zou moeten zijn...
En burnouts zijn stom dus ik loop heel braaf m'n grenzen aan te geven en op mijn eigen subtiele manier signalen af te geven dat 't allemaal teveel is (je weet wel, heel stoer doen maar ondertussen... want tja, ik blijf toch Babette he - vooral niet te kwetsbaar worden) maar dat werkt niet: hoppekee, nog 3 klussen erbij. Dus zet ik me over m'n eigen stoerheid hen en leg ik het letterijk op tafel: mensen, het gaat níet goed met me.... Wat denk je: nada!!
Tja wat doe je dan?!?!
Ja, want dan kun je een geheim geluid afspreken voordat je gaat schieten, bijvoorbeeld "Koekeloeroe!" en dan bukken ze allemaal en ga jij van "takketakketakketakketakketakketakke..." enz. Tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
Fuck die lijst, ik vind het een goed idee!!
(behalve dat er ook heel veel leuke mensen rondlopen, denk je dat ik die van te voren mag waarschuwen?!)
Én dan zien ze meteen dat 'n beetje beveiliging bij ons geen kwaad zou kunnen!! Echt een prima plan!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want dan kun je een geheim geluid afspreken voordat je gaat schieten, bijvoorbeeld "Koekeloeroe!" en dan bukken ze allemaal en ga jij van "takketakketakketakketakketakketakke..." enz. Tof!
Hm, dan wordt het wel lastig ja. Misschien dan een dagje lekker bitchy doen? En dan de volgende dag weer heel aardig zijn, maar wel even uitleggen dat het je gewoon allemaal even teveel is en je je moest afreageren. Misschien dat men dan wat meer aandacht aan je sores gaat gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Én dan zien ze meteen dat 'n beetje beveiliging bij ons geen kwaad zou kunnen!! Echt een prima plan!
Ik heb alleen geen geweer.... en ik ben eigenlijk ook niet zo van geweld..... *zucht* KUT MAN
Fuck die mag ik niet meer vanwege m'n lenzen.... moet ik even zoeken of ik daar nog ergens 'n oudje van heb rondslingeren. he wat een gedoequote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je maar goede waterproof mascara kopen. Of juist niet en voor het all-in dramatische werk gaan.
Idd; kom maar op met je breakdown!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef babette21 het volgende:
en wat 'n posts weer! je ziet: een beetje ellende kan nog niet zoveel kwaad!
Nee, ik lieg ook. Ik was niet in slaap gevallen, maar ik werd halverwege gebeld en toen heb ik een lang telefoongesprek gehad en toen ging ik even Fokken ofzo en ik heb de film niet afgekekenquote:
quote:
Wonen daar mensen danquote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Geen treinen tussen Eindhoven en Weert.![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat om de mensen, en vooral een paar in het bijzonder. *kuch* zoals Dizer *kuch*.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ben er weer vandoor... na 5 dagen met een migraine wil ik nu even een luchtje scheppen.
Insgelijks!quote:Wel leuk om even XcUZ_Me & Duvel hier te hebben gezien.
Welk hotel zat je dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.
[..]
Insgelijks!
Ja en dan is het best kut want op donderdagavond is het studenten avond en helemaal druk!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Duvel het volgende:
Luxe kamer hoor, maar wel aan de Markt op donderdagavond.
Heb je weer zitten huilen?quote:
Weekend van 12/13 Dec?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgend weekend (dus na dit weekend) is sinterklaasweekend. Dus dan niet, misschien het weekend daarna
?
Je hebt al gedronken?quote:
's Goed.quote:
Alle ShowChatters zijn tof.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Ow.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt al gedronken?.
[..]
's Goed..
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:16 schreef Dizer het volgende:
dop van mijn cvkes wijn zat er nog op de fles dus kon niet inscgenkenI_)_
Ik kom ff dippen!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm bololognesze sauce chips!
jah je weetz ik bedoel dus die smaak chipz. niet de sauce!!!quote:
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achterquote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
12-13 dec optreden bij Drum for Life festival op Strijp S.
Maaaaaaar..... dat is vast niet de hele dag! Als 't 's middags is dan kan het gewoon daarna.
Ik moet de tijden nog doorkrijgen van Bruce. Laat het zsm weten!
ja maar novemeber is bijna aflegbelobnquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achter("We doen het zéker in november!" Jajaja
).
Niet zo getreurd zijn, december komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef Dizer het volgende:
ja maar novemeber is bijna aflegbelobn
OH NOES! Ik maak er maar een eind aan danquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja maar novemeber is bijna aflegbelobn
jas maar dat is wweer zo iets van doe gewoon even niet zo moeiljk kut wereled!! Waarom moet het nou zoquote:Op woensdag 25 november 2009 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo getreurd zijn, december komt.![]()
Ja erg hequote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achter("We doen het zéker in november!" Jajaja
).
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Dizer het volgende:
qat moet ik nu?
volgens mi jheb ikl nog wel war wiksi!
quote:
Mja... heeeeeel schattigquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Dizer het volgende:
ik snao het iet, waarom moeten we nou leven? Wat heeft het voor zin... allemaal ellende en gekut en waarvoor? om weer dood te gaabn...??
Volgens mij wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja erg he
Hey hoe zit je vrijdag 4 dec? Want mijn training gaat dan niet door!
biouuhou!! ik ben moe.1!. maa jk moert nog op iemand wachten totdat die van toneel terugkomet,. saks slape doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja doe maar wat wiksi ja.
Suksi en wiksi!
Maar het is zo herkenbaar!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed eigenlijk! Dat zou zomaar kunnen ja.
Tuurlijk wel pollewopsje!quote:
Niet voor mij. Ik word van drank heel aanhankelijk, knuffelig en zoenerig. Niet melancholisch.quote:
En vooral ook over de zin van het leven, na al de deprifilms die we gaan kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want da's nog geen sint. En ik heb gene training geloof ik dat op de site stond.
En dan kunnen we 't 's avonds doen met films en drank en dan gaan we daarna hier typen over wiksi en zo!
Je gaat me niet uitlachen he. Ik kan echt HEEL hard huilen bij zaken als The Fountain!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En vooral ook over de zin van het leven, na al de deprifilms die we gaan kijken.
*verbergt de flessen rosé*quote:
Ik zal je niet uitlachen. Misschien doe ik wel mee, maar huilen in gezelschap is niet mijn sterkste punt, alhoewel, als er drank in zit kom alles wel goedquote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me niet uitlachen he. Ik kan echt HEEL hard huilen bij zaken als The Fountain!
nouuubghoiyu ik wil min zorgen wegdrinken!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*verbergt de flessen rosé*
Goh. Hier ook. Ik denk dat Eindhoven droog staat!
dit is de waarheid!! ik ken sc al sinds 2002 of zo dus jullie zijn voor echtie!quote:
Oh. Het spijt me.quote:
Ik heb nog wijn, kom maar langsquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:43 schreef Dizer het volgende:
dodver is minn alciohol nouiop?
aaaaaaaaaaaah jij je? ik hou zooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeel van jo!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizer! Step away from the keyboard!
Anders moet je morgen zoveel editten
Alsof dit serieus isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizer! Step away from the keyboard!
Anders moet je morgen zoveel editten
Ik zou hem bijna in mn signature doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah jij je? ik hou zooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeel van jo!!!!!!!!!!!!!!!MO+NO+N I+
I+BI
K+ ji beny de allerliftse!!!!!!!!!!! ik hou echt van jek ,.÷
weet he, jij ent gewoon geoowmnquote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna in mn signature doen!
Ik ook van jou hoor
Nee ik huil ook het hardste als ik alleen film kijken. Bij samen kijken valt er stiekem ene traan maar is het niet het hartverscheurende gierende grienen wat ik ooit zo heerlijk dramatisch kanquote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen. Misschien doe ik wel mee, maar huilen in gezelschap is niet mijn sterkste punt, alhoewel, als er drank in zit kom alles wel goed.
Mens ik zit pas net aan blauwe maandag bij showchat!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
dit is de waarheid!! ik ken sc al sinds 2002 of zo dus jullie zijn voor echtie!
Ja, daar heb ik Erik al op aangesproken.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel ShowChat ineens gaat.
quote:
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:48 schreef Dizer het volgende:
nouhj doengtje is eindelijk thius!!! ik ga weven klefiie doen!:
doeiiiie eoeieWWW
Is Dizer onze Pappie?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Dizer heeft ons allemaal bij elkaar gebracht.
Vooral als om 2.00u de kroegen uit gaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en dan is het best kut want op donderdagavond is het studenten avond en helemaal druk!!!
Hello pookyquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:29 schreef Dizer het volgende:
Mijn excuses naar iedereen voor mijn gedrag van gisteravond.
It's been a while.quote:
Nou heb ik meteen dat lied in m'n kopquote:
it's been a while..... since i've gone and fucked things up... like I used to do..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heb ik meteen dat lied in m'n kop
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vindquote:
Daar kan ik nog mee leven, maar:quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vind
quote:
Ik was echt wel dronken. Onovertuigbare drol!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik Dizer die weer eens doet alsof ie dronken is niet grappig vind
Ja, er moet geen hond posten hier en om de drie dagen moet er iemand komen klagen dat het zo dood is. Dat kan dus nu niet meerquote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kan ik nog mee leven, maar:
[..]!!!
JE BENT ZELF EEN HOND!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, er moet geen hond posten hier en om de drie dagen moet er iemand komen klagen dat het zo dood is. Dat kan dus nu niet meer!
Is die weg dan? Die spreek ik zo nu en dan op fotoboekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
Missen jullie Haaibaaike ook een beetje?
Nee. Wel Svensational, Svensational was leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
Missen jullie Haaibaaike ook een beetje?
Sven was wel ok. In tegenstelling tot andere kutusers... kuch "Rauzer" kuch.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Wel Svensational, Svensational was leuk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Dizer het volgende:
Is die weg dan? Die spreek ik zo nu en dan op fotoboek
Ach welnee, dan had je wel bij me belletje getrokkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was echt wel dronken. Onovertuigbare drol!
Of aan je belletjequote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, dan had je wel bij me belletje getrokken
ding DONG!quote:
Nou na die laatste film heb ik de smaak te pakken! Dat zou namelijk echt mijn soort serie zijn. Ik ben door mijn toffe SciFi series heenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst de film gezien maar dan houdt het wel op.
Svenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Svensational het volgende:
Dizer was weer dronken![]()
![]()
![]()
Geniaal
!
Hier ook!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l hoorde je dat onweer ook! Dat was hier dichtbij.
dat was wel even bikkelen jaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Steve het volgende:
Wat moet Babette nu ineens veel terug gaan lezen als ze hier weer komt.
Signs of the apocalypsequote:Op donderdag 26 november 2009 10:10 schreef El_Che het volgende:
![]()
![]()
Nu geloof ik helemaal in dat 2012 gezeik![]()
En het lijkt op de X-files, dat vond Dizer ook altijd zo tofquote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Steve het volgende:
Je hebt nu ook Fringe, dat is ook scifi.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Svensational het volgende:
Dizer was weer dronken![]()
![]()
![]()
Geniaal
!
Nee, gelukkig niet!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l hoorde je dat onweer ook! Dat was hier dichtbij.
Nee, in september!quote:
Woehoeequote:
Users Algemeenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat werkt daarmee?
Ik wil de foboprijs winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |