quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we nu 8 weken lang smaakvol en subtiel zijn met Rammstein?
Till is niet zo knap nee. De gitarist daarentegenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist helemaal niet hoe die zanger eruit ziet. Hij is best lelijk!
Sollyquote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat zo'n rotnummer
Maar niet echt vanwege het nummer, maar vanwege een associatie die ik heb met dat nummer.
En nu heb ik het in mn hoofd![]()
Kan jij niet wetenquote:
Lief hè!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik denken aan Duvel en XM met hun Rammsteinshirts in de EftelingSo cute!
quote:
Het was een lang dagje.quote:
Coca? Pepsi? Kinder? Jolt? Zam zam?quote:
Aaaaw *knijpt* mijn kleine garfieldje van me!quote:
Questions, questions, too many questions...quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Coca? Pepsi? Kinder? Jolt? Zam zam?
Light? Of gewone?
Met rietje? Of zonder?
Ook hallo.quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Questions, questions, too many questions...
You want a shard? Here!
Dat was uit The Dark Crystalquote:
Ik hoorde laatst dat daar een remake van komt!quote:
Vervolg toch?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat daar een remake van komt!
Mee eens.quote:
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef babette21 het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen, omgedraaide organen? zit je lever dan op z'n kop ofzo?!
Oh, dus je piemol is nou wel beschikbaarquote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.
Niet eens hoi zeggen jijquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Ang3l het volgende:
OMG!
Erik!
[ afbeelding ]
Kijken!
Wel de duitse cut kijken, niet de US cut. Die mist blijkbaar een mooie scene.
My gift to the worldquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, dus je piemol is nou wel beschikbaar
Hoi.quote:
Dit topic heette toch smaakvol en subtiel?quote:
Whooo! Dan is het maar goed dat je niet dood bent gegaan!quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle organen die ik wilde delen had ik op de "niet delen" lijst staan. En andersom.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Whooo! Dan is het maar goed dat je niet dood bent gegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht eerder aan een soort signaal dat alle militante feministen in actie brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja. Daar ben ik eigenlijk sowieso wel blij mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nóg stiller?quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 14:56 schreef Steve het volgende:
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Wat zal het stil zijn hier.
Nieuwe foto's binnen Dizey!quote:
quote:
quote:
Ik zit op mijn werk inderdaad. Ik stem morgen welquote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Ga eens stemmen, Dizer[STEMMEN] Miss & Mister Sexy
(Of zit je op je werk, het is wel een beetje NSFW)
FELI!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
nsfw? no suitable for work?
Over show gesproken: Kreeg net telefoon van humanitas dat het project waar ik ana mee heb gedaan vorig jaar December genomineerd is voor een nationale prijs... of we ff volgende week zaterdag ons duet ku nen komen dansen bij de uitreiking
Say what?!
Waarom zijn wij samen geen mister & mister sexy?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk inderdaad. Ik stem morgen wel
Thanks! Wel erg stoer.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:10 schreef Ang3l het volgende:
2008 heb ik meegedaan een een project van Humanitas wat theater, dans, film, martial arts, rap, decorbouw en muziek combineerde tot 1 geheel. Thema: radicalisering. Ik zat in de dansgroep en een onderdeel er van was een moderne dans, een duet, van mij en een jongen.
Nou is dat project genomineerd voor een nationale prijs en belde net de projectleidster van Humanitas of we dat duet alsjeblieft bij die uitreiking zouden willen dansen omdat ze 't zo mooi vond.
Maar het is dus A al een jaar geleden bijna, B een hele lastige dans (jongen liften e.d., 3 maanden schouderblessurre gehad) en C ... volgende week al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*stress*
Omdat jij niet meegedaan hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zijn wij samen geen mister & mister sexy?
Jah! Tijd! Ruimte! Enz!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Gauw oefenen met die jongen dan
[..]
Ik wist toch helemaal niet dat dat was joh!quote:Omdat jij niet meegedaan hebt
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah! Tijd! Ruimte! Enz!
Hoor het echt pas neten tis volgende week al.
[..]
Ik wist toch helemaal niet dat dat was joh!
Zie je, ik heb niks aan jouquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat dan de volgende keer ook! Steeph, ik wil dat je meedoet!
En dan kan ik zeggen: ja daaaag
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
nsfw? no suitable for work?
Over show gesproken: Kreeg net telefoon van humanitas dat het project waar ik ana mee heb gedaan vorig jaar December genomineerd is voor een nationale prijs... of we ff volgende week zaterdag ons duet ku nen komen dansen bij de uitreiking
Say what?!
jaaaaaa die jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Is dat het Nina Kinert - Beast nummerdansdingmethethollepodium
![]()
![]()
?
Jamaar dan schiet ik meteen in de achdatistochniksvoormij en de achdaarmaakiktochechtnooitkans modequote:
Hetero is bij jou in de buurt altijd maar een soort van doorzichtige sluier die vroeg of laat wel een keer afgedaan wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaaaaaa die jaDe duo-penotti-liefdesdans die geen liefdesdans is omdat de ene hetero is
Die.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetero is bij jou in de buurt altijd maar een soort van doorzichtige sluier die vroeg of laat wel een keer afgedaan wordt. Om 'm vervolgens weer stevig om te wikkelen.
Beeeeeeeeeelacheelijk! Zullen we ons als protest alsnog samen inschrijven als leuk koppel?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Ang3l, ik ben ook niet gevraagd voor de S&Gwedstrijd hoor. Ik denk dat het discriminatie is
!
Dat wint Diz op z'n sloffen (die hij niet aanheeft), de rest van die mannen laat alleen 'n beetje blote borst zien - daarvoor kan ik net zo goed naar het strand.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Ga eens stemmen, Dizer[STEMMEN] Miss & Mister Sexy
(Of zit je op je werk, het is wel een beetje NSFW)
Stem danquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat wint Diz op z'n sloffen (die hij niet aanheeft), de rest van die mannen laat alleen 'n beetje blote borst zien - daarvoor kan ik net zo goed naar het strand.Los van het feit natuurlijk dat Diz gewoon ontzettend
is en dat deze foto's
zijn...
Die vrouwenfoto's zijn wel echt vreselijk zeg... tenzij sexy tegenwoordig hetzelfde is als ordinair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |