abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74603675
De notaris heeft een verbinding met het kadaster waarmee hij met een druk op de knop de eigenaar van elk stukje Nederland, of het gebouw op dat stukje op kan vragen. Als er 1 perceel genoemd wordt in de koopovereenkomst van je appartement (bij een Appartement is dat iets van kadastrale gemeente AA, sectie BB nummer CCCC volgnummer Anogwat) is het klip en klaar. Maar een notaris kan ook zoeken op natuurlijke personen, en dan krijg je een keurig lijstje met precies er op waarvan iemand eigenaar is. Is letterlijk niet moeilijker & meer moeite dan Google Earth gebruiken, ik doe het dagelijks.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74603695
Hier ben ik wel heel nieuwsgierig naar geworden hoor!

Weet de firma die het heeft vervangen niet waar de nieuwe sleutels nu zijn dan?
Ikverdomme.
pi_74604044
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef fruityloop het volgende:
De notaris heeft een verbinding met het kadaster waarmee hij met een druk op de knop de eigenaar van elk stukje Nederland, of het gebouw op dat stukje op kan vragen. Als er 1 perceel genoemd wordt in de koopovereenkomst van je appartement (bij een Appartement is dat iets van kadastrale gemeente AA, sectie BB nummer CCCC volgnummer Anogwat) is het klip en klaar. Maar een notaris kan ook zoeken op natuurlijke personen, en dan krijg je een keurig lijstje met precies er op waarvan iemand eigenaar is. Is letterlijk niet moeilijker & meer moeite dan Google Earth gebruiken, ik doe het dagelijks.
Hmmm weet niet of ze dat gedaan heeft, begreep van haar dat ze alleen heeft gezocht in alle papieren die ze daar al had liggen.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Hier ben ik wel heel nieuwsgierig naar geworden hoor!

Weet de firma die het heeft vervangen niet waar de nieuwe sleutels nu zijn dan?
Volgens dat bedrijf zijn de sleutels mee gegaan naar de politie. Maar gegevens opvragen bij de politie is een beetje een verloren zaak geloof ik
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74604254
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmmm weet niet of ze dat gedaan heeft, begreep van haar dat ze alleen heeft gezocht in alle papieren die ze daar al had liggen.
[..]

Volgens dat bedrijf zijn de sleutels mee gegaan naar de politie. Maar gegevens opvragen bij de politie is een beetje een verloren zaak geloof ik
je kunt je zelf ook aanmelden voor kadaster online en dan kun je ik meen op een kaartje aanwijzen van welk perceel je de gegevens wilt hebben
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 11 november 2009 @ 14:18:38 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74604319
ene tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74604447
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[..]

Ik ben de beroerdste niet, moet ik even voor je kijken? PM me anders maar even waar die box precies is.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74604602
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:22 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik ben de beroerdste niet, moet ik even voor je kijken? PM me anders maar even waar die box precies is.
Je hebt een PM
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 november 2009 @ 14:33:03 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74604717
Niks dan ellende, die kattenmeppers
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74604742
Ben ook benieuwd dus even een tvp.

Hebben de andere bewoners van die appartementen dan ook zo'n garagebox of ben jij de enige?
Anders had je misschien eens bij je buren kunnen informeren.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 november 2009 @ 14:33:55 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_74604751
Ik ben reuze benieuwd of je nu een garagebox hebt of niet.. Derhalve TVP..
pi_74604944
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ben ook benieuwd dus even een tvp.

Hebben de andere bewoners van die appartementen dan ook zo'n garagebox of ben jij de enige?
Anders had je misschien eens bij je buren kunnen informeren.
Nou ja er zijn er een stuk of 6 geloof ik en 54 appartementen. De buren waar ik contact mee heb hebben er in ieder geval geen en zouden ook niemand kennen die er wel een heeft
pi_74604978
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou ja er zijn er een stuk of 6 geloof ik en 54 appartementen. De buren waar ik contact mee heb hebben er in ieder geval geen en zouden ook niemand kennen die er wel een heeft
ok dat is wel jammer anders had je bijvoorbeeld de aktes kunnen vergelijken of de gang van zaken kunnen bespreken hoe dat bij hun is gegaan met de overdracht etc

Feit blijft wel dat je geen sleutel hebt gekregen van die box dus ik denk echt dat het niet erbij hoorde
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 14:43:13 #64
45833 crew  Fogel
pi_74605028
Dit is wel heel erg apart!

..sorry, mijn bookmark functie werkt niet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_74605050
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:41 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

ok dat is wel jammer anders had je bijvoorbeeld de aktes kunnen vergelijken of de gang van zaken kunnen bespreken hoe dat bij hun is gegaan met de overdracht etc

Feit blijft wel dat je geen sleutel hebt gekregen van die box dus ik denk echt dat het niet erbij hoorde
Nou ja, dat laatste is niet per sé waar...
Bij de koop van m'n woning had ik 2 identieke sleutels die nergens op pasten...
Voor hetzelfde geld waren die van die garagebox natuurlijk

Maar goed, ik ga er niet van uit dat het ding van mij is... maar het zou mooi zijn mocht het wel het geval zijn natuurlijk
  woensdag 11 november 2009 @ 14:47:50 #66
1602 Fransie
blue is not red
pi_74605138
Wellicht kun je nog contact opnemen met de vorige eigenaar, die zou het wel moeten weten.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_74605181
tvp
pi_74605194
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou ja, dat laatste is niet per sé waar...
Bij de koop van m'n woning had ik 2 identieke sleutels die nergens op pasten...
Voor hetzelfde geld waren die van die garagebox natuurlijk

Maar goed, ik ga er niet van uit dat het ding van mij is... maar het zou mooi zijn mocht het wel het geval zijn natuurlijk
Dan heeft iemand stiekem de sloten veranderd toen de box leegstond
pi_74605291
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:47 schreef Fransie het volgende:
Wellicht kun je nog contact opnemen met de vorige eigenaar, die zou het wel moeten weten.
e-mail adres werkt niet meer en de 06 is nu van iemand anders die de vorige eigenaar niet kent... dat was een van de eerste dingen die ik geprobeerd heb
  woensdag 11 november 2009 @ 14:57:09 #70
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_74605416
Wat een verhaal zeg
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 11 november 2009 @ 15:06:35 #71
1602 Fransie
blue is not red
pi_74605668
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

e-mail adres werkt niet meer en de 06 is nu van iemand anders die de vorige eigenaar niet kent... dat was een van de eerste dingen die ik geprobeerd heb
Ja, dat lijkt me ook wel het eerste dat je doet. Ik had het alleen nog niet gelezen, dus dacht misschien een leuke suggestie

Jij hebt zijn naam wel dus, staat ook in de verkoopakte. We moeten dus eigenlijk een zoektocht naar de vorige koper houden. Hij kan alles oplossen.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_74605686
Dat zijn nog eens verrassingenen!

Vreemd dat de rekening naar jou gestuurd word. Dit is toch echt voor rekening van de politie. Anders hadden ze jou als potentiele eigenaar toch wel eerst even mogen contacteren alvorens dat ding open te breken!

Zou wel tof zijn als blijkt dat die garage jouw eigendom is. Toch een bak geld, 40k voor een paar muurtjes.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74605832
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef nachtdier3 het volgende:
Dat zijn nog eens verrassingenen!

Vreemd dat de rekening naar jou gestuurd word. Dit is toch echt voor rekening van de politie. Anders hadden ze jou als potentiele eigenaar toch wel eerst even mogen contacteren alvorens dat ding open te breken!

Zou wel tof zijn als blijkt dat die garage jouw eigendom is. Toch een bak geld, 40k voor een paar muurtjes.
Helaas voor TS, dát is niet het geval..
pi_74605843
Interessant
TVP
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_74605872
fruityloop wist te bevestigen dat het kadaster me alleen kent als eigenaar van het appartement wat ik heb gekocht dus denk dat ik die garagebox wel kan vergeten

Tja de vorige eigenaressen zijn niet echt te vinden... heb wat doopnamen en achternamen en dus een niet-functionerend e-mail adres en foutief 06-nummer.
www.wieowie.nl heeft weinig duidelijkheid verschaft in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')