Hmmm weet niet of ze dat gedaan heeft, begreep van haar dat ze alleen heeft gezocht in alle papieren die ze daar al had liggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef fruityloop het volgende:
De notaris heeft een verbinding met het kadaster waarmee hij met een druk op de knop de eigenaar van elk stukje Nederland, of het gebouw op dat stukje op kan vragen. Als er 1 perceel genoemd wordt in de koopovereenkomst van je appartement (bij een Appartement is dat iets van kadastrale gemeente AA, sectie BB nummer CCCC volgnummer Anogwat) is het klip en klaar. Maar een notaris kan ook zoeken op natuurlijke personen, en dan krijg je een keurig lijstje met precies er op waarvan iemand eigenaar is. Is letterlijk niet moeilijker & meer moeite dan Google Earth gebruiken, ik doe het dagelijks.
Volgens dat bedrijf zijn de sleutels mee gegaan naar de politie. Maar gegevens opvragen bij de politie is een beetje een verloren zaak geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Hier ben ik wel heel nieuwsgierig naar geworden hoor!
Weet de firma die het heeft vervangen niet waar de nieuwe sleutels nu zijn dan?
je kunt je zelf ook aanmelden voor kadaster online en dan kun je ik meen op een kaartje aanwijzen van welk perceel je de gegevens wilt hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm weet niet of ze dat gedaan heeft, begreep van haar dat ze alleen heeft gezocht in alle papieren die ze daar al had liggen.
[..]
Volgens dat bedrijf zijn de sleutels mee gegaan naar de politie. Maar gegevens opvragen bij de politie is een beetje een verloren zaak geloof ik
Ik ben de beroerdste niet, moet ik even voor je kijken? PM me anders maar even waar die box precies is.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm weet niet of ze dat gedaan heeft, begreep van haar dat ze alleen heeft gezocht in alle papieren die ze daar al had liggen.
[..]
Volgens dat bedrijf zijn de sleutels mee gegaan naar de politie. Maar gegevens opvragen bij de politie is een beetje een verloren zaak geloof ik
Je hebt een PMquote:Op woensdag 11 november 2009 14:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet, moet ik even voor je kijken? PM me anders maar even waar die box precies is.
Nou ja er zijn er een stuk of 6 geloof ik en 54 appartementen. De buren waar ik contact mee heb hebben er in ieder geval geen en zouden ook niemand kennen die er wel een heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ben ook benieuwd dus even een tvp.
Hebben de andere bewoners van die appartementen dan ook zo'n garagebox of ben jij de enige?
Anders had je misschien eens bij je buren kunnen informeren.
ok dat is wel jammer anders had je bijvoorbeeld de aktes kunnen vergelijken of de gang van zaken kunnen bespreken hoe dat bij hun is gegaan met de overdracht etcquote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja er zijn er een stuk of 6 geloof ik en 54 appartementen. De buren waar ik contact mee heb hebben er in ieder geval geen en zouden ook niemand kennen die er wel een heeft
Nou ja, dat laatste is niet per sé waar...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ok dat is wel jammer anders had je bijvoorbeeld de aktes kunnen vergelijken of de gang van zaken kunnen bespreken hoe dat bij hun is gegaan met de overdracht etc
Feit blijft wel dat je geen sleutel hebt gekregen van die box dus ik denk echt dat het niet erbij hoorde![]()
Dan heeft iemand stiekem de sloten veranderd toen de box leegstondquote:Op woensdag 11 november 2009 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is niet per sé waar...
Bij de koop van m'n woning had ik 2 identieke sleutels die nergens op pasten...
Voor hetzelfde geld waren die van die garagebox natuurlijk
Maar goed, ik ga er niet van uit dat het ding van mij is... maar het zou mooi zijn mocht het wel het geval zijn natuurlijk
e-mail adres werkt niet meer en de 06 is nu van iemand anders die de vorige eigenaar niet kent... dat was een van de eerste dingen die ik geprobeerd hebquote:Op woensdag 11 november 2009 14:47 schreef Fransie het volgende:
Wellicht kun je nog contact opnemen met de vorige eigenaar, die zou het wel moeten weten.
Ja, dat lijkt me ook wel het eerste dat je doet. Ik had het alleen nog niet gelezen, dus dacht misschien een leuke suggestiequote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
e-mail adres werkt niet meer en de 06 is nu van iemand anders die de vorige eigenaar niet kent... dat was een van de eerste dingen die ik geprobeerd heb
Helaas voor TS, dát is niet het geval..quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef nachtdier3 het volgende:
Dat zijn nog eens verrassingenen!
Vreemd dat de rekening naar jou gestuurd word. Dit is toch echt voor rekening van de politie. Anders hadden ze jou als potentiele eigenaar toch wel eerst even mogen contacteren alvorens dat ding open te breken!
Zou wel tof zijn als blijkt dat die garage jouw eigendom is. Toch een bak geld, 40k voor een paar muurtjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |