Bij deze danquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef Will.Krikke het volgende:
Graag serieuze reacties..
Het is natuurlijk vindt.quote:haar zien dat ze dat leuk vind
MMWquote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Jullie zijn "players" (:')) maar weten niet hoe je 1 simpel meisje in je bed kan krijgen voor een MMV.._
we willen geen trio.. gewoon zorgen dat 1 van ons haar het bed inkrijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Jullie zijn "players" (:')) maar weten niet hoe je 1 simpel meisje in je bed kan krijgen voor een MMV.._
Ik heb even je foto's bekeken maar je bent niet echt aan, sorry maar misschien kan je mattie haar wel playen met alcohol of zo.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
we willen geen trio.. gewoon zorgen dat 1 van ons haar het bed inkrijgt
Vraag haar mee uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
we willen geen trio.. gewoon zorgen dat 1 van ons haar het bed inkrijgt
ik ben niet aan? wtf betekent dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb even je foto's bekeken maar je bent niet echt aan, sorry maar misschien kan je mattie haar wel playen met alcohol of zo.
De grootte van je klasgenote met horden en stoten..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Will.Krikke het volgende:
Klasgenootte / klasgenote hetzelfde.. bedoel ik he.. sorry
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De grootte van je klasgenote met horden en stoten..
Ja toch!
En als antwoord op 'weet je wel': Nee, ik weet niet.
De enter toets roeleert! IK GA JE VET KEIHARD JE WEET TOCH WEET JE WEL PWNEN OP WoW WANT JE PRAAT NU STOER OVER JE TJIKKIES MAAR DAARZO HEH
BEN JE MAGE
LOSER
Kom jij dan eerst met een serieus topic?quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Will.Krikke het volgende:
nog meer problemen krijgen met de politie snap je
quote:
Haha..quote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk heb in geen problemen met de poltie, want niemand heeft daar problemen mee toch? fucking nerdje
iedereen is zo braaf als jij.. je leeft in je eigen wereldje man
Troll of niet, respect voor meisjes/vrouwen is TS vreemd.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Will.Krikke het volgende:
Maar we willen het op een normale manier doen.. dus niet dat ze onder invloed is van drugs.. ghb ofzo want we willen niet nog meer problemen krijgen met de politie snap je
Geen problemen met politie heeft echt niks met een saai leven te maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:06 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
anders kom jij eens buiten? saaie flikker
Ik gok dat TS (afhankelijk van leeftijd) een Golf of scooter heeft, waarmee hij ook tegen die paal kan rijden...quote:Op woensdag 11 november 2009 12:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Troll of niet, respect voor meisjes/vrouwen is TS vreemd.
Laten we hopen dat hij een dezer dagen, letterlijk dan wel figuurlijk tegen een betonnen paal aanloopt!
zat ik ook al naar te kijken, maar het laten staan is veel leukerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef alors het volgende:
to easy or not to easy?![]()
jezus TS je Engels is ook al niet wat het moet zijnEen ware lbo zwakstroom student
Deze reactie is veels te serieus voor dit topic....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:51 schreef edkedk het volgende:
@Wil Krikke:
Jij bent niet serieus en je bent geen meid waard.
Je wilt alleen maar misbruik maken van het feit dat dat meisje onzeker is in haar omgeving.
Al helemaal als je met je "vriendje" samen met een complot bezig bent..Want dat is het..
Heb respect voor een meisje en behandel haar met respect een eerbied.
Dit was ook niet serieus zeker hè.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:51 schreef edkedk het volgende:
Heb respect voor een meisje en behandel haar met respect een eerbied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |