Niemand wil het ook proberen.. leuker is het om te zeuren op mensen met een andere mening en dan die de schuld geven terwijl het voorkomen had kunnen worden door jullie zelf notabenequote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heb er geen vertrouwen in. Sorry. Ik blijf erbij wat Senesta al zei.
Welk gedeelte van [Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU. is het dat je niet begrijpt ?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je gaan bewijzen. Of 1 miljoen dollar gaan proberen binnen te halen.
Sorry hoor maar dit is onzin. Kijk bijvoorbeeld eens in het Reiki-topic.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je gaan bewijzen. Of 1 miljoen dollar gaan proberen binnen te halen.
Die slappe hap opmerkingen van jou heb ik ook genoeg gehad. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:
En mensen die blijven hameren dat ik zeg "het is maar Fok!" hebben niet begrepen wat ik bedoeld heb.
Oh en Mediaconsument, je wijsneuserige opmerkingen naar "wat ik in dit topic wil" heb ik onderhand ook wel genoeg van. Bedankt.
Dit topic wel, dit forum niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit is toch de plek om even lekker slap te ouwehoeren en niet té diep te gaan?
Ik geef toe, ik baalde gisteren ook als een stekker over dat kloongedoe, maar ik zet me er overheen. Heb er wat over gezegd en nu is het klaar wat mij betreft.
LED pak ik wel een keertje terug.
Probeer gewoon niet al te serieus te zijn hier op TO , dat ga ik ook proberen
TO ís toch een SC?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
De SC bedoel je? In TRU op zich zou je best diep moeten kunnen gaan toch?
Iets nog nuttigers dan je gehuil op TRU ?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die slappe hap opmerkingen van jou heb ik ook genoeg gehad. Bedankt.![]()
Mjah, nu maar wat nuttigers gaan doen.
Ah doe eens voorbeelden dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb enorm het gevoel dat een aantal users enkel naar TRU komen om lekker het slachtoffer uit te kunnen hangen, wetende dat ze beschermd worden op het moment dat ze erop aangesproken worden.
Je ziet het echt niet he? Mensen zitten niet te wachten op iemand die constant "vraagt" ... wat hun 'motivatie' is. Als je me een beetje zou kennen zou je mijn motivatie kennen, en nee dat is niet rellen/bashen. Ben het echt moe, dat mag je gerust weten.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die slappe hap opmerkingen van jou heb ik ook genoeg gehad. Bedankt.![]()
Mjah, nu maar wat nuttigers gaan doen.
Dan moet je toch echt bij jezelf ten rade gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mensen zitten niet te wachten op iemand die constant "vraagt" ... wat hun 'motivatie' is. Als je me een beetje zou kennen zou je mijn motivatie kennen, en nee dat is niet rellen/bashen. Ben het echt moe, dat mag je gerust weten.
Nee, he he, dat begrijp ik .quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit topic wel, dit forum niet.
zou jij niet "iets nuttigers" gaan doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij jezelf ten rade gaan.
....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij jezelf ten rade gaan.
Misschien post ik ooit nog wel eens een OP dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Flammie het volgende:
Niemand komt denk ik om het OP-verhaal argument heen... dus kunnen we weer verder neem ik aan en dus hoeft niemand te vertrekken
Damn I rule!
Wil je namen en rugnummers ?quote:
Ik kom hier om leuk te discussieren over zaken die ik interessant vind.quote:Ik heb namelijk het idee dat jij hier alleen maar komt om te trollen en makkelijk te scoren en dat je het prachtig vind om met je sarcastische posts die qua inhoud vaak binnen de policy vallen mensen hier op de kast te jagen
Da's een karaktereigenschap van MC, hij zegt voortdurend dat ie weg gaat / gaat 'werken' / iets anders gaat doen / iets nuttigers gaat doen en dan post ie 3 minuten later weerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef Michielos het volgende:
zou jij niet "iets nuttigers" gaan doen?
Yep maar je kunt gewoon ervaringen uitwisselen zonder dat je gehate bostrollen het feest komen verstieren met gerichte vragen. Het is niet mijn theorie.. het is een algemene regel in TRUquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien post ik ooit nog wel eens een OP dan.
Je kan mij alles wijsmaken of je theorie werkt (met alleen het Reiki topic als refentie) daar ik verder niet echt meer in TRU lees uberhaupt. Kijk voornamelijk in mijn AT op de nog lopende topics waar ik ooit in gereageerd had!![]()
Post nog het meeste in Slowchat!
Onzin! Wat dat laatste betreft.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb enorm het gevoel dat een aantal users enkel naar TRU komen om lekker het slachtoffer uit te kunnen hangen, wetende dat ze beschermd worden op het moment dat ze erop aangesproken worden.
Mag ik dan die fles whiskey weer terug?quote:
Echte mannen drinken Whisky, geen Whiskeyquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ik dan die fles whiskey weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |