quote:Gerard Joling is kaal van onze redactie
AMSTERDAM - Gerard Joling werd dinsdag met een kaal hoofd gespot in een restaurant in Bergen.
De zanger/presentator liet woensdagochtend op Radio 538 weten dat hij zich kaal heeft laten scheren. "Ik krijg nieuwe haarimplantaten!" Over een paar weken loopt Joling weer rond met een wilde haardos.
http://www.telegraaf.nl/p(...)oling_is_kaal__.html
Geen idee, of hij is net zo kaal als Marco Borsato nu...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Dus die redactie van de Telegraaf heeft 'm geschoren? Of hij kreeg haaruitval van alle pauperberichten daar bij de Telegraaf?
quote:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bewijsgeer.htmlquote:
Pim Fortuyn was ook kaal toen hij vermoord werdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef tong80 het volgende:
Goed teken.
Een week voordat Herman Brood zelfmoord pleegde liet ie zich kaal scheren.
En er zijn heel wat mensen vroeger kaal de dood ingegaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was ook kaal toen hij vermoord werd
---> TRU?
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
En er zijn heel wat mensen vroeger kaal de dood ingegaan.
nee maar wel van iemand anders je ziet dat het bewerkt isquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bewijsgeer.html
Dit is geen screenshot van mij hoor! Ik had 't effe op tinypic gezet, omdat hotlinken vanaf GS niet altijd gaat...
precies, hij moet t lekker zo latenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beter dan met haar als je het mij vraagt!
Dat was het eerste wat mij te binnen schootquote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
Op z'n ogen na is het net Mental Theo!
Ben het met je eens.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef Elounda het volgende:
Als ik Geer was, dan liet ik het zo. Vind het hartstikke tof staan.
Ja. Ik ben zijn tafeldame geweest op de bruiloft van mijn neef, en GERARD is een vriend van mijn neef. Dus ik ken GERARD een klein beetje... dus.....quote:Op donderdag 12 november 2009 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Maar mag jij hem Geer noemen ?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja. Ik ben zijn tafeldame geweest op de bruiloft van mijn neef, en GERARD is een vriend van mijn neef. Dus ik ken GERARD een klein beetje... dus.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:47 schreef tong80 het volgende:
Trouwens bij je neef. Zei geer niet 'Hallo ik ben een nicht'?
Vraag het aan de Sint.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is niet voor iedereen weggelegd``
ze hebben een reepje huid met haar weggesnedenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef Zapper het volgende:
Gelijk die gast van CQC erbij
Vanwaar dat gigantische litteken trouwens?
hahahquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
En nu vind ik het net het monster van Frankenstein.
Ja, dat begreep ik, maar waarom??quote:
Ja dat was met een oudere methode dat litteken. Nu heeft hij via een nieuwere methode achterop haartjes 1 voor 1 uit laten halen en die weer voorin geimplanteerd. Kijk maar boven het litteken zit het extractiegebied.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hebben een reepje huid met haar weggesneden
haren verwijderen ze daar uit en implanteren ze op zijn kale gebieden
dat zijn dus de gebieden die nu nog bloederig zijn
quote:
alleen nog een snor en het meesterwerk is af 0,0quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef garriej het volgende:
[..]
alleen nog een snor en het meesterwerk is af 0,0
Die litteken is jammer ja..Moet wel wennen hoor aan zijn kale bolletjequote:Op zaterdag 14 november 2009 10:58 schreef Natalie het volgende:
Gerard met zn haarimplantaten... Gewoon kaal, veel beter. Minstens net zo eng.
Jammer van dat litteken, maar ja, dat heeft ie zichzelf aangedaan.
Misschien kan hij het heel kort dragen. Net lang genoeg om dat litteken te verbergenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:58 schreef Natalie het volgende:
Gerard met zn haarimplantaten... Gewoon kaal, veel beter. Minstens net zo eng.
Jammer van dat litteken, maar ja, dat heeft ie zichzelf aangedaan.
Misschien niet, want met een beetje geluk hoeft ie niet meer die rare lok naar voren te kammen omdat daar gewoon weer haar zitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Hij laat het toch weer groeien. Hij heeft gewoon nieuwe implantaten laten zetten met een van de beste haartransplantatietechnieken van het moment. Enig nadeel daarvan is dat je je kop moet kaalscheren. Over 9 maanden heeft hij gewoon zijn oude kapsel weer maar dan iets minder dun en dood.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |