quote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.
quote:The Gaming Liberty recently interviewed Shawn Lee about his work on the infamous Bully game developed by Rockstar. Although the interview is to come in the near future, we can post an excerpt from the interview in which Shawn Reveals some information that will have fans of the Bully game very, very excited indeed:
TGL: So far you’ve worked on two games, The Getaway and Bully, would you be open to composing for other games in the future?
Shawn Lee: “Yes. It looks like I will be doing the soundtrack for Bully 2 in the not so distant future….”
With this information, speculation will be rife regarding when the game is set and who is in it etc. Will it continue following Jimmy and the rumoured “college years”? We will have to wait and see!
Hoop het!quote:
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansquote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2
Dat is toch wel bruut hoor
Ja ik. Heb N&B tegen beter weten in wel gekocht een tijdje terug, maar weer snel verkocht.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and BoltsAlles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk
Wie hoopt met me mee?
Ik moet ook voor een missie begint armor kopen, dat scheelt ook al volgens mij. Even wat meer voorbereidingen treffenquote:Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansWat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..
Maar dat verschilt per missie.
misschien kan je met een cleaning disc je lens schoon maken, dit i.v.m mogelijk vervuilde lens.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoi, ik heb een probleem met m'n Xbox360.
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
heb hem ook gehaald gister, hij staat nu mooi op de plank om stof te happen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
Oke tijdelijke oplossing is:quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.
En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
quote:MCV can this week reveal first details regarding the launch of Microsoft's Project Natal.
Our sources say the innovative controller-free 360 camera will be released worldwide in November 2010.
This and other details have emerged following a behind-closed-doors Microsoft tour of UK publishers and studios – the format-holder has been demoing the tech and detailing its 2010 plans in order to spur more development support.
Microsoft is planning to manufacture 5m units for day one release, with a mix of console and camera plus solus SKUs expected.
The device should cost under £50 when sold solo. One publishing source says Microsoft is “trying to get as close as possible to ‘impulse buy’”. Another even says the camera could even retail for just £30.
14 games are being readied for launch.
dus games maken mensen toch geweldadigquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Nee postbodes maken mensen geweldadig..... ik wacht al 4 weken op me paintball markerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus games maken mensen toch geweldadig![]()
Ik heb hetzelfde gehad en al die cleaning shit deed het niet voor mij helaas.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.
meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
Eensquote:
Ben blij dat ik geen postbode meer benquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |