abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74596108

linkje naar het vorige deel [Xbox 360 #456] waar de kogels je om de oren gaan vliegen!

game on

laaste post uit het vorige deel
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74596213
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74596397

Gaat er ook steeds toffer uit zien!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_74596611
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2

Dat is toch wel bruut hoor
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74596914
Bully 2 in aantocht?
quote:
The Gaming Liberty recently interviewed Shawn Lee about his work on the infamous Bully game developed by Rockstar. Although the interview is to come in the near future, we can post an excerpt from the interview in which Shawn Reveals some information that will have fans of the Bully game very, very excited indeed:

TGL: So far you’ve worked on two games, The Getaway and Bully, would you be open to composing for other games in the future?

Shawn Lee: “Yes. It looks like I will be doing the soundtrack for Bully 2 in the not so distant future….”

With this information, speculation will be rife regarding when the game is set and who is in it etc. Will it continue following Jimmy and the rumoured “college years”? We will have to wait and see!
pi_74597135
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bully 2 in aantocht?
[..]
Hoop het!

Bully was echt tof
pi_74597634
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and Bolts Alles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk Wie hoopt met me mee?
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kans Wat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..

Maar dat verschilt per missie.
pi_74597894
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2

Dat is toch wel bruut hoor
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_74597904
Hoi, ik heb een probleem met m'n Xbox360.
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
pi_74598004
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
pi_74598103
MW2
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 11 november 2009 @ 11:03:17 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74598110
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and Bolts Alles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk Wie hoopt met me mee?
Ja ik. Heb N&B tegen beter weten in wel gekocht een tijdje terug, maar weer snel verkocht.
quote:
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kans Wat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..

Maar dat verschilt per missie.
Ik moet ook voor een missie begint armor kopen, dat scheelt ook al volgens mij. Even wat meer voorbereidingen treffen
pi_74598122
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
misschien kan je met een cleaning disc je lens schoon maken, dit i.v.m mogelijk vervuilde lens.
werkt dit niet dan zal je ms moeten bellen.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74598146
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
heb hem ook gehaald gister, hij staat nu mooi op de plank om stof te happen.
pi_74598320
quote:
Oke tijdelijke oplossing is:

Als je de game erin doet met je knokkels redelijk hard op de xbox rammen/tikken totdat ie hem leest.
Herhaal bij fail het is wel ff een truc die je door moet hebben, niet te hard slaan en niet te zacht en ook het tempo. I'm not kidding!

Goede oplossing:

Opsturen naar MS
pi_74598472
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef badboynova het volgende:

[..]

it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
pi_74598476
quote:
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
pi_74598514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.

En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
pi_74598896
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.

En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.

meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:50:45 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74599642
quote:
MCV can this week reveal first details regarding the launch of Microsoft's Project Natal.

Our sources say the innovative controller-free 360 camera will be released worldwide in November 2010.

This and other details have emerged following a behind-closed-doors Microsoft tour of UK publishers and studios – the format-holder has been demoing the tech and detailing its 2010 plans in order to spur more development support.

Microsoft is planning to manufacture 5m units for day one release, with a mix of console and camera plus solus SKUs expected.

The device should cost under £50 when sold solo. One publishing source says Microsoft is “trying to get as close as possible to ‘impulse buy’”. Another even says the camera could even retail for just £30.

14 games are being readied for launch.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:01:45 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74600082
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_74600214
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
dus games maken mensen toch geweldadig
pi_74600261
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef badboynova het volgende:

[..]

dus games maken mensen toch geweldadig
Nee postbodes maken mensen geweldadig..... ik wacht al 4 weken op me paintball marker
pi_74600774
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef badboynova het volgende:

[..]

zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.

meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
Ik heb hetzelfde gehad en al die cleaning shit deed het niet voor mij helaas.
Dus ik heb een tijdje lopen kloppen en daarna opgestuurd.
pi_74601232
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoop het!

Bully was echt tof
Eens
quote:
Ben blij dat ik geen postbode meer ben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74601368
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
je heb ook altijd geluk, eerst naar zeikerds moeten luisteren en daarna geen recht op prijzen hebben
pi_74601579
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_74601706
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
ik wil een serieuze(re) racegame waar je je eigen auto's kan maken.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:57:28 #29
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74601716
quote:
Niet lullig bedoelt, maar wie gaat er dan je MW2 bezorgen? iedergeval niet de postbode want die ligt tegen die tijd met geluk in de ziektewet ik zou het pas doen nadat hij hem uiteindelijk een keer gebracht heeft.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_74601945
quote:
hey Rossdale

pi_74602332
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Pimsterr het volgende:
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Ja tis zelfs zo erg dat ze expres achter je spawnen zodat je echt naar voren wordt gepusht
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 13:37:13 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74602946
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Haal je MW2 cybje?
.....Kennedy
pi_74603015
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Haal je MW2 cybje?
Wat denk je?

NATUURLIJK Wes, NATUURLIJK!

Als die graf TNT mij vandaag niet weer teleurstelt kan ik eindelijk ook los gaan.
pi_74603049
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven

Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken

Je doet je naam in elk geval eer aan !!

Alhoewel deze documentaire over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.

[ Bericht 9% gewijzigd door AQuila360 op 11-11-2009 14:00:22 ]
pi_74603427

Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
pi_74603731
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
wat is het verschil eigenlijk?
pi_74604146
Precies zoals ik het zeg.
pi_74604394
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik wil ik wil ik wil ( heb ook de white gekocht )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_74604414
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat is het verschil eigenlijk?
30 euro en een week wachten dus
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 11 november 2009 @ 14:26:21 #40
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74604530
Komt black een week later dan? Ik had de black gereserveerd, maar ik vond de 90 Euro uiteindelijk toch echt veel te veel van het goede! Helemaal als je al een figure krijgt voor de normale prijs bij de white edition. Ik heb hem bij FRS besteld voor 59 inclusief gratis verzending op release.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:30:54 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74604643
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Gaat er ook steeds toffer uit zien!
Ook maar op het lijstje dan
The truth was in here.
pi_74604663
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Komt black een week later dan?
De enige adres waar je 'm nu nog kunt bestellen is Play. Dus ja dan zul je wel minstens een week moeten wachten. De exclusieve preorder-actie van Bol in juni was immers van korte duur.
pi_74604695
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

30 euro en een week wachten dus
wtf waarom zou je wachten dan?
pi_74604910
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wtf waarom zou je wachten dan?

pi_74605046
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.

FRS
pi_74605058
wat een lijers, gewoon extra content bij de een.
pi_74605238
MW II is for god sake eindelijk binnen.
pi_74605261
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.

FRS
quote:
Assassin's Creed 2 Xbox 360¤69,00
¤69,00

Subtotaal¤69,00

Betaalkosten¤7,50

Totaal¤76,50
bij console shop
naja heb hem iig met de launch in huis dat scheelt

en ik ben met de lauch om 3 uur thuis en de dag er na vrij
pi_74606694
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken

Je doet je naam in elk geval eer aan !!

Alhoewel deze over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
  woensdag 11 november 2009 @ 15:45:16 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74606788
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II is for god sake eindelijk binnen.
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
pi_74606840
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
Ach man ga planken verkopen
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
Ik ben blij voor je Rossdale en voor je postbode ook
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:

FRS
Wat is dat Addiscount Cyb?

Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik
  woensdag 11 november 2009 @ 16:07:40 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74607436
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
pi_74607635
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
  woensdag 11 november 2009 @ 16:16:20 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74607714
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74609193
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
word nog leuker !

Btw wanneer is de release van ac2 eigenlijk?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_74609299
We kunnen aan de slag met Assassin's Creed 2 vanaf 20 November.
pi_74609350
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
ah oke! Ik dacht 19 november !
Hmm dat is volgende week al !

Eens kijken of dadelijk goedkoop een memory card kan fixen!
pi_74609420
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ah oke! Ik dacht 19 november !
Hmm dat is volgende week al !
Ik dacht dat het nog wel even duurde idd
pi_74609473
quote:
Pfff dan heb ik nog maar een week voor MW2

Wil ook nog Halo odst op legendary uitspelen, ai... krijg het druk deze week

Ik ga trouwens de Black edition kopen
pi_74610209
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
pi_74611014
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja idd, had ik niet verwacht!
pi_74611112
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
  woensdag 11 november 2009 @ 18:17:37 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74611186
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Voltreffer het volgende:
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
Of je zet je account op een losse memory card die je meeneemt, of je recovert 'm via Xbox Live op de Xbox waarop je wil spelen. Zo heb ik bij een vriendin een aantal keer achievements kunnen halen van games die ik zelf niet had!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:49:51 #64
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74612156
Ik heb nog niets Zo nog maar eens de brievenbus checken.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 18:53:39 #65
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74612293
quote:
According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK

.....Kennedy
pi_74612638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK

[ afbeelding ]
was opzich wel te verwachten toch !
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan !
  woensdag 11 november 2009 @ 19:05:04 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74612706
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

was opzich wel te verwachten toch !
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan !
Wat doe je met je 120GB?
pi_74612848
Heftug. TVP.
pi_74614822
Geldtekort zuigt. Ik wil ook mW2
Ooh, I just felt my dick move!
pi_74614844
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]

Wat is dat Addiscount Cyb?

Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik
http://www.addiscount.nl/

Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.

In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
pi_74619481
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ach man ga planken verkopen
[..]

agayla doet grote
pi_74619571
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.addiscount.nl/

Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.

In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
Dat is opzich wel snel verdiend ja
pi_74620133
MW2 is nep
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 22:38:08 #74
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74620384
MW2 is in 1 dag 7 miljoen keer verkocht

.....Kennedy
pi_74620478
3 halo spellen in de top 10
pi_74620962
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
3 halo spellen in de top 10
Je weet toch
  woensdag 11 november 2009 @ 23:43:43 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74622275
The Lost and Damned

Mán wat heb ik me lopen ergeren aan die motorachtervolgingen maar damn, hoe cool was het uiteindelijk
pi_74623587
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
pi_74623798
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:11 schreef badboynova het volgende:
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
Haha zag het ja!

Gvd wat een paar leuk potjes net!
met de vaste bezoekers van dit topic

oh @ roy, weet ik nog niet! kan best zijn dat ik hem ga verkopen
aangezien me vriendin genoeg heeft aan 20gb
pi_74623806
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes

http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
O+ BlaBlub O+
pi_74623880
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:43 schreef neggix het volgende:
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes

http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
was de steen lekker warm ?
pi_74623888
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

was de steen lekker warm ?
Ohh bemoei me nooit met xdoos
O+ BlaBlub O+
pi_74623946
quote:
18

Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending

Verwachte leverdatum: 18-11-2009

aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter

[ Bericht 26% gewijzigd door DJ_ op 12-11-2009 02:29:47 ]
pi_74625465
quote:
Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

18

Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending

Verwachte leverdatum: 18-11-2009

aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter
Jij bent wel erg fan van Consoleshop he

Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game

Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_74626670
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:12 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Jij bent wel erg fan van Consoleshop he

Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game

Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
pi_74627320
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
Bart Smit had hem voor 59 euro (normale versie, maar als je pre-orderde kreeg je de White Edition voor dezelfde prijs) en volgens mij had Dixons ook dezelfde actie en die verzenden ook gratis als je met iDeal betaald.

Ook sommige PS3 games zijn bij Consoleshop gewoon 75 euro, terwijl ik diezelfde games bij een MM haal voor 55 euro.

Consoleshop heeft 1 groot voordeel: ze hebben een uitgebreid assortiment met veel accessoires en games die je niet in de winkels vindt.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_74627404
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef badboynova het volgende:
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
Ik ga je accepteren

Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst

Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen
OK Niet geaccepteerd dus

Dus ik doe altijd een leeftijdcheck!
pi_74627615
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.

Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.

De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.

Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.

In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.

De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.

bron

Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 10:46:23 #89
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74627667
Oja Roy :

.....Kennedy
pi_74627672
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga je accepteren

Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen
OK Niet geaccepteerd dus

wel mooi om te zien dat er niet alleen fok BAZEN bestaan
pi_74627813
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Oja Roy :

[ afbeelding ]
pi_74627976
Waar hebben jullie MW2 voor een mooi prijsje online besteld?

Wil ik zo ook even doen namelijk

/edit.
Dat moest uiteraard MW2 zijn

[ Bericht 27% gewijzigd door -En4Cer- op 12-11-2009 11:29:39 ]
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_74628365
quote:

[..]

Ik ga je accepteren

OK Niet geaccepteerd dus

24 hier !
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 voor een mooi prijsje online besteld?

Wil ik zo ook even doen namelijk
modern fart 2?
pi_74628431
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

24 hier !
[..]

modern fart 2?

maar denk dat hy mass effect 2 bedoeld, hij is nog niet gebrain washed met het mw2 virus
pi_74628468
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

24 hier !
Dat kan ook nog wel
  donderdag 12 november 2009 @ 11:14:51 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_74628573
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Oja Roy :

[ afbeelding ]
Activision .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:15:23 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74628590
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef badboynova het volgende:
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.

Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.

De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.

Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.

In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.

De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.

bron

Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
Ligt er maar net aan wat je doet. Heb je 10 meldingen van glitchen of racisitisch taalgebruik, dan wordt je misschien een week gebanned. Heb je je console omgebouwd dan krijg je een permanente ban.
pi_74628762
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
pi_74628943
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
quote:

[..]

OK Niet geaccepteerd dus

pi_74628981
70? Zoveel betaal ik nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')