quote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.
quote:The Gaming Liberty recently interviewed Shawn Lee about his work on the infamous Bully game developed by Rockstar. Although the interview is to come in the near future, we can post an excerpt from the interview in which Shawn Reveals some information that will have fans of the Bully game very, very excited indeed:
TGL: So far you’ve worked on two games, The Getaway and Bully, would you be open to composing for other games in the future?
Shawn Lee: “Yes. It looks like I will be doing the soundtrack for Bully 2 in the not so distant future….”
With this information, speculation will be rife regarding when the game is set and who is in it etc. Will it continue following Jimmy and the rumoured “college years”? We will have to wait and see!
Hoop het!quote:
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansquote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2
Dat is toch wel bruut hoor
Ja ik. Heb N&B tegen beter weten in wel gekocht een tijdje terug, maar weer snel verkocht.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and BoltsAlles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk
Wie hoopt met me mee?
Ik moet ook voor een missie begint armor kopen, dat scheelt ook al volgens mij. Even wat meer voorbereidingen treffenquote:Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansWat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..
Maar dat verschilt per missie.
misschien kan je met een cleaning disc je lens schoon maken, dit i.v.m mogelijk vervuilde lens.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoi, ik heb een probleem met m'n Xbox360.
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
heb hem ook gehaald gister, hij staat nu mooi op de plank om stof te happen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
Oke tijdelijke oplossing is:quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.
En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
quote:MCV can this week reveal first details regarding the launch of Microsoft's Project Natal.
Our sources say the innovative controller-free 360 camera will be released worldwide in November 2010.
This and other details have emerged following a behind-closed-doors Microsoft tour of UK publishers and studios – the format-holder has been demoing the tech and detailing its 2010 plans in order to spur more development support.
Microsoft is planning to manufacture 5m units for day one release, with a mix of console and camera plus solus SKUs expected.
The device should cost under £50 when sold solo. One publishing source says Microsoft is “trying to get as close as possible to ‘impulse buy’”. Another even says the camera could even retail for just £30.
14 games are being readied for launch.
dus games maken mensen toch geweldadigquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Nee postbodes maken mensen geweldadig..... ik wacht al 4 weken op me paintball markerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus games maken mensen toch geweldadig![]()
Ik heb hetzelfde gehad en al die cleaning shit deed het niet voor mij helaas.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.
meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
Eensquote:
Ben blij dat ik geen postbode meer benquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
je heb ook altijd geluk, eerst naar zeikerds moeten luisteren en daarna geen recht op prijzen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
ik wil een serieuze(re) racegame waar je je eigen auto's kan maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and BoltsAlles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk
Wie hoopt met me mee?
Niet lullig bedoelt, maar wie gaat er dan je MW2 bezorgen? iedergeval niet de postbode want die ligt tegen die tijd met geluk in de ziektewetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
hey Rossdalequote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Pimsterr het volgende:
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Haal je MW2 cybje?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven
wat is het verschil eigenlijk?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
ik wil ik wil ik wilquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
30 euro en een week wachten dusquote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is het verschil eigenlijk?
Ook maar op het lijstje danquote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat er ook steeds toffer uit zien!
De enige adres waar je 'm nu nog kunt bestellen is Play. Dus ja dan zul je wel minstens een week moeten wachten. De exclusieve preorder-actie van Bol in juni was immers van korte duur.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wtfwaarom zou je wachten dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.
FRS
bij console shopquote:Assassin's Creed 2 Xbox 360¤69,00
¤69,00
Subtotaal¤69,00
Betaalkosten¤7,50
Totaal¤76,50
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken![]()
Je doet je naam in elk geval eer aan!!
Alhoewel deze over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II is for god sake eindelijk binnen.
Ach man ga planken verkopenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.![]()
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
Ik ben blij voor je Rossdale en voor je postbode ookquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
Wat is dat Addiscount Cyb?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.
FRS
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
word nog leukerquote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
ah oke! Ik dacht 19 novemberquote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
We kunnen aan de slag met Assassin's Creed 2 vanaf 20 November.
Ik dacht dat het nog wel even duurde iddquote:Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah oke! Ik dacht 19 november!
Hmm dat is volgende week al!
Pfff dan heb ik nog maar een week voor MW2quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Haha ja idd, had ik niet verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je zet je account op een losse memory card die je meeneemt, of je recovert 'm via Xbox Live op de Xbox waarop je wil spelen. Zo heb ik bij een vriendin een aantal keer achievements kunnen halen van games die ik zelf niet had!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Voltreffer het volgende:
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UKquote:According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
was opzich wel te verwachten tochquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK
[ afbeelding ]
Wat doe je met je 120GB?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was opzich wel te verwachten toch!
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan!
http://www.addiscount.nl/quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat Addiscount Cyb?
Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik![]()
agayla doet grotequote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach man ga planken verkopen
[..]
Dat is opzich wel snel verdiend jaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.addiscount.nl/
Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.
In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
Je weet tochquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
3 halo spellen in de top 10
Haha zag het ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:11 schreef badboynova het volgende:
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
was de steen lekker warmquote:Op donderdag 12 november 2009 01:43 schreef neggix het volgende:
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes
http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
18quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
Jij bent wel erg fan van Consoleshop hequote:Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
18
Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending
Verwachte leverdatum: 18-11-2009
aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter![]()
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratisquote:Op donderdag 12 november 2009 09:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij bent wel erg fan van Consoleshop he
Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game
Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
Bart Smit had hem voor 59 euro (normale versie, maar als je pre-orderde kreeg je de White Edition voor dezelfde prijs) en volgens mij had Dixons ook dezelfde actie en die verzenden ook gratis als je met iDeal betaald.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis![]()
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
Ik ga je accepterenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef badboynova het volgende:
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je accepteren
Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst
Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen![]()
OKNiet geaccepteerd dus
Dus ik doe altijd een leeftijdcheck!
quote:
24 hierquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je accepteren
Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst
Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen![]()
OKNiet geaccepteerd dus
modern fart 2?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 voor een mooi prijsje online besteld?
Wil ik zo ook even doen namelijk
quote:
Ligt er maar net aan wat je doet. Heb je 10 meldingen van glitchen of racisitisch taalgebruik, dan wordt je misschien een week gebanned. Heb je je console omgebouwd dan krijg je een permanente ban.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef badboynova het volgende:
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.
Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.
De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.
Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.
In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.
De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.
bron
Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OKNiet geaccepteerd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |