quote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.
quote:The Gaming Liberty recently interviewed Shawn Lee about his work on the infamous Bully game developed by Rockstar. Although the interview is to come in the near future, we can post an excerpt from the interview in which Shawn Reveals some information that will have fans of the Bully game very, very excited indeed:
TGL: So far you’ve worked on two games, The Getaway and Bully, would you be open to composing for other games in the future?
Shawn Lee: “Yes. It looks like I will be doing the soundtrack for Bully 2 in the not so distant future….”
With this information, speculation will be rife regarding when the game is set and who is in it etc. Will it continue following Jimmy and the rumoured “college years”? We will have to wait and see!
Hoop het!quote:
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansquote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2
Dat is toch wel bruut hoor
Ja ik. Heb N&B tegen beter weten in wel gekocht een tijdje terug, maar weer snel verkocht.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and BoltsAlles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk
Wie hoopt met me mee?
Ik moet ook voor een missie begint armor kopen, dat scheelt ook al volgens mij. Even wat meer voorbereidingen treffenquote:Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kansWat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..
Maar dat verschilt per missie.
misschien kan je met een cleaning disc je lens schoon maken, dit i.v.m mogelijk vervuilde lens.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoi, ik heb een probleem met m'n Xbox360.
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
heb hem ook gehaald gister, hij staat nu mooi op de plank om stof te happen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
Oke tijdelijke oplossing is:quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.
En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
quote:MCV can this week reveal first details regarding the launch of Microsoft's Project Natal.
Our sources say the innovative controller-free 360 camera will be released worldwide in November 2010.
This and other details have emerged following a behind-closed-doors Microsoft tour of UK publishers and studios – the format-holder has been demoing the tech and detailing its 2010 plans in order to spur more development support.
Microsoft is planning to manufacture 5m units for day one release, with a mix of console and camera plus solus SKUs expected.
The device should cost under £50 when sold solo. One publishing source says Microsoft is “trying to get as close as possible to ‘impulse buy’”. Another even says the camera could even retail for just £30.
14 games are being readied for launch.
dus games maken mensen toch geweldadigquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Nee postbodes maken mensen geweldadig..... ik wacht al 4 weken op me paintball markerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus games maken mensen toch geweldadig![]()
Ik heb hetzelfde gehad en al die cleaning shit deed het niet voor mij helaas.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.
meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
Eensquote:
Ben blij dat ik geen postbode meer benquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
je heb ook altijd geluk, eerst naar zeikerds moeten luisteren en daarna geen recht op prijzen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
ik wil een serieuze(re) racegame waar je je eigen auto's kan maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and BoltsAlles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk
Wie hoopt met me mee?
Niet lullig bedoelt, maar wie gaat er dan je MW2 bezorgen? iedergeval niet de postbode want die ligt tegen die tijd met geluk in de ziektewetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
hey Rossdalequote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Pimsterr het volgende:
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Haal je MW2 cybje?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven
wat is het verschil eigenlijk?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
ik wil ik wil ik wilquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
30 euro en een week wachten dusquote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is het verschil eigenlijk?
Ook maar op het lijstje danquote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat er ook steeds toffer uit zien!
De enige adres waar je 'm nu nog kunt bestellen is Play. Dus ja dan zul je wel minstens een week moeten wachten. De exclusieve preorder-actie van Bol in juni was immers van korte duur.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wtfwaarom zou je wachten dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.
FRS
bij console shopquote:Assassin's Creed 2 Xbox 360¤69,00
¤69,00
Subtotaal¤69,00
Betaalkosten¤7,50
Totaal¤76,50
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken![]()
Je doet je naam in elk geval eer aan!!
Alhoewel deze over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II is for god sake eindelijk binnen.
Ach man ga planken verkopenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.![]()
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
Ik ben blij voor je Rossdale en voor je postbode ookquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
Wat is dat Addiscount Cyb?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.
FRS
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
word nog leukerquote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
ah oke! Ik dacht 19 novemberquote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
We kunnen aan de slag met Assassin's Creed 2 vanaf 20 November.
Ik dacht dat het nog wel even duurde iddquote:Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah oke! Ik dacht 19 november!
Hmm dat is volgende week al!
Pfff dan heb ik nog maar een week voor MW2quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Haha ja idd, had ik niet verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je zet je account op een losse memory card die je meeneemt, of je recovert 'm via Xbox Live op de Xbox waarop je wil spelen. Zo heb ik bij een vriendin een aantal keer achievements kunnen halen van games die ik zelf niet had!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Voltreffer het volgende:
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UKquote:According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
was opzich wel te verwachten tochquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK
[ afbeelding ]
Wat doe je met je 120GB?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was opzich wel te verwachten toch!
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan!
http://www.addiscount.nl/quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat Addiscount Cyb?
Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik![]()
agayla doet grotequote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach man ga planken verkopen
[..]
Dat is opzich wel snel verdiend jaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.addiscount.nl/
Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.
In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
Je weet tochquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
3 halo spellen in de top 10
Haha zag het ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:11 schreef badboynova het volgende:
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
was de steen lekker warmquote:Op donderdag 12 november 2009 01:43 schreef neggix het volgende:
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes
http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
18quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
Jij bent wel erg fan van Consoleshop hequote:Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
18
Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending
Verwachte leverdatum: 18-11-2009
aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter![]()
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratisquote:Op donderdag 12 november 2009 09:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij bent wel erg fan van Consoleshop he
Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game
Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
Bart Smit had hem voor 59 euro (normale versie, maar als je pre-orderde kreeg je de White Edition voor dezelfde prijs) en volgens mij had Dixons ook dezelfde actie en die verzenden ook gratis als je met iDeal betaald.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis![]()
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
Ik ga je accepterenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef badboynova het volgende:
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je accepteren
Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst
Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen![]()
OKNiet geaccepteerd dus
Dus ik doe altijd een leeftijdcheck!
quote:
24 hierquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je accepteren
Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst
Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen![]()
OKNiet geaccepteerd dus
modern fart 2?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 voor een mooi prijsje online besteld?
Wil ik zo ook even doen namelijk
quote:
Ligt er maar net aan wat je doet. Heb je 10 meldingen van glitchen of racisitisch taalgebruik, dan wordt je misschien een week gebanned. Heb je je console omgebouwd dan krijg je een permanente ban.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef badboynova het volgende:
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.
Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.
De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.
Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.
In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.
De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.
bron
Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OKNiet geaccepteerd dus
mn huisgenoot haalt altijd spellen voor de volle mep. wilt ook niet 2 dagen wachten als ie t op internet voor 30 euro minder kan kopenquote:
nja ik heb dat ook vaak hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mn huisgenoot haalt altijd spellen voor de volle mep. wilt ook niet 2 dagen wachten als ie t op internet voor 30 euro minder kan kopen
ik loop al een hele tijd achter de feiten aanquote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja ik heb dat ook vaak hoor!
Ga niet liggen wachten tot een spel in de budget bak ligt, want dan kun je hemnet zo goed niet halen!
Tegen die tijd is er al weer een ander leuk spel, en loop je helemaal achter de feite aan
Installeren op de HDD geen optie?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn, doe ik net MW2 erin, speel ik de trainigsmissie.
Krijg ik een disc unreadable error?!?!?!?! Er is NIETS te zien op de disc heb de console al 3x opnieuw opgestart en niets werkt.
Andere spellen werken allemaal wel, bij Forza 3 al een paar keer dezelfde error gehad tijdens het opstarten niet tijdens het spelen. Bij MW2 maakt de xbox in het begin geluid, dan even niet, dan weer een geluid van disc lezen, en dan stopt die er gewoon mee. Terwijl die het bij andere spellen wel gewoon doorgaat.
Iemand een idee wat dit is?
Ding gaat kapot.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fijn, doe ik net MW2 erin, speel ik de trainigsmissie.
Krijg ik een disc unreadable error?!?!?!?! Er is NIETS te zien op de disc heb de console al 3x opnieuw opgestart en niets werkt.
Andere spellen werken allemaal wel, bij Forza 3 al een paar keer dezelfde error gehad tijdens het opstarten niet tijdens het spelen. Bij MW2 maakt de xbox in het begin geluid, dan even niet, dan weer een geluid van disc lezen, en dan stopt die er gewoon mee. Terwijl die het bij andere spellen wel gewoon doorgaat.
Iemand een idee wat dit is?
Ik zie alleen nergens je gamertag!quote:
<------ Linksboven onder charmed_angelquote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie alleen nergens je gamertag!
Het zal ook eens nietquote:
Snap mensen ook niet die 70 euro of meer betalen voor een game, een beetje zoeken en je kunt nieuwe games in de winkels voor 50 euro of minder halen vanaf 2 dagen voor de release.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mn huisgenoot haalt altijd spellen voor de volle mep. wilt ook niet 2 dagen wachten als ie t op internet voor 30 euro minder kan kopen
Ja die drive of lens oid gaat naar zn gallemiezen, dit zijn wel kenmerkende tekenen er voor. Heb het zelf ook gehad voordat ie echt de geest gaf.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal ook eens nietKut ding.
Installeren op de HHD, heb een 20 GB ding, denk niet dat het kan, kan altijd eens kijken of dat nog kan
Ah verrek, Heb me leesbril niet opquote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
<------ Linksboven onder charmed_angel
Heb je daar ook 3 jaar garantie op? Anders ben ik nu dus mooi de lul.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die drive of lens oid gaat naar zn gallemiezen, dit zijn wel kenmerkende tekenen er voor. Heb het zelf ook gehad voordat ie echt de geest gaf.
Gewoon zeggen dat je RROD hebt, kunnen ze niet controleren en ze vervangen dan standaard het moederbord en DVD drivequote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je daar ook 3 jaar garantie op? Anders ben ik nu dus mooi de lul.
Ze controleren het dus ook niet door middel van aanzetten ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je RROD hebt, kunnen ze niet controleren en ze vervangen dan standaard het moederbord en DVD drive
Werkt dat zo makkelijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je RROD hebt, kunnen ze niet controleren en ze vervangen dan standaard het moederbord en DVD drive
Geen idee.. zou gewoon bellen, en anders door blijven gamen zo goed als het kanquote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je daar ook 3 jaar garantie op? Anders ben ik nu dus mooi de lul.
Ik zie het probleem niet hoor, je hebt nu een week tijd voor andere dingen en krijgt volgende week weer een volledig werkende Xbox terug met een maand Live.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb gebeld voor een RROD, moet gewoon UPS bellen als ik die verzendingsformulieren binnen heb
Hopen maar op het beste dus
Wel weer mooi klote, 2de keer in 3 jaar, valt volgens mij nog mee vergeleken bij de gemiddelde score. Maar het gaat om het idee
nog nooit geen RROD gehad , en dat wil ik ook houden ookquote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb gebeld voor een RROD, moet gewoon UPS bellen als ik die verzendingsformulieren binnen heb
Hopen maar op het beste dus
Wel weer mooi klote, 2de keer in 3 jaar, valt volgens mij nog mee vergeleken bij de gemiddelde score. Maar het gaat om het idee
Ik heb nog 10 maanden live, dus dat geloof ik welquote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet hoor, je hebt nu een week tijd voor andere dingen en krijgt volgende week weer een volledig werkende Xbox terug met een maand Live.
Zolang er een goede service achter een apparaat zit vind ik zoiets geen probleem
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah verrek, Heb me leesbril niet op
zal straks ff doen
Ze schijnen je firmware nu uit te kunnen lezen bij MS. Alle omgebouwde xboxen zijn dus de sjaak nu.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef Sala-adin het volgende:
Door die banwave zal er wel denk ik wat meer xboxen verkocht worden
quote:
konden ze vanaf het begin al als goed isquote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze schijnen je firmware nu uit te kunnen lezen bij MS. Alle omgebouwde xboxen zijn dus de sjaak nu.
Nope. Toen zagen ze het aan een spel wat je voor release speelde op live of als je je stealth check op je dvd's niet in orde had.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
konden ze vanaf het begin al als goed is
schiet mij maar lekquote:
heb je weer op twilightnzb gelezen zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze schijnen je firmware nu uit te kunnen lezen bij MS. Alle omgebouwde xboxen zijn dus de sjaak nu.
Tsja lullig maar wel gerechtigheid voor de mensen die er wel gewoon voor betalen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef Armageddon het volgende:
Bij de ombouw winkel hier in de buurt had een gozer met een club vrienden twee weken geleden twaalf xboxen laten ombouwen. Gisteren allemaal tegelijk geband. Beetje toevallig vind je niet? En op mijn werk zijn ze ook allemaal aan de beurt geweest.
Ik heb sinds maandag ook een nieuwe xboxquote:Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef Sala-adin het volgende:
Door die banwave zal er wel denk ik wat meer xboxen verkocht worden
Waarom heb je mijn post weggehaald? Ging over GTA IV.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
Posts aangepast en gedelete. Kappen met dat pasten met warez.
en wij maar betalenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef badboynova het volgende:
zo een nieuwe dynamo in me auto ingebouwd, de verlichting van me vriendin der fiets gemaakt. was in de droger, nieuwe was in de wasmachine gezet. EEN KAT NAAR BUITEN GESCHOPT, en straks de kleine halen dus denk dat ik ff snel een potje fifa ga doen.
p.s
en ja, ik ben nog steeds in de ziekte wet (praise the lord)
Serieus, koop een dagboek.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef badboynova het volgende:
zo een nieuwe dynamo in me auto ingebouwd, de verlichting van me vriendin der fiets gemaakt. was in de droger, nieuwe was in de wasmachine gezet. EEN KAT NAAR BUITEN GESCHOPT, en straks de kleine halen dus denk dat ik ff snel een potje fifa ga doen.
p.s
als jij me knie kan fixen, ben ik je dankbaar want wil ook werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wij maar betalen!
Werken zit er hier op voor vandaag!
ik heb al een account op fokquote:
Ja je kan aantoonbaar niet werken met je knie.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef badboynova het volgende:
als jij me knie kan fixen, ben ik je dankbaar want wil ook werken.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef badboynova het volgende:
p.s
Inderdaad, en Bill was not amusedquote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, die krijgen een vertegenwoordiger van MS aan de deur.
yepquote:Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja je kan aantoonbaar niet werken met je knie.
quote:
maar je kan niet beweren dat ik lui ben.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Negers, mensen die gebanned zijn, krijgen ze dat ook te zien in hun e-mail?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
maar je kan niet beweren dat ik lui ben.
Mwhahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef speknek het volgende:
Modern Warfare 3 aangekondigd, eerste gameplay beelden
je had het over negers, vandaar me reactie.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
je had het over negers, vandaar me reactie.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die gebanned zijn, kunnen wel mooi AC2 spelen :/
Ja.. moeilijke keuze.. Online Modern Warfare 2, of offline jezelf een beetje in hooibergen verstoppen...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die gebanned zijn, kunnen wel mooi AC2 spelen :/
Het 2de dusquote:Op donderdag 12 november 2009 22:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja.. moeilijke keuze.. Online Modern Warfare 2, of offline jezelf een beetje in hooibergen verstoppen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
19 of de 20ste ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]wanneer komt die uit? 14 nov?
want graphics zijn alles natuurlijk , als dat zo was kan ik nu geen enkel speel meer spelen want alles verbleekt bij uncharted 2quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Boh wat ziet het er lelijk uit t.o.v. MW2, en het voelt ook zo statisch aan
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het 2de dus
Agayla houd daarvan, hij doet nix anders op ze moeders zolderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AC2 nu al beter verklaren dan MW2 is ook wel diep triest, als je de game niet gespeeld heb kan je moeilijk een mening vormen.
Beetje met de hype meegaan
Ik hoop ergens niet dat AC2 net zo'n teleurstelling wordt als deeltje 1.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
\quote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Agayla houd daarvan, hij doet nix anders op ze moeders zolder
AC2 nu al beter verklaren dan MW2 is ook wel diep triest, als je de game niet gespeeld heb kan je moeilijk een mening vormen.
Volgens mij zeggen ze altijd binnen 24 uur, als je morgen niks hebt gewoon nog een keer bellenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot dat je die verzendingsformulieren krijgt per e-mail van Microsoft? Bij een RROD verzending dus?
Kon me herrineren dat ik het, nadat MS het eerst 4x niet had verzonden, de vorige keer na 3/4 uur al had, nu na 6/7 uur nog niks...![]()
Ben alweer bang dat het fout gaat.
Daarom is hij waarschijnlijk ook zo'n fan van AC2, je speelt met zo'n italiaanse homo, en daarnaast is het weer precies als AC1, nutteloze sidequests die totaal niet boeiend zijn, en ik heb na een uur nog amper wat van het verhaal gehoordquote:
Ja MW2 had ook een hype, maar daarom heb ik hem niet gehaaldquote:
Eerste keer bij mij was zo'n 2uur, 2e keer wel meer dan 10uur. Even geduld dus, zal nog wel veel langer kunnen durenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot dat je die verzendingsformulieren krijgt per e-mail van Microsoft? Bij een RROD verzending dus?
Kon me herrineren dat ik het, nadat MS het eerst 4x niet had verzonden, de vorige keer na 3/4 uur al had, nu na 6/7 uur nog niks...![]()
Ben alweer bang dat het fout gaat.
Je doet alweer dom en volgens mij ben je het ook echtquote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Agayla houd daarvan, hij doet nix anders op ze moeders zolder
Ik hoop ergens niet dat AC2 net zo'n teleurstelling wordt als deeltje 1.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je doet alweer dom en volgens mij ben je het ook echt![]()
Als ik Modern Warfare niet tof vind en AC wel dan is dat voor mij natuurlijk de betere game daar hoef ik hem nog niet eens voor gespeeld te hebben
www.dankoopjeeennieuwecontroller.nlquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef centenbakkie het volgende:
hoe zit het met controllers die overlijden?
Phaelanx_NL heeft er nog twee te koopquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef centenbakkie het volgende:
hoe zit het met controllers die overlijden?
Doe maar ook een miljoen op fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Phaelanx_NL heeft er nog twee te koop![]()
Ow en kappen met gezwets over warez mensen, anders blijven de bans niet beperkt tot Xbox Live
Hoeveel 360's zijn er eigenlijk verkocht wereldwijd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe maar ook een miljoen op fok
31M t/m aug 2009quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel 360's zijn er eigenlijk verkocht wereldwijd?
Da's best veulquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
31M t/m aug 2009
Voor de volledigheid: PS3: 27M, Wii: 56M (beide gemeten t/m sept)
Maar wel ruim een jaar langer op de markt, dus heel indrukwekkend is het ook niet. Zeker niet als je je bedenkt dat dit verschil precies de 1st year sales van de 360 waren WWquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's best veul
Is dat meer dan de PS3? Ja dus![]()
Ik zie een grid-rooster? Is dat een SJRPG?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
End of Eternity
Promo Video
Bekijk deze YouTube-video
Screens
Preview
http://xbox360.ign.com/articles/104/1044852p1.html
Uit de preview:quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie een grid-rooster? Is dat een SJRPG?
Geen SRPG dus, maar wel wat strategie-dingetjesquote:Speaking of battle, fights are a mix of turn based and real time action that initially seems straightforward, but is extremely deep. Your characters won't be attacked until you start to make a direct move towards an enemy. This allows you to plan where you want to send your characters and what kind of attack you want to make. All three characters can cause either scratch or direct damage based on the equipped weapon. Direct damage causes less hurt, but strips hit points away permanently. Scratch damage lets you cause more pain, but it can be healed over time in the battle. If the enemy hasn't fully healed from the scratch damage before direct damage is dealt, all scratch damage is converted to direct damage and the combo boosts the power of the attack significantly. You can begin to see what kinds of strategic moves can be employed.
Jammer idd! Had gelezen dat veel mensen die HL2 speelden dit ook hadden. Heeft de maken met de field of view. Wat dat is.. weet ik niet helemaal, maar het heeft te maken met de manier waarop je gezichtsveld op het scherm weergeven is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie iedereen MW2 spelen in mijn Friendslist, kan zelf helaas niet meegaan in de hype.
Kan namelijk geen FPS spelen!!!! ( behalve Rainbow Six die gaat tenminste lekker langzaam)
Ik word kotsmisselijk als ik dat soort games speel!
Heb voor de zekerheid nog Call of Duty WaW Demo gedownload, maar nee hoor, na een kwartier kotsmisselijk!!!
Jammer!!
Dat had ik ook met Half-Life en Duke Nukem 3D. Eigenlijk met alles wat zich in de ruimte afspeelt in first-person mode. Is ook de reden waarom ik nooit aan Dead Space begonnen benquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie iedereen MW2 spelen in mijn Friendslist, kan zelf helaas niet meegaan in de hype.
Kan namelijk geen FPS spelen!!!! ( behalve Rainbow Six die gaat tenminste lekker langzaam)
Heb voor de zekerheid nog Call of Duty WaW Demo gedownload, maar nee hoor, na een kwartier kotsmisselijk!!!
Jammer!!
Download de Mirrors Edge demo anders eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef Henk-B het volgende:
Jammer!!
Ga je dan ook een keer op dat fanboy gedrag letten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Phaelanx_NL heeft er nog twee te koop![]()
Ow en kappen met gezwets over warez mensen, anders blijven de bans niet beperkt tot Xbox Live
Ik heb normaal echt geen last van misselijkheid tijdens het gamen, maar Mirrors Edge kon ik echt niet spelen, echt heel vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Download de Mirrors Edge demo anders eens
/care.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef badboynova het volgende:
dinsdag 17 november komt de nieuwe xbox update
Bij Mirrors Edge begrijp ik het ook wel heel goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik heb normaal echt geen last van misselijkheid tijdens het gamen, maar Mirrors Edge kon ik echt niet spelen, echt heel vaag.
Dat zou geweldig zijn ja, of gewoon een browserquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd
youtube ofzo erop, dat zou tof zijn.
eentje die wel forum.fok op een normale manier weergeeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn ja, of gewoon een browser
Zo waar,.... ook de enige voor zover ik weet die externe subs afspeelt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:
PS3 media serverwerkt ideaal voor het streamen van alles. zelfs op de 360
Ja handig idd. Nadeel is wel dat je laptop aan moet zijn als je films kijkt. En aangezien mijn laptop vlak naast mijn TV/xbox combo staat is dat een beetje vervelend. Ik brand gewoon die subs in de avi, zet dat op een usb stickje en plug die gewoon in mijn boxquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,.... ook de enige voor zover ik weet die externe subs afspeelt!
Ik vind die van de PS3 anders ook heel brak, nee browsen blijf ik wel op mijn pc doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Niet zoals die wii browser![]()
Maar ach dan gebruik ik me laptop wel, die is makkelijker dan welke browser ook op een console kan zijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja handig idd. Nadeel is wel dat je laptop aan moet zijn als je films kijkt. En aangezien mijn laptop vlak naast mijn TV/xbox combo staat is dat een beetje vervelend. Ik brand gewoon die subs in de avi, zet dat op een usb stickje en plug die gewoon in mijn box
Ja, maar een console geeft geen herrie/licht. Me laptop wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je console moet toch ook aanstaan??????
Dus je knalt gewoon je tv achter je pc of laptop en tadaa films kijken.
En voor browsen kun je je laptop op schoot gooien.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
Maar als je die dingen gebruikt (die voor dat geld waarschijnljk origineel zijn) ziet MS dat dan ook als een gemodde console ?
Als je logisch nadenkt had je het antwoord zelf ook wel kunnen bedenken he. Maar nee microsoft ziet dat niet als een omgebouwde xbox.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Klonk het volgende:
fijn voor je antwoord, en je nuttige bijdrage, ik stel een normale vraag, kun je ook normaal op antwoorden
zijn er nog dingetjes waar je dat aan kunt herkennen zo op ebay want ze roepen allemaal origineel xbox yes, yesquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze echt origineel zijn dan niet
nah, na die bangolf van afgelopen week ben ik wat voorzichtiger geworden ben altijd braaf geweest en heb geen trek om door een aanval van hollandse gierigheid een nieuwe console te moeten kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt had je het antwoord zelf ook wel kunnen bedenken he. Maar nee microsoft ziet dat niet als een omgebouwde xbox.
werkt dat op de xbox dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja handig idd. Nadeel is wel dat je laptop aan moet zijn als je films kijkt. En aangezien mijn laptop vlak naast mijn TV/xbox combo staat is dat een beetje vervelend. Ik brand gewoon die subs in de avi, zet dat op een usb stickje en plug die gewoon in mijn box
ook zoiets, heb nog steeds geen theme van forza 3 gehad, terwijl ik toch de limited edition heb!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis een premium theme van microsoft gekregen t.w.v 240 mspoints. ik kijken... halo odst
Krijg laatste tijd hele zooi gratis shit.... what's up with that?
je moet ook de koffie mod downloadenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef wc-eend het volgende:
Heeft het daten in GTA IV nog een nut of niet? Heb al een aantal keer warme koffie gehad met Michelle.. maar verder is dat daten ook niks..
dat is voor de pc toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
je moet ook de koffie mod downloadenen dan word het spannend
ook wanneer je het spel niet voor 25 euro had kunnen krijgen had je deze wel gekocht Teunquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja MW2 had ook een hype, maar daarom heb ik hem niet gehaald
Ik kreeg hem voor 25 euro bij de release dus dan wil ik hem wel hebben, en hij bevalt me heel erg goed.
Maar ik heb niet van tevoren gezegd dat ik wist dat het de beste game ofzo zou worden.
welcome backquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
U2, BL, MW2, DJH, BL, RE5, LO, DR HERE I FUCKING COME
Uncharted 2, Brutal Legend, Modern Warfare 2, DJ Hero, Brutal Legend?, Resident Evil 5, Lost Odyssey, DR?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
U2, BL, MW2, DJH, BL, RE5, LO, DR HERE I FUCKING COME
vergeet full auto nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Uncharted 2, Brutal Legend, Modern Warfare 2, DJ Hero, Brutal Legend?, Resident Evil 5, Lost Odyssey, DR?
Ik herken je niet meer lenny met die nieuwe iconquote:
DADDY'S HOME!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik herken je niet meer lenny met die nieuwe icon
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat lekker voor MS, Door dat bannen gaan juist meer mensen verder met hun gemodde xbox
De meeste kopen een nieuwe Xbox Arcade voor Live en houden de oude voor mods dus het gaat inderdaad heerlijk voor MSquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik heb het meer op me andere source, dit is gewoon weer jongetje van 12 ofzo
Gaat lekker voor MS, Door dat bannen gaan juist meer mensen verder met hun gemodde xbox
Nou om eerlijk te zijn was ik niet van plan hem bij de release te halen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ook wanneer je het spel niet voor 25 euro had kunnen krijgen had je deze wel gekocht Teun
Ik kreeg een keer een berichtje met de link waar je die in de Marketplace kon downloadenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook zoiets, heb nog steeds geen theme van forza 3 gehad, terwijl ik toch de limited edition heb!
Danku!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een berichtje met de link waar je die in de Marketplace kon downloaden![]()
www.xbox.com/forza3lcetheme
Inloggen met je account en dan in je downloadlijst zetten, zodra je Xbox aangaat zal hij hem dan downloaden en kun je hem selecteren bij je thema's
Dat is met avatar unlocksquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Inderdaad
Wave 5, wat is dat nou weer?
waarom niet dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn was ik niet van plan hem bij de release te halen.
Duf niet te zeggen of ik dat dan ook niet had gedaan.....![]()
Kheb gister zelfs nog ff halo gespeeld
Dat zag er idd gek uit in me friendlistquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn was ik niet van plan hem bij de release te halen.
Duf niet te zeggen of ik dat dan ook niet had gedaan.....![]()
Kheb gister zelfs nog ff halo gespeeld
Veel games gehaald bij release die me dan tegen vielen. En ik niet veel xbox de laatste tijd.quote:
srt bestandje in zelfde map als film en gaan, op de 360 ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,.... ook de enige voor zover ik weet die externe subs afspeelt!
Dat wilde ik toch zeggen ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel games gehaald bij release die me dan tegen vielen. En ik niet veel xbox de laatste tijd.
(ok dat laatste is nu ff niet van toepassing)
Is er echt no way om subtitles bij je avi te krijgen via het Xbox Media Center dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
werkt dat op de xbox dan?
Want ik gebruik addxsub en dan kun je 8 ondertitels in een avi zetten, maar de xbox kent ze niet!
Gelukkig heb ik daar een ps3 voor!
Yep!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
srt bestandje in zelfde map als film en gaan, op de 360 ?
Nja ik weet dat het werkt via tversity!quote:Op zaterdag 14 november 2009 06:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er echt no way om subtitles bij je avi te krijgen via het Xbox Media Center dan?
klikquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:52 schreef Tokus het volgende:
met zo'n xbox 360 hdd transfer kit die je van Microsoft kan krijgen als je een Elite koopt (en al een Pro had), dan worden de licensies van je DLC toch ook overgezet, he?
ik verwacht dat het net ietsje te duur zal zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef araphor het volgende:
Ik kreeg net een mail van Microsoft dat het mogelijk is vanaf aankomende dinsdag om videos te huren via de Zune Marketplace op de Xbox. Ik ben erg benieuwd. Iemand die al iets weet over de kosten hier van?
oeps, sorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:
-nog 1x warez posten op wat voor een manier dan ook en je hebt ook een FOK!ban te pakken-
Dan nog hoef je niet iets te posten waardoor je de illegale versie wel heel makkelijk vindt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
oeps, sorry
Maar die persoon boven me zei dat er opeens veel mensen Left 4 Dead 2 speelden, dus dacht ik ff ontopic te zijn met de reden waarom.
Ja oke, sorry, maar als iemand de kennis heeft om het te branden, dan heeft die ook wel de kennis om die naam op te zoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet iets te posten waardoor je de illegale versie wel heel makkelijk vindt.
ik weet echt wel hoe het werkt hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
oeps, sorry
Maar die persoon boven me zei dat er opeens veel mensen Left 4 Dead 2 speelden, dus dacht ik ff ontopic te zijn met de reden waarom.
quote:Met de Music Game Store op Xbox LIVE kun je al je favoriete add-ons voor muziekgames Lips, Rock Band en Guitar Hero op één plek vinden.
die had jij toch al in gang gezetquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
Verloedering slaat hier toe met al die ombouw paupers
Nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
die had jij toch al in gang gezet
een vage gok, een pes fanboy ofzo?????quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Als je mij FIFA 10 ooit in m'n leven ziet spelen kan je beter m'n leven beeindigen, wat dan is het niets meer waard.
Mwoah, ik hou niet van voetbal games en GTA IV vond ik een stuk saaier dan Saints Row 2, niet dat het een slecht spel was btw.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen verstand van games![]()
Maar ja, wat niet is kan nog komen!
Neequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
een vage gok, een pes fanboy ofzo?????
Ah je bent dus weg voortaan?quote:
moraalridder, kijk maar uit dat je papa en mama je niet op je flikker geven voor dat ene mp3tjequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NietIk strijd er tegen..Tevergeefs maar toch
Het heeft niks met moraalridderschap te maken, het is niet noodzakelijk om het te melden en daarbij is software kopieren itt muziek of films altijd illegaal. Laat die stoerdoenerij dus alsjeblieft achterwege als je niet tegen een ban wilt aanlopen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
moraalridder, kijk maar uit dat je papa en mama je niet op je flikker geven voor dat ene mp3tje
Volgens mij doe ik op dit moment niks fout lijkt me?quote:Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft niks met moraalridderschap te maken, het is niet noodzakelijk om het te melden en daarbij is software kopieren itt muziek of films altijd illegaal. Laat die stoerdoenerij dus alsjeblieft achterwege als je niet tegen een ban wilt aanlopen.
Kan opzich morgen middag wel proberenquote:Op zondag 15 november 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie o wie wil een dezer dagen met mij de Spec Ops missies in MW II op Veteran doorlopen?
Prima.quote:Op zondag 15 november 2009 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan opzich morgen middag wel proberen
Wat is dit voor een trieste dreigerijquote:Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft niks met moraalridderschap te maken, het is niet noodzakelijk om het te melden en daarbij is software kopieren itt muziek of films altijd illegaal. Laat die stoerdoenerij dus alsjeblieft achterwege als je niet tegen een ban wilt aanlopen.
Nee, voornamelijk omdat deze reeks de laatste tijd te vaak uit de hand loopt door discussies over de wenselijkheid van downloaden en true mssn heb ik iets te voorbarig gereageerd. Het heeft niks te maken met op mn teentjes getrapt zijn trouwens, we gaan er vanuit dat men legaal an hun games komen en als dat niet het geval is is het niet nodig om te melden iig.quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dit voor een trieste dreigerij![]()
Omdat nick je op je teentjes trapt?
ik bied geen links aan, en ook al geen release names!quote:Op zondag 15 november 2009 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk omdat deze reeks de laatste tijd te vaak uit de hand loopt door discussies over de wenselijkheid van downloaden en true mssn heb ik iets te voorbarig gereageerd. Het heeft niks te maken met op mn teentjes getrapt zijn trouwens, we gaan er vanuit dat men legaal an hun games komen en als dat niet het geval is is het niet nodig om te melden iig.
Van mij mag je iedereen die er voor uitkomt een gemodde xbox te hebben bannen.quote:Op zondag 15 november 2009 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk omdat deze reeks de laatste tijd te vaak uit de hand loopt door discussies over de wenselijkheid van downloaden en true mssn heb ik iets te voorbarig gereageerd. Het heeft niks te maken met op mn teentjes getrapt zijn trouwens, we gaan er vanuit dat men legaal an hun games komen en als dat niet het geval is is het niet nodig om te melden iig.
De zoveelstequote:"I think the business of Rare has changed a great deal, and at the moment there is just not the opportunity to create the soundtracks that Rare were fortunately very famous for."
Rare,....quote:Op zondag 15 november 2009 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
David Wise verlaat Rare:
[..]
De zoveelste![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Wise
Die Donkey Kong Country spellen waren zo vet en ze zien er zelfs nu nog goed uitquote:Op zondag 15 november 2009 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
David Wise verlaat Rare:
[..]
De zoveelste![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Wise
Dat kan alleen maar gebeuren als Nintendo gaat fuseren met Microsoft of ze nemen elkaar over.quote:Op zondag 15 november 2009 09:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Donkey Kong Country spellen waren zo vet en ze zien er zelfs nu nog goed uit![]()
Kwamen ze maar naar XBLA maar dat gaat i.v.m. de rechten nooit gebeuren ofwel?
![]()
Daar heb ik wel eens aan gedacht want zijn nog best veel van die spellen die ik wil spelen. Maar is het nu nog niet waard.quote:Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar gebeuren als Nintendo gaat fuseren met Microsoft of ze nemen elkaar over.
Anders koop je toch een Wii, kun je ze downloaden van de VC
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3quote:Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |