abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74596108

linkje naar het vorige deel [Xbox 360 #456] waar de kogels je om de oren gaan vliegen!

game on

laaste post uit het vorige deel
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74596213
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74596397

Gaat er ook steeds toffer uit zien!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_74596611
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2

Dat is toch wel bruut hoor
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74596914
Bully 2 in aantocht?
quote:
The Gaming Liberty recently interviewed Shawn Lee about his work on the infamous Bully game developed by Rockstar. Although the interview is to come in the near future, we can post an excerpt from the interview in which Shawn Reveals some information that will have fans of the Bully game very, very excited indeed:

TGL: So far you’ve worked on two games, The Getaway and Bully, would you be open to composing for other games in the future?

Shawn Lee: “Yes. It looks like I will be doing the soundtrack for Bully 2 in the not so distant future….”

With this information, speculation will be rife regarding when the game is set and who is in it etc. Will it continue following Jimmy and the rumoured “college years”? We will have to wait and see!
pi_74597135
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bully 2 in aantocht?
[..]
Hoop het!

Bully was echt tof
pi_74597634
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and Bolts Alles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk Wie hoopt met me mee?
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Dries, ik ga vandaag de missie weer proberen
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kans Wat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..

Maar dat verschilt per missie.
pi_74597894
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Net dat filmpje gezien van dat terroristen level in MW 2

Dat is toch wel bruut hoor
Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_74597904
Hoi, ik heb een probleem met m'n Xbox360.
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
pi_74598004
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
pi_74598103
MW2
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 11 november 2009 @ 11:03:17 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74598110
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een nieuwe Banjo Kazooie platformer met de graphics van Nuts and Bolts Alles was perfect in N&B, alleen miste ik het platformen en vehicles maken vond ik niet zo leuk Wie hoopt met me mee?
Ja ik. Heb N&B tegen beter weten in wel gekocht een tijdje terug, maar weer snel verkocht.
quote:
Schaf ook een Uzi met héél veel ammo aan. Kan je gewoon door blijven schieten en heb je meer raak kans Wat ook zo kan zijn.. tis een beetje een raar punt met GTA IV, maar soms is het niet de bedoeling dat je degene doodt die je achtervolgt, maar dat je hem gewoon achterna blijft zitten tot hij op een bepaald punt aankomt en dat je dan daar weer ee scene krijgt..

Maar dat verschilt per missie.
Ik moet ook voor een missie begint armor kopen, dat scheelt ook al volgens mij. Even wat meer voorbereidingen treffen
pi_74598122
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik gebruik hem niet zo veel, maar toen ik gister m'n gloednieuwe CoD: MW2 erin deed gaf hij de melding dat hij de disc niet kon lezen! Ook met andere CD's lukt het inmiddels niet meer! Wat kan ik hier aan doen? Het apparaaat is in feite nog gloednieuw, ik heb hem net ietsjes langer dan een jaar in huis maar hij staat altijd stil en er gebeurd extreem weinig mee...
misschien kan je met een cleaning disc je lens schoon maken, dit i.v.m mogelijk vervuilde lens.
werkt dit niet dan zal je ms moeten bellen.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74598146
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
MW2 toch gekocht, nou ja gekregen, manlief heeft hem gekocht voor mij bij de Saturn, toen ik aan het sporten was
heb hem ook gehaald gister, hij staat nu mooi op de plank om stof te happen.
pi_74598320
quote:
Oke tijdelijke oplossing is:

Als je de game erin doet met je knokkels redelijk hard op de xbox rammen/tikken totdat ie hem leest.
Herhaal bij fail het is wel ff een truc die je door moet hebben, niet te hard slaan en niet te zacht en ook het tempo. I'm not kidding!

Goede oplossing:

Opsturen naar MS
pi_74598472
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef badboynova het volgende:

[..]

it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.
Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
pi_74598476
quote:
Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
pi_74598514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Als ik hier last van heb open ik de tray een paar keer achter elkaar... je lens kan inderdaad vies zijn en daar heb je genoeg middeltjes voor.. als het aanblijft houden gewoon even bellen
Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.

En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
pi_74598896
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Kun je, naast die cleaning disk, nog een paar middeltjes noemen? Ik wil zodadelijk inde stad direct een oplossing hopen te kopen zodat ik vanmiddag nog CoD kan spelen.

En weet iemand hoelang een dergelijke reparatie ong. duurt wanneer de xbox naar MS opgestuurd moet worden?
zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.

meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:50:45 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74599642
quote:
MCV can this week reveal first details regarding the launch of Microsoft's Project Natal.

Our sources say the innovative controller-free 360 camera will be released worldwide in November 2010.

This and other details have emerged following a behind-closed-doors Microsoft tour of UK publishers and studios – the format-holder has been demoing the tech and detailing its 2010 plans in order to spur more development support.

Microsoft is planning to manufacture 5m units for day one release, with a mix of console and camera plus solus SKUs expected.

The device should cost under £50 when sold solo. One publishing source says Microsoft is “trying to get as close as possible to ‘impulse buy’”. Another even says the camera could even retail for just £30.

14 games are being readied for launch.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:01:45 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74600082
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_74600214
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Als de postbode vandaag niet met MW2 en excuses op de stoep staat krijgt hij echt een rotschop des doods
dus games maken mensen toch geweldadig
pi_74600261
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef badboynova het volgende:

[..]

dus games maken mensen toch geweldadig
Nee postbodes maken mensen geweldadig..... ik wacht al 4 weken op me paintball marker
pi_74600774
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef badboynova het volgende:

[..]

zelf zou ik enkel zo een cleaning disk gebruiken, want andere middelen zouden schadelijk voor je xbox kunnen zijn waar door je misschien geen recht heb op garantie.

meestal ben je een klein weekje de xbox kwijt als je hem opstuurt.
Ik heb hetzelfde gehad en al die cleaning shit deed het niet voor mij helaas.
Dus ik heb een tijdje lopen kloppen en daarna opgestuurd.
pi_74601232
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoop het!

Bully was echt tof
Eens
quote:
Ben blij dat ik geen postbode meer ben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74601368
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee. Er werden wel elke dag 'prijzen' verloot, wekelijks wat games en maandelijks een xbox geloof ik.
Maar dat ging in toen ik daar aan het weggaan was.
je heb ook altijd geluk, eerst naar zeikerds moeten luisteren en daarna geen recht op prijzen hebben
pi_74601579
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_74601706
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef -Dries- het volgende:
ik wil een serieuze(re) racegame waar je je eigen auto's kan maken.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:57:28 #29
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74601716
quote:
Niet lullig bedoelt, maar wie gaat er dan je MW2 bezorgen? iedergeval niet de postbode want die ligt tegen die tijd met geluk in de ziektewet ik zou het pas doen nadat hij hem uiteindelijk een keer gebracht heeft.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_74601945
quote:
hey Rossdale

pi_74602332
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Pimsterr het volgende:
Die respawnende vijanden zitten er nog steeds in MW2? Als dat zo is, laat ik em lekker liggen, omdat ie toch gaat tegenvallen. Al ben ik wel benieuwd naar de game nu iedereen het er over heeft
Ja tis zelfs zo erg dat ze expres achter je spawnen zodat je echt naar voren wordt gepusht
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 13:37:13 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74602946
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Haal je MW2 cybje?
.....Kennedy
pi_74603015
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Haal je MW2 cybje?
Wat denk je?

NATUURLIJK Wes, NATUURLIJK!

Als die graf TNT mij vandaag niet weer teleurstelt kan ik eindelijk ook los gaan.
pi_74603049
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat het verboden moet worden, vervolgens het meest besproken stukje je lof geven

Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken

Je doet je naam in elk geval eer aan !!

Alhoewel deze documentaire over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.

[ Bericht 9% gewijzigd door AQuila360 op 11-11-2009 14:00:22 ]
pi_74603427

Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
pi_74603731
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Black Edition en een week wachten, of de White Edition en op dag van release spelen. Hmmm....ik ga toch maar voor de laatste optie.
wat is het verschil eigenlijk?
pi_74604146
Precies zoals ik het zeg.
pi_74604394
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik wil ik wil ik wil ( heb ook de white gekocht )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_74604414
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat is het verschil eigenlijk?
30 euro en een week wachten dus
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 11 november 2009 @ 14:26:21 #40
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74604530
Komt black een week later dan? Ik had de black gereserveerd, maar ik vond de 90 Euro uiteindelijk toch echt veel te veel van het goede! Helemaal als je al een figure krijgt voor de normale prijs bij de white edition. Ik heb hem bij FRS besteld voor 59 inclusief gratis verzending op release.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:30:54 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74604643
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Gaat er ook steeds toffer uit zien!
Ook maar op het lijstje dan
The truth was in here.
pi_74604663
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:26 schreef Chocobo het volgende:
Komt black een week later dan?
De enige adres waar je 'm nu nog kunt bestellen is Play. Dus ja dan zul je wel minstens een week moeten wachten. De exclusieve preorder-actie van Bol in juni was immers van korte duur.
pi_74604695
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

30 euro en een week wachten dus
wtf waarom zou je wachten dan?
pi_74604910
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wtf waarom zou je wachten dan?

pi_74605046
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.

FRS
pi_74605058
wat een lijers, gewoon extra content bij de een.
pi_74605238
MW II is for god sake eindelijk binnen.
pi_74605261
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je de White Edition trouwens bij FRS besteld kun je via Addiscount een korting van 7 euro binnenhalen. Dan kom je op een totaalprijs van 53 euro plus het gegeven preorder bij FRS = geen verzendkosten.

FRS
quote:
Assassin's Creed 2 Xbox 360¤69,00
¤69,00

Subtotaal¤69,00

Betaalkosten¤7,50

Totaal¤76,50
bij console shop
naja heb hem iig met de launch in huis dat scheelt

en ik ben met de lauch om 3 uur thuis en de dag er na vrij
pi_74606694
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat het verboden moest worden was niet om dat stukje (want hoe meer bloed hoe beter) maar om het feit dat ik MW stom vind zoals iedereen wel weet. En ik wou er dus reacties mee uitlokken

Je doet je naam in elk geval eer aan !!

Alhoewel deze over geweld in games een en ander toch in een ander daglicht zet.
Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
  woensdag 11 november 2009 @ 15:45:16 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74606788
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II is for god sake eindelijk binnen.
Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
pi_74606840
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wou de grote enge mevrouw jou de game niet verkopen.
18+ = not aqayla proved. nee hou het maar bij shrek en batman lego...
Ach man ga planken verkopen
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Same here Cyb. Ein-de-lijk aan die game beginnen
Ik ben blij voor je Rossdale en voor je postbode ook
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:

FRS
Wat is dat Addiscount Cyb?

Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik
  woensdag 11 november 2009 @ 16:07:40 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74607436
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
pi_74607635
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diamantendeal gehaald. Erg cool hoe TLAD verweven is in het grote GTAIV verhaal. Oscar worthy!
Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
  woensdag 11 november 2009 @ 16:16:20 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74607714
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wacht maar bij TBOGT. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74609193
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
word nog leuker !

Btw wanneer is de release van ac2 eigenlijk?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_74609299
We kunnen aan de slag met Assassin's Creed 2 vanaf 20 November.
pi_74609350
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
ah oke! Ik dacht 19 november !
Hmm dat is volgende week al !

Eens kijken of dadelijk goedkoop een memory card kan fixen!
pi_74609420
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ah oke! Ik dacht 19 november !
Hmm dat is volgende week al !
Ik dacht dat het nog wel even duurde idd
pi_74609473
quote:
Pfff dan heb ik nog maar een week voor MW2

Wil ook nog Halo odst op legendary uitspelen, ai... krijg het druk deze week

Ik ga trouwens de Black edition kopen
pi_74610209
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
pi_74611014
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja idd, had ik niet verwacht!
pi_74611112
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
  woensdag 11 november 2009 @ 18:17:37 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74611186
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Voltreffer het volgende:
Even een snel vraagje. Kan ik nu ook mijn xbox live acount op de xbox van een vriend gebruiken? En zo ja hoe doe ik dat?
Of je zet je account op een losse memory card die je meeneemt, of je recovert 'm via Xbox Live op de Xbox waarop je wil spelen. Zo heb ik bij een vriendin een aantal keer achievements kunnen halen van games die ik zelf niet had!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:49:51 #64
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74612156
Ik heb nog niets Zo nog maar eens de brievenbus checken.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 18:53:39 #65
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74612293
quote:
According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK

.....Kennedy
pi_74612638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UK

[ afbeelding ]
was opzich wel te verwachten toch !
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan !
  woensdag 11 november 2009 @ 19:05:04 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74612706
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

was opzich wel te verwachten toch !
Zo transfer van me 120gb naar me 250gb is ook bijna klaar!
En we kunnen weer gaan !
Wat doe je met je 120GB?
pi_74612848
Heftug. TVP.
pi_74614822
Geldtekort zuigt. Ik wil ook mW2
Ooh, I just felt my dick move!
pi_74614844
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]

Wat is dat Addiscount Cyb?

Ik heb wel de PU VIGcard dan krijg je 7,50 korting in de winkel meen ik
http://www.addiscount.nl/

Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.

In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
pi_74619481
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ach man ga planken verkopen
[..]

agayla doet grote
pi_74619571
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.addiscount.nl/

Die 7 euro kun je verdienen door een selectie te maken van commercials (maximaal 7 minuten) waar je bij iedere commercial het daar bijbehorende bedrag kunt binnenhalen door de vraag juist te beantwoorden.

In jouw geval kan je ook nog eens de korting via je VIG card eraf halen. Ofwel: een totale korting van 14,50!
Dat is opzich wel snel verdiend ja
pi_74620133
MW2 is nep
  Redactie Games woensdag 11 november 2009 @ 22:38:08 #74
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74620384
MW2 is in 1 dag 7 miljoen keer verkocht

.....Kennedy
pi_74620478
3 halo spellen in de top 10
pi_74620962
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Sala-adin het volgende:
3 halo spellen in de top 10
Je weet toch
  woensdag 11 november 2009 @ 23:43:43 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74622275
The Lost and Damned

Mán wat heb ik me lopen ergeren aan die motorachtervolgingen maar damn, hoe cool was het uiteindelijk
pi_74623587
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
pi_74623798
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:11 schreef badboynova het volgende:
zo net cod4 uit gespeeld, kan ik met een gerust hart aan mw2 beginnen
Haha zag het ja!

Gvd wat een paar leuk potjes net!
met de vaste bezoekers van dit topic

oh @ roy, weet ik nog niet! kan best zijn dat ik hem ga verkopen
aangezien me vriendin genoeg heeft aan 20gb
pi_74623806
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes

http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
O+ BlaBlub O+
pi_74623880
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:43 schreef neggix het volgende:
Voor de mensen die illegaal gespeeld hebben, succes

http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/
was de steen lekker warm ?
pi_74623888
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

was de steen lekker warm ?
Ohh bemoei me nooit met xdoos
O+ BlaBlub O+
pi_74623946
quote:
18

Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending

Verwachte leverdatum: 18-11-2009

aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter

[ Bericht 26% gewijzigd door DJ_ op 12-11-2009 02:29:47 ]
pi_74625465
quote:
Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

18

Assassin's Creed 2:¤ 69,-incl. 19% BTW en gratis verzending

Verwachte leverdatum: 18-11-2009

aldus consoleshop , en als dat niet officieel is is het alleen maar beter
Jij bent wel erg fan van Consoleshop he

Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game

Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_74626670
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:12 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Jij bent wel erg fan van Consoleshop he

Vind het maar een dure winkel, standaard meer dan 10 euro boven de prijzen in de winkels en hun aanbiedingen zijn soms net zo duur als de adviesprijzen van de game

Het is dat ze een keer de 120 GB HDD goedkoop hadden (90 euro, 2 weken later stond het weer op 120 euro) anders had ik nooit iets bij die winkel gekocht
69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
pi_74627320
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

69 euro is de white edition , dus dat is de normale prijs , en verzending is gratis
veder heb ik persoonlijk liever xboxhome.nl , maar die hadden geen white edition op het moment dat ik hem pre-orderde .
Bart Smit had hem voor 59 euro (normale versie, maar als je pre-orderde kreeg je de White Edition voor dezelfde prijs) en volgens mij had Dixons ook dezelfde actie en die verzenden ook gratis als je met iDeal betaald.

Ook sommige PS3 games zijn bij Consoleshop gewoon 75 euro, terwijl ik diezelfde games bij een MM haal voor 55 euro.

Consoleshop heeft 1 groot voordeel: ze hebben een uitgebreid assortiment met veel accessoires en games die je niet in de winkels vindt.
Fok!Wormskampioen '09
pi_74627404
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef badboynova het volgende:
charmed ik heb je toegevoegd op xbl
Ik ga je accepteren

Moest eerst je leeftijd checken, ik wil geen pampers in mijn vriendenlijst

Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen
OK Niet geaccepteerd dus

Dus ik doe altijd een leeftijdcheck!
pi_74627615
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.

Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.

De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.

Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.

In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.

De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.

bron

Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 10:46:23 #89
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74627667
Oja Roy :

.....Kennedy
pi_74627672
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga je accepteren

Laatst had iemand mij toegevoegd, van hyves. Ik leeftijd checken, 12 jaar! Dus ik vragen, wie ben jij, waarom heb je me toegevoegd? Zegt die kleuter: ik heb altijd al met een chickie willen gamen
OK Niet geaccepteerd dus

wel mooi om te zien dat er niet alleen fok BAZEN bestaan
pi_74627813
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Oja Roy :

[ afbeelding ]
pi_74627976
Waar hebben jullie MW2 voor een mooi prijsje online besteld?

Wil ik zo ook even doen namelijk

/edit.
Dat moest uiteraard MW2 zijn

[ Bericht 27% gewijzigd door -En4Cer- op 12-11-2009 11:29:39 ]
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_74628365
quote:

[..]

Ik ga je accepteren

OK Niet geaccepteerd dus

24 hier !
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 voor een mooi prijsje online besteld?

Wil ik zo ook even doen namelijk
modern fart 2?
pi_74628431
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

24 hier !
[..]

modern fart 2?

maar denk dat hy mass effect 2 bedoeld, hij is nog niet gebrain washed met het mw2 virus
pi_74628468
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

24 hier !
Dat kan ook nog wel
  donderdag 12 november 2009 @ 11:14:51 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_74628573
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Oja Roy :

[ afbeelding ]
Activision .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:15:23 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74628590
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef badboynova het volgende:
Microsoft heeft deze week één miljoen gebruikers van Xbox Live de toegang tot deze online dienst ontzegt. Volgens een rapport in Information Week is dat gebeurt omdat deze Xbox gebruikers hun Xbox hebben gemodificeerd om illegale versies van spellen te kunnen spelen.

Deze week is de nieuwste versie van het spel Call of Duty verschenen. Waarschijnlijk omdat er illegale versies van dit spel op downloadsites verschenen hebben de ontwikkelaars van het spel Microsoft gestimuleerd de illegalen in de ban te doen.

De Xbox360 consoles zijn voorzien van drm-technologie (digital rights management). Dit is bedoeld om illegale software te ontdekken. Sommige Xboxgebruikers hebben hun Xbox echter succesvol gemodificeerd zodat ze de drm-bescherming kunnen omzeilen.

Wie van Xbox Live wordt geweerd kan nog steeds spellen offline. Het is niet duidelijk of Microsoft de spelers die van Xbox Live zijn geschopt later weer wel toegang krijgen.

In een reactie zegt Microsoft dat ze er alles aan zullen doen om de 20 miljoen Xbox Live spelers een veilige betrouwbare spelomgeving te bieden. Alle Xbox Live gebruikers zouden moeten weten dat piraterij illegaal is. Het modificeren van de Xbox is in strijd met de gebruikersovereenkomst en sluit het recht op garantie uit. Ook leidt het dus tot een "ban" van Xbox Live. Wie een legale versie van Modern Warfare 2 koopt en het speelt op een ongemodificeerde Xbox360 loopt geen enkel risico.

De ban van Xbox Live geldt voor de Xbox Live dienst als geheel. Niet alleen voor een specifiek spel. De duur van is afhankelijk van de ernst van de schending van de gebruiksovereenkomst, een dag, week of permanent.

bron

Dus zo als ik het lees heeft niet iedereen gelijk een perm ban op ze console, of word er iets anders bedoeld?
Ligt er maar net aan wat je doet. Heb je 10 meldingen van glitchen of racisitisch taalgebruik, dan wordt je misschien een week gebanned. Heb je je console omgebouwd dan krijg je een permanente ban.
pi_74628762
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
pi_74628943
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, 70 euro voor een spel. ben blijk dat ik dat niet meer doe.
quote:

[..]

OK Niet geaccepteerd dus

pi_74628981
70? Zoveel betaal ik nooit.
pi_74629252
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef -Dries- het volgende:
70? Zoveel betaal ik nooit.
mn huisgenoot haalt altijd spellen voor de volle mep. wilt ook niet 2 dagen wachten als ie t op internet voor 30 euro minder kan kopen
pi_74630719
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mn huisgenoot haalt altijd spellen voor de volle mep. wilt ook niet 2 dagen wachten als ie t op internet voor 30 euro minder kan kopen
nja ik heb dat ook vaak hoor!
Ga niet liggen wachten tot een spel in de budget bak ligt, want dan kun je hemnet zo goed niet halen!
Tegen die tijd is er al weer een ander leuk spel, en loop je helemaal achter de feite aan

btw morph vanavond weer knallen?
Cyb is nog steeds niet te spreken over mw2 online!
pi_74630756
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

nja ik heb dat ook vaak hoor!
Ga niet liggen wachten tot een spel in de budget bak ligt, want dan kun je hemnet zo goed niet halen!
Tegen die tijd is er al weer een ander leuk spel, en loop je helemaal achter de feite aan
ik loop al een hele tijd achter de feiten aan vind het niet zo erg.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:39:14 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74631155
Fijn, doe ik net MW2 erin, speel ik de trainigsmissie.
Krijg ik een disc unreadable error?!?!?!?! Er is NIETS te zien op de disc heb de console al 3x opnieuw opgestart en niets werkt.

Andere spellen werken allemaal wel, bij Forza 3 al een paar keer dezelfde error gehad tijdens het opstarten niet tijdens het spelen. Bij MW2 maakt de xbox in het begin geluid, dan even niet, dan weer een geluid van disc lezen, en dan stopt die er gewoon mee. Terwijl die het bij andere spellen wel gewoon doorgaat.

Iemand een idee wat dit is?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 12 november 2009 @ 12:40:34 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74631199
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Krijg ik een disc unreadable error?!?!?!?! Er is NIETS te zien op de disc heb de console al 3x opnieuw opgestart en niets werkt.

Andere spellen werken allemaal wel, bij Forza 3 al een paar keer dezelfde error gehad tijdens het opstarten niet tijdens het spelen. Bij MW2 maakt de xbox in het begin geluid, dan even niet, dan weer een geluid van disc lezen, en dan stopt die er gewoon mee. Terwijl die het bij andere spellen wel gewoon doorgaat.

Installeren op de HDD geen optie?
  donderdag 12 november 2009 @ 12:48:11 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74631419
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:

Ding gaat kapot.
The truth was in here.
pi_74631483
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat kan ook nog wel
Ik zie alleen nergens je gamertag!
pi_74631543
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de xbox en pc versie van MW2. Kun je nog een beetje fatsoenlijk mikken met de controller? Ik kan bijvoorbeeld niet fatsoenlijk mikken in Bad Company MP

Het liefst wil ik de xbox versie, maar het moet wel te doen zijn in MP.
pi_74631687
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik zie alleen nergens je gamertag!
<------ Linksboven onder charmed_angel
  donderdag 12 november 2009 @ 13:01:40 #111
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74631786
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ding gaat kapot.
Het zal ook eens niet Kut ding.

Installeren op de HHD, heb een 20 GB ding, denk niet dat het kan, kan altijd eens kijken of dat nog kan
pi_74631819
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Snap mensen ook niet die 70 euro of meer betalen voor een game, een beetje zoeken en je kunt nieuwe games in de winkels voor 50 euro of minder halen vanaf 2 dagen voor de release.

Ben niet echt van het importen, voor die paar euro winst heb ik geen zin om weken te wachten
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 12 november 2009 @ 13:03:22 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74631833
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het zal ook eens niet Kut ding.

Installeren op de HHD, heb een 20 GB ding, denk niet dat het kan, kan altijd eens kijken of dat nog kan
Ja die drive of lens oid gaat naar zn gallemiezen, dit zijn wel kenmerkende tekenen er voor. Heb het zelf ook gehad voordat ie echt de geest gaf.
The truth was in here.
pi_74631888
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

<------ Linksboven onder charmed_angel
Ah verrek, Heb me leesbril niet op
zal straks ff doen
  donderdag 12 november 2009 @ 13:16:35 #115
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74632283
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja die drive of lens oid gaat naar zn gallemiezen, dit zijn wel kenmerkende tekenen er voor. Heb het zelf ook gehad voordat ie echt de geest gaf.
Heb je daar ook 3 jaar garantie op? Anders ben ik nu dus mooi de lul.
pi_74632322
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je RROD hebt, kunnen ze niet controleren en ze vervangen dan standaard het moederbord en DVD drive
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 12 november 2009 @ 13:20:04 #117
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74632396
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je RROD hebt, kunnen ze niet controleren en ze vervangen dan standaard het moederbord en DVD drive
Ze controleren het dus ook niet door middel van aanzetten ofzo?
pi_74632400
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Werkt dat zo makkelijk?

Nou doen de problemen zich bij mij nog niet dusdanig voor om te besluiten om contact op te nemen, maar bij sommige spellen zijn de disc errors best tergend. Dan heb ik het over AC en Batman bijvoorbeeld.
pi_74632591
Een RROD is een probleem dat voor korte tijd even kan "verdwijnen". Als je een RROD hebt kun je de console uitzetten en na een paar uur weer aanzetten en dan is het goed mogelijk dat hij het weer even doet, om na een bepaalde tijd weer een RROD te geven. En het probleem was zo groot dat ze gewoon die dingen vervangen en terugsturen, na die reparaties doet elke Xbox het wel weer.

Had iig bij mijn RROD binnen een week de Xbox terug met een nieuwe moederbord en DVD drive, in zo'n korte tijd lijkt het mij sterk dat ze echt gekeken hebben offie wel een RROD heeft.
Fok!Wormskampioen '09
pi_74632660
Door die banwave zal er wel denk ik wat meer xboxen verkocht worden
  donderdag 12 november 2009 @ 13:54:31 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74633387
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Geen idee.. zou gewoon bellen, en anders door blijven gamen zo goed als het kan
The truth was in here.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:58:45 #122
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74633522
Heb gebeld voor een RROD, moet gewoon UPS bellen als ik die verzendingsformulieren binnen heb

Hopen maar op het beste dus
Wel weer mooi klote, 2de keer in 3 jaar, valt volgens mij nog mee vergeleken bij de gemiddelde score. Maar het gaat om het idee
pi_74633860
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb gebeld voor een RROD, moet gewoon UPS bellen als ik die verzendingsformulieren binnen heb

Wel weer mooi klote, 2de keer in 3 jaar, valt volgens mij nog mee vergeleken bij de gemiddelde score. Maar het gaat om het idee
Ik zie het probleem niet hoor, je hebt nu een week tijd voor andere dingen en krijgt volgende week weer een volledig werkende Xbox terug met een maand Live.

Zolang er een goede service achter een apparaat zit vind ik zoiets geen probleem
Fok!Wormskampioen '09
pi_74634352
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:

nog nooit geen RROD gehad , en dat wil ik ook houden ook
  donderdag 12 november 2009 @ 14:26:15 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74634452
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet hoor, je hebt nu een week tijd voor andere dingen en krijgt volgende week weer een volledig werkende Xbox terug met een maand Live.

Zolang er een goede service achter een apparaat zit vind ik zoiets geen probleem
Ik heb nog 10 maanden live, dus dat geloof ik wel

Vind het alleen jammer dat die zo vaak kapot gaat, bij mij 2 keer, bij andere misschien wel 8 keer.
Dat hoort toch niet Slechte service zou er nog eens bij moeten komen
pi_74634615
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah verrek, Heb me leesbril niet op
zal straks ff doen
  donderdag 12 november 2009 @ 14:33:19 #127
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74634740
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef Sala-adin het volgende:
Ze schijnen je firmware nu uit te kunnen lezen bij MS. Alle omgebouwde xboxen zijn dus de sjaak nu.
pi_74634763
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_74635182
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ze schijnen je firmware nu uit te kunnen lezen bij MS. Alle omgebouwde xboxen zijn dus de sjaak nu.
konden ze vanaf het begin al als goed is
  donderdag 12 november 2009 @ 14:50:16 #130
2964 Armageddon
pi_74635359
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

konden ze vanaf het begin al als goed is
Nope. Toen zagen ze het aan een spel wat je voor release speelde op live of als je je stealth check op je dvd's niet in orde had.
pi_74635586
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
schiet mij maar lek !!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

heb je weer op twilightnzb gelezen zeker ?
Die gast die de hack heeft groot gebracht, heeft 3 xboxen al voor een week aangehad met fw op ze drive, en zijn allemaal nog perfect!
  donderdag 12 november 2009 @ 15:02:44 #132
2964 Armageddon
pi_74635787
Bij de ombouw winkel hier in de buurt had een gozer met een club vrienden twee weken geleden twaalf xboxen laten ombouwen. Gisteren allemaal tegelijk geband. Beetje toevallig vind je niet? En op mijn werk zijn ze ook allemaal aan de beurt geweest.
pi_74636061
Ze hebben een nieuwe detectie methode nu voor XBOX live bans.

Iemand die interesse heeft om een ongebruikte 13 maanden XBOX Live code voor 30 euro te kopen?

Stuur dan ff een berichtje!
  donderdag 12 november 2009 @ 15:22:51 #134
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74636414
We patsen hier niet met warez.

[ Bericht 47% gewijzigd door Strolie75 op 12-11-2009 16:18:18 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:27:41 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74636583
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef Armageddon het volgende:
Bij de ombouw winkel hier in de buurt had een gozer met een club vrienden twee weken geleden twaalf xboxen laten ombouwen. Gisteren allemaal tegelijk geband. Beetje toevallig vind je niet? En op mijn werk zijn ze ook allemaal aan de beurt geweest.
Tsja lullig maar wel gerechtigheid voor de mensen die er wel gewoon voor betalen.
The truth was in here.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:43:10 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_74637094
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74637699
straks ook maar eens mn 120gb disk aansluiten. Wat is nou het echte voordeel als je een game installeert? Ik vind niet dat forza 3 erg snel laadt....
pi_74638396
Posts aangepast en gedelete. Kappen met dat pasten met warez.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74638458
zo een nieuwe dynamo in me auto ingebouwd, de verlichting van me vriendin der fiets gemaakt. was in de droger, nieuwe was in de wasmachine gezet. EEN KAT NAAR BUITEN GESCHOPT, en straks de kleine halen dus denk dat ik ff snel een potje fifa ga doen.

p.s

en ja, ik ben nog steeds in de ziekte wet (praise the lord)
pi_74638636
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb sinds maandag ook een nieuwe xbox

[ Bericht 15% gewijzigd door Shoombak op 12-11-2009 16:40:25 ]
pi_74639027
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
Posts aangepast en gedelete. Kappen met dat pasten met warez.
Waarom heb je mijn post weggehaald? Ging over GTA IV.
pi_74639407
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef badboynova het volgende:
zo een nieuwe dynamo in me auto ingebouwd, de verlichting van me vriendin der fiets gemaakt. was in de droger, nieuwe was in de wasmachine gezet. EEN KAT NAAR BUITEN GESCHOPT, en straks de kleine halen dus denk dat ik ff snel een potje fifa ga doen.

p.s

en wij maar betalen !
Werken zit er hier op voor vandaag!
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 16:49:45 #143
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74639437
quote:

p.s

Serieus, koop een dagboek.
.....Kennedy
pi_74639519
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en wij maar betalen !
Werken zit er hier op voor vandaag!
als jij me knie kan fixen, ben ik je dankbaar want wil ook werken.
maar we leven in ned, dus ik word van het kastje naar het bekende
muurtje gestuurd zonder dat ze ook echt iets aan me probleem doen.

dus ben verplicht om te xboxen(en dat vind ik ooh zo erg )
pi_74639523
Cyb, ik heb hier nog een droge cracker
pi_74639575
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Serieus, koop een dagboek.
ik heb al een account op fok
pi_74639688
!!!
Scherp
  donderdag 12 november 2009 @ 17:02:06 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_74639880
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef badboynova het volgende:
als jij me knie kan fixen, ben ik je dankbaar want wil ook werken.
Ja je kan aantoonbaar niet werken met je knie.
pi_74639896
Heel de middag bezig geweest voor 10 G Ik dacht dat het meer was

Nou ja alle intels gevonden. Nu nog aan Veteran beginnen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2009 17:02:52 ]
pi_74639998
quote:

p.s

Knurft.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:08:10 #151
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74640066
Negers, mensen die gebanned zijn, krijgen ze dat ook te zien in hun e-mail?
pi_74640140
Nee, die krijgen een vertegenwoordiger van MS aan de deur.
pi_74640802
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, die krijgen een vertegenwoordiger van MS aan de deur.
Inderdaad, en Bill was not amused
pi_74640909
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja je kan aantoonbaar niet werken met je knie.
yep
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Knurft.
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Negers, mensen die gebanned zijn, krijgen ze dat ook te zien in hun e-mail?
maar je kan niet beweren dat ik lui ben.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:47:31 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74641220
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef badboynova het volgende:

[..]

maar je kan niet beweren dat ik lui ben.
....wat?
  donderdag 12 november 2009 @ 17:50:24 #156
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74641318
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_74641425
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

....wat?
je had het over negers, vandaar me reactie.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:08:25 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74641840
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef badboynova het volgende:

[..]

je had het over negers, vandaar me reactie.
Nouja zeg! Doe eens niet zo racistisch

pi_74648791
Begonnen aan Halo: Cole Protocol

Bruuut
pi_74649565
Nieuwe 360 in huis gehaald vandaag .

265 euro voor de Limited MW2 Edition is een koopje vind ik.

Iemand nog interesse in 2 controllers (nieuw) voor 25 euro per stuk?

250 GB HDD is ook wel fijn .
Geen referral hier.
pi_74650418
Mensen die gebanned zijn, kunnen wel mooi AC2 spelen :/
  donderdag 12 november 2009 @ 22:17:29 #162
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74650445
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
wanneer komt die uit? 14 nov?
pi_74650546
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja.. moeilijke keuze.. Online Modern Warfare 2, of offline jezelf een beetje in hooibergen verstoppen...
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_74650599
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:19 schreef PP. het volgende:

[..]

Ja.. moeilijke keuze.. Online Modern Warfare 2, of offline jezelf een beetje in hooibergen verstoppen...
Het 2de dus
SPOILER
pi_74650787
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:

[..]

wanneer komt die uit? 14 nov?
19 of de 20ste ofzo
  donderdag 12 november 2009 @ 22:44:00 #166
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_74651620
Hoe lang duurt het ongeveer tot dat je die verzendingsformulieren krijgt per e-mail van Microsoft? Bij een RROD verzending dus?

Kon me herrineren dat ik het, nadat MS het eerst 4x niet had verzonden, de vorige keer na 3/4 uur al had, nu na 6/7 uur nog niks...

Ben alweer bang dat het fout gaat.
pi_74652286
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Boh wat ziet het er lelijk uit t.o.v. MW2, en het voelt ook zo statisch aan
want graphics zijn alles natuurlijk , als dat zo was kan ik nu geen enkel speel meer spelen want alles verbleekt bij uncharted 2
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 23:02:07 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74652320
Want MW2 is ook zo'n grafische heilige graal
.....Kennedy
pi_74652970
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het 2de dus
SPOILER
Agayla houd daarvan, hij doet nix anders op ze moeders zolder

AC2 nu al beter verklaren dan MW2 is ook wel diep triest, als je de game niet gespeeld heb kan je moeilijk een mening vormen.
Beetje met de hype meegaan

Ik hoop ergens niet dat AC2 net zo'n teleurstelling wordt als deeltje 1.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:30:02 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74653050
Vandaag hele avond zombies geknald in L4D Wat een geweldige game. Ik heb de heli niet gehaald trouwens, Kepler rende gewoon door zonder me te redden
pi_74653103
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

AC2 nu al beter verklaren dan MW2 is ook wel diep triest, als je de game niet gespeeld heb kan je moeilijk een mening vormen.

\

Want MW2 had geen hype?
pi_74653206
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot dat je die verzendingsformulieren krijgt per e-mail van Microsoft? Bij een RROD verzending dus?

Kon me herrineren dat ik het, nadat MS het eerst 4x niet had verzonden, de vorige keer na 3/4 uur al had, nu na 6/7 uur nog niks...

Volgens mij zeggen ze altijd binnen 24 uur, als je morgen niks hebt gewoon nog een keer bellen
Fok!Wormskampioen '09
pi_74653248
quote:

[..]

Agayla houd daarvan,

Daarom is hij waarschijnlijk ook zo'n fan van AC2, je speelt met zo'n italiaanse homo, en daarnaast is het weer precies als AC1, nutteloze sidequests die totaal niet boeiend zijn, en ik heb na een uur nog amper wat van het verhaal gehoord
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:43:11 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74655207
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:32 schreef -Dries- het volgende:

[..]

\

Want MW2 had geen hype?
Ja MW2 had ook een hype, maar daarom heb ik hem niet gehaald
Ik kreeg hem voor 25 euro bij de release dus dan wil ik hem wel hebben, en hij bevalt me heel erg goed.
Maar ik heb niet van tevoren gezegd dat ik wist dat het de beste game ofzo zou worden.
pi_74655212
Toch nog een voordeel dus
pi_74655292
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:

Eerste keer bij mij was zo'n 2uur, 2e keer wel meer dan 10uur. Even geduld dus, zal nog wel veel langer kunnen duren
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:58:40 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74656935
quote:

[..]

Ik hoop ergens niet dat AC2 net zo'n teleurstelling wordt als deeltje 1.
Je doet alweer dom en volgens mij ben je het ook echt

Als ik Modern Warfare niet tof vind en AC wel dan is dat voor mij natuurlijk de betere game daar hoef ik hem nog niet eens voor gespeeld te hebben
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:36:20 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74657651
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je doet alweer dom en volgens mij ben je het ook echt

Als ik Modern Warfare niet tof vind en AC wel dan is dat voor mij natuurlijk de betere game daar hoef ik hem nog niet eens voor gespeeld te hebben
Ga eerst een Fallout 3 spelen faalhaas voordat je weer een nieuwe game hypet die je nog nooit hebt aangeraakt
pi_74657830
zo gisteravond de buurman goed klop gegeven met fifa10. hij speelde met het sterren team en ik met arsenal en later met een ploeg van 1 ster.

hij begon steeds harder te gillen "dat hij me poppetjes ging slopen( benen breken)' ,
heb hem de wijze tip gegeven om te blijven oefenen op ze ps3, waar hy denkt een echte
baas te zijn met fifa
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:51:15 #180
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_74658026
hoe zit het met controllers die overlijden?
derp
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:53:09 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74658079
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef centenbakkie het volgende:
www.dankoopjeeennieuwecontroller.nl
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:04:14 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74658355
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:09:48 #183
104871 remlof
Europees federalist
pi_74658490
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef centenbakkie het volgende:
Phaelanx_NL heeft er nog twee te koop

Ow en kappen met gezwets over warez mensen, anders blijven de bans niet beperkt tot Xbox Live
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:16:04 #184
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74658640
wat een kut MP heeft MW2 toch. Begin je zomaar een match waarbij je met 2500 punten achter staat
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:26:51 #185
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74658903
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow en kappen met gezwets over warez mensen, anders blijven de bans niet beperkt tot Xbox Live
Doe maar ook een miljoen op fok
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:27:49 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_74658922
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Doe maar ook een miljoen op fok
Hoeveel 360's zijn er eigenlijk verkocht wereldwijd?
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:37:00 #187
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74659144
Geen idee...
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:39:13 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74659199
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoeveel 360's zijn er eigenlijk verkocht wereldwijd?
31M t/m aug 2009

Voor de volledigheid: PS3: 27M, Wii: 56M (beide gemeten t/m sept)
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:40:35 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_74659227
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

31M t/m aug 2009

Voor de volledigheid: PS3: 27M, Wii: 56M (beide gemeten t/m sept)
Da's best veul

Is dat meer dan de PS3? Ja dus
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:43:25 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74659282
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Da's best veul

Is dat meer dan de PS3? Ja dus
Maar wel ruim een jaar langer op de markt, dus heel indrukwekkend is het ook niet. Zeker niet als je je bedenkt dat dit verschil precies de 1st year sales van de 360 waren WW
pi_74659300
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
End of Eternity

Promo Video
Bekijk deze YouTube-video

Screens

Preview
http://xbox360.ign.com/articles/104/1044852p1.html
Ik zie een grid-rooster? Is dat een SJRPG?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:46:04 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74659349
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zie een grid-rooster? Is dat een SJRPG?
Uit de preview:
quote:
Speaking of battle, fights are a mix of turn based and real time action that initially seems straightforward, but is extremely deep. Your characters won't be attacked until you start to make a direct move towards an enemy. This allows you to plan where you want to send your characters and what kind of attack you want to make. All three characters can cause either scratch or direct damage based on the equipped weapon. Direct damage causes less hurt, but strips hit points away permanently. Scratch damage lets you cause more pain, but it can be healed over time in the battle. If the enemy hasn't fully healed from the scratch damage before direct damage is dealt, all scratch damage is converted to direct damage and the combo boosts the power of the attack significantly. You can begin to see what kinds of strategic moves can be employed.
Geen SRPG dus, maar wel wat strategie-dingetjes
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:35:15 #193
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_74660841
Ik zie iedereen MW2 spelen in mijn Friendslist, kan zelf helaas niet meegaan in de hype.
Kan namelijk geen FPS spelen!!!! ( behalve Rainbow Six die gaat tenminste lekker langzaam)

Ik word kotsmisselijk als ik dat soort games speel!
Heb voor de zekerheid nog Call of Duty WaW Demo gedownload, maar nee hoor, na een kwartier kotsmisselijk!!!

Jammer!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_74661198
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:35 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie iedereen MW2 spelen in mijn Friendslist, kan zelf helaas niet meegaan in de hype.
Kan namelijk geen FPS spelen!!!! ( behalve Rainbow Six die gaat tenminste lekker langzaam)

Heb voor de zekerheid nog Call of Duty WaW Demo gedownload, maar nee hoor, na een kwartier kotsmisselijk!!!

Jammer!!
Jammer idd! Had gelezen dat veel mensen die HL2 speelden dit ook hadden. Heeft de maken met de field of view. Wat dat is.. weet ik niet helemaal, maar het heeft te maken met de manier waarop je gezichtsveld op het scherm weergeven is.
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:01:08 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74661711
quote:

Jammer!!
Dat had ik ook met Half-Life en Duke Nukem 3D. Eigenlijk met alles wat zich in de ruimte afspeelt in first-person mode. Is ook de reden waarom ik nooit aan Dead Space begonnen ben
pi_74661782
dat lijkt me best klote als je misselijk wordt van dat soort spellen... Heb het alleen als ik de field of view zelf hoger zet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_74662696
quote:

Jammer!!
Download de Mirrors Edge demo anders eens
pi_74663484
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ga je dan ook een keer op dat fanboy gedrag letten?

Zolang er toch geen links naar warez staan, lijkt me er niks aan de hand
pi_74664091
dinsdag 17 november komt de nieuwe xbox update
pi_74664222
Willen er nog mensen op Xbox Live? [TK] Xbox 360 Wireless Internet Adapter
pi_74664310
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Download de Mirrors Edge demo anders eens
Ik heb normaal echt geen last van misselijkheid tijdens het gamen, maar Mirrors Edge kon ik echt niet spelen, echt heel vaag.
pi_74664404
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef badboynova het volgende:
dinsdag 17 november komt de nieuwe xbox update
/care.

Twitter
Facebook
pi_74664473
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik heb normaal echt geen last van misselijkheid tijdens het gamen, maar Mirrors Edge kon ik echt niet spelen, echt heel vaag.
Bij Mirrors Edge begrijp ik het ook wel heel goed heb er zelf gelukkig geen last van
pi_74664481
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

/care.

Twitter
Facebook
idd
youtube ofzo erop, dat zou tof zijn.
pi_74664553
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

idd
youtube ofzo erop, dat zou tof zijn.
Dat zou geweldig zijn ja, of gewoon een browser
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:43:31 #206
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74665095
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn ja, of gewoon een browser
eentje die wel forum.fok op een normale manier weergeeft
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:48:14 #207
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74665257
Niet zoals die wii browser
Maar ach dan gebruik ik me laptop wel, die is makkelijker dan welke browser ook op een console kan zijn.
pi_74665591
Op mn ps3 vind ik de browser toch wel ideaal om te hebben, puur voor het streamen van youtube, series en porno
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:06:05 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74665799
PS3 media server werkt ideaal voor het streamen van alles. zelfs op de 360
pi_74666985
ik gebruik tversity, maar voor youtube enzo is een browser wel fijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:57:49 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74667398
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:
PS3 media server werkt ideaal voor het streamen van alles. zelfs op de 360
Zo waar,.... ook de enige voor zover ik weet die externe subs afspeelt!
pi_74667535
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja handig idd. Nadeel is wel dat je laptop aan moet zijn als je films kijkt. En aangezien mijn laptop vlak naast mijn TV/xbox combo staat is dat een beetje vervelend. Ik brand gewoon die subs in de avi, zet dat op een usb stickje en plug die gewoon in mijn box
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:34 #213
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74668708
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Niet zoals die wii browser
Maar ach dan gebruik ik me laptop wel, die is makkelijker dan welke browser ook op een console kan zijn.
Ik vind die van de PS3 anders ook heel brak, nee browsen blijf ik wel op mijn pc doen
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:49:12 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74668832
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja handig idd. Nadeel is wel dat je laptop aan moet zijn als je films kijkt. En aangezien mijn laptop vlak naast mijn TV/xbox combo staat is dat een beetje vervelend. Ik brand gewoon die subs in de avi, zet dat op een usb stickje en plug die gewoon in mijn box
je console moet toch ook aanstaan??????
Dus je knalt gewoon je tv achter je pc of laptop en tadaa films kijken.
En voor browsen kun je je laptop op schoot gooien.
pi_74669123
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

je console moet toch ook aanstaan??????
Dus je knalt gewoon je tv achter je pc of laptop en tadaa films kijken.
En voor browsen kun je je laptop op schoot gooien.
Ja, maar een console geeft geen herrie/licht. Me laptop wel.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:07:07 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74669365
Gratis een premium theme van microsoft gekregen t.w.v 240 mspoints. ik kijken... halo odst
Krijg laatste tijd hele zooi gratis shit.... what's up with that?
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:09:45 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74669456
Ik ben het wisselen van mijn 3 20 gig hd''s beu en wil een grote 120 of 250 gig en die zie ik op ebay staan voor bedragen waar ik niet van schrik zullen we maar zeggen

Maar als je die dingen gebruikt (die voor dat geld waarschijnljk origineel zijn) ziet MS dat dan ook als een gemodde console ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74669665
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:

Maar als je die dingen gebruikt (die voor dat geld waarschijnljk origineel zijn) ziet MS dat dan ook als een gemodde console ?
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:19:48 #219
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74669791
fijn voor je antwoord, en je nuttige bijdrage, ik stel een normale vraag, kun je ook normaal op antwoorden
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:26:14 #220
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74669951
Als ze echt origineel zijn dan niet
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:28:04 #221
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_74669989
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Klonk het volgende:
fijn voor je antwoord, en je nuttige bijdrage, ik stel een normale vraag, kun je ook normaal op antwoorden
Als je logisch nadenkt had je het antwoord zelf ook wel kunnen bedenken he. Maar nee microsoft ziet dat niet als een omgebouwde xbox.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:29:59 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74670055
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze echt origineel zijn dan niet
zijn er nog dingetjes waar je dat aan kunt herkennen zo op ebay want ze roepen allemaal origineel xbox yes, yes
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:30:52 #223
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74670080
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt had je het antwoord zelf ook wel kunnen bedenken he. Maar nee microsoft ziet dat niet als een omgebouwde xbox.
nah, na die bangolf van afgelopen week ben ik wat voorzichtiger geworden ben altijd braaf geweest en heb geen trek om door een aanval van hollandse gierigheid een nieuwe console te moeten kopen
pi_74670955
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef -Dries- het volgende:

[..]

werkt dat op de xbox dan?
Want ik gebruik addxsub en dan kun je 8 ondertitels in een avi zetten, maar de xbox kent ze niet!
Gelukkig heb ik daar een ps3 voor !
pi_74670988
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis een premium theme van microsoft gekregen t.w.v 240 mspoints. ik kijken... halo odst
Krijg laatste tijd hele zooi gratis shit.... what's up with that?
ook zoiets, heb nog steeds geen theme van forza 3 gehad, terwijl ik toch de limited edition heb!
pi_74674537
Heeft het daten in GTA IV nog een nut of niet? Heb al een aantal keer warme koffie gehad met Michelle.. maar verder is dat daten ook niks..
pi_74674686
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef wc-eend het volgende:
Heeft het daten in GTA IV nog een nut of niet? Heb al een aantal keer warme koffie gehad met Michelle.. maar verder is dat daten ook niks..
je moet ook de koffie mod downloaden en dan word het spannend
pi_74674969
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

je moet ook de koffie mod downloaden en dan word het spannend
dat is voor de pc toch?
Nja ik dacht dat je bij sommige wijven wel iets nut heeft!

Je wapens houden als je sterft, of zoiets!
pi_74675128
Bij sommige mensen krijg je wel extraatjes als je de vriendschap onderhoudt, maar ik weet niet of dit ook met daten het geval was
pi_74675373
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja MW2 had ook een hype, maar daarom heb ik hem niet gehaald
Ik kreeg hem voor 25 euro bij de release dus dan wil ik hem wel hebben, en hij bevalt me heel erg goed.
Maar ik heb niet van tevoren gezegd dat ik wist dat het de beste game ofzo zou worden.
ook wanneer je het spel niet voor 25 euro had kunnen krijgen had je deze wel gekocht Teun
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74675785
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

U2, BL, MW2, DJH, BL, RE5, LO, DR HERE I FUCKING COME
pi_74676017
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:

welcome back
pi_74676055
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:

Uncharted 2, Brutal Legend, Modern Warfare 2, DJ Hero, Brutal Legend?, Resident Evil 5, Lost Odyssey, DR?
pi_74676145
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Uncharted 2, Brutal Legend, Modern Warfare 2, DJ Hero, Brutal Legend?, Resident Evil 5, Lost Odyssey, DR?
vergeet full auto niet
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:57:13 #235
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74676161
Dead Rising
The line is a dot to you!
pi_74676176
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef kepler het volgende:
Dead Rising
Ahja! En de 2e BL?
pi_74676209
Borderlaaaaaaaaaands
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:58:41 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74676212
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ahja! En de 2e BL?
Ik herken je niet meer lenny met die nieuwe icon
pi_74676280
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik herken je niet meer lenny met die nieuwe icon
DADDY'S HOME!
pi_74677071
WTF!
LFD2 word al best veel gespeeld merk ik net :/
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:25:07 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74677231
-nog 1x warez posten op wat voor een manier dan ook en je hebt ook een FOK!ban te pakken-

[ Bericht 35% gewijzigd door remlof op 14-11-2009 06:21:50 ]
pi_74677395
Nja ik heb het meer op me andere source, dit is gewoon weer jongetje van 12 ofzo

Gaat lekker voor MS, Door dat bannen gaan juist meer mensen verder met hun gemodde xbox
pi_74677794
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

Gaat lekker voor MS, Door dat bannen gaan juist meer mensen verder met hun gemodde xbox
Inderdaad

Wave 5, wat is dat nou weer?
pi_74677963
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik heb het meer op me andere source, dit is gewoon weer jongetje van 12 ofzo

De meeste kopen een nieuwe Xbox Arcade voor Live en houden de oude voor mods dus het gaat inderdaad heerlijk voor MS
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:09:55 #245
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74678771
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ook wanneer je het spel niet voor 25 euro had kunnen krijgen had je deze wel gekocht Teun
Nou om eerlijk te zijn was ik niet van plan hem bij de release te halen.
Duf niet te zeggen of ik dat dan ook niet had gedaan.....
Kheb gister zelfs nog ff halo gespeeld
pi_74679048
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ook zoiets, heb nog steeds geen theme van forza 3 gehad, terwijl ik toch de limited edition heb!
Ik kreeg een keer een berichtje met de link waar je die in de Marketplace kon downloaden

www.xbox.com/forza3lcetheme

Inloggen met je account en dan in je downloadlijst zetten, zodra je Xbox aangaat zal hij hem dan downloaden en kun je hem selecteren bij je thema's
Fok!Wormskampioen '09
pi_74679155
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:19 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik kreeg een keer een berichtje met de link waar je die in de Marketplace kon downloaden

www.xbox.com/forza3lcetheme

Inloggen met je account en dan in je downloadlijst zetten, zodra je Xbox aangaat zal hij hem dan downloaden en kun je hem selecteren bij je thema's
Danku!
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Inderdaad

Wave 5, wat is dat nou weer?
Dat is met avatar unlocks
pi_74679870
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

waarom niet dan?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74680330
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat zag er idd gek uit in me friendlist
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:46:06 #250
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74684353
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

waarom niet dan?
Veel games gehaald bij release die me dan tegen vielen. En ik niet veel xbox de laatste tijd.
(ok dat laatste is nu ff niet van toepassing )
pi_74684400
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

srt bestandje in zelfde map als film en gaan, op de 360 ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 14 november 2009 @ 00:11:29 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74685164
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Veel games gehaald bij release die me dan tegen vielen. En ik niet veel xbox de laatste tijd.
(ok dat laatste is nu ff niet van toepassing )
Dat wilde ik toch zeggen ja!
  zaterdag 14 november 2009 @ 00:55:54 #253
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74686217
MW2 met wat vrienden spelen is echt zo vet, vooral als je zelf al wat mooie perks en wapens hebt en zij op rank 1 beginnen
  zaterdag 14 november 2009 @ 06:23:16 #254
104871 remlof
Europees federalist
pi_74687860
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

werkt dat op de xbox dan?
Want ik gebruik addxsub en dan kun je 8 ondertitels in een avi zetten, maar de xbox kent ze niet!
Gelukkig heb ik daar een ps3 voor !
Is er echt no way om subtitles bij je avi te krijgen via het Xbox Media Center dan?
  zaterdag 14 november 2009 @ 08:56:03 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74688274
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

srt bestandje in zelfde map als film en gaan, op de 360 ?
Yep!
pi_74689257
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 06:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Is er echt no way om subtitles bij je avi te krijgen via het Xbox Media Center dan?
Nja ik weet dat het werkt via tversity!
Maar ik gebruik altijd addxsubs in een avi file, en dan word het een .divx

PS3 pakt het meteen, xbox360 niet.

Hopelijk fixen ze dat nog een keer op de xbox
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:47:11 #257
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74689346
Dragonball Raging blast valt mij echt tegen, alternatieve verhaallijnen zijn matig gescript en bij de gameplay komt het meer aan op het spammen van specials dan dat het om een echte fighter lijkt te gaan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 november 2009 @ 10:52:44 #258
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_74689447
met zo'n xbox 360 hdd transfer kit die je van Microsoft kan krijgen als je een Elite koopt (en al een Pro had), dan worden de licensies van je DLC toch ook overgezet, he?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_74689539
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:52 schreef Tokus het volgende:
met zo'n xbox 360 hdd transfer kit die je van Microsoft kan krijgen als je een Elite koopt (en al een Pro had), dan worden de licensies van je DLC toch ook overgezet, he?
klik
pi_74690933
Vanmiddag bij een vriend maar even wat potjes Forza3 doen
pi_74693606
Ik kreeg net een mail van Microsoft dat het mogelijk is vanaf aankomende dinsdag om videos te huren via de Zune Marketplace op de Xbox. Ik ben erg benieuwd. Iemand die al iets weet over de kosten hier van?
pi_74693698
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef araphor het volgende:
Ik kreeg net een mail van Microsoft dat het mogelijk is vanaf aankomende dinsdag om videos te huren via de Zune Marketplace op de Xbox. Ik ben erg benieuwd. Iemand die al iets weet over de kosten hier van?
ik verwacht dat het net ietsje te duur zal zijn
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:47:00 #263
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74693810
Met de huidige dollar koers en een US account zal dat wel meevallen
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:20:26 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74694546
Veel mogelijkheden zijn wel geblokt als je vanuit hier een us account hebt dus waarschijnlijk die films ook.
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:36:34 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_74697734
Zonde dat GameKings is overgestapt op Lekker Lekker, want die singleplayer campaign van MW2 is wmb toch wel de eerste game waar moddervet op van toepassing is .
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:44:56 #266
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74697965
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:
-nog 1x warez posten op wat voor een manier dan ook en je hebt ook een FOK!ban te pakken-

oeps, sorry
Maar die persoon boven me zei dat er opeens veel mensen Left 4 Dead 2 speelden, dus dacht ik ff ontopic te zijn met de reden waarom .
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:28:48 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_74699125
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

oeps, sorry
Maar die persoon boven me zei dat er opeens veel mensen Left 4 Dead 2 speelden, dus dacht ik ff ontopic te zijn met de reden waarom .
Dan nog hoef je niet iets te posten waardoor je de illegale versie wel heel makkelijk vindt.
pi_74699605
Ik wil graag een wifi adapter, die oude, dus zonder N.
Weet iemand waar die voor een normale prijs te halen is?

Peace
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:17:26 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74700442
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan nog hoef je niet iets te posten waardoor je de illegale versie wel heel makkelijk vindt.
Ja oke, sorry, maar als iemand de kennis heeft om het te branden, dan heeft die ook wel de kennis om die naam op te zoeken.
Vanavond weer MW2 met wat vrienden, ik heb bijna al die challenges van de M4A1 al gehaald .
pi_74701002
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

oeps, sorry
ik weet echt wel hoe het werkt hoor!
En ik wist ook wel waarom

hij valt onder de noemer : hap hap
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:55:36 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74703449

flikker dan op met je warez
pi_74704406
Ik kreeg net een e-mail met o.a dit:
quote:
Met de Music Game Store op Xbox LIVE kun je al je favoriete add-ons voor muziekgames Lips, Rock Band en Guitar Hero op één plek vinden.

Daar ergerde ik me zo aan he. Met die nieuwe layout stond "new arrivals" altijd 90% vol met die muziekgames rotzooi.
Voor elk kutnummer een apart symbooltje. Opgetieft.

Maar nog steeds is 90% van m'n vriendenlijst de nieuwe Call of Duty aan het spelen.
Kom eens terug naar Forza allemaal.
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:26:56 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74704409
Verloedering slaat hier toe met al die ombouw paupers
pi_74704515
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
Verloedering slaat hier toe met al die ombouw paupers
die had jij toch al in gang gezet
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:43:00 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74704825
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:30 schreef badboynova het volgende:

[..]

die had jij toch al in gang gezet
Niet Ik strijd er tegen..Tevergeefs maar toch
pi_74706115
Ik wil het eigenlijk niet maar ik ben het eens met Aquila360/Elmarwii. Dom gedoe
pi_74707271
Vandaag toch maar een xbox 360 gekocht samen met 3 maanden live en cod mw2. Ik hoop dat dat snel wend want ik bak er geen reet van. Andere spellen die aan te raden zijn?
pi_74707545
GTA IV
FIFA 10

2 super games. Als je die niet hebt gespeeld kun je je leven beter beeindigen, want het is niets meer waard.
pi_74707661
Als je mij FIFA 10 ooit in m'n leven ziet spelen kan je beter m'n leven beeindigen, wat dan is het niets meer waard.
pi_74708442
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen verstand van games

Maar ja, wat niet is kan nog komen!
pi_74708536
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Als je mij FIFA 10 ooit in m'n leven ziet spelen kan je beter m'n leven beeindigen, wat dan is het niets meer waard.
een vage gok, een pes fanboy ofzo?????
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:11:57 #282
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74708609
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen verstand van games

Maar ja, wat niet is kan nog komen!
Mwoah, ik hou niet van voetbal games en GTA IV vond ik een stuk saaier dan Saints Row 2, niet dat het een slecht spel was btw.
pi_74708999
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef badboynova het volgende:

[..]

een vage gok, een pes fanboy ofzo?????
Nee

Geen voetbal fan. Heb alleen PES 6 of 7 of wat het ook was geprobeerd omdat ik die bij m'n Xbox kreeg toen ik hem kocht. Was even leuk om met z'n tweeën te spelen omdat er meer actie in 5 minuten zat dan in 90 minuten op tv. Maar nu ben ik er wel helemaal klaar mee. Geen voetbalspel meer in de buurt van mijn Xbox.
pi_74710169
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:55 schreef MacorgaZ het volgende:

flikker dan op met je warez
Ah je bent dus weg voortaan?
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet Ik strijd er tegen..Tevergeefs maar toch
moraalridder, kijk maar uit dat je papa en mama je niet op je flikker geven voor dat ene mp3tje
  zondag 15 november 2009 @ 00:11:46 #285
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74710216
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

moraalridder, kijk maar uit dat je papa en mama je niet op je flikker geven voor dat ene mp3tje
Het heeft niks met moraalridderschap te maken, het is niet noodzakelijk om het te melden en daarbij is software kopieren itt muziek of films altijd illegaal. Laat die stoerdoenerij dus alsjeblieft achterwege als je niet tegen een ban wilt aanlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 15-11-2009 00:27:27 ]
pi_74710745
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het heeft niks met moraalridderschap te maken, het is niet noodzakelijk om het te melden en daarbij is software kopieren itt muziek of films altijd illegaal. Laat die stoerdoenerij dus alsjeblieft achterwege als je niet tegen een ban wilt aanlopen.
Volgens mij doe ik op dit moment niks fout lijkt me?
Dus laat dan dat stoerdoenerij achterwege aub
pi_74711226
Wie o wie wil een dezer dagen met mij de Spec Ops missies in MW II op Veteran doorlopen?
pi_74711239
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie o wie wil een dezer dagen met mij de Spec Ops missies in MW II op Veteran doorlopen?
Kan opzich morgen middag wel proberen
pi_74711556
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kan opzich morgen middag wel proberen
Prima. Ik hoor het dan wel van je als online ik kom.
  zondag 15 november 2009 @ 01:11:59 #290
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74711573
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wat is dit voor een trieste dreigerij
Omdat nick je op je teentjes trapt?
  zondag 15 november 2009 @ 01:16:58 #291
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74711653
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat is dit voor een trieste dreigerij
Omdat nick je op je teentjes trapt?
Nee, voornamelijk omdat deze reeks de laatste tijd te vaak uit de hand loopt door discussies over de wenselijkheid van downloaden en true mssn heb ik iets te voorbarig gereageerd. Het heeft niks te maken met op mn teentjes getrapt zijn trouwens, we gaan er vanuit dat men legaal an hun games komen en als dat niet het geval is is het niet nodig om te melden iig.
pi_74711866
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Nee, voornamelijk omdat deze reeks de laatste tijd te vaak uit de hand loopt door discussies over de wenselijkheid van downloaden en true mssn heb ik iets te voorbarig gereageerd. Het heeft niks te maken met op mn teentjes getrapt zijn trouwens, we gaan er vanuit dat men legaal an hun games komen en als dat niet het geval is is het niet nodig om te melden iig.
ik bied geen links aan, en ook al geen release names!
Dus op mij heb je al niks om te zeiken..

En tja dat mensen een discussie voeren over hoe en wat omtrent hun omgebouwde/banned console, is best logisch.
Het blijft een xbox360 topic!

dus als ik iemand kan helpen met een vraag, of ze savegames het nog doen nadat ie gebanned is, dan antwoord ik die!
Zolang de vragen normaal blijven!
  zondag 15 november 2009 @ 03:25:56 #293
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74712645
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Van mij mag je iedereen die er voor uitkomt een gemodde xbox te hebben bannen.
Maar ik zag het als een dreigement naar nick.. mijn excuses.
  zondag 15 november 2009 @ 08:07:38 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74713160
David Wise verlaat Rare:
quote:
"I think the business of Rare has changed a great deal, and at the moment there is just not the opportunity to create the soundtracks that Rare were fortunately very famous for."
De zoveelste

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Wise
  zondag 15 november 2009 @ 08:26:59 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74713185
quote:
Rare,.... hoe ga je van magistrale developer naar kansloze knecht!
  zondag 15 november 2009 @ 08:54:02 #296
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74713292
Shit zeg,... Mass Effect 2 ziet er echt goed uit!

http://www.gametrailers.c(...)rd-mass-effect/58987
  zondag 15 november 2009 @ 09:46:40 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74713692
quote:
Die Donkey Kong Country spellen waren zo vet en ze zien er zelfs nu nog goed uit

Kwamen ze maar naar XBLA maar dat gaat i.v.m. de rechten nooit gebeuren ofwel?

pi_74714208
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die Donkey Kong Country spellen waren zo vet en ze zien er zelfs nu nog goed uit

Kwamen ze maar naar XBLA maar dat gaat i.v.m. de rechten nooit gebeuren ofwel?

Dat kan alleen maar gebeuren als Nintendo gaat fuseren met Microsoft of ze nemen elkaar over.

Anders koop je toch een Wii, kun je ze downloaden van de VC
Fok!Wormskampioen '09
  zondag 15 november 2009 @ 12:13:58 #299
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74714581
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar gebeuren als Nintendo gaat fuseren met Microsoft of ze nemen elkaar over.

Anders koop je toch een Wii, kun je ze downloaden van de VC
Daar heb ik wel eens aan gedacht want zijn nog best veel van die spellen die ik wil spelen. Maar is het nu nog niet waard.
pi_74714678
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74715663
quote:
Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')