idemquote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Sinds die update kan ik niet meer online, voor die update had ik dat playstation network steeds deed uitloggenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
idemal paar uur. modem en router reset heeft niet geholpen...
wel update gehad vandaag naar 1.02 ... misschien ligt het daaraan?
GODMILJAAR!!!!!!!!!!!!!!11!1!!!1quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef jna het volgende:
De server lag er al uit voordat die update kwam.
Bijna goed: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htmquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Het menselijk oog ziet 24,75 beeldjes per seconden.
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
tijdens het gamen kun je het onmogelijk zien.
Dit is echt ongelooflijke onzin. Misschien tijd om natuurkunde te gaan studeren in plaats van CoD te spelen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
edit: al 2 mensen waren mij voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef MPC60 het volgende:
Pfff dat IW forum is traag vandaag he.
Zal inderdaad wel komen omdat al die PS3 gasten constant zitten te f5en daarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UKquote:According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
Je bent elitequote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
die bloedspatten ook inderdaad... zit ik te schieten, ineens bloedspatten erop zie ik niks meer waar dat mannetje staat.. ben ik dood... WTFquote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef JayKudo het volgende:
Wat een fail! deze game. Net de SP uit, welke ik ronduit zwak vind in vergelijking met cod4 en werkelijk compleet onvergelijkbaar met killlzone 2 qua kwaliteit. Ene level is prachtig en het andere level is jaren 90 kwaliteit. Verhaal onduidelijk, beeld onduidelijk door bloedspatters die je compleet zat wordt.
Dus ik hopen dat de MP leuk is, doet die het gewoon compleet niet (ps3)... en dit moet voor goty doorgaan...pfff die massahysterie altijd.
Nee hoor, het verchil tussen 60 en 25 fps is heel goed te zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
Niet dus he, ik zei de prestige edition van de guide, die kende ze niet eens daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |