Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.quote:
Ik begon onderaan met lezen en wilde fipo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.
Dubbel faal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik begon onderaan met lezen en wilde fipo.
Op zo'n mailtjes moet je gewoon reageren met:quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.
Ja dat ga ik doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zo'n mailtjes moet je gewoon reageren met:
KRIJG GODVERDOMME DE KANKER, SMERIGE KANKERMONGOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan sturen ze die de volgende keer niet meer
Nou, je kan er een topic over openen op Fok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef Adames het volgende:
Mensen die zich druk maken over het woord kanker.
Hoe veel triester kan je worden.
En jij zei net wat tegen mij over obvious hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben het eens met het bericht. Kanker kan voor sommige mensen gewoon een erg pijnlijke en gevoelige klank hebben.
Niet doen hoor, je weet niet hoe zeer je zo'n persoon daarmee kwetst!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenThanx for the tip.
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En jij zei net wat tegen mij over obvious hè?
Uhuh.quote:
KRIJG KANKER IN JE VINGERS, KANKERMONGOOL, KANKAAH!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
No probquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenThanx for the tip.
Maar wel vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt. Kun je die persoon geen vriendelijke brief sturen met de vraag of hij voortaan nog even wil nadenken of dit écht nodig is?quote:
Ik zal er morgen één op de post doen. Aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wel vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt. Kun je die persoon geen vriendelijke brief sturen met de vraag of hij voortaan nog even wil nadenken of dit écht nodig is?
Nou ik heb even een topicreport gemaakt, want dit vind ik dus echt niet normaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
KRIJG KANKER IN JE VINGERS, KANKERMONGOOL, KANKAAH!!
Een wijs besluit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal er morgen één op de post doen. Aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt.
Mede te danken aan jou.quote:
Ach, ik zie het als mijn door de Heer meegegeven taak om mijn naasten te helpen op het rechte pad te blijven.quote:
Oh Otis2.0, wat ben je toch de goedheid zelve.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik zie het als mijn door de Heer meegegeven taak om mijn naasten te helpen op het rechte pad te blijven.
wtf, huilen van de schrikquote:Dat je moet huilen van schrik!
Het geeft me innerlijke rust.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh Otis2.0, wat ben je toch de goedheid zelve.
Ik las het ook jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
Trouwens
[..]
wtf, huilen van de schrik?
Dus het is gewoon eigen belangquote:
Ik help een ander, en krijg daardoor een goed gevoel. Wat is er nou mooier dan datquote:Op woensdag 11 november 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus het is gewoon eigen belang
Ach, we zijn allemaal egoïstisch van aard.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik help een ander, en krijg daardoor een goed gevoel. Wat is er nou mooier dan dat?
Egoïstisch is niet het juiste woord, lieve griekje.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal egoïstisch van aard.
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb ook nog nooit een sterfgeval door kanker verbonden met het scheldwoord kanker![]()
Stel dat ik iemand ken die is overleden aan een hartaanval, ga ik toch ook niet huilie doen als ik dat hoor?
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.quote:
Als je iemand kwetst door het gebruiken van een bepaald woord is het niet aan jou om te oordelen of diegene een reden heeft om gekwetst te zijn of niet. Laat de Heer uiteindelijk maar over ons allen oordelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kanker is gewoon een woord wat door de maatschappij veel te beladen is gemaakt. Er zijn zeker mensen die het niet uit durven te spreken. Met andere ziektes (zoals aids) is dit helemaal niet zo terwijl deze ziektes vaak even erg zoniet erger zijn.
Ik zie ook niet hoe je spot met kanker als je het als 'scheldwoord' gebruikt. Als iemand kutkind zegt, spot je dan met een kut?
Nou gebruik ik het zelf nooit, en ik vind het ook nogal dom overkomen als iemand 10x kanker gebruikt in een zin, maar als je er niet zo'n groot probleem van maakt is dat er ook niet.
Omdat KLB et enige stukje liefde is wat nog bestaat op deze wereldquote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik lach omdat je aan het trollen bent, wat op zich wel schattig is hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.
[..]
Als je iemand kwetst door het gebruiken van een bepaald woord is het niet aan jou om te oordelen of diegene een reden heeft om gekwetst te zijn of niet. Laat de Heer uiteindelijk maar over ons allen oordelen.
Ik ben anders uiterst serieus. Er is in het Nederland van 2009 een groot gebrek aan respect en naastenliefde.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lach omdat je aan het trollen bent, wat op zich wel schattig is hoor
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.
[..]
Als je iemand kwetst door het gebruiken van een bepaald woord is het niet aan jou om te oordelen of diegene een reden heeft om gekwetst te zijn of niet. Laat de Heer uiteindelijk maar over ons allen oordelen.
Sorry man, ik moest gewoon mijn gevoelens kenbaar maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je dit zo doet, beste Biels. Ik had beter van je verwacht.
Besef je je wel wat het met een ander kan doen wanneer je je gevoelens op die manier uit?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry man, ik moest gewoon mijn gevoelens kenbaar maken.
Als jouw gevoelens me iets zouden kunnen schelen had ik het sowieso niet gepost, he.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Besef je je wel wat het met een ander kan doen wanneer je je gevoelens op die manier uit?
Stuitend, dit gebrek aan respect.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jouw gevoelens me iets zouden kunnen schelen had ik het sowieso niet gepost, he.
Rot toch op Otisquote:Op woensdag 11 november 2009 00:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stuitend, dit gebrek aan respect.
Mag ik dit interpreteren als jaloezie?quote:
Die ontmaagd is door een kankerhoer!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
En jij ook! Rot op kanker ICT nerd!
Op hem?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mag ik dit interpreteren als jaloezie?
Ik denk het wel. En jaloezie is een zonde.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mag ik dit interpreteren als jaloezie?
Laat maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Op hem?. Hij speelt op een akoestische gitaar.
!!!!!!!!!!!!!!
Je zou maar wat graag ook maar een klein beetje van mijn skills hebben. Blijven oefenen knaapje.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Op hem?. Hij speelt op een akoestische gitaar.
!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zou maar wat graag ook maar een klein beetje van mijn skills hebben. Blijven oefenen knaapje.. Tuurlijk, knul.
![]()
quote:quote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.-![]()
Ik wil je deze overwinning wel gunnen. Als jij je daar goed bij voelt, he. Dan geef ik je gewoon even gelijk.quote:
Is dat niet fijn?![]()
.
![]()
Ah, je gaat op de "al heb ik ongelijk, ik doe net alsof het me niet interesseert"-toer.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil je deze overwinning wel gunnen. Als jij je daar goed bij voelt, he. Dan geef ik je gewoon even gelijk.
Is dat niet fijn?![]()
.
-![]()
En dat allemaal wegens een misinterpretatie van mijn post.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_![]()
Absoluut. Je hebt me daar.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, je gaat op de "al heb ik ongelijk, ik doe net alsof het me niet interesseert"-toer.![]()
Dit gaat om veel meer dan jouw post.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef griekjeee het volgende:
En dat allemaal wegens een misinterpretatie van mijn post.-![]()
We kunnen het wel aan de expert overlaten, anders.
Griekjeee, wie zou jij geven, Otis met z'n akoestische () gitaar of mij met een normale elektrische?
![]()
Ik heb ook een elektrische hoor. Ik ben van alle markten thuis. Een echte man is immers veelzijdig.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
Griekjeee, wie zou jij geven, Otis met z'n akoestische () gitaar of mij met een normale elektrische?
-![]()
Lees je fobo er maar op na, en dat heeft niets met welke gitaar dan ook van doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
True, ik heb ook een akoestische. In een hoekje. Verborgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook een elektrische hoor. Ik ben van alle markten thuis. Een echte man is immers veelzijdig.![]()
Je zou mij doen, dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees je fobo er maar op na, en dat heeft niets met welke gitaar dan ook van doen.-![]()
Jammer dat je er niks op kan.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
True, ik heb ook een akoestische. In een hoekje. Verborgen.-![]()
quote:quote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.![]()
Jij bent ook uniek. Op een prachtige manier.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Deze thread is uniek in zijn soort.-![]()
Dat weerhield jou er niet van het eerder als argument aan te dragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In het tweede woord van die quote gaat het al mis.![]()
Daarin reageerde ik uiteraard op de 'quote:Op woensdag 11 november 2009 00:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat weerhield jou er niet van het eerder als argument aan te dragen.'-smilie, die toch duidelijk een vorm van lachen aangeeft. Ik, daarentegen, constateerde slechts dat het mogelijkerwijs leuk gevonden kan worden. Zelf kon ik er absoluut niet om lachen.
-![]()
Ik denk dat "een meelevend huillachje" genoeg verschilt van normaal lachen om het niet allebei over een kam te scheren. Dat jij het zo interpreteert is slechts een perceptie van de door jou waargenomen realiteit in de zin dat je dat interpreteert zoals het in jouw perceptie is.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daarin reageerde ik uiteraard op de ''-smilie, die toch duidelijk een vorm van lachen aangeeft. Ik, daarentegen, constateerde slechts dat het mogelijkerwijs leuk gevonden kan worden.
![]()
Ah et Biels vs Otis topicschreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het betreffende poppetje heeft een glimlach van oor tot oor op zijn gele gezichtje.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat "een meelevend huillachje" genoeg verschilt van normaal lachen om het niet allebei over een kam te scheren.Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Dat jij het zo interpreteert is slechts een perceptie van de door jou waargenomen realiteit in de zin dat je dat interpreteert zoals het in jouw perceptie is.-![]()
Wat een haantjes gedrag, nemen jullie even fijn een kamer saampjes.
Evenals roepen dat iets "leuk" is, wat aangeeft dat je het zelf in principe leuk vind. Later zeggen "ja, maar ik vond het niet leuk, hoor" is in principe een zwaktebod.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het betreffende poppetje heeft een glimlach van oor tot oor op zijn gele gezichtje.
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen.
Ik bedoel, ik plaatste die huillach om aan te geven dat mensen erom zouden kunnen huillachen. Niet omdat ik het zelf grappig vond. Verre van, zelfs.![]()
Wat zeg je d'rvan, Nielsquote:Op woensdag 11 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
Wat een haantjes gedrag, nemen jullie even fijn een kamer saampjes.?
-![]()
Dit soort mails zijn belangrijk, het is goed dat mensen zich bewust worden van wat voor effect dat gevloek kan hebben :s![]()
De combinatie van de PI die ook bij deze post bijgevoegd is met de droge opmerking "leuk", wat dus niet geroepen werd zoals jij beweert, zou een belletje kunnen doen rinkelen. Een ieder die geoefend is in het gebruik van de Nederlandse taal zou daaruit kunnen opmaken dat daar een hoge mate van sarcasme aan vastkleeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Evenals roepen dat iets "leuk" is, wat aangeeft dat je het zelf in principe leuk vind. Later zeggen "ja, maar ik vond het niet leuk, hoor" is in principe een zwaktebod.Dit is onwaar en hier zal ik dus niet over uitwijken.quote:Ik bedoel, ik plaatste die huillach om aan te geven dat mensen erom zouden kunnen huillachen. Niet omdat ik het zelf grappig vond. Verre van, zelfs.-![]()
THIS SHIT JUST GOT REAL!!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Evenals roepen dat iets "leuk" is, wat aangeeft dat je het zelf in principe leuk vind. Later zeggen "ja, maar ik vond het niet leuk, hoor" is in principe een zwaktebod.
Ik bedoel, ik plaatste die huillach om aan te geven dat mensen erom zouden kunnen huillachen. Niet omdat ik het zelf grappig vond. Verre van, zelfs.
![]()
![]()
Wie heeft dat plaatje met:quote:Kanker.
Een klein woordje.
Met zo'n groot effect.
Dat je moet huilen van schrik!
ÉÉN woordje van 6 letters groot.
Voor de één een scheldwoord,
Voor de ander de dood.
Baksteen.
Een klein woordje.
Met zo'n groot effect.
ÉÉN woordje van 8 letters groot.
Voor de één een steen,
Voor de ander kankerhard op zijn hoofd gevallen.
Of iets in die richting.
Bvd.![]()
Je PI heeft anders een behoorlijke glimlach. Hij lijkt mij zelfs gewoon vrolijk. Dat jij daar een andere waarde aan percepticiceert is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De combinatie van de PI die ook bij deze post bijgevoegd is met de droge opmerking "leuk", wat dus niet geroepen werd zoals jij beweert, zou een belletje kunnen doen rinkelen. Een ieder die geoefend is in het gebruik van de Nederlandse taal zou daaruit kunnen opmaken dat daar een hoge mate van sarcasme aan vastkleeft.
[..]
Dit is onwaar en hier zal ik dus niet over uitwijken.
En bedoel je niet uitwijden?![]()
OH NO HE DIDN'T!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Je PI heeft anders een behoorlijke glimlach. Hij lijkt mij zelfs gewoon vrolijk. Dat jij daar een andere waarde aan percepticiceert is niet mijn probleem.
En bedoel je niet uitwijden?
![]()
![]()
Wij hebben een ander beeld van het begrip 'vrolijk'.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Je PI heeft anders een behoorlijke glimlach. Hij lijkt mij zelfs gewoon vrolijk. Dat jij daar een andere waarde aan percepticiceert is niet mijn probleem.
En bedoel je niet uitwijden?-![]()
Is et niet uitweidenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
En bedoel je niet uitwijden?
?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
Ik associeer vrolijk met lachen. Wat heb jij er voor beeld bij?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben een ander beeld van het begrip 'vrolijk'.![]()
Waar zie jij bijgevoegde PI lachen?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik associeer vrolijk met lachen. Wat heb jij er voor beeld bij?-![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar zie jij bijgevoegde PI lachen?Hier, voornamelijk.
![]()
Is je al opgevallen dat de door mij gebruikte PI afwijkt van de door jou zojuist geposte PI? In die zin dat ik deze gebruikte:quote:Op woensdag 11 november 2009 01:07 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier, voornamelijk.
-![]()
Iedereen weet dat je die achteraf hebt aangepast om mijn argumenten onderuit te halen, knullenbinkie.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is je al opgevallen dat de door mij gebruikte PI afwijkt van de door jou zojuist geposte PI? In die zin dat ik deze gebruikte: [ afbeelding ]![]()
Op dit soort laster en leugens ga ik als vanzelfsprekend niet in.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je die achteraf hebt aangepast om mijn argumenten onderuit te halen, knullenbinkie.-![]()
Uiteraard niet, dan zou je me immers gelijk geven. En het punt van die edits was om mij ongelijk te kunnen geven.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Op dit soort laster en leugens ga ik als vanzelfsprekend niet in.![]()
watOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Deze man spreekt met gespleten tong. Er is van mijn kant nooit een edit geweest. Heb je hier misschien een bron van? Aan ongefundeerde one-liners als 'hij liegt!' heeft niemand wat natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dan zou je me immers gelijk geven. En het punt van die edits was om mij ongelijk te kunnen geven.-![]()
Neen, ik was vergeten screenshots te maken. Ik dacht dat je namelijk de discussie volwassen zou afmaken, in plaats van terugvallen op dit soort kinderlijke truukjes.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man spreekt met gespleten tong. Er is van mijn kant nooit een edit geweest. Heb je hier misschien een bron van?![]()
OW GOD. STOP THIS MAN!!! HE'S NUCLEAR!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man spreekt met gespleten tong. Er is van mijn kant nooit een edit geweest. Heb je hier misschien een bron van? Aan ongefundeerde one-liners als 'hij liegt!' heeft niemand wat natuurlijk.
![]()
![]()
Jammer dat je inderdaad niet verder komt dan eerdergenoemde ongefundeerde one-liners.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Neen, ik was vergeten screenshots te maken. Ik dacht dat je namelijk de discussie volwassen zou afmaken, in plaats van terugvallen op dit soort kinderlijke truukjes.-![]()
Het feit dat je achter elke post die je maakt nog een extra zinnetje bij-edit dat je eerder vergeten was spreekt ook niet voor je, he.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je inderdaad niet verder komt dan eerdergenoemde ongefundeerde one-liners.![]()
OF WEL OTIS!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het feit dat je achter elke post die je maakt nog een extra zinnetje bij-edit dat je eerder vergeten was spreekt ook niet voor je, he.
![]()
![]()
Ik probeerde het voor je verduidelijken. Iemand die op het niveau zit van 'HIJ LIEGT!!', zo dacht ik, kan dat wel gebruiken. Echter, de PI geeft de gehele strekking van de post weer. Er is dus geen reden om die te wijzigen. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het feit dat je achter elke post die je maakt nog een extra zinnetje bij-edit dat je eerder vergeten was spreekt ook niet voor je, he.-![]()
INDERDAAD WAAROM ZOU HIJ DAT DOEN BIELS!! WAAROM??!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik probeerde het voor je verduidelijken. Iemand die op het niveau zit van 'HIJ LIEGT!!', zo dacht ik, kan dat wel gebruiken. Echter, de PI geeft de gehele strekking van de post weer. Er is dus geen reden om die te wijzigen. Dat doe ik dan ook niet.
![]()
![]()
Wat een kuttopic.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
En toen kwam jij.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een kuttopic.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
INDERDAAD WAAROM ZOU HIJ DAT DOEN BIELS!! WAAROM??!!!
Uiteraard, makkelijk praten. Beschuldigingen van je af schuiven door te roepen dat ik lieg. Zo simpel. En toch ook zo sneu.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik probeerde het voor je verduidelijken. Iemand die op het niveau zit van 'HIJ LIEGT!!', zo dacht ik, kan dat wel gebruiken. Echter, de PI geeft de gehele strekking van de post weer. Er is dus geen reden om die te wijzigen. Dat doe ik dan ook niet.![]()
DIT VERANDERT DE ZAAK!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Verder heb ik het je zojuist wederom zien doen. En was ik er op tijd bij.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ah, daar is hij weer.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vrees dat onze geliefde Biels zich aan de discussie heeft onttrokken.Jongeman, als ik het goed begrepen heb, is er hier één iemand die het heeft over liegen. In deze post welteverstaan:quote:Op woensdag 11 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard, makkelijk praten. Beschuldigingen van je af schuiven door te roepen dat ik lieg. Zo simpel. En toch ook zo sneu.Ik vind het jammer dat je dit soort uitspraken doet zonder dat die ergens op gebaseerd zijn. Ik ben niet boos op je, gewoon teleurgesteld.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je die achteraf hebt aangepast om mijn argumenten onderuit te halen, knullenbinkie.-![]()
Een simpele paint maken kan iedereen natuurlijk wel. Ik ga er dan ook niet vanuit dat er ook maar iemand is die hiervoor valt.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Verder heb ik het je zojuist wederom zien doen. En was ik er op tijd bij.
[ afbeelding ]-![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een simpele paint maken kan iedereen natuurlijk wel. Ik ga er dan ook niet vanuit dat er ook maar iemand is die hiervoor valt.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb je hier misschien een bron van? Aan ongefundeerde one-liners als 'hij liegt!' heeft niemand wat natuurlijk.![]()
The plot thickens...![]()
De bron staat hier eerder op de pagina. Iedereen kan zien welke PI ik daar gebruikt heb. Er is geen enkele valide reden om van jou aan te nemen dat dit naderhand aangepast is.quote:-![]()
Behalve dat ik dit zag aankomen, een screenshot heb gemaakt en mijn bewijs heb gekregen, bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De bron staat hier eerder op de pagina. Iedereen kan zien welke PI ik daar gebruikt heb. Er is dan ook geen reden om van jou aan te nemen dat dit naderhand aangepast is.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een simpele paint maken kan iedereen natuurlijk wel. Ik ga er dan ook niet vanuit dat er ook maar iemand is die hiervoor valt.
Hm, in deze post beweer je anders:quote:Op woensdag 11 november 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Behalve dat ik dit zag aankomen, een screenshot heb gemaakt en mijn bewijs heb gekregen, bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Neen, ik was vergeten screenshots te maken. Ik dacht dat je namelijk de discussie volwassen zou afmaken, in plaats van terugvallen op dit soort kinderlijke truukjes.-![]()
Hee, een kloon van Biels.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:24 schreef Rasher het volgende:
Ik heb gezien dat Otis zijn PI's edit. Meerdere posts zelfs.-![]()
WE HEBBEN EEN SNITCH!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:24 schreef Rasher het volgende:
Ik heb gezien dat Otis zijn PI's edit. Meerdere posts zelfs.
![]()
![]()
Weet je hoeveel mensen dood gaan doordat ze ziek zijn in hun kopquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef griekjeee het volgende:
Sommige mensen spotten met kanker.
Zoals ; kankerkind, en nog veel meer.
Mensen die dat doen , die sporen gewoon niet, die zijn ziek in hun kop.!?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."![]()
Uiteraard. Ik was het vergeten. Dat gebeurt me geen 2e keer.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hm, in deze post beweer je anders:
[..]![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Tijd voor de beslissende uitspraak van de onafhankelijke S.Seagal, me dunkt. Mijn bed lonkt.
Hè wat? Ik ben even een soap aan het volgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:26 schreef Karammel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen dood gaan doordat ze ziek zijn in hun kop!?
Doe je werk dan goedquote:![]()
Je kan hier nog wel een voorbeeld aan nemen:The officequote:![]()
Telt nietquote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef S.Seagal het volgende:
S.SEAGAL OMDAT HIJ LEKKER IS EN EEN HARDE KAAKLIJN HEEFT!!!
-![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Doe je werk dan goed![]()
Je kan hier nog wel een voorbeeld aan nemen:
Kan jij ook wat anders posten dan plaatjes of gifjes ?quote:schreef Siniti het volgende
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef S.Seagal het volgende:
S.SEAGAL OMDAT HIJ LEKKER IS EN EEN HARDE KAAKLIJN HEEFT!!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
Me dunkt dat het tijd is om voortaan op S.Seagal te haten.
WAT EEN DUNK!![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan jij ook wat anders posten dan plaatjes of gifjes ?
Iemand die in staat is om dit soort haatdragende teksten te plaatsen, acht ik niet al te betrouwbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
Me dunkt dat het tijd is om voortaan op S.Seagal te haten.-![]()
Wat heb ik nou net gezegd.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iemand die in staat is om dit soort haatdragende teksten te plaatsen, acht ik niet al te betrouwbaar.
KAAKLIJN-KAART
![]()
Joh, ik had het over Bielsquote:Op woensdag 11 november 2009 01:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat heb ik nou net gezegd.KAAKLIJN-KAART
-![]()
Dat weet ik maar het is voorbij. Nu moeten jullie weer lief doen naar elkaar. Er is al zoveel haat in de wereld.quote:![]()
![]()
Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het is voorbij. Nu moeten jullie weer lief doen naar elkaar. Er is al zoveel haat in de wereld.-![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het is voorbij. Nu moeten jullie weer lief doen naar elkaar. Er is al zoveel haat in de wereld.
Ik stuur mensen die me dat soort shit sturen een waarschuwmailtje en als dat niet helpt krijgen ze elk daarop volgend doorstuurmailtje 50 keer teruggestuurd.
Meestal valt het kwartje na keer of 3 wel en dan krijg je ze niet meer.There is no love sincerer than the love of food.![]()
ONTOPIC!!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik stuur mensen die me dat soort shit sturen een waarschuwmailtje en als dat niet helpt krijgen ze elk daarop volgend doorstuurmailtje 50 keer teruggestuurd.
Meestal valt het kwartje na keer of 3 wel en dan krijg je ze niet meer.![]()
Is dit niet de SC?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Meestal valt het kwartje na keer of 3 wel en dan krijg je ze niet meer.
Ow nevermind.
![]()
![]()
Inderdaad!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede constatering, of bedoel je offtopic posten?quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad!!!SickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, ik had niet het hele topic gelezen.quote:
There is no love sincerer than the love of food.![]()
Je hebt niks gemist. Echt.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had niet het hele topic gelezen.
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inderdaad saai duel zonder winnaar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Extra subklacht: mensen die je nu expres dat mailtje gaan sturen.quote:Don't mistake my kindness, for weakness.
Bestaan er zulke mensen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Extra subklacht: mensen die je nu expres dat mailtje gaan sturen.
![]()
![]()
Helaas welquote:![]()
idioot! Laat dan ff van te voren weten dat er iets dergelijks onder een spoiler zit
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
Door het openen van dit topic stuurt TS deze mail dus eigenlijk door aan alle KLB-fokkers. Het heeft iets hypocriets.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Zo´n mailtjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat![]()
Zeker.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedmaken met een waterpijp?
Ik moet altijd lachen als ik dat stukje lees.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef griekjeee het volgende:
Kanker.
Een klein woordje.
Met zo'n groot effect.
ÉÉN woordje van 6 letters groot.
Voor de één een scheldwoord,
Voor de ander de dood.![]()
![]()
Ben ik nu ziek?![]()
![]()
Nee, en anders zijn we samen ziek.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik dat stukje lees.![]()
![]()
Ben ik nu ziek?
Oké.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, en anders zijn we samen ziek.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: