Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.quote:
Ik begon onderaan met lezen en wilde fipo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.
Dubbel faal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik begon onderaan met lezen en wilde fipo.
Op zo'n mailtjes moet je gewoon reageren met:quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb de mail ontvangen hè, gelukkig niet geschreven.
Ja dat ga ik doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zo'n mailtjes moet je gewoon reageren met:
KRIJG GODVERDOMME DE KANKER, SMERIGE KANKERMONGOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan sturen ze die de volgende keer niet meer
Nou, je kan er een topic over openen op Fok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef Adames het volgende:
Mensen die zich druk maken over het woord kanker.
Hoe veel triester kan je worden.
En jij zei net wat tegen mij over obvious hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben het eens met het bericht. Kanker kan voor sommige mensen gewoon een erg pijnlijke en gevoelige klank hebben.
Niet doen hoor, je weet niet hoe zeer je zo'n persoon daarmee kwetst!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenThanx for the tip.
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En jij zei net wat tegen mij over obvious hè?
Uhuh.quote:
KRIJG KANKER IN JE VINGERS, KANKERMONGOOL, KANKAAH!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zo'n mailtjes moet je gewoon reageren met:
KRIJG GODVERDOMME DE KANKER, SMERIGE KANKERMONGOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan sturen ze die de volgende keer niet meer
No probquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenThanx for the tip.
Maar wel vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt. Kun je die persoon geen vriendelijke brief sturen met de vraag of hij voortaan nog even wil nadenken of dit écht nodig is?quote:
Ik zal er morgen één op de post doen. Aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wel vervelend dat je dit soort berichtjes krijgt. Kun je die persoon geen vriendelijke brief sturen met de vraag of hij voortaan nog even wil nadenken of dit écht nodig is?
Nou ik heb even een topicreport gemaakt, want dit vind ik dus echt niet normaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
KRIJG KANKER IN JE VINGERS, KANKERMONGOOL, KANKAAH!!
Een wijs besluit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal er morgen één op de post doen. Aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt.
Mede te danken aan jou.quote:
Ach, ik zie het als mijn door de Heer meegegeven taak om mijn naasten te helpen op het rechte pad te blijven.quote:
Oh Otis2.0, wat ben je toch de goedheid zelve.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik zie het als mijn door de Heer meegegeven taak om mijn naasten te helpen op het rechte pad te blijven.
wtf, huilen van de schrikquote:Dat je moet huilen van schrik!
Het geeft me innerlijke rust.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh Otis2.0, wat ben je toch de goedheid zelve.
Ik las het ook jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
Trouwens
[..]
wtf, huilen van de schrik?
Dus het is gewoon eigen belangquote:
Ik help een ander, en krijg daardoor een goed gevoel. Wat is er nou mooier dan datquote:Op woensdag 11 november 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus het is gewoon eigen belang
Ach, we zijn allemaal egoïstisch van aard.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik help een ander, en krijg daardoor een goed gevoel. Wat is er nou mooier dan dat?
Egoïstisch is niet het juiste woord, lieve griekje.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal egoïstisch van aard.
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb ook nog nooit een sterfgeval door kanker verbonden met het scheldwoord kanker![]()
Stel dat ik iemand ken die is overleden aan een hartaanval, ga ik toch ook niet huilie doen als ik dat hoor?
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat het jou niks doet betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen geldt. We kunnen best wat meer rekening met elkaar houden, dat zou de wereld een stuk mooier maken.
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.quote:
Als je iemand kwetst door het gebruiken van een bepaald woord is het niet aan jou om te oordelen of diegene een reden heeft om gekwetst te zijn of niet. Laat de Heer uiteindelijk maar over ons allen oordelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kanker is gewoon een woord wat door de maatschappij veel te beladen is gemaakt. Er zijn zeker mensen die het niet uit durven te spreken. Met andere ziektes (zoals aids) is dit helemaal niet zo terwijl deze ziektes vaak even erg zoniet erger zijn.
Ik zie ook niet hoe je spot met kanker als je het als 'scheldwoord' gebruikt. Als iemand kutkind zegt, spot je dan met een kut?
Nou gebruik ik het zelf nooit, en ik vind het ook nogal dom overkomen als iemand 10x kanker gebruikt in een zin, maar als je er niet zo'n groot probleem van maakt is dat er ook niet.
Omdat KLB et enige stukje liefde is wat nog bestaat op deze wereldquote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik lach omdat je aan het trollen bent, wat op zich wel schattig is hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je lacht erom omdat je je geen houding weet te geven. Je weet immers dat ik het bij het rechte eind heb.
[..]
Als je iemand kwetst door het gebruiken van een bepaald woord is het niet aan jou om te oordelen of diegene een reden heeft om gekwetst te zijn of niet. Laat de Heer uiteindelijk maar over ons allen oordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |