Precies.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:12 schreef Borkydude het volgende:
Je kan je er wel druk om maken, maar je doet er toch niks aan.
Het is nergens voor nodig om het te zeggen. Het wordt mede in spreektaal maar zeker ook op het forum veelvuldig gebruikt. Maar goed, het is niet nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Ik moet er alleen op letten dat ik het niet zeg, hè D_A?
Ziektes als de pest, tering, cholera worden ook gewoon vrij gebruikt maar daar struikelt dan weer niemand over. Waarschijnlijk omdat niemand zich zielig kan opstellen met 'Een familielid/vriend/buurman/huisdier heeft dat gehad...'. Trek een nummer! Tegenwoordig kent iedereen wel iemand met een dodelijke ziekte dus het is niet nodig om jezelf in een slachtofferrol te plaatsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is nergens voor nodig om het te zeggen. Het wordt mede in spreektaal maar zeker ook op het forum veelvuldig gebruikt. Maar goed, het is niet nodig.
jij bent volgens mij kampioen met het woord " kanker " gebruiken op fokquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:12 schreef Borkydude het volgende:
Je kan je er wel druk om maken, maar je doet er toch niks aan.
Ach, je kunt elke keer als je "kanker" om je heen hoort meteen denken aan de ziekte, erover nadenken, huilen, nog een keer nadenken, en dan tot de conclusie komen dat dat persoon kampt met een "verbaal onvermogen om het beter uit te drukken", maar je kunt dat alles ook niet doen en het negeren....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:20 schreef Strani het volgende:
Helemaal eens met TS. Er is absoluut geen belang voor om doorlopend kanker te gebruiken en geeft maar één ding weer: Een groot verbaal onvermogen om het beter uit te drukken.
Maar er zijn mensen op fok die in 10 berichten die ze neerzetten ongeveer 5x kanker gebruikenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:01 schreef arneaux het volgende:
Het bekt lekker en je maakt de essentie van het onderwerp goed en snel duidelijk.
Bekt lekker, ja dat is spreek taal, toch al bijna 10 jaar zo onderhand in de Randstad..quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Het valt me op dat in PUB overmatig veel het woord " kanker " word gebruikt.
Waarom is dit ? is dit sinds een paar jaar nieuwe spreektaal geworden onder de pubers?
serieus topic, open houden aub geef het een kans.
Dank. Paultjuhhh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |