abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 17:14:24 #101
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75025820
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:12 schreef edwinh het volgende:
waar is het aex topic gebleven ?
heb je een keer volk sluiten ze het weer
vol!
pi_75025840
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

vol!
aha ok,

goed nog 15 min op naar min -4%?
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_75032179
Die CDSen snap ik echt niet, wie verzint dat soort producten? Mensen die er van uit gaan dat ze tot in de eeuwigheid alleen maar premie op gaan strijken? Niemand die nadenkt over het risico van uitbetaling? My god.
For great justice!
  donderdag 26 november 2009 @ 20:37:30 #105
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75032216
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Ktjing.
Wow!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75032254
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Ktjing.
pi_75038298
http://www.thedailyshow.c(...)2009/joe-biden-pt--1

http://www.thedailyshow.c(...)2009/joe-biden-pt--2

Joe Biden pas bij The Daily Show... fantastisch economisch gedachtegoed heeft hij .

"Healthcarejobs are not exportable" .
pi_75038844
Detroit's trots is verkocht...

http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Silverdome

quote:
The Pontiac Silverdome is a domed stadium located in the city of Pontiac, Michigan. It sits on 127 acres (51 ha).
Construction cost $55.7 million
quote:
Purchase by Canadian developer for $583,000

With the City of Pontiac being in a serious financial crisis for several years and unable to continue the expensive upkeep and maintenance, several failed attempts were made to sell their crown jewel (Silverdome).[23][24] However, the city of Pontiac announced in October 2009 that the property would go to auction with no minimum bid, and that zoning regulations would be relaxed for any buyer in order to spark development[25]. The Silverdome was auctioned by Williams & Williams auctioneers on behalf of the City of Pontiac in November 2009.[26]. After reading about the auction in a newspaper, property manager Andreas Apostolopoulos of Toronto decided to submit a bid of US$583,000. After learning that he had submitted the winning bid, which he said was "a bit surprising," the Canadian made arrangements to visit the Silverdome in late November and take a look at his new property.[27][28] The sale of the Silverdome, completed in 1975 at a cost of $55.7 million (approx. $220 million in 2009 dollars), and sold in 2009 for $583,000 was viewed by many as a symbol of the collapse of real estate prices in the Detroit metropolitan area though many local leaders and residents claimed the sale was brought about due to the incompetence of city management and their not having a vision or future plans for the stadium and surrounding area. [29]
pi_75039994
500.000 dollar!
For great justice!
  donderdag 26 november 2009 @ 23:51:17 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2009 @ 17:03:25 #112
18921 freud
Who's John Galt?
pi_75061417
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef pberends het volgende:
Detroit's trots is verkocht...

http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Silverdome

[ afbeelding ]
[..]
Construction cost $55.7 million
Wel bijzonder/bizar om te beseffen dat een leuk appartement in Amsterdam centrum net zo duur is als dat complex in de VS...
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft imo een boegbeeld van de American Way Of Life...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:06:46 #113
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75061509
[quote]Op vrijdag 27 november 2009 17:03 schreef freud het volgende:

[..]

Wel bijzonder/bizar om te beseffen dat een leuk appartement in Amsterdam centrum net zo duur is als dat complex in de VS...
[..]

ehm, trek je conclusies over Amsterdam...
Ik denk dat er een tijd komt dat we ons kapot lachen om de bedragen die er nu betaald worden.

Echt, kostte een TV een half jaar salaris in 1960???
pi_75061686
gaat er nog iemand overnight short?
pi_75061780
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef edwinh het volgende:
gaat er nog iemand overnight short?
Maak dan zelf een nieuwe beursvloer topic aan! Zo lastig is dat niet! ( en nee, ik ga niet short overnight )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2009 @ 17:16:44 #116
18921 freud
Who's John Galt?
pi_75061804
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef Lemans24 het volgende:
[quote]
ehm, trek je conclusies over Amsterdam...
Ik denk dat er een tijd komt dat we ons kapot lachen om de bedragen die er nu betaald worden.
Echt, kostte een TV een half jaar salaris in 1960???
Ja, A'dam is very overpriced, maar dan nog is het verschil tekenend voor hoe slecht het daar gaat. En tja, de TV was in die jaren nog een luxe product wat net technologisch op de markt was.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_75061917
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maak dan zelf een nieuwe beursvloer topic aan! Zo lastig is dat niet! ( en nee, ik ga niet short overnight )
lol puts verkocht vanmorgen voor 1.50 kan ze weer terug kopen voor .80
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:35:42 #119
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75082617
Loonsverlaging voor half miljoen Belgen

Deflatie in België, nu ook in de lonen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75083507
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Loonsverlaging voor half miljoen Belgen

Deflatie in België, nu ook in de lonen.
2010 word het jaar van loonmatiging idd. Bedrijven zullen verder moeten bezuinigen en door een lage zoniet negatieve inflatie zien ze ook geen reden waarom niet. Er zullen volgend jaar nog een hoop voorstellen komen, zoals TNT afgelopen tijd aan hun personeel deed.
pi_75084824
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

2010 word het jaar van loonmatiging idd. Bedrijven zullen verder moeten bezuinigen en door een lage zoniet negatieve inflatie zien ze ook geen reden waarom niet. Er zullen volgend jaar nog een hoop voorstellen komen, zoals TNT afgelopen tijd aan hun personeel deed.
Eerst gooien ze de werknemers op straat, daarna verlagen ze de lonen, wat zal daarop de volgende stap zijn ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75084991
En dat allemaal om dat bankierstuig te kunnen blijven spekken. Ik denk dat bankiers zich er wel van bewust moeten zijn dat als er nog eens sociale onrust uitbreekt, deze zich voor een groot deel tegen hen zal richten. En tegen andere topgraaiers uiteraard. Het mooie van deze crisis is dat die wereldwijd is, dus vluchten is ook geen optie.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:21:06 #123
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75085075
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:17 schreef CoqAuVin het volgende:
En dat allemaal om dat bankierstuig te kunnen blijven spekken. Ik denk dat bankiers zich er wel van bewust moeten zijn dat als er nog eens sociale onrust uitbreekt, deze zich voor een groot deel tegen hen zal richten. En tegen andere topgraaiers uiteraard. Het mooie van deze crisis is dat die wereldwijd is, dus vluchten is ook geen optie.
Dat moet je de overheid verwijten, niet de bankiers. Zou jij zelf kadootjes weigeren?
Mijn reisverslagen
pi_75085127
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat moet je de overheid verwijten, niet de bankiers. Zou jij zelf kadootjes weigeren?
Haha, goede tegenreactie, maar daarom zeker niet minder waar.
pi_75085136
quote:
dan bankier ik wel onder een kloon
pi_75085159
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eerst gooien ze de werknemers op straat, daarna verlagen ze de lonen, wat zal daarop de volgende stap zijn ?
zzp'ers inhuren voor het dubbele tarief. Dat stadium zitten we al in trouwens
pi_75085293
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nehoor, dat is onzin. De bankiers hebben misbruik gemaakt van de ruimte die hen is geboden en daarmee een pervers systeem opgetuigd dat hen heel rijk zou maken maar gedoemd was om te falen. Daardoor stonden de overheden vorig jaar min of meer met hun rug tegen de muur en konden ze eigenlijk niet anders dan bijspringen. Het enige dat je overheden kunt verwijten, is dat die de bankiers in het verleden niet aan een kortere ketting hebben gelegd. Aangezien bankiers niet in staat zijn gebleken ethiek mee te laten wegen bij hun besluiten, moeten wij dat maar voor hen doen.

Natuurlijk, in de gedachtenwereld van aanhangers van de Oostenrijkse school zit dit anders. Maar die kan ik eerlijk gezegd niet meer serieus nemen met hun hysterische gebrul.
pi_75085411
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:29 schreef CoqAuVin het volgende:
Aangezien bankiers niet in staat zijn gebleken ethiek mee te laten wegen bij hun besluiten, moeten wij dat maar voor hen doen.
wie is 'wij'?
pi_75085995
quote:
Je woede richt zich op de verkeerde persoon/instantie. Bankiers worden vertroeteld, logisch dat zij dat toelaten. Wie op morele waarden vertrouwd is bij de mens aan het verkeerde adres. En daar moet de overheid zich van bewust van zijn, er is een systeem ontstaan waarin het gebrek aan morele waarden heeft geleid tot de mogelijkheid om schulden collectief te maken en winsten privaat te houden. Een gruwelijke situatie waarvan het mooi zou zijn als er een einde aan zou komen, iets dat alleen kan gebeuren als we de overheid structureel inkrimpen, en tevens een hele hoop monopolies bij de overheid weghalen, zoals de uitgifte van geld.
pi_75086094
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
zoals de uitgifte van geld.
Ik ben het deels met je eens maar hoe wil je de uitgifte van geld gaan reguleren als de overheid het niet meer doet?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75086133
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
iets dat alleen kan gebeuren als we de overheid structureel inkrimpen, en tevens een hele hoop monopolies bij de overheid weghalen, zoals de uitgifte van geld.
nee, laten we de uitgifte van geld privatiseren

Goed plan, dat zal de ethiek vast ten goede komen

Dit is hypocriet Nederland nietwaar? Ethiek geldt alleen voor de buurman.

Overigens is deze crisis imho niet zozeer aan gebrek aan ethiek te wijten, maar voor tenminste 80% dommigheid over de hele linie (genoeg bankiers die ook geen ruk van securitisaties begrijpen trouwens), en vooral hebzucht (en bankiers zijn daarin alleen maar een afgeleide). Zeg maar gewoon menselijke trekken
pi_75086533
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:01 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens maar hoe wil je de uitgifte van geld gaan reguleren als de overheid het niet meer doet?
Daar kan de markt zelf voor zorgen, dat zie je nu ook met wisselkoers appreciaties en depreciaties, het geld dat waardeloos wordt zoals in Zimbabwe verminderd ten opzichte van de andere munten gewoon in waarde, als dat bij goedere gebeurd noemen we dat inflatie. Overheden hebben de uitgifte van geld vooral gemonopoliseerd omdat men zo makkelijker oorlogen en andere ongure zaken kan en kon financieren, maar voor geld op zich is er helemaal geen noodzaak om de uitgifte er van te reguleren. Mocht je niet zo ver willen gaan, koudwatervrees, dan kun je ook overwegen een standaard gebaseerd op grondstoffen voor geld in te stellen zodat men daar geen invloed meer op uit kan oefenen, dat zou ook al een grote stap vooruit zijn.
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Dat is een grote misvatting, ik wil de ethiek niet aanpassen ik wil alleen zorgen dat fouten gemaakt door iemand niet op het bordje van iemand anders neergelegd kunnen worden. Ik probeer de mens niet te veranderen (dat is juist wat ik de huidige politiek zo sterk verwijt, dat zij een moreel appel doen binnen een wereld vol met verleidingen), ik probeer alleen dat het gedrag van die mensen niet meer er voor kan zorgen dat anderen daar de rekening voor krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bolkesteijn op 28-11-2009 16:29:07 ]
pi_75086790
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Bolkesteijn het volgende:Dat is een grote misvatting, ik wil de ethiek niet aanpassen ik wil alleen zorgen dat fouten gemaakt door iemand niet op het bordje van iemand anders neergelegd kunnen worden. Ik probeer de mens niet te veranderen (dat is juist wat ik de huidige politiek zo sterk verwijt, dat zij een moreel appel doen binnen een wereld vol met verleidingen), ik probeer alleen dat het gedrag van die mensen niet meer er voor kan zorgen dat anderen daar de rekening voor krijgen.
prachtige woorden, maar wie krijgt de rekening dan?

Kern van het menselijk bestaan, en met name in Nederland, is dat we graag de rekening bij een ander neerleggen. De buurman is de hoeksteen van de Nederlandse samenleving.

Zorg gewoon dat je niemands buurman bent
pi_75086817
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Daar kan de markt zelf voor zorgen, dat zie je nu ook met wisselkoers appreciaties en depreciaties, het geld dat waardeloos wordt zoals in Zimbabwe verminderd ten opzichte van de andere munten gewoon in waarde. Overheden hebben de uitgifte van geld vooral gemonopoliseerd omdat men zo makkelijker oorlogen en andere ongure zaken kan en kon financieren, maar voor geld op zich is er helemaal geen noodzaak om de uitgifte er van te reguleren.
Maar stel dat we in de toekomst op Europees niveau steeds meer souvereiniteit inleveren zou je dan wel voorstander zijn van structureel gebruik van quantative easing door de ECB om geld in te omloop te brengen? Ik wil wel jouw economische kijk op dit soort zaken lezen
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75086973
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Dit is hypocriet Nederland nietwaar? Ethiek geldt alleen voor de buurman.

Overigens is deze crisis imho niet zozeer aan gebrek aan ethiek te wijten, maar voor tenminste 80% dommigheid over de hele linie (genoeg bankiers die ook geen ruk van securitisaties begrijpen trouwens), en vooral hebzucht (en bankiers zijn daarin alleen maar een afgeleide). Zeg maar gewoon menselijke trekken
hear hear. en van hoog tot laag. van de hebberige speculerende bankier tot de hebberige overheid die geilt op goede bedrijfscijfers (en de belasting vangt) tot de idioot op de hoek die perse net zo'n gave keuken wil als de buurman en dus ff een PLletje neemt via lenen.nl.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:37:03 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75086997
Geld zou inderdaad totaal onafhankelijk moet zijn van de overheid. Ik ben blij dat de voortdurende onenigheid binnen Europa de euro ietsje meer (maar niet genoeg) onafhankelijk maakt van politieke grillen. Sarkozy kan roepen wat hij wil maar de ECB hoeft zich daar niks van aan te trekken.

Ik behoorde vroeger tot de mensen die niks in de euro zagen, maar ik ben bijgedraaid sinds politici lopen te klagen over het feit dat ze interest rates nu niet meer kunnen aanpassen aan omstandigheden van specifieke landen.
Mijn reisverslagen
pi_75087028
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Daar kan de markt zelf voor zorgen, dat zie je nu ook met wisselkoers appreciaties en depreciaties
<snip>
nee, dat zien we nu niet want er wordt iig nu en dan geintervenieerd (is dat een correct woord?).
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75087678
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dat is lastig om te zeggen, een economie is al snel erg complex en zit vol met afhankelijkheden. Stel dat de bakker failliet gaat, dan zitten de bakker, de financiers van de bakker, de werknemers van de bakker, de klanten van de bakker enzovoort, met een probleem. De rekening komt dus bij iedereen te liggen die direct of indirect ergens mee te maken heeft in zin van dat er economische interactie plaats vindt.

In de huidige wereld is dat principe echter veel verder opgerekt, denk aan allerlei sociale voorzieningen, denk aan (impliciete) overheidsgaranties voor banken, denk aan het deposito garantie stelsel, het aantal economische interactie waar mensen niet voor gekozen hebben neemt steeds verder toe. We moeten terug naar een situatie waarbij de rekening alleen neergelegd kan worden bij hen die vrijwillig deel hebben genomen aan een bepaalde activiteit waar die rekening uit voort komt, daarvoor is het dus noodzakelijk dat je van niet vrijwillige economische interactie af ziet.

Vanuit dat denkkader ben ik dus ook groot voorstander van het afschaffen van het deposito garantie stelsel (ergens garant voor staan is ook economische interactie), maar ik zie ook in dat dat bij een verder gelijkblijvende bancaire sector tot grote problemen kan leiden. Zoals banken die op een paar geruchten failliet gaan omdat ze maar weinig reserves aan hoeven te houden. Als je dus het een hervormd zul je meestal ook een hele reeks aan andere hervormingen door moeten voeren.
quote:
Kern van het menselijk bestaan, en met name in Nederland, is dat we graag de rekening bij een ander neerleggen. De buurman is de hoeksteen van de Nederlandse samenleving.
Ja, brrrr.
quote:
Dat is de meest praktische manier. Denk aan veel belastingvluchtelingen, zoals bijvoorbeeld in Dubai. Maar ik wil dat dat ook mogelijk wordt voor de loodgieter en de putjesschepper.
pi_75087889
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Onzin. Het is alleen een bepaald slag dat hier een handje van heeft. Criminelen, en zogenaamde "toppers".
pi_75087952
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Onzin. Het is alleen een bepaald slag dat hier een handje van heeft. Criminelen, en zogenaamde "toppers".
je hoeft maar tien vrij willekeurige topics in met name AEX aan te klikken om te begrijpen dat dit geen onzin is

Of valt dit onder "toppers"?
pi_75088280
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

je hoeft maar tien vrij willekeurige topics in met name AEX aan te klikken om te begrijpen dat dit geen onzin is

Of valt dit onder "toppers"?
Jep. Valt allemaal onder "toppers".

Bij sommige users hier vraag ik me af of die nog weleens uit hun ivoren toren komen en zich daadwerkelijk op straat en onder het plebs begeven. Dan zul je zien dat echt niet iedereen er zo inzit zoals jij omschrijft. Solidariteit bestaat wel degelijk, nog steeds, en zal ook altijd blijven bestaan.

Maar macht corrumpeert nu eenmaal, en ook dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Hoe hoger je dus zelf in de boom belandt, hoe meer rottigheid je tegenkomt. Dat is overal zo, in het bedrijfsleven, op de universiteiten en op de provinciehuizen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:33:03 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75088431
Ik zie nu pas dat AEX niet meer onder "Tijdelijke Fora" staat.
De kredietcrisis is nu dus officieel permanent
Mijn reisverslagen
pi_75088657
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Jep. Valt allemaal onder "toppers".

Bij sommige users hier vraag ik me af of die nog weleens uit hun ivoren toren komen en zich daadwerkelijk op straat en onder het plebs begeven. Dan zul je zien dat echt niet iedereen er zo inzit zoals jij omschrijft. Solidariteit bestaat wel degelijk, nog steeds, en zal ook altijd blijven bestaan.

Maar macht corrumpeert nu eenmaal, en ook dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Hoe hoger je dus zelf in de boom belandt, hoe meer rottigheid je tegenkomt. Dat is overal zo, in het bedrijfsleven, op de universiteiten en op de provinciehuizen.
bij sommige users vraag ik me vooral af waarom die telkenmale onder een kloon posten, vooral de laatste weken. Natuurlijk ook omdat ik niet zo bekend ben met de Franse keuken.

Op straat en onder het 'plebs' begeven (buitengewone popluaire terminologie in bepaalde politieke bekrompen kringen trouwens) is overigens minder verhelderend dan zo nu en dan je rugzak inpakken en drie maanden door vreemde culturen dwalen. Geeft je een heel ander en objectiever beeld van Nederland, en zelfs van de straat en 'plebs' Een aanrader. Leert je dingen te relativeren en vooral door het dogmatische geklaag heen te kijken. Navelstaren is immers funest voor inzicht. Ook, of met name, als je dat vanaf je luxe zeepkist op de Kalverstraat verkondigt.

En voor CockAuVin kan ik de Foreign Correspondents Club in Phnom Penh aanraden. Levert je wel een verhoogde kans op voedselvergifteging op, ik eet persoonlijik liever op straat of op de night market.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 28-11-2009 17:46:29 (woordje vergeten :)) ]
pi_75088690
Is al een tijdje zo. Sinds de zomer meen ik.
pi_75088927
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef CoqAuVin het volgende:
Is al een tijdje zo. Sinds de zomer meen ik.
waarom?
pi_75089078
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

bij sommige users vraag ik me vooral af waarom die telkenmale onder een kloon posten, vooral de laatste weken.
Goh. Waarom zou dat toch zo zijn?
quote:
Op straat en onder het 'plebs' begeven (buitengewone popluaire terminologie in bepaalde politieke bekrompen kringen trouwens) is overigens minder verhelderend dan zo nu en dan je rugzak inpakken en drie maanden door vreemde culturen dwalen. Geeft je een heel ander en objectiever beeld van Nederland, en zelfs van de straat en 'plebs' Een aanrader. Navelstaren is immers funest voor inzicht. Ook, of met name, als je dat vanaf je luxe zeepkist op de Kalverstraat.
Natuurlijk. Je moet allebei doen. Maar velen reizen in hun vrije tijd heel wat af en vergeten dan om Nederland aan te doen. In feite raken die in zichzelf gekeerd, maar ze hebben dat niet door omdat ze toch elke keer geconfronteerd worden met een nieuwe omgeving.

Al heb je het nog zo goed voor elkaar, als je geen snob wilt worden, zoals zoveel van de zogenaamde "nieuwe rijken" (oftewel half Amsterdam), zul je je tussen de rest van de Nederlanders moeten begeven.
quote:
En voor CockAuVin kan ik de Foreign Correspondents Club in Phnom Penh aanraden. Levert je wel een verhoogde kans op voedselvergifteging op, ik eet persoonlijik liever op straat of op de night market.
Ik zal het onthouden. Lijkt me wel lekker CockAuVin.
pi_75089103
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

waarom?
Geen idee. Misschien omdat het voor een tijdelijk forum redelijk succesvol was. Nu is de klad er een beetje ingekomen, imho. Mensen zijn crisismoe, nu al.
pi_75089119
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:56 schreef CoqAuVin het volgende:Ik zal het onthouden. Lijkt me wel lekker CockAuVin.
oops Al zou het zo best op de menulijst kunnen staan, Azië is niet zo spelvast
pi_75089189
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien omdat het voor een tijdelijk forum redelijk succesvol was. Nu is de klad er een beetje ingekomen, imho. Mensen zijn crisismoe, nu al.
da's waar. Is er weer een bank omgevallen? *gaap*. Gaat de wereld weer naar ze kloten? *gaap*. Schat, Middelkoop weer op tv *gaap*.

Het is wel zo.
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:02:27 #150
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75089209
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef CoqAuVin het volgende:
Nu is de klad er een beetje ingekomen, imho. Mensen zijn crisismoe, nu al.
Nee, dat komt door het gepimp van de FED en Obama, niet omdat mensen 'crisismoe' zijn.
Als het straks weer losbarst dan loopt het forum weer storm.
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')