Volgens mij heeft ze na die bomaanslag nog een kind gekregen, maar dat kindje is overleden...quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het niet zo dat Micky helemaal geen kinderen meer kan krijgen na de bomaaslag?
50 % kans dat die knoop er weer uit kon...quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze na die bomaanslag nog een kind gekregen, maar dat kindje is overleden...
Kan ook zijn dat ik de volgorde verkeerd heb
Edit: idd andersom, en die eerste was een doodgeboren kindje![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)am-curry-willen.html
Als ze nog graag een kind met Adam had gewild (en hij wist dat), en hij heeft gelogen dat hij allang een knoopje in z'n zaakje had laten leggen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je dat als het grootste verraad ziet, zeker in haar situatie.
Edit 2: het artikel in de Volkskrant waar nu.nl haar verhaal op gebaseerd heeft:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-bewonder~a3476856/
Ja, dat zal best, maar als je je halve huwelijk hebt gedacht dat je samen probeerde zwanger te worden, en dan blijkt dat je vent dat helemaal niet probeerde dan kan ik me voorstellen dat je je behoorlijk in de zeik genomen voelt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
50 % kans dat die knoop er weer uit kon...
http://www.sterilisatie.i(...)/hersteloperatie-man
Eens, dat zou knap lullig zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zal best, maar als je je halve huwelijk hebt gedacht dat je samen probeerde zwanger te worden, en dan blijkt dat je vent dat helemaal niet probeerde dan kan ik me voorstellen dat je je behoorlijk in de zeik genomen voelt.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ky-Hoogendijk-174641quote:Micky Hoogendijk: Adam Curry aasde op mijn erfenis
Waarom scheidden Micky Hoogendijk en Adam Curry? Omdat de langharige internetentrepreneur aasde op het familiekapitaal van Hoogendijk, suggereert De Telegraaf. Hoogendijk wilde uitdrukkelijk niet in gemeenschap van goederen trouwen, maar dat bleek niet meer mogelijk te zijn, nadat het stel in Las Vegas al ’ja’ hadden gezegd. ’Micky zag zwart op wit staan dat zij, in Las Vegas, wel degelijk in gemeenschap van goederen was getrouwd en zich alle moeite in Amsterdam had kunnen besparen, omdat de oudste huwelijksakte uit Las Vegas, vóór die uit Amsterdam wordt gesteld. ’Toen dat in één keer boven water kwam, is er iets geknapt,’ aldus Micky, die niet wilde zeggen wat er dan gebeurd was, ook door schaamte over naar naïeve actie in de gokstad, die nu maakt dat zij nog steeds een strijd moet leveren met Adam om de zaak op te lossen', aldus de Telegraaf.
familiekapitaal? Wist niet dat ze rijkeluisdochter wasquote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zat achter haar familiekapitaal aan, al haal ik dat niet helemaal uit het artikel:
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ky-Hoogendijk-174641
Kunsthandel schijnbaar, haar grootouders.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
familiekapitaal? Wist niet dat ze rijkeluisdochter was
Maar gelden dan de Amerikaanse regels ook indien men in Nederland gaat wonen en daar vervolgens sterft? Of gelden dan de Nederlandse regels?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Leandra het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze in Nederland dan toch nog wel getrouwd is... dat had ik dan sowieso al niet meer gedaan.
Een Amerikaans huwelijk in gemeenschap van goederen is een ander verhaal dan een Nederlands huwelijk in gemeenschap van goederen, in de VS draait het primair om wat er aan vermogen binnengekomen is gedurende het huwelijk, en vallen bijvoorbeeld erfenissen er in de meeste staten ook buiten, bij een Nederlandse gemeenschap van goederen is direct alles gemeenschappelijk; wat je had en wat er binnenkwam gedurende het huwelijk, ook als dat een erfenis van één van beiden is (tenzij de erflater die testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen heeft laten vallen).
Lijkt me dan niet dat dit de reden van de scheiding is.quote:’Groot gemis’ voor Micky Hoogendijk
Gisteren, 23:45
Fotografe Micky Hoogendijk (45) heeft geen kinderen gekregen en daar baalt ze van.
Het is ’een groot gemis’, vertelt ze in het NET 5-programma Bridget in Hollywood. „Ik denk af en toe van ’misschien heb ik wel een hele stomme fout gemaakt’, maar het is niet bewust zo gegaan”.
Micky scheidde vorig jaar van haar tweede echtgenoot Adam Curry. „Hij wilde eigenlijk geen kinderen, en dat snapte ik ook wel. Op een gegeven moment dacht ik: ’het is oké zo’”, aldus de succesvolle fotografe, die na de scheiding nog steeds in Los Angeles woont.
In 1993 kwam haar zoontje Pepijn dood ter wereld. Een jaar later was ze weer in verwachting van haar echtgenoot en kunstenaar Rob Scholte, maar Micky verloor haar ongeboren baby bij een bomaanslag.
Bridget is bij haar geweest voor haar nieuwe programma bridget in Hollywood.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef Smallish het volgende:
Waarom is meisje Micky ineens weer zo in het nieuws?
Ah, zo. Duidelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:13 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Bridget is bij haar geweest voor haar nieuwe programma bridget in Hollywood.
Haar opmerkingen over Adam gebruiken ze nu als teaser om kijkers te lokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |