abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:16:53 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160361819
Het hele verhaal is sowieso grappig; Patricia en Adam moesten opnieuw (lees: alsnog) trouwen omdat hun huwelijk in de VS niet geldig zou zijn, en Micky en Adam hebben zogenaamd een juridisch lastig te verwerken scheiding omdat ze zowel in de VS als in NL getrouwd zijn?

Ik denk toch dat er wat anders speelde.... een knoopje waar niets over gezegd was bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160361850
Is het niet zo dat Micky helemaal geen kinderen meer kan krijgen na de bomaaslag?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:28:36 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160361957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het niet zo dat Micky helemaal geen kinderen meer kan krijgen na de bomaaslag?
Volgens mij heeft ze na die bomaanslag nog een kind gekregen, maar dat kindje is overleden...
Kan ook zijn dat ik de volgorde verkeerd heb :@

Edit: idd andersom, en die eerste was een doodgeboren kindje ;(
http://www.nu.nl/achterkl(...)am-curry-willen.html

Als ze nog graag een kind met Adam had gewild (en hij wist dat), en hij heeft gelogen dat hij allang een knoopje in z'n zaakje had laten leggen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je dat als het grootste verraad ziet, zeker in haar situatie.

Edit 2: het artikel in de Volkskrant waar nu.nl haar verhaal op gebaseerd heeft:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-bewonder~a3476856/

[ Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 02-03-2016 10:34:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:44:13 #179
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160376175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze na die bomaanslag nog een kind gekregen, maar dat kindje is overleden...
Kan ook zijn dat ik de volgorde verkeerd heb :@

Edit: idd andersom, en die eerste was een doodgeboren kindje ;(
http://www.nu.nl/achterkl(...)am-curry-willen.html

Als ze nog graag een kind met Adam had gewild (en hij wist dat), en hij heeft gelogen dat hij allang een knoopje in z'n zaakje had laten leggen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je dat als het grootste verraad ziet, zeker in haar situatie.

Edit 2: het artikel in de Volkskrant waar nu.nl haar verhaal op gebaseerd heeft:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-bewonder~a3476856/
50 % kans dat die knoop er weer uit kon...
http://www.sterilisatie.i(...)/hersteloperatie-man
pi_160376935
Waarschijnlijk wilde hij hem niet uit de knoop halen
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:23:36 #181
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_160377375
'Ptwish'

Wie heeft dit verzonnen? Geniaal _O-
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:29:36 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160377585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

50 % kans dat die knoop er weer uit kon...
http://www.sterilisatie.i(...)/hersteloperatie-man
Ja, dat zal best, maar als je je halve huwelijk hebt gedacht dat je samen probeerde zwanger te worden, en dan blijkt dat je vent dat helemaal niet probeerde dan kan ik me voorstellen dat je je behoorlijk in de zeik genomen voelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160382202
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zal best, maar als je je halve huwelijk hebt gedacht dat je samen probeerde zwanger te worden, en dan blijkt dat je vent dat helemaal niet probeerde dan kan ik me voorstellen dat je je behoorlijk in de zeik genomen voelt.
Eens, dat zou knap lullig zijn.

Heb haar een aantal jaren geleden ontmoet, charmante en leuke vrouw.
Niet die koude kikker zoals ze op tv is.
pi_160382937
We doen nu wel een Evertje he :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 maart 2016 @ 15:32:02 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160999525
Hij zat achter haar familiekapitaal aan, al haal ik dat niet helemaal uit het artikel:

quote:
Micky Hoogendijk: Adam Curry aasde op mijn erfenis

Waarom scheidden Micky Hoogendijk en Adam Curry? Omdat de langharige internetentrepreneur aasde op het familiekapitaal van Hoogendijk, suggereert De Telegraaf. Hoogendijk wilde uitdrukkelijk niet in gemeenschap van goederen trouwen, maar dat bleek niet meer mogelijk te zijn, nadat het stel in Las Vegas al ’ja’ hadden gezegd. ’Micky zag zwart op wit staan dat zij, in Las Vegas, wel degelijk in gemeenschap van goederen was getrouwd en zich alle moeite in Amsterdam had kunnen besparen, omdat de oudste huwelijksakte uit Las Vegas, vóór die uit Amsterdam wordt gesteld. ’Toen dat in één keer boven water kwam, is er iets geknapt,’ aldus Micky, die niet wilde zeggen wat er dan gebeurd was, ook door schaamte over naar naïeve actie in de gokstad, die nu maakt dat zij nog steeds een strijd moet leveren met Adam om de zaak op te lossen', aldus de Telegraaf.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ky-Hoogendijk-174641
  maandag 28 maart 2016 @ 15:52:29 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161000010
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze in Nederland dan toch nog wel getrouwd is... dat had ik dan sowieso al niet meer gedaan.
Een Amerikaans huwelijk in gemeenschap van goederen is een ander verhaal dan een Nederlands huwelijk in gemeenschap van goederen, in de VS draait het primair om wat er aan vermogen binnengekomen is gedurende het huwelijk, en vallen bijvoorbeeld erfenissen er in de meeste staten ook buiten, bij een Nederlandse gemeenschap van goederen is direct alles gemeenschappelijk; wat je had en wat er binnenkwam gedurende het huwelijk, ook als dat een erfenis van één van beiden is (tenzij de erflater die testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen heeft laten vallen).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161000276
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zat achter haar familiekapitaal aan, al haal ik dat niet helemaal uit het artikel:

[..]

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ky-Hoogendijk-174641
familiekapitaal? Wist niet dat ze rijkeluisdochter was
  maandag 28 maart 2016 @ 16:04:37 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161000310
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

familiekapitaal? Wist niet dat ze rijkeluisdochter was
Kunsthandel schijnbaar, haar grootouders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 maart 2016 @ 16:38:59 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161000938
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Leandra het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze in Nederland dan toch nog wel getrouwd is... dat had ik dan sowieso al niet meer gedaan.
Een Amerikaans huwelijk in gemeenschap van goederen is een ander verhaal dan een Nederlands huwelijk in gemeenschap van goederen, in de VS draait het primair om wat er aan vermogen binnengekomen is gedurende het huwelijk, en vallen bijvoorbeeld erfenissen er in de meeste staten ook buiten, bij een Nederlandse gemeenschap van goederen is direct alles gemeenschappelijk; wat je had en wat er binnenkwam gedurende het huwelijk, ook als dat een erfenis van één van beiden is (tenzij de erflater die testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen heeft laten vallen).
Maar gelden dan de Amerikaanse regels ook indien men in Nederland gaat wonen en daar vervolgens sterft? Of gelden dan de Nederlandse regels?

Ze was wel een beetje naïef, zeg dan gewoon dat je was uitgekeken op die bejaarde hippie.
  maandag 28 maart 2016 @ 16:56:34 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161001313
Geen idee, ik vind het vooral opvallend dat Adam en Patricia destijds nog een keer moesten trouwen omdat hun Amerikaanse huwelijk hier geen waarde had, en het bij Adam en Micky dusdanig veel waarde heeft dat een Nederlands huwelijk er compleet ondergeschikt aan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 maart 2016 @ 17:21:06 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161001816
Weet iemand van jullie wat Eddem nou precies doet voor de kost? Ik zie op Twitter dat hij podcasts uitzendt of zo. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 18:01:49 #192
43556 miss_dynastie
pi_161002615
Zeer ongeloofwaardig. Ik ken geen rijken zonder vorm van koude kantbeding in hun testament, dus dat lijkt me echt niet de reden. Ik denk dat hij er stiekem al een knoop in had gelegd en zij dat te genant vindt om te onthullen en daarom doet alsof dit het inderdaad is :+
pi_161297763
Kan het artikel niet mobiel plaatsen, maar op nu.nl een stukje waarin staat dat Mickey gewoon wist dat Eddem geen kinderen wilde.

Interview op tv is, als ik het goed heb, zondag in Bridget haar programma.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 9 april 2016 @ 17:35:50 #194
184769 crew  Deisyy
pi_161307109
Van De Telegraaf.

quote:
’Groot gemis’ voor Micky Hoogendijk
Gisteren, 23:45
Fotografe Micky Hoogendijk (45) heeft geen kinderen gekregen en daar baalt ze van.

Het is ’een groot gemis’, vertelt ze in het NET 5-programma Bridget in Hollywood. „Ik denk af en toe van ’misschien heb ik wel een hele stomme fout gemaakt’, maar het is niet bewust zo gegaan”.

Micky scheidde vorig jaar van haar tweede echtgenoot Adam Curry. „Hij wilde eigenlijk geen kinderen, en dat snapte ik ook wel. Op een gegeven moment dacht ik: ’het is oké zo’”, aldus de succesvolle fotografe, die na de scheiding nog steeds in Los Angeles woont.

In 1993 kwam haar zoontje Pepijn dood ter wereld. Een jaar later was ze weer in verwachting van haar echtgenoot en kunstenaar Rob Scholte, maar Micky verloor haar ongeboren baby bij een bomaanslag.
Lijkt me dan niet dat dit de reden van de scheiding is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_161307345
Waarom is meisje Micky ineens weer zo in het nieuws? :?
Is dat zo?
pi_161307937
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef Smallish het volgende:
Waarom is meisje Micky ineens weer zo in het nieuws? :?
Bridget is bij haar geweest voor haar nieuwe programma bridget in Hollywood.
Haar opmerkingen over Adam gebruiken ze nu als teaser om kijkers te lokken
pi_161308483
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:13 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Bridget is bij haar geweest voor haar nieuwe programma bridget in Hollywood.
Haar opmerkingen over Adam gebruiken ze nu als teaser om kijkers te lokken
Ah, zo. Duidelijk! ^O^
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')