quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je besteld ? nijmegen toch ?
Gelukkig heeft hij pizza besteld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
En tot overmaat van ramp zo meteen ook nog zo'n klam, klef broodje overhandigd krijgen dat al een half uur in zo'n gare Renault Kangoo ligt.
Of warm bierquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
En tot overmaat van ramp zo meteen ook nog zo'n klam, klef broodje overhandigd krijgen dat al een half uur in zo'n gare Renault Kangoo ligt.
Nou en, daar is KLB toch goed voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja klaagt dat het zo lang duurt, maar hebt het over 'nu al bellen.
Pizza, geen broodje kanker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
welkequote:
Ik heb wél al een paar biertjes op en daar lijdt mijn leesvaardigheid onder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij pizza besteld.
Die heeft alleen chips gekkie.quote:
Dan krijg jij steen door die raam.quote:
En daar heb je dan een magnetron voor of niet dan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
Na een uur is het gratis, koud, maar gratis.
Nou, niet. Morgen word er de wekelijkse boodschappen gedaan (quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Geen bier in huis hebben
Wat voor mislukkeling ben je dan.
Had ik toch gelijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pizza is al op, na een uurtje en een kwartiertje kwam het binnen. Ze wisten er van maar de bezorgingsgast had problemen of zo (weet ik veel wat die allemaal zei) dus biertjes gratis erbij gekregen.
Pizza van de supermarktquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:56 schreef Drinky het volgende:
mensen die pizza bestellen voor 7 euro en er bijna een uur op wachten terwijl ze ook naar de supermarkt kunnen gaan en in 20 minuten klaar kunnen zijn
Nee, pizza van een turkquote:
DOMINOS >>>quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pizza van Domino's of een echte Italiaan
Wie is er hier nou een kneus met je 'patatquote:Op woensdag 11 november 2009 02:54 schreef Visplek het volgende:
Kneusje, echte mannen eten patat met frikandellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |