Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Thetallguy het volgende:
Klopt, maar snel zijn ze nietEven gekeken en voor zomer 2010 staat de 744 nog gepland.
Gewoon op Schiphol.nl een zoekopdracht doen met vertrek naar Kuala Lumpur ergens in de zomerquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?
Niet op de MAL site.
Of ik moet iets missen....
Je kunt ook op de MAL site de timetable bekijken.... Daarin staat ook de 744 vermeld (alsmede de 772 van KLM)quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?
Niet op de MAL site.
Of ik moet iets missen....
Die 4.000 is de prijs voor een enkele reis. Ik had ook een retourticket kunnen boeken voor 2.500 - 3.000 Euro (en dan niet terug vliegen) maar dit is me nog steeds te prijzig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:33 schreef PLAE@ het volgende:
Maar 4k normaal.
Dat zijn toch gigantische bedragen. Zitten er dan alleen maar CEO's aan boord ofzo?
Wat voor baan moet ik hebben om zo relaxed rond te reizen voor m'n werk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef EddyAlbena het volgende:
Maatschappij?
Finnair
Algehele indruk?
Finnair komt op mij over als een relaxte rustige maatschappij, ze staan makkelijk voor je klaar en doen nergens moeilijk over. Vluchten liepen heel soepel, alleen jammer dat we op de heenweg geen tweede maaltijd kregen vanwege kans op turbulentie.
Bij Emirates was er vorig jaar een incident op de vlucht naar Durban met CAT. http://www.flyertalk.com/(...)ce-injures-20-a.htmlquote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Dat is iets wat ik vaker hoor, en mij ook is opgevallen bij Finnair, zelfs op cruisehoogte wordt er bij kans op turbulentie de seatbeltsign aangedaan, zelfs als de turbulentie al geweest is.
Ze zijn dan nogal fel op het opstaan, meer als bij andere maatschappijen in mijn ervaring, wat dat aangaande is KLM veel relaxter, misschien is dat de Hollandse nuchterheid.
Maar het kan ook te maken hebben met de route die ze vliegen, dat deze wat meer aan turbulentie onderhevig is, al moet ik zeggen dat dat nou weer meeviel, en dat ze gewoon graag wilden dat men op de stoel bleef zitten...
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:56 schreef Masanga het volgende:
[..]
Bij Emirates was er vorig jaar een incident op de vlucht naar Durban met CAT. http://www.flyertalk.com/(...)ce-injures-20-a.html
Kan me inbeelden dat zo'n zaken wel een invloed hebben op de beslissing om het fasten your seatbelt-sign in te schakelen. Vorig jaar vloog ik met EK tussen DXB en JNB en moesten de FA's vanaf pakweg Mogadishu tot de grens met Zuid-Afrika zelf vastzitten (5-tal uur vliegen nonstop) terwijl de turbulentie in mijn ogen meeviel en op sommige momenten quasi nihil was. Ik hoorde ergens (zonder zeker te weten of het klopt) dat onweerszone's in Afrika soms duizenden kilometers lang kunnen zijn. Ach, veiligheid boven alles neem ik aan.
Ik weet niet wat je daar moet doen, maar het is inderdaad een drama.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Alec690 het volgende:
Iemand ervaring met Sheremetevyo airport (Moskou)? Is het echt zo'n drama?
Aan boord of tijdens het boeken? Aan boord kan sowieso met CCquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Halcon het volgende:
Iemand ervaring met Wizz Air? Kan ik ook gewoon met euro's of $ betalen i.p.v. met Hryvnia ?
Tijdens het boeken. Aan boord heb ik toch niet veel nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Aan boord of tijdens het boeken? Aan boord kan sowieso met CC
Je rekent uiteindelijk toch af in Euro's? Ik vind Wizz een prima airline, soms wat norse crew maar achquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tijdens het boeken. Aan boord heb ik toch niet veel nodig.Heb je weleens gevlogen met Wizz?
Tja, boeiend. Voor zo'n prijsje verwacht ik niet dat de stewardess me een pijpbeurt geeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Je rekent uiteindelijk toch af in Euro's? Ik vind Wizz een prima airline, soms wat norse crew maar ach
Het is eindbestemming en word persoonlijk door locals opgehaald met de auto.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daar moet doen, maar het is inderdaad een drama.
Ik hoop niet dat je je hebt laten verleiden tot een ticket bij Aeroflot met een overstap, want ik wens je veel succes met het halen van de connectie en het personeel op het vliegveld.
Daarnaast, mocht het je eindbestemming zijn, succes met de taximaffia om naar Moskou zelf te komen.
Voor meer evaringen
http://www.airlinequality.com/Airports/Airport_forum/svo.htm
Oh, ik heb gewoon doodleuk foto's gemaakt op het vliegveld van Rhodosquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef joko90 het volgende:...
Ja, vorig jaar met Air Europa van Madrid naar Las Palmas gevlogen en weer terug (in een 737). Opzich niks bijzonders, gewoon net als andere maatschappijen. Eten was geloof ik van dat voorverpakte sandwiches met drinken en er stond volgens mij een film op. En het personeel praatten alleen Spaans en Spaans-Engels, dus niet echt verstaanbaar, wat ik zelf opzich niet zo'n probleem vond.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Had het ergens anders ook gevraagd, maar zonder reactie.
Iemand ervaring met Air Europa?
Ok dank!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef TFS het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met Air Europa van Madrid naar Las Palmas gevlogen en weer terug (in een 737). Opzich niks bijzonders, gewoon net als andere maatschappijen. Eten was geloof ik van dat voorverpakte sandwiches met drinken en er stond volgens mij een film op. En het personeel praatten alleen Spaans en Spaans-Engels, dus niet echt verstaanbaar, wat ik zelf opzich niet zo'n probleem vond.
Verschil tussen KLM, welke ik als vlucht had van en naar Madrid, en Air Europa heb ik niet echt gemerkt. Ik vond het dus wel een prima maatschappij.
Wij hadden 3 koffers en een parasol, en die waren gewoon goed aangekomen. Met overstap dus tussen KLM en Air Europa in Madrid. Maar dit is ook al weer een jaar geleden en ik weet niet hoe het zit met vluchten buiten Europa..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok dank!
Ik vlieg in januari JFK-MAD en lees op een reviewsite alleen maar negatieve reacties, vooral mbt het kwijt raken van baggage. Ik zit uiteindelijk maar vier dagen in Madrid dus als er iets mis is wordt het ook nog eens lastiger om het op te lossen.
Klinkt allemaal veelbelovend. Maar als Siberia Airlines. nog nooit van gehoord overigens, in Duitsland mag landen, zal het met de veiligheid wel meevallen. Wel op tijd uitstappen anders eindig je misschien wel in de Gulag Archipel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:50 schreef Alec690 het volgende:
Heenreis is 'operated by Siberia Airlines (S7)' en terug gewoon door AirBerlin zelf.
Iemand ervaringen met deze maatschappijen? Goed te doen voor een onervaren vlieger?
Bij veel maatschappijen kun je als personeel je voorkeuren aangeven op welke bestemming je graag wilt vliegen. Bij het maken van de indelingen wordt er dan naar die voorkeuren gekeken en ingedeeld op basis van senioriteit. Dan kunnen populaire bestemmingen vaak door oudere medewerkers gevlogen worden. Bij veel Amerikaanse maatschappijen is het zelfs zo dat je eerst een X aantal (zeg maar veel) jaren binnenlands moet vliegen aleer je op intercontinentale bestemmingen mag vliegen, vandaar dat Schiphol altijd vol is met Amerikaanse oma's..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:50 schreef Professional het volgende:Jeugdigheid kennen ze niet in wervingsprocedure bij Lufthansa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |