abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:32:51 #1
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74584206
Om maar eens een onderwerp aan te snijden waar alleen de meest doorgewinterde, huisgekluisterde fokker niet over mee kan praten: supermarkten. Een prima plek om jezelf van wat eten en drinken te voorzien, misschien even een VI op te halen om te lezen op de wc, al met al niks mis mee. Ware het niet dat er een groep mensen is die ik ervan verdenk buiten te wachten tot ik binnenstap, om vervolgens mijn supermarktervaring tot een hel te maken. Laat mij dit even verduidelijken voor jullie!

• De zwervers die buiten staan. Ik vind het best dat ze om geld staan te bedelen en ben zelf ook niet de beroerdste om ze een euro toe te stoppen ( gulle gever, inderdaad ), maar zodra ze me daadwerkelijk aanklampen en met hun gezicht op 5 cm van het mijne al spugend vragen om een tientje ben ik gedwongen om een Michielosje uit te voeren.

• Mensen die niet kunnen pinnen. Het is helemaal niet moeilijk om te pinnen, even de kaart erdoor, 4 getalletjes intoetsen en op "OK" drukken. Maar altijd staat er wel iemand voor me in de rij die de kaart er 8 keer doorheen moet halen voor dit goed gaat ( nee, strip aan deze kant meneer ), zijn pincode vergeet, zijn pincode 3 keer verkeerd intoetst, beslist dat er toch maar contant betaald moet worden, bedenkt dat hij graag een derde van zijn boodschappen wil pinnen, toch dat ene zakje nootjes weer contant wil betalen, niet genoeg contant bij zich hebben en dus weer moeten pinnen en dan niet genoeg saldo blijken te hebben. Dit vind ik persoonlijk storend gedrag.

• Mensen die 9,80 contant betalen met kleingeld terwijl je dat tientje gewoon in de portemonnee kan zien zitten. Waarom pak je dat tientje niet gewoon en geef je die 20 cent aan eerdergenoemde zwerver? Het is voor iedereen makkelijker, je helpt er nog even iemand mee en alles gaat een stuk sneller. Waarom is er dan toch die neiging om met 4 muntjes van 2 euro, eentje van 1 euro, 2 keer 20 cent en 4 keer een dubbeltje te betalen? Vooral oudere mensen hebben hier een handje van, maar ik zie tegenwoordig ook steeds meer bouwvakkers zich hier schuldig aan maken.

• Mensen die aan zo'n kleine kassaband komen met een kar vol spullen. In mijn supermarkt zijn er een paar kassa's met een langere band, en een paar kassa's met een kort bandje en gedeelte daarachter om je spullen in te laden. Deze korte kassa's zijn voor mensen met maar een paar artikelen, daarom is het bandje ook zo kort. Daar passen maar heel weinig spullen op. Maar toch staat er altijd weer zo'n huisvrouw met dikke botten en ordinair geblondeerd haar volledige kar daar neer te gooien, om vervolgens alles contant te gaan betalen met muntjes. Gevolg is dat de 3 mensen daarachter hun boodschappen over de kassa aangereikt moeten krijgen en langs dit gevaarte heen moeten kruipen om de supermarkt te verlaten. Storend.

• Kassabandarchitecten. Mensen die alles in alfabetische volgorde inladen danwel uitladen. Behoeft geen verdere uitleg, lijkt me.

• Schoolkinderen die allemaal een blikje red bull/bullit/golden power kopen en dit los van elkaar gaan betalen. Sterf, sterf, sterf.

Aanvullingen zijn welkom, dit is enkel mijn lijstje na enkele jaren intensief supermarktbezoek.
  •   dinsdag 10 november 2009 @ 20:34:05 #2
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_74584238
    Goede OP.
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:35:44 #3
    225797 IJsblock
    victoria siempre
    pi_74584284
    Je bent de bejaarden vergeten die de hele dag de tijd hebben voor 4 boodschappen en deze gaan doen als je net klaar bent met werken.
    Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:37:00 #4
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_74584320
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:35 schreef IJsblock het volgende:
    Je bent de bejaarden vergeten die de hele dag de tijd hebben voor 4 boodschappen en deze gaan doen als je net klaar bent met werken.
    Ja echt . Ik zie ze ook al de hele dag uit hun raam turen om te zien wanneer ik de supermarkt binnenloop, vervolgens naar binnen stuiven, de eerste 4 artikelen pakken die ze zien en net voor mij al gniffelend in de rij te gaan staan.
    pi_74584342
    Een Michielosje uitvoeren.
    Van het concert des levens krijgt niemand een program.
    pi_74584345
    goede samenvatting van afgelopen 10 topics betreffende de supermarktperikelen van de gemiddelde fokker
    ik mis alleen de bejaarden
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_74584356
    Mensen die om geld bedelen idd

Ik geef ze gewoon niks en als ze aan me gaan hangen schop ik ze gewoon tegen hun nieren... dat voelen ze wel namelijk
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:38:16 #8
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_74584359
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
    goede samenvatting van afgelopen 10 topics betreffende de supermarktperikelen van de gemiddelde fokker
    ik mis alleen de bejaarden
    Ik leef om te dienen. Partij Biels, voor een overzichtelijker Fok.
    pi_74584363
    Opzich goed topic, maar ik geloof niet dat TS daadwerkelijk buitenkomt.
    pi_74584365
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
  • Mensen die niet kunnen pinnen. Het is helemaal niet moeilijk om te pinnen, even de kaart erdoor, 4 getalletjes intoetsen en op "OK" drukken. Maar altijd staat er wel iemand voor me in de rij die de kaart er 8 keer doorheen moet halen voor dit goed gaat ( nee, strip aan deze kant meneer ), zijn pincode vergeet, zijn pincode 3 keer verkeerd intoetst, beslist dat er toch maar contant betaald moet worden, bedenkt dat hij graag een derde van zijn boodschappen wil pinnen, toch dat ene zakje nootjes weer contant wil betalen, niet genoeg contant bij zich hebben en dus weer moeten pinnen en dan niet genoeg saldo blijken te hebben. Dit vind ik persoonlijk storend gedrag.
  • Gebeurt je dit altijd?
    pi_74584374
    quote:
  • Schoolkinderen die allemaal een blikje red bull/bullit/golden power kopen en dit los van elkaar gaan betalen. Sterf, sterf, sterf.
  • Zijn het irritantst. Rot op met je kankerblikjes. Jat die shit gewoon of lap allemaal 50 cent voor je tyfusblikje. Kutkinderen
    pi_74584406
    TS heeft haast, en terecht. Boodschappen is noodzakelijk goed.
    Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
    Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
    pi_74584419
    Klacht. 3. vind ik onterecht. Winkels zijn juist blij met kleingeld en je bent zelf van de dikke porto af (wat tevens pijn doet aan je reet als je gaat zitten). Het is wat anders als mensen 10 euro zouden betalen met allerlei kleingeld kleiner dan ¤0,50, maargoed dat zie ik ook niemand doen eigenlijk.
    Roken is lekker
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:40:22 #14
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74584422
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
    Ik heb volgers. Omdat ik een goede levensstijl heb.
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:40:23 #15
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_74584424
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Gebeurt je dit altijd?
    Elke keer. Zonder uitzondering. Na 500 keer besloot ik een topic te openen.
    pi_74584429
    Je bent al een heel eind, maar je mist twee belangrijke punten.

- Mensen die gaan miepen over 10 cent korting die in de folder stond, maar ze niet krijgen. Hier kunnen ze gerust een kwartier over doorgaan terwijl jij staat te wachten. Dan gaan ze eisen dat de manager erbij komt etc etc.

- Mensen (lees: Geblondeerde 50-jarige huisvrouwen) die er bij de kassa achterkomen dat ze een euro tekort komen voor zo'n klere bambi-poppetje en dan nog een pak hagelslag gaan halen om aan de 10 euro te komen.

dinsdag 10 november 2009 @ 20:40:59 #17
    64108 EgoTrippin
    what I mean, not what I say
    pi_74584452
    quote:

• Kassabandarchitecten. Mensen die alles in alfabetische volgorde inladen danwel uitladen. Behoeft geen verdere uitleg, lijkt me.
  • Toch wel, in wat voor jostidorp woon jij dat mensen dit doen?
    of niet
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:41:06 #18
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_74584456
    quote:
    Kassabandarchitecten. Mensen die alles in alfabetische volgorde inladen danwel uitladen. Behoeft geen verdere uitleg, lijkt me.
    Daar wil ik stiekem wel meer utileg van horen. Nog nooit zoiets meegemaakt.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:41:41 #19
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_74584482
    En ik wil niet dat er hier gehaat gaat worden op bejaarden. Het is vast maar een kleine groep die het verpest voor degenen die het wel goed doen.
    pi_74584499
    Ik mis de mensen die vergeten zijn de groenten af te wegen.

De mensen die na het betalen nog een emballage bonnetje danwel klantenkaart in gaan leveren.

De mensen die eerst uitgebreid de tas inpakken voordat ze gaan betalen.

Toch?
    pi_74584502
    is het echt zo raar je zware zooi het eerst op de lopende band te mikken?
    pi_74584527
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
    schreef Siniti het volgende
    Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
    schreef stevenmac26 het volgende:
    Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:43:44 #23
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_74584535
    Over de kassabandarchitecten: ik heb wel een paar keer mensen gezien die alles op naam sorteren. Alfabetische volgorde. Vaak is het ook dezelfde persoon, het zal wel een autistisch iets zijn, maar storend is het wel. Je ziet ook de paniek als de kassajuffrouw de volgorde veranderd. .
    pi_74584538
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef Biels het volgende:
    En ik wil niet dat er hier gehaat gaat worden op bejaarden. Het is vast maar een kleine groep die het verpest voor degenen die het wel goed doen.
    Tussen 2007 en 2013 gaat 20% van de werkenden met pensioen, het wordt alleen maar erger
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:46:40 #25
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_74584621
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
    Over de kassabandarchitecten: ik heb wel een paar keer mensen gezien die alles op naam sorteren. Alfabetische volgorde. Vaak is het ook dezelfde persoon, het zal wel een autistisch iets zijn, maar storend is het wel. Je ziet ook de paniek als de kassajuffrouw de volgorde veranderd. .
    Raar gevalletje zeg.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')