quote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Deisyy
![]()
mijn 2e post van vanavond
quote:
Daar kom ik toch regelmatig (vanaf 2002) maar heb die foto nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dit kwam ik toevallig tegen...
Hij hangt trouwens nog steeds zo'n beetje op iedere muur in Aalsmeer.
Die niet, maar wel een hoop andere foto's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kom ik toch regelmatig (vanaf 2002) maar heb die foto nog nooit gezien
Waar hangen die dingen dan, in de buurt van die opnamestudio?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die niet, maar wel een hoop andere foto's.
Samen met Ruud en Willem.
Misschien kom ik je nog een keer tegen..![]()
Wats dat dááán?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dit kwam ik toevallig tegen...
[ afbeelding ]
Hij hangt trouwens nog steeds zo'n beetje op iedere muur in Aalsmeer.
In de lange gangen voorbij het restaurant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar hangen die dingen dan, in de buurt van die opnamestudio?
Ah ok, in het complex zelfquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
In de lange gangen voorbij het restaurant.
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok, in het complex zelf![]()
Ik dacht in het dorp Aalsmeer
Helaas nee,maar misschien wel elders op dit forum een topic over te vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
Iemand hier met verstand van blackberry telefeauns?
Stel je vraag, dan gaan met z'n allen googelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
Is dat op tvquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
Willen ze hier allemaal Flodder kijken
Heb zo een kreng, en kan er niets mee, ben al blij als hij belt...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
Willen ze hier allemaal Flodder kijken
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb zo een kreng, en kan er niets mee, ben al blij als hij belt...
Toppiequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig kijk ik het nog even aan met die griepprik...ben er niet zo voor...om hem te nemen.
Laysa,,ik laat het je weten,,hoe het nieuwe boek van Dan Brown is..ben net begonnen.
Hier is het hondjeshondenweer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?
Hier is hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is het hondjeshondenweer.
Ik hoef voorlopig ook geen prik. Er is nog zo weinig om bekend, daarbij komt dat een nicht en een neef van mij de ziekte Guillan Barré hebben gehad en die staat weer in verband met de Mexicaanse griep en ook al is die ziekte niet erfelijk, doe mij maar even geen prik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig kijk ik het nog even aan met die griepprik...ben er niet zo voor...om hem te nemen.
Laysa,,ik laat het je weten,,hoe het nieuwe boek van Dan Brown is..ben net begonnen.
Maar buurman, wat doet u nu!quote:
Ik krijg Donderdag Deel 1 van die griepprik...zie dr ietwat tegenopquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig ook geen prik. Er is nog zo weinig om bekend, daarbij komt dat een nicht en een neef van mij de ziekte Guillan Barré hebben gehad en die staat weer in verband met de Mexicaanse griep en ook al is die ziekte niet erfelijk, doe mij maar even geen prik.
Als ik in een risicogroep zou zitten zou het natuurljik weer een ander verhaal zijn.
Te vaak gezien iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
Maar buurman, wat doet u nu!
Voor de rest: geen ruk aan.
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22cquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?
Jaloers isquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22c
de rest van de week ook...![]()
Alleen zondag heeft het geregend,,goed voor de waterbakken ., hoeft de man met tractor niet te komen..
En we hebben al het gas eruit gegooid, nu is alles elektrisch...de boilers, kookplaat etc..
Alleen moet Cor komen, het hek gaat niet open en dicht..![]()
Hij staat nu open,,met de stroom eraf
, maar zaterdag vertrekken we weer, dus moet hij dicht,,en we kunnen geen elekticien vinden, niemand doet het...mooie boel![]()
En s avonds is het zo mooi Coos, een vuurrode lucht,,
Wanneer kom je hier ook wonen
Hahahaaa ik zal zo deze post effe doormailen naar Cor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22c
de rest van de week ook...![]()
Alleen zondag heeft het geregend,,goed voor de waterbakken ., hoeft de man met tractor niet te komen..
En we hebben al het gas eruit gegooid, nu is alles elektrisch...de boilers, kookplaat etc..
Alleen moet Cor komen, het hek gaat niet open en dicht..![]()
Hij staat nu open,,met de stroom eraf
, maar zaterdag vertrekken we weer, dus moet hij dicht,,en we kunnen geen elekticien vinden, niemand doet het...mooie boel![]()
En s avonds is het zo mooi Coos, een vuurrode lucht,,
Wanneer kom je hier ook wonen
Jij bent toch wel wat gewend ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg Donderdag Deel 1 van die griepprik...zie dr ietwat tegenop
Dat is ook nog een oplossing,,quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaaa ik zal zo deze post effe doormailen naar Cor.
Maar met dat hek kan je dan niet zelf op onderzoek uit? Zitten er wel batterijtjes in de afstandsbediening?![]()
Nee, maar met een simpele spanningzoeker kan je alvast wel dingen uitsluiten.
Maarre als het hek niet dicht kan en je zoekt nog een bewaker dan weet ik wel iemand!!![]()
Het lijkt mij op dit moment helemaal niet erg om opgesloten te zitten in je huis en tuin in Spanjequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook nog een oplossing,,![]()
Het zit ergens onder het beton, ergens druppelt er water door, en dan knalt de elektriciteit eruit.
Totdat het weer droog is, dan is er niets aan de hand..
Maar we nemen maar geen risico, want als je ergens heen moet en de poort gaat niet open..zit je mooi.
Al twee keer gebeurden dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
door de olijvenboomgaard, en gaat het hobbel de hobbel...
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
en dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook nog een oplossing,,![]()
Het zit ergens onder het beton, ergens druppelt er water door, en dan knalt de elektriciteit eruit.
Totdat het weer droog is, dan is er niets aan de hand..
Maar we nemen maar geen risico, want als je ergens heen moet en de poort gaat niet open..zit je mooi.
Al twee keer gebeurden dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens.
Nou Coos, jij weet waar je het over hebt, misschien kan je er beter gewoon zelf heen om het even te regelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.
Ik heb een bakje olijven in de koelkastquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?
Zal het aan meneer hondjes doorgeven...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzinquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat gewend ?
Komt het door de verhalen over de botte naald? Dat schijnt wel mee te vallen hoorde ik de assistente vorige week vertellen.
Als die in de rotsen staat, dan wel....quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een bakje olijven in de koelkast
Zijn er veel mensen die last hebben van bijwerkingen van de vaccinatie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzin
Neem wel een bakje voor je mee, moet je wel ze persen..of zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week olijven gegeten, telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook lachenquote:
ik weet het niet...volgens mij valt het bij de meeste mensen wel mee op dit moment...maar normaal had ik ook geen last bij de gewone griepprik en dit keer gaf die wel een venijng effect....Ach puntje bij paaltje sta ik gewoon in de rij hoor donderdagquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen die last hebben van bijwerkingen van de vaccinatie?
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met je weerstand op het moment dat je geprikt wordt.
Ik heb vroeger weleens naar Popeye gekeken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week olijven gegeten, telt dat ook?
Je bent gewoon een boerin in Spanjequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neem wel een bakje voor je mee, moet je wel ze persen..of zo
weet ik veel, wat je met die dingen moet doen,,ja plukken en wegbrengen, naar de fabriek hier in dorp..
Maar we zijn officieel olijvenboer![]()
en krijgen Diesel goedkoper
De trekking van de staatsloterij zegt mij net juli.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als die in de rotsen staat, dan wel....
wanneer kom je nu hier wonen,,pas in July zeker weer...
neennnn!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens naar Popeye gekeken, telt dat ook?
Nee hoor gewoon die spuit halen. Niets mee aan de hand!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzin
Ik ga ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon die spuit halen. Niets mee aan de hand!
Dat zou leuker zijn..Diesel..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boerin in Spanje![]()
En met die goedkope diesel bedoel je zeker de brandstof en niet he kledingmerk?
Die olijfbomen moet je gewoon verpachten aan zo'n plaatselijke boer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neem wel een bakje voor je mee, moet je wel ze persen..of zo
weet ik veel, wat je met die dingen moet doen,,ja plukken en wegbrengen, naar de fabriek hier in dorp..
Maar we zijn officieel olijvenboer![]()
en krijgen ...diesel ..goedkoperen mogen nu al na drie maanden Spaans ingezetene worden..
Maar wel een lekkere, toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet het niet...volgens mij valt het bij de meeste mensen wel mee op dit moment...maar normaal had ik ook geen last bij de gewone griepprik en dit keer gaf die wel een venijng effect....Ach puntje bij paaltje sta ik gewoon in de rij hoor donderdag...want dan zal je zien...dat ik anders de griep oploop....in het ziekenhuis
![]()
![]()
[Zeikmodus uit/]
sow...dat was dat...ik ga vanavond vroeg naar bed denk ik....ben net afgepeigerd door mn fysio
Precies, niet luisteren naar die horrorstories en halen dat ding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon die spuit halen. Niets mee aan de hand!
Hij is jammiequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel een lekkere, toch?
Slaap lekker![]()
Of dat er leuke Diesel spijkerbroeken aan die olijfbomen gaan groeienquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat zou leuker zijn..Diesel..
neen ..diesel voor de tractor...want die staat ook ergens op het land..
jawel...maar niet als in tekenfilms...gewoon het echte werkquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, mag ik als enige niet meedoen?
Dat rijmtquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
Maar er zit allemaal kwik in die prik...
Nee, dat is zo miniem, je kunt het echt gewoon nemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
Waarom hebben ze dan in Amerika vaccins zonder kwik...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is zo miniem, je kunt het echt gewoon nemen.
Dit vaccin is gebaseerd op het reguliere griepvaccin dat al jaren doorgetest is. Met de bekende adjuvans.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan in Amerika vaccins zonder kwik...
Er zitten stoffen in , die hier al jarenlang verboden zijn, en nu ineens wel mogen.
Ik doe niet aan echte olijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel...maar niet als in tekenfilms...gewoon het echte werk
Dat was toch de thermometer? Da's een ander gatquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
Ik mis even wat dat met olijven te maken heeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef Laysa het volgende:
Zou ik al mn goud gaan verkopen wat ik van mn ex heb gehad....nee hoor
![]()
Daar waren we al weer voorbij...nieuw onderwerpquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mis even wat dat met olijven te maken heeft
Ow, okquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar waren we al weer voorbij...nieuw onderwerp
Jouw ex gaf mij ook niets...dus is het wel goed zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Ik heb nooit goud gekregen van mijn ex
Van de jouwe ook niet trouwens
Owquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw ex gaf mij ook niets...dus is het wel goed zo
Whoeha,ik wou het ook net "zeggen" en zongedroogde tomaatjes in olijfquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
edit: verkeerde topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme kut media manager van BlackBerry, sterf de rattentyfus!
Ah, een nieuwe boze consument.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme kut media manager van BlackBerry, sterf de rattentyfus!
Wheheheeee.........quote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik trap er mooi niet in, die foto staat er gewoon
3 bier ....zit daar nog een story achterquote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik trap er mooi niet in, die foto staat er gewoon
Dat zijn drie keer: een biertje en een pakje peuken.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
3 bier ....zit daar nog een story achter
okey.. en middenin dus de nerdquote:Op woensdag 11 november 2009 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn drie keer: een biertje en een pakje peuken.
Links en rechts van mij de echte kroegbazen
Als ik een nerd was had ik dat kuttige media manager wel meteen aan de praat gekregen, denkt u niet?quote:
ja nou nee dus ... doet tie het nu alquote:Op woensdag 11 november 2009 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik een nerd was had ik dat kuttige media manager wel meteen aan de praat gekregen, denkt u niet?
Die past niet in mijn broekzak.quote:
Nee maar je bent toch ook geen boerin, boerin?quote:
Mijn slanke telefoon kan ik nog wel kwijt in de kontzak van mijn jeans. Vandaag echter niet, want vandaag is jurkjesdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Noek het volgende:
Nee maar je bent toch ook geen boerin, boerin?
Dingen in je zakken proppen is zo van hier.
Maar dan heb je nog geld, sleutels, ik heb nog 20+ make up shit, bonnen etc. Dat loopt kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn slanke telefoon kan ik nog wel kwijt in de kontzak van mijn jeans. Vandaag echter niet, want vandaag is jurkjesdag.
Serieus? Vind jij tassen hmmmm? Ik vind tassen juist mmmmmmmmmmm! Niet van die ieniemienie gevalletjes waar je nog geen scheet in kwijt kunt, maar flinke tassen waarin je uren op zoekt kunt naar je sleutels.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
Maar dan heb je nog geld, sleutels, ik heb nog 20+ make up shit, bonnen etc. Dat loopt kut.
Het liefst zou ik zonder tas de wereld intrekken want een tas is zo hmmmm. Ik moet gewoon soldaat worden, dan heb ik grote zakken. Of motorriederrr!
Nou, ik zie me de jungle al doorwapperen. Iew, ieks, aargh. Ja, opeens weet ik het!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Vind jij tassen hmmmm? Ik vind tassen juist mmmmmmmmmmm! Niet van die ieniemienie gevalletjes waar je nog geen scheet in kwijt kunt, maar flinke tassen waarin je uren op zoekt kunt naar je sleutels.
Je kunt ook survivaller worden. Moet je alleen niet die broekspijpen vol zakken afritsen.
Ik vind tassen ook fijnquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik zie me de jungle al doorwapperen. Iew, ieks, aargh. Ja, opeens weet ik het!![]()
Ja, ik vind tassen een noodzakelijk kwaad. Stom hè, ik ben nog wel iemand die echt alles leuk vind maar tassen. Je vergeet ze en dan loop je daar weer met een tas zo van, ik loop hier met een tas. Ik zie ook haast nooit leuke tassen en die ik dan wel weer leuk vind zijn weer niet praktisch want van een stof die zodra het nat wordt gaat meuren als een varken die halal aan het ontbinden is. U hoort het al, ik zou liever alles in mijn zakken proppen.
Ik weet dat jij een tassenliefhebber bent. Ik heb dat met petten, hoeden en dergelijke. Maar ja, prop dat maar eens vol met sleutels.
Bij mij wel?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef hondjes het volgende:
Zijn gewoon kut telefoons. er zit niet eens een aan- en uit knop op.
En dan ga je naar het toilet en rolt je telefoon de pot inquote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind tassen ook fijn....al ben ik veeeeeeeeeeeel erger met schoenen....het lukt me heel vaak niet om de stad in te gaan en dan zonder nieuw gekochte schoenen terug te komen
.....en ik heb vaak dat als ik mn telefoon in mn tas heb zitten dat dan heel mn omgeving allang mijn telefoon heeft horen afgaan en ik dan net voordat de voicemail erop springt mn tas pas induik....dus ook achterzak
Dan zou ik ook meteen tas-o-fobisch worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Noek, hier kan je je tampons en pinpas ook in kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dit weekend mijn logeer- annex kleedkamer opgeruimd en een hele hoop ouwe meuk weggegooid. Waaronder zo'n minirugzakje van Esprit. Zo begin jaren negentig-fout dat ik er van moest blozen. En dan zwijg ik nog over de jaren negentig laarzen met house-ambities. Terwijl ik house haat.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
Of zo'n klein rugtasje! Aw, ik vind dat dan weer schattig als mensen dat dragen omdat het bijna onaangepast is ofzo want niemand wil er dood in gevonden worden. Ik zie ook echt overal de leukheid weer van in. Man man!
No way, ik ben net klaar met "personalizen"quote:Op woensdag 11 november 2009 12:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
ruilen![]()
Mijn mooie zwarte logge.foon met de jouwe,,met aan-en uitknop..
Vet dan kunnen we hints spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:14 schreef Gert het volgende:
* Ontbindend halalzwijn met klein rugtasje meldt
En een klote telefoon. Volgende wordt er een waarop je echt fatsoenlijk kan internetten. Dat gehannes!
Schattig!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend mijn logeer- annex kleedkamer opgeruimd en een hele hoop ouwe meuk weggegooid. Waaronder zo'n minirugzakje van Esprit. Zo begin jaren negentig-fout dat ik er van moest blozen. En dan zwijg ik nog over de jaren negentig laarzen met house-ambities. Terwijl ik house haat.
Ýahtzee!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vet dan kunnen we hints spelen.
Wat voor elastiekje, gij Brabandertquote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Zo'n housebroek heb ik gelukkig nooit gehad. Dat vond ik toch wel erg pauper. Ook toen.
Maar die laarzen waren ook erg. Van die te strakke, te glimmende schachten en te lompe blokhak.
En daar dan gewoon 400 gulden aan uitgeven.
Om die wilde metalharen van je in bedwang te houden, ouwe rockert!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat voor elastiekje, gij Brabandert
Ik ga toch niet zo heul homofiel mijn haar in een staartje doen, dan kan ik niet headbangenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om die wilde metalharen van je in bedwang te houden, ouwe rockert!
Zit mijn lieslaarzen eens niet zo te downgraden.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Die je laatst aan had met je knapzakje.
Laptoprugzaktas (3xwoordwaarde)quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ik ook meteen tas-o-fobisch worden.
Welk merk?quote:
Lukt het, skattie?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Wijnneus het volgende:
[quote]Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
met veel ritsjes en vakjes![]()
Is ook niet makkelijk: editten, quoten ... En dat met je laptop in een rugzak.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Wijnneus het volgende:
Ja zekerzat alleen mezelf te quoten
Wel moeilijk typen ja,quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook niet makkelijk: editten, quoten ... En dat met je laptop in een rugzak.
Zit dat knopje niet op je Blackberry ??quote:Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik op prijs zou stellen: andermans posts kunnen editten.
Neequote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zit dat knopje niet op je Blackberry ??
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PAH PAH PAH POKERFACE PAH PAH POKERFACE!
NANANANA!
MA MA MA MA!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik wel even kijken![]()
In mijn pauzes heb ik het graag stil.
Wat een kut-smsjequote:Op woensdag 11 november 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe telefoon?![]()
maar goed, pauze weer om.
Ziggoquote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ziggo lag er weer eens 1,5 uur uit![]()
Middag
als je maar uit mijn post historie blijftquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....ik ben net ff aan het bijlezen...en dat kán...want ik ben geen man
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je maar uit mijn post historie blijft
Dat hadden wij maandag, midden op de dag ook nog. TV, telefoon, internet. Kreeg meteen pijn in mijn buik want de vorige keer zaten we een week zonder.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ziggo lag er weer eens 1,5 uur uit![]()
Middag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 troost, de streams zijn om te huilen dus daar mis je niks aanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden wij maandag, midden op de dag ook nog. TV, telefoon, internet. Kreeg meteen pijn in mijn buik want de vorige keer zaten we een week zonder.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
Bedankt allemaal, wat een warm welkom![]()
Ik kan het wel van de daken schreeuwen, ik voel me op en top zwanger, loop de halve dag te kokhalzen
Vrouwen, altijd een omwegquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een slinkse wijze van bekend maken met zo'n lokpost over je posthistorie.
Vandaag een halve minuut gekeken. Of geluisterd.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 troost, de streams zijn om te huilen dus daar mis je niks aan
Die nieuwe, met muisjes er al opquote:
Da's dagelijkse kost bij mijquote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
De hormonen gieren door mn lijf, ik jank om alles en niks en kat iedereen af
Je gaat maar mooi helpen met smeren als het zover is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die nieuwe, met muisjes er al op![]()
(beste idee van nederland)
Dan smeer ik hem welquote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi helpen met smeren als het zo ver is.
Van mij ook van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
Bedankt en wat lief dat jullie zo blij voor me zijn!
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Ian eigenlijk helemaal geen mooie naam
Van harte, wat een goed nieuws.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef Marrije het volgende:
als je maar uit mijn post historie blijft
Ahhh feli .. Was dat ook de reden van je sigquote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
Bedankt Mooiiii.
Ian, aaah en nu heb ik het verprutst zeker?
Ik ben oprecht blij voor je, ga dat verder niet uitleggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
Bedankt iedereen!
BQ, aan het verbouwen?
Dus ze zijn klaar, of zit je morgen weer met die gastenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor je, ga dat verder niet uitleggen.![]()
Nou nee niet echt verbouwen, maar er moest een nieuwe dakgoot geplaatst worden achter en nog iets met een dakkapel ofzo. En maar stampen door mijn toko met die gore modderpoten.![]()
Ga nu poetsen, ze zijn net weg.
Lees het nu.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
Foekepot???quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Wij gingen volgens mij altijd met Driekoningen (?) de deuren langs. Vraag me niet wanneer en waarom.
Driekoningen, Driekoningen
Geef mij een nieuwe hoed
Mijn oude is versleten
Mijn moeder mag het niet weten ...
en dan iets over een vader die in de kroeg zit, maar dat kan ik er ook zomaar bij verzonnen hebben.
En dan liep je verkleed met een foekepot.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
En dan liep je verkleed met een foekepot.
Sintreuh sintreuh maaaarteuh de koeieuh hebbeuh staaaarteuh de meissjeuhs hebben rokjes aan, daar komt sintre maarteuh aan!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:48 schreef HiDiHo het volgende:
11 november is de dag dat mijn lampje branden mag
St Maarten had een koe, die moest naar de slager toe. Was ie vet of mager, hij moest naar de slagerquote:Op woensdag 11 november 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sintreuh sintreuh maaaarteuh de koeieuh hebbeuh staaaarteuh de meissjeuhs hebben rokjes aan, daar komt sintre maarteuh aan!
Ik dacht dat jij mandarijntjes gaf ?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blij dat er in deze straten geen kinderen wonen...beetje mn snoep delen
Elstar appeltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mandarijntjes gaf ?
Lichten uit en bidden dat ze niet aanbellen. Ik heb nog een strip saridonquote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
St. Maarten had een muis, die moest naar het ziekenhuis, met zijn rode petje, lag hij in zijn bedje!
Van hartequote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
Who's next?quote:
Jij !! Doe je best esquote:
Een man kan niet zwanger raken, tochquote:
Wij hoeven je hier toch niet uit te leggen dat je wel iemand zwanger kan maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een man kan niet zwanger raken, toch
Nah je heb gelijk, hun best doen is ook niet je van hetquote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hoeven je hier toch niet uit te leggen dat je wel iemand zwanger kan maken?
Nee dat klopt, en daar is een reden voor: als mannen moesten bevallen dan zouden ze de rest van hun leven doen alsof ze iets onmogelijks volbracht haddenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door je anus is dat ook zoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat klopt, en daar is een reden voor: als mannen moesten bevallen dan zouden ze de rest van hun leven doen alsof ze iets onmogelijks volbracht hadden
Doen ze toch al bij een nieuwe uitlaat ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat klopt, en daar is een reden voor: als mannen moesten bevallen dan zouden ze de rest van hun leven doen alsof ze iets onmogelijks volbracht hadden
O echt?!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef Leandra het volgende:
Over bevallen gesproken: exact 18 jaar geleden zat ik weeën weg te puffen
Toch is het wel tof spulquote:
Dat bedoelde ik niet, Soury begreep het tenminste welquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen ze toch al bij een nieuwe uitlaat ofzo
Oh ja, is ie vandaag....quote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef Leandra het volgende:
Even dimmen, mevrouwtje.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.... morgenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?!
Is je ex-puber bijna jarig?
Flikker op zeg het zijn allemaal snorren daar. Dat wil je zo´n kindje toch niet aan doenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een echte SC baby.
Gert, Noek, doe 's wat.
Maar Soury heeft gewoon een grote beurt nodigquote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, Soury begreep het tenminste wel![]()
[..]
Lulz, Noek heeft een snor!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg het zijn allemaal snorren daar. Dat wil je zo´n kindje toch niet aan doen
18 jaar, wow!quote:
Zie, dat geeft het al aan.... jullie denken dat je er met een kwartiertje weeën bentquote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ja, is ie vandaag....
Gefeliciteerd
Oeps, dat was zeker niet m'n bedoeling....sorryquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gratz dan maar alvast
Trying to steal Marrije's thunder
Oh ja, jij bent onmogelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, dat geeft het al aan.... jullie denken dat je er met een kwartiertje weeën bent![]()
Not dus
Mmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 11 november 2009 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar Soury heeft gewoon een grote beurt nodig
Volgens mij wil hij in Januari beginnen.... dat ligt financieel ook wat ruimer ivm studiefinanciering enzoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
18 jaar, wow!
Mijn dochter wordt in januari 18![]()
Zijn de rijlessen al geregeld?
We zouden het hele drama over weeën, persen en hechtingen nog jaren aan moeten horenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt.... jullie zouden dat niet kunnen handelen
Het kost tegenwoordig handen vol geldquote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij in Januari beginnen.... dat ligt financieel ook wat ruimer ivm studiefinanciering enzo
Volgens mij bedoel je mmmmmmmmmmquote:
De wet zou zo veranderd worden dat ze automatisch een lintje zouden krijgenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zouden het hele drama over weeën, persen en hechtingen nog jaren aan moeten horen![]()
Dan doe ik het liever zelf.
33 uur OMGquote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, nou ligt het aan mij dat het 33 uur ipv 3 kwartier weeën waren??![]()
Of ze zouden iets uitvinden waardoor de kindjes er in opblaasmodel uitgepoept kunnen wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De wet zou zo veranderd worden dat ze automatisch een lintje zouden krijgen
Mwah, de eerste 24 uur gingen best goed hoorquote:
Nee, bij een man duurt heel de bevalling 33 wekenquote:
quote:
Ja, dan welquote:Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze zouden iets uitvinden waardoor de kindjes er in opblaasmodel uitgepoept kunnen worden
Mijn zus word oma volgend jaar, van één van de tweeling dochters is zwanger . Sjesus wat gaat de tijd hard. Maar ook wel leuk zeker voor mijn moeder ook. Vier generaties ..(kutwijfen )quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij in Januari beginnen.... dat ligt financieel ook wat ruimer ivm studiefinanciering enzo
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De wet zou zo veranderd worden dat ze automatisch een lintje zouden krijgen
Zo erg is het allemaal niet hoor, ook al kwamen die van mij allebei met de verkeerde kan eerstquote:Op woensdag 11 november 2009 18:47 schreef Laysa het volgende:
Ik benijd jullie niet....maar wél bedankt dat jullie de mensheid in stand houden
Ja het gaat hard hè..... zuchtquote:Op woensdag 11 november 2009 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus word oma volgend jaar, van één van de tweeling dochters is zwanger . Sjesus wat gaat de tijd hard. Maar ook wel leuk zeker voor mijn moeder ook. Vier generaties ..(kutwijfen )
De nieuwe generatie fokkersquote:Op woensdag 11 november 2009 18:47 schreef Laysa het volgende:
Ik benijd jullie niet....maar wél bedankt dat jullie de mensheid in stand houden
Te hard !! Ze kreeg al vroeg kinderen maar haar zoon word 29 alweer. Sjesus ik heb dat ettertje regelamtig bij zijn broekpak opgepakt.. Nu doet ie het bij mijquote:
Ik 1 Dec 18 jaar geledenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt me toch ergens lastig hoor, zo'n FOK!baby.... waarvan papa en mama op FOK! zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |