quote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Deisyy
![]()
mijn 2e post van vanavond
quote:
Daar kom ik toch regelmatig (vanaf 2002) maar heb die foto nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dit kwam ik toevallig tegen...
Hij hangt trouwens nog steeds zo'n beetje op iedere muur in Aalsmeer.
Die niet, maar wel een hoop andere foto's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kom ik toch regelmatig (vanaf 2002) maar heb die foto nog nooit gezien
Waar hangen die dingen dan, in de buurt van die opnamestudio?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die niet, maar wel een hoop andere foto's.
Samen met Ruud en Willem.
Misschien kom ik je nog een keer tegen..![]()
Wats dat dááán?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dit kwam ik toevallig tegen...
[ afbeelding ]
Hij hangt trouwens nog steeds zo'n beetje op iedere muur in Aalsmeer.
In de lange gangen voorbij het restaurant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar hangen die dingen dan, in de buurt van die opnamestudio?
Ah ok, in het complex zelfquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
In de lange gangen voorbij het restaurant.
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok, in het complex zelf![]()
Ik dacht in het dorp Aalsmeer
Helaas nee,maar misschien wel elders op dit forum een topic over te vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
Iemand hier met verstand van blackberry telefeauns?
Stel je vraag, dan gaan met z'n allen googelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
Is dat op tvquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
Willen ze hier allemaal Flodder kijken
Heb zo een kreng, en kan er niets mee, ben al blij als hij belt...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
Willen ze hier allemaal Flodder kijken
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb zo een kreng, en kan er niets mee, ben al blij als hij belt...
Toppiequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig kijk ik het nog even aan met die griepprik...ben er niet zo voor...om hem te nemen.
Laysa,,ik laat het je weten,,hoe het nieuwe boek van Dan Brown is..ben net begonnen.
Hier is het hondjeshondenweer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?
Hier is hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is het hondjeshondenweer.
Ik hoef voorlopig ook geen prik. Er is nog zo weinig om bekend, daarbij komt dat een nicht en een neef van mij de ziekte Guillan Barré hebben gehad en die staat weer in verband met de Mexicaanse griep en ook al is die ziekte niet erfelijk, doe mij maar even geen prik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig kijk ik het nog even aan met die griepprik...ben er niet zo voor...om hem te nemen.
Laysa,,ik laat het je weten,,hoe het nieuwe boek van Dan Brown is..ben net begonnen.
Maar buurman, wat doet u nu!quote:
Ik krijg Donderdag Deel 1 van die griepprik...zie dr ietwat tegenopquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig ook geen prik. Er is nog zo weinig om bekend, daarbij komt dat een nicht en een neef van mij de ziekte Guillan Barré hebben gehad en die staat weer in verband met de Mexicaanse griep en ook al is die ziekte niet erfelijk, doe mij maar even geen prik.
Als ik in een risicogroep zou zitten zou het natuurljik weer een ander verhaal zijn.
Te vaak gezien iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
Maar buurman, wat doet u nu!
Voor de rest: geen ruk aan.
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22cquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het alweer een beetje lekker weer hondjes?
Jaloers isquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22c
de rest van de week ook...![]()
Alleen zondag heeft het geregend,,goed voor de waterbakken ., hoeft de man met tractor niet te komen..
En we hebben al het gas eruit gegooid, nu is alles elektrisch...de boilers, kookplaat etc..
Alleen moet Cor komen, het hek gaat niet open en dicht..![]()
Hij staat nu open,,met de stroom eraf
, maar zaterdag vertrekken we weer, dus moet hij dicht,,en we kunnen geen elekticien vinden, niemand doet het...mooie boel![]()
En s avonds is het zo mooi Coos, een vuurrode lucht,,
Wanneer kom je hier ook wonen
Hahahaaa ik zal zo deze post effe doormailen naar Cor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was de hele week harde wind,,die is nu weg en komt voorlopig niet meer terug ...en morgen 22c
de rest van de week ook...![]()
Alleen zondag heeft het geregend,,goed voor de waterbakken ., hoeft de man met tractor niet te komen..
En we hebben al het gas eruit gegooid, nu is alles elektrisch...de boilers, kookplaat etc..
Alleen moet Cor komen, het hek gaat niet open en dicht..![]()
Hij staat nu open,,met de stroom eraf
, maar zaterdag vertrekken we weer, dus moet hij dicht,,en we kunnen geen elekticien vinden, niemand doet het...mooie boel![]()
En s avonds is het zo mooi Coos, een vuurrode lucht,,
Wanneer kom je hier ook wonen
Jij bent toch wel wat gewend ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg Donderdag Deel 1 van die griepprik...zie dr ietwat tegenop
Dat is ook nog een oplossing,,quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaaa ik zal zo deze post effe doormailen naar Cor.
Maar met dat hek kan je dan niet zelf op onderzoek uit? Zitten er wel batterijtjes in de afstandsbediening?![]()
Nee, maar met een simpele spanningzoeker kan je alvast wel dingen uitsluiten.
Maarre als het hek niet dicht kan en je zoekt nog een bewaker dan weet ik wel iemand!!![]()
Het lijkt mij op dit moment helemaal niet erg om opgesloten te zitten in je huis en tuin in Spanjequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook nog een oplossing,,![]()
Het zit ergens onder het beton, ergens druppelt er water door, en dan knalt de elektriciteit eruit.
Totdat het weer droog is, dan is er niets aan de hand..
Maar we nemen maar geen risico, want als je ergens heen moet en de poort gaat niet open..zit je mooi.
Al twee keer gebeurden dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
door de olijvenboomgaard, en gaat het hobbel de hobbel...
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
en dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook nog een oplossing,,![]()
Het zit ergens onder het beton, ergens druppelt er water door, en dan knalt de elektriciteit eruit.
Totdat het weer droog is, dan is er niets aan de hand..
Maar we nemen maar geen risico, want als je ergens heen moet en de poort gaat niet open..zit je mooi.
Al twee keer gebeurden dan via de andere poort eruit zien te komen, gaat niet makkelijk, dan moeten we
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens.
Nou Coos, jij weet waar je het over hebt, misschien kan je er beter gewoon zelf heen om het even te regelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.
Ik heb een bakje olijven in de koelkastquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?
Zal het aan meneer hondjes doorgeven...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zorgen dat je een soort van drainage maakt zodat het water er niet in kan blijven staan. Dus gaten boren richting de aflopende kant ofzo.
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzinquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat gewend ?
Komt het door de verhalen over de botte naald? Dat schijnt wel mee te vallen hoorde ik de assistente vorige week vertellen.
Als die in de rotsen staat, dan wel....quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb één olijfboom in de tuin. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een bakje olijven in de koelkast
Zijn er veel mensen die last hebben van bijwerkingen van de vaccinatie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzin
Neem wel een bakje voor je mee, moet je wel ze persen..of zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week olijven gegeten, telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook lachenquote:
ik weet het niet...volgens mij valt het bij de meeste mensen wel mee op dit moment...maar normaal had ik ook geen last bij de gewone griepprik en dit keer gaf die wel een venijng effect....Ach puntje bij paaltje sta ik gewoon in de rij hoor donderdagquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen die last hebben van bijwerkingen van de vaccinatie?
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met je weerstand op het moment dat je geprikt wordt.
Ik heb vroeger weleens naar Popeye gekeken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week olijven gegeten, telt dat ook?
Je bent gewoon een boerin in Spanjequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neem wel een bakje voor je mee, moet je wel ze persen..of zo
weet ik veel, wat je met die dingen moet doen,,ja plukken en wegbrengen, naar de fabriek hier in dorp..
Maar we zijn officieel olijvenboer![]()
en krijgen Diesel goedkoper
De trekking van de staatsloterij zegt mij net juli.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als die in de rotsen staat, dan wel....
wanneer kom je nu hier wonen,,pas in July zeker weer...
neennnn!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens naar Popeye gekeken, telt dat ook?
Nee hoor gewoon die spuit halen. Niets mee aan de hand!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben heel wat gewend...tis niet de spuit maar het na- effect....ik ben ietsje bang dat ik er last van ga krijgen en daar heb ik geen zin in....zeg het net nog tegen mn moeder...ik ga...maar met grote tegenzin
Ik ga ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon die spuit halen. Niets mee aan de hand!
Dat zou leuker zijn..Diesel..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boerin in Spanje![]()
En met die goedkope diesel bedoel je zeker de brandstof en niet he kledingmerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |