Jij draagt (nog) een broekpak?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Te hard !! Ze kreeg al vroeg kinderen maar haar zoon word 29 alweer. Sjesus ik heb dat ettertje regelamtig bij zijn broekpak opgepakt.. Nu doet ie het bij mij
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kost tegenwoordig handen vol geld
quote:
Voor autorijlessen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voor
Spaar je voor een baby nuquote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voorHeb er net weer 5 ingeleverd
![]()
wacht maar afquote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat afsnauwen van jou valt een beetje tegen hoor
Die koopzegels dan?quote:
KUTquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Ik doe niet aan koopzegels van de Jumbo, wel aan pannenzegels van de Superboer![]()
Hoe weken die koopzegels?
Mooi zo !! lekker onderdanigquote:
Heb net vandaag een pan gescoord op de zegels van S. de Boer, had op 1 zegel na 4 kaarten vol dus volgende pan komt er ook aanquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Ik doe niet aan koopzegels van de Jumbo, wel aan pannenzegels van de Superboer![]()
Hoe werken die koopzegels?
Als ik boodschappen doe koop ik zegels.0,10 eurocent per euro wat ik uitgegeven heb.Met een vol boekje heb je 26.00 euro.2.60 krijg je extraquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Hoe weken die koopzegels?
Laten we zeggen dat het kopen en inplakken je 2 uur kost, dan verdien je dus 1,30 per uur?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als ik boodschappen doe koop ik zegels.0,10 eurocent per euro wat ik uitgegeven heb.Met een vol boekje heb je 26.00 euro.2.60 krijg je extra..Maar ongemerkt gaat het hard
Lekker Nederlands zegels sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |