't zou inderdaad je vrouw maar wezen ... kom je terug van een lange dag werken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:16 schreef Silv het volgende:
Vrouwen die niet eens eten op kunnen warmen
Ovenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:17 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
't zou inderdaad je vrouw maar wezen ... kom je terug van een lange dag werken...
Klacht 1: vrouw gebruikt magnetron
Klacht 2; vrouw faalt in het gebruiken van de magnetron
Schopje -------> CULquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Je kunt trouwens beter zelf een stuk vis gratineren en in de oven zetten![]()
Heel simpel,snel klaar en veel lekkerder dan zo'n aluminium bakkie met een stuk onsmakelijke vis in een plens vocht
Kabeljauw met wat tomaten, verse basilicum, rozemarijn, oregano en een scheut witte wijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Heel simpel,snel klaar en veel lekkerder dan zo'n aluminium bakkie met een stuk onsmakelijke vis in een plens vocht
Helaas heb ik even geen ruimte om dat te doen in m'n keuken. Er staat namelijk nog afwas van een hele weekquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef Tassiepassie het volgende:
gatverquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas heb ik even geen ruimte om dat te doen in m'n keuken. Er staat namelijk nog afwas van een hele week
In CUL wordt gekookt, niet opgewarmd.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
In CUL wordt gekookt, niet opgewarmd.
[..]
[..]
En als je het nog een weekje laat staan dan loopt het zo weer de kast inquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas heb ik even geen ruimte om dat te doen in m'n keuken. Er staat namelijk nog afwas van een hele week
Valt mee. Het is wel afgespoeld alleen nog niet gronding afgewassenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
En als je het nog een weekje laat staan dan loopt het zo weer de kast in
Ik vind het niet zo heel lekker, ik maak liever zelf een vis klaar. Maar koop het eens voor die 3 euro kan je geen miskoop doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet zo heel lekker uit eigenlijk. Hoe smaakt het?
Koop eens een klein bakkie kibbelingquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef pussywillow het volgende:
Ik vind 3 euro eigenlijk nog best duur. Het is gewoon een stom blok koolvis met een sausje erop
fixedquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
In CUL wordt gekookt, niet niet opgewarmd.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Kom ik dus na een drukke dag thuis. Op de valreep nog even naar de supermarkt gelopen om zo'n lekkere viscuisine te halenHelemaal nat geregend overigens
Maar vooruit, dat heb ik wel over voor een lekkere maaltijd.
Dus ik met rammelde maag dat ding in de oven schuiven, de minuten aftellen totdat ik eindelijk kan beginnenEn dan ineens na 45 minuten.... *TRING!* Het belletje van de oven.. M'n eten is klaar!!
![]()
Helemaal gelukkig ren ik naar de keukenEn wat blijkt? Er staat nog een half ingevroren stuk vis in m'n oven omdat ik in plaats van de oven aan te zetten, alleen het lichtje heb aangedaan!
![]()
Klacht: nog een keer 45 minuten op m'n eten moeten wachten
Subkacht: onduidelijke ovenknopjes
Extrasubklacht: helemaal nat geregend
Op mijn oven zit het lichtknopje in de draaiknop verwerktquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef najazeg het volgende:
Hoe krijg je het uberhaupt voor elkaar? Er is toch wel een wezenlijk verschil tussen een lichtknopje en het vuur van de oven? Wat voor oven heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |