Je ouders zeiden ooit precies hetzelfde, en kijk, negen maanden later noemden ze hun kind 'incident'.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:46 schreef incident het volgende:
[..]
Sex en wetenschap, PROEST aka MUWAHAHAH
En ik mijn vriendin als 3e met mij als getuigequote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Bij deze meld ik me dan aan als de 2de uitzondering
And that makes me number 4quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik mijn vriendin als 3e met mij als getuige
Een bedriegelijke vinger, dat vind je geil?quote:
dat was voor iemand anders bedoeld, ikzelf hoef geen enkele vinger aan die kantquote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een bedriegelijke vinger, dat vind je geil?
Rests Case......quote:
Dat had ik al gedaan:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik mijn vriendin als 3e met mij als getuige
quote:
Anders niet zeker.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef Opkloter het volgende:
moet wel schoon zijn anders krijg je herpes
Kwestie van alsnog op die buikwand richten, eigenlijk presies hetzelfde als wanneer je het vaginaal doet.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:17 schreef cleaun het volgende:
[..]
Oh, maar ik stel nergens dat vrouwen het niet prettig of niet via de anus seksueel gestimuleerd kunnen worden, hoor. Wat ik wel 'curieus' zou vinden is dat je zonder enige vaginale stimulans (en dus enkel via anale stimulans) toch al spuitend klaarkomt, want dan worden de 'klieren van skene' bij jou toch op een anale manier bevredigd...wat ik best uitzonderlijk zou vinden. Daar wil ik dan wel eens het fijne van weten.
Dat is ook niet altijd zo geweest hoor...quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef so0by het volgende:
[..]
Pff, had ik dat maar
god bless you haha
Nog 1 dingetje dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef cleaun het volgende:
Ok, hehe, het is duidelijk, Foksters zijn een uitermate exceptioneel volkje. (Net zoals de immens groot geschapen Fokkers trouwens). Verbazing kan dit niet meer wekken.
Maar mensen, serieus, ik kom zo vaak spuitend klaar. Het is heerlijk, tijdens het vingerenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef cleaun het volgende:
[..]
Moet maar eens wetenschappelijk benaderd worden dan, voor zover ik weet staat dat nergens in de vakliteratuur beschreven. Op zich is het niet anatomisch onmogelijk, dus het kan -technisch- wel.
Gaat hier over een vrouwelijke ejaculatie zonder vaginale stimulans, dus niet met een vinger, tong, lul, neus, oor, dildo, vibrator, kruisbeeld, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:49 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Maar mensen, serieus, ik kom zo vaak spuitend klaar. Het is heerlijk, tijdens het vingeren
De eerste keer dacht ik dat er iets goed mis was, maar ik heb het gegoogled en het is heel normaal hoor
Mijn vriend vind het geweldig, het spuit alleen wel heel ver, daarom is het verstandig om het in de douche te doen. Ik denk dat ik nl. wel over het bed heen kom
En het is ook niet pis ofzo, op een handdoek is het bijvoorbeeld niet geel. Nee ik heb ik nooit geproefd maargoed.
OT
Vinger in mijn kont = helemaal okee, liefst tijdens het neuken
anaal neuken durf ik nog niet zo goed, maar dat wil ik wel op den duur proberen
Schat, er zijn zelfs mensen die zonder enige lichamelijke stimulatie zouden komen, waarom zou het dan niet gaan bij een plek vol van zenuwuiteinden en zo dichtbij dat vaginale dat dat zonder twijvel mee gestimuleerd wordt kunnen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef cleaun het volgende:
[..]
Gaat hier over een vrouwelijke ejaculatie zonder vaginale stimulans, dus niet met een vinger, tong, lul, neus, oor, dildo, vibrator, kruisbeeld, etc.
Was -uiteraard- een verduidelijking voor Ilse1990.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, er zijn zelfs mensen die zonder enige lichamelijke stimulatie zouden komen, waarom zou het dan niet gaan bij een plek vol van zenuwuiteinden en zo dichtbij dat vaginale dat dat zonder twijvel mee gestimuleerd wordt kunnen?
Jij wel hequote:Op zondag 15 november 2009 00:56 schreef Schenkstroop het volgende:
@erodome: hoe vaak per week heb jij sex. zou jij 40 dagen zonder kunnen?
quote:
En met een taart? of een toestenbord??quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef cleaun het volgende:
[..]
Gaat hier over een vrouwelijke ejaculatie zonder vaginale stimulans, dus niet met een vinger, tong, lul, neus, oor, dildo, vibrator, kruisbeeld, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |