Ik vind ze wel naar klinken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef MASD het volgende:
En over de klacht in de OP:
Natuurlijk klinkt het niet daar, flamenco is geen kamermuziek maar dansmuziek. Het zijn de drums van de Spaanse muziek die het dansritme aangeven en deze aanvullen.
Nou en.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef MASD het volgende:
En over de klacht in de OP:
Natuurlijk klinkt het niet daar, flamenco is geen kamermuziek maar dansmuziek. Het zijn de drums van de Spaanse muziek die het dansritme aangeven en deze aanvullen.
Die apperaten zijn leuk om te horen. Ik kan me nog herinneren op de camping in salou was er ook zo'n spaanse band met die houten lepels in hun handen. Wel een beetje schel geluid maar wel sfeervol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant en lelijk geluid brengen deze dingen voort. Het verneukt gewoon elk liedje waarin ze worden gebruikt. Het geluid mengt ook nooit goed met de gitaren, het ligt er altijd bovenop en vult elkaar niet aan
Voorbeeld:
Vanaf 0:10.
Godverdomme, kom je nu alweer met je kookkunsten? Eerst al al die Turkse dingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kastanjes zijn lekker, gek!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |