Ik weet niet of ze Twitter hebben. Van Editors official heb ik zojuist ook een e-mail gehad, dus misschien heb je die wel ontvangen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Gruwelijk vet! Maar ik heb geen mailtje gekregen terwijl ik wel lid ben van Editors official.
Hebben de jongens van Editors ook twitter of niet?
Behalve dat er nog geen details bekend zijn, lees je het (gedeeltelijk) verkeerd. 3 van de albums zullen de reguliere 3 albums zijn. Ik ga er van uit dat het 4de en 5de album "Cuttings I" en "Cutting II" zijn, en de overige 2 de complete collectie B-kanten, covers, enzovoorts, plus onuitgebracht materiaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, vet hoor. Begrijp ik dat er in februari 7 cd's met onuitgebracht materiaal te koop is of lees ik dit verkeerd?
zeven verschillende vormen? Mag ik vragen welke vormen dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef Aisumasen het volgende:
Voorverkoop van de boxset start vanmiddag, maar aangezien er nog geen enkele details bekend zijn en de prijs zonder twijfel rond de 150 euro komt te liggen, sta ik er niet zo te springen om het nu al te bestellen. Ik heb al die songs al zeker in 7 verschillende vormen in de kast staan.
Nee, ik doelde meer op de tig versies die ze van elke release uitbrengen. Vaak digipack album, jewelcase album, Japanse versie met bonus-tracks, Amerikaanse versie met andere bonus-tracks, een 'normale' versie met een bonus-CD, vinyl, deluxe-editie vinyl op 180 grams vinyl... En dan de singles vaak als vinyl single 1, vinyl single 2, Europese single, Benelux import-single met andere bonus-tracks, single met remixes etc.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zeven verschillende vormen? Mag ik vragen welke vormen dan?
normaal, demo, live, akoestisch enz..?
Echt!?!?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:01 schreef Felixa het volgende:
No Sound But The Wind is het meest aangevraagde nummer geworden bij Music For Life op StuBru.
Beter dan "Serious" Request met zo'n huppelkutterig kleuterlied.
Vrij weinig, volgens mij heb ik wel ergens gelezen dat het wat meer als de eerste 2 albums zal zijn, maar dat weet ik niet zeker meer. Daarnaast zijn ze er aan bezig, maar meer kan ik je ook niet vertellen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:12 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al iets bekend over het 4e album?
nee, niet de zanger. ex-drummer dacht ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef buishuis het volgende:
Ik meende dat Tom Smith iets aan het opnemen was/is met de zanger van Razorlight?
EDIT: Smith & Burrows is de naam vd samenwerking
Ze staan ook 5 december in Paradiso.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Ze staan al op het crossing border festival. Kost je 20 euro dacht ik en is los van de rest.
Ik dacht dat je Editors bedoeldequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze staan ook 5 december in Paradiso.
Voorverkoop begint zaterdag, kost EUR 23,50 excl. lidmaatschap en servicekosten.
http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Smith-Burrows.htm
Misschien dat ik gaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze staan ook 5 december in Paradiso.
Voorverkoop begint zaterdag, kost EUR 23,50 excl. lidmaatschap en servicekosten.
http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Smith-Burrows.htm
en nu ga je alsnog naar beidenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik ga
Al moet ik eigenlijk sparen en sla ik daarom ook al Bush over (wel spijt van)
Ik en sparenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en nu ga je alsnog naar beidenal is het nu smith & burrows in Den Haag a.s. donderdag
op itunes is wel een preview van alle nummersquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef Bayswater het volgende:
Tis donderdag om de hoek, maar even gaan kijken dus. Jammer dat de cd nog niet uit is.
Ben donderdag ook van de partijquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en nu ga je alsnog naar beidenal is het nu smith & burrows in Den Haag a.s. donderdag
Kut dat het op een maandag is. Doordeweeks ga ik er echt even niet heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |