Talentvol, student en VMBO in 1 zinquote:Ik ben een jonge talentvolle student op het VMBO(4de jaars)
Contradictie puur sang.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
Talentvol, student en VMBO in 1 zin![]()
Doe dat! De eckte eckten laten andere hun werk doen.quote:Ik bel dalijk wel even naar de kneus van de klas (een goth ) of ik zijn verslag mag.. dan schrijft hij nog maar 1 voor zichzelf ofzo
Heb hem al gebeld. De stakker weet nog van niksquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe dat! De eckte eckten laten andere hun werk doen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
Talentvol, student en VMBO in 1 zin![]()
Ik moest in 3havo een verslag van 5 a4tjes schrijven over kruistocht in spijkerbroekquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb hem al gebeld. De stakker weet nog van niks
Ik ben nu toch de stoned om nog iets op papier te krijgen, vriend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest in 3havo een verslag van 5 a4tjes schrijven over kruistocht in spijkerbroek
Talentvol en VMBO gaat niet samen. Maar als je daar nog bij blowt, blijft er helemaal niks over van je geloofwaardigheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben nu toch de stoned om nog iets op papier te krijgen, vriend.
Die gast komt zo
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe dat! De eckte eckten laten andere hun werk doen.
Ik wou al zeggen, dat kwam toch zo intimiderend over enzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:03 schreef Beach het volgende:
Maar helpt je Wolvenshirt hierbij niet?
mag ik wel zeggen dat je een schitterend corset draagt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijngod, wat ben jij een idioot.
Een samenvatting (of weetikveel) is toch niet moeilijk te vinden.
En O DE HORROR, anderhalf kantje
Ik wou eerst het lijk van Leonardoquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:14 schreef Afvoerput het volgende:
TS gebruik dit plaatje op je voorkant:
[ afbeelding ]
Neen, ik ben intelligent en talentvol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omstandigheden
Dat je zelfs voor VMBO nog te dom was zeker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |