Bob kan niet wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, het knipperlicht zit al in mn tas, nu morgen nog er aan denken m te posten!!
Elke 2 min ga ik checkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qutje, ga je al onder de brievenbus liggen??????????
Oh zo een pootafdrukdingen heb ik bij de Wibra gekocht laatstquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al.
Ik heb ;
Parfum Mexx, voorkeur. Boeit niet welke. Puma mag ook. Floating dreams
Lekkere douchegel
Handschoenen voor bij een paarse jas (maat L ofzo) (geen wit!)
Poot gips afdruk ding voor pootje van Baloe (expo?)
Roller coaster tycoon voor pc
Ik wil nog meer. Zodat ie keuze zat heeft. En ik ben er niet uit of ik de douchegel echt leuk vind
Ook al?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens een SS die doet aan rijmen en dichten zonder zijn hemd op te lichten. Ik kreeg een vraag in dichtvorm
Ik weet het allemaal nog steeds niet, maar ik denk dat ik liever bv over 20 jaar er kanker van zou krijgen, dan volgende week opeens dood zou zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben benieuwd of die van mij morgen gaat
ik heb er veel over gelezen en zou als ik m aangeboden kreeg t iig niet doen
Als MM het aandurft: die kun je in veel babyzaken krijgen. Voor pootafdrukken van je kind.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al.
Ik heb ;
Parfum Mexx, voorkeur. Boeit niet welke. Puma mag ook. Floating dreams
Lekkere douchegel
Handschoenen voor bij een paarse jas (maat L ofzo) (geen wit!)
Poot gips afdruk ding voor pootje van Baloe (expo?)
Roller coaster tycoon voor pc
Ik wil nog meer. Zodat ie keuze zat heeft. En ik ben er niet uit of ik de douchegel echt leuk vind
Ook al zo mooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik keek het samen met Joel's vader (die het regime was ontvlucht) en het gekke was dat hij sceptisch was en ik emo. Hij geloofde het allemaal nog niet zo. Ik vond de eerste verkiezingen eigenlijk emotioneler. Dat was de dag dat ik mijn baby beloofde dat ik hem mee zou nemen als hij 4 was. En dat is ook zo gegaan.
A-HA!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens een SS die doet aan rijmen en dichten zonder zijn hemd op te lichten. Ik kreeg een vraag in dichtvorm
Die mis ik ook, ik dacht er onder het eten nog aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders krijgen zaterdag de 1e (mijn vader krijgt hem toch!).
En over drie weken de 2e.
Waar is Ing toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zo een pootafdrukdingen heb ik bij de Wibra gekocht laatst![]()
Voor babies waren die, twee in een pak.
Maar ik vrees dat ik die afdrukken pas kan maken als ze dood zijn, anders gaan ze nooit stil genoeg zitten, stempelen is al een ramp.
Maar goed, dan heb ik ze wel alvast liggen die dingen
Tuurlijk durft MM het aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als MM het aandurft: die kun je in veel babyzaken krijgen. Voor pootafdrukken van je kind.
[..]
Ook al zo mooi.Was je toen nog met zijn vader en zijn jullie samen gegaan?
[..]
A-HA!
Ja, die heb ik er maar afgefrot. Mijn pantoffels zijn eigk nog goed en zaterdag heb ik van mams een normaal paar mee gekregenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis o.a. de kaarsen en de herenpantoffels!
* Greys had opgelet
Ik geloof 5 euro per pak, 10 euro voor de 4 dus, maar ze hebben ze nu al niet meer denk ik...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Wanneer is pas?!?!
En hoe duur? Bij de fucking expo 20 euro
Jup. Mijn 1ste volgende week en 17 dec ofzo de 2dequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al?
En die Mex. griep prik bestaat toch uit 2 delen?
Mijn moeder heeft de gewone griepprik al gehad, krijgt zaterdag de 1e Mex. griep prik en over 3 weken de 2e.
ik niet, ik heb van dichtbij kanker meegemaakt, en ga dan liever nu dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal nog steeds niet, maar ik denk dat ik liever bv over 20 jaar er kanker van zou krijgen, dan volgende week opeens dood zou zijneven heel bruut gezegd
Godver de godver de godverquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof 5 euro per pak, 10 euro voor de 4 dus, maar ze hebben ze nu al niet meer denk ik...
Ligt eraan wat je wil. Je kon een twee- of drieluik kiezen (lijstje met foto + hand of hand +foto +voet). Onder de 15 euro was er niks en die ik uiteindelijk heb gekocht kostte 24,95 meen ik. Dan is Wibra een betere optie. ik wist niet dat ze je daar ook kon krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk durft MM het aanalleen dan rijst de vraag wat ze daar kosten
OMGquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis o.a. de kaarsen en de herenpantoffels!
* Greys had opgelet
Maar de baby's worden niet geënt, omdat ze niet weten wat het met kleine (althans zulke kleine) kids doet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik niet, ik heb van dichtbij kanker meegemaakt, en ga dan liever nu dood.
maar goed, de verhalen kloppen gewoon niet de risicogroep waarin de meeste doden vallen worden niet geënt. daar is Tamiflu voor. Een groep van ouderen (60 jaar en ouder) die nauwelijks risico lopen worden geënt.
Degene die t meeste risico lopen zijn kleine kinderen omdat als zij aan de beademing moeten, ze blijvende schade op kunnen lopen door de kracht van de machine. dat geld dus zeker ook voor babies, maar die worden tot 6 mnd niet geënt. op zn minst merkwaardig
Ik wil gewoon zo'n bakje (rond ding ofzo) met gips erin waarin je zn poot moet jassen, en die je op de kast ofzo kan zettenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. Je kon een twee- of drieluik kiezen (lijstje met foto + hand of hand +foto +voet). Onder de 15 euro was er niks en die ik uiteindelijk heb gekocht kostte 24,95 meen ik. Dan is Wibra een betere optie. ik wist niet dat ze je daar ook kon krijgen.
Dan zou ik bij Pipoos of andere knutselfrutselzaak eens gaan kijken wat gips en spul voor een gietvorm kost. Een bakje kun je vast zelf regelen. Wel erop letten dat je zijn poot niet rechtstreeks in het gips gaat zetten natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n bakje (rond ding ofzo) met gips erin waarin je zn poot moet jassen, en die je op de kast ofzo kan zetten
expo is dat ding 20 euro
Nee, tegen de tijd dat Mandela president werd waren we al niet meer samen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als MM het aandurft: die kun je in veel babyzaken krijgen. Voor pootafdrukken van je kind.
[..]
Ook al zo mooi.Was je toen nog met zijn vader en zijn jullie samen gegaan?
[..]
A-HA!
Mooi land.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, tegen de tijd dat Mandela president werd waren we al niet meer samen.
Maar ik kende gelukkig wel meer mensen in Zuid Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |