Goed excuus, gaat hier niet op jammergenoegquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee neegehaald, ik ben veel te druk met mijn SS werk om zelf te kunnen koken
Oh jakkie. Hoeveel dagen geleden is het naar je overgemaakt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
fijn er is 428 euro naar me overgemaakt maar ik heb t nooit gekregenhopelijk komt t goed
Lang geleden om te weten dat t niet is aangekomen, ik heb meegedaan aan een onderzoek (niks engs met pillen en medicatie hoor), 3 weken geleden was de laatste testdag, daar werd om bankrek. gevraagd etc (die doorgegven en extra gecheckt, dus dat moet bijan wel kloppen hoewel ik nu begin te twijfelen) net maar gemaild naar de onderzoekslbegeleider hoe lang t duurt dat t geld overgemaakt werd en hij zei dat de formulieren meteen naar de organisatie gegaan zijn van wie het onderzoek was en dat die meteen hebben overgemaaktquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkie. Hoeveel dagen geleden is het naar je overgemaakt?
Me toooooooooquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt nog geen poot uitgestoken voor het SS gebeuren
Behalve dan goed opletten of jullie hints geven
Jij hebt daar helemaal geen tijd voor. Jij moet al HYPERen en hints noterenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
ik heb ook nog niks gedaan maar goed ik heb dan ook geen idee wat ik voor je moet kopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Hee dat kan toch niet? DML, is er iets mis gegaan met de lootjes?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook nog niks gedaan maar goed ik heb dan ook geen idee wat ik voor je moet kopen
Ik geloof er helemaal nix vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook nog niks gedaan maar goed ik heb dan ook geen idee wat ik voor je moet kopen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt Yolanthe Kabau van Kasbergen op je lootje staan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:55 schreef Maes het volgende:
Ik moet in het kader van SS maar even naar de Action (hint)
Ik vind het een perfect getal, 666 the number of the Beastquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, klein lolletje net, ik boodschappen doen, is het precies 6,66![]()
dame achter me zei dat ik er nog iets bij moest halen, en ze was serieus![]()
%$^#$^%^# klein achterlijk religieus gat
Neen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit met mn hutsot achter de laptop, ben weer bijgelezen![]()
MB, nog niks gehoord vandaag????????
En je hebt zelf ook niet zoiets van ik ga dr es ff achteraanbellen?quote:
Mmm, zo iets lullen ze vaak, om maar van het gezeur af te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lang geleden om te weten dat t niet is aangekomen, ik heb meegedaan aan een onderzoek (niks engs met pillen en medicatie hoor), 3 weken geleden was de laatste testdag, daar werd om bankrek. gevraagd etc (die doorgegven en extra gecheckt, dus dat moet bijan wel kloppen hoewel ik nu begin te twijfelen) net maar gemaild naar de onderzoekslbegeleider hoe lang t duurt dat t geld overgemaakt werd en hij zei dat de formulieren meteen naar de organisatie gegaan zijn van wie het onderzoek was en dat die meteen hebben overgemaakt
Nee, zij zou mij bellen, dus dat moet ze dan toch een keer doen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hebt zelf ook niet zoiets van ik ga dr es ff achteraanbellen?
Damn, wat een onfatsoenlijke werkgever zeg
Mmm, dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Als je haar morgen toch ziet zou ik vandaag ook niet gebeld hebben denk ik MB.
Maar wel schandalig dat ze je niet belt als ze dat beloofd had
Het stoofvlees is zálig geworden!
Heb er een flinke klodder stroop bij gegooid en wat maizena en nu heb ik een donkerbruine stroperige saus met zacht uit elkaar vallend vlees, lekker zoetig, bij de frietjes
oeh lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik moet er nog wakker van worden.![]()
Tijd voor toetje. B&J past wel bij de gelegenheid lijkt me. Want dat past altijd.
Je had anders een heel leuk lijstje voor hier, kan je daar niet wat vanaf halen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
ik weet geen leuke dingen voor op mn lootje voor MM
Ja precies! Brute s.... pannenkoeken!quote:
Ja, daar slaap je zalig opquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had anders een heel leuk lijstje voor hier, kan je daar niet wat vanaf halen?
[..]
Ja precies! Brute s.... pannenkoeken!
das ook al zo lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hier straks stroopwafelpudding voor na het stoofvlees.
En dan zijn er ook nog de oliebollen
Mijn ouders krijgen zaterdag de 1e (mijn vader krijgt hem toch!).quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Bamba het volgende:
Heeft 'ie je zo laten zweten Cat??? Dat je er nog van moet bijslapen?![]()
Heb vandaag de eerste inenting voor de Mexicaanse griep gehad. Je kan er schijnbaar wel ziekig van worden (geen griep), ben benieuwd!
Ja, dat heb ik al.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had anders een heel leuk lijstje voor hier, kan je daar niet wat vanaf halen?
[..]
Ja precies! Brute s.... pannenkoeken!
Ik keek het samen met Joel's vader (die het regime was ontvlucht) en het gekke was dat hij sceptisch was en ik emo. Hij geloofde het allemaal nog niet zo. Ik vond de eerste verkiezingen eigenlijk emotioneler. Dat was de dag dat ik mijn baby beloofde dat ik hem mee zou nemen als hij 4 was. En dat is ook zo gegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik was dus 16, en ik had mn vader nog nooit zien huilen, tot die dag
Dan ga ik een lekker vunzig gedicht maken voor mijn SS!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daar slaap je zalig op![]()
Op elk moment van den dag
k ben benieuwd of die van mij morgen gaatquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders krijgen zaterdag de 1e (mijn vader krijgt hem toch!).
En over drie weken de 2e.
Waar is Ing toch?
Ik heb de gewone vandaag gehad. En volgende week dinsdag moet ik de mex.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Bamba het volgende:
Heeft 'ie je zo laten zweten Cat??? Dat je er nog van moet bijslapen?![]()
Heb vandaag de eerste inenting voor de Mexicaanse griep gehad. Je kan er schijnbaar wel ziekig van worden (geen griep), ben benieuwd!
Ik mis o.a. de kaarsen en de herenpantoffels!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al.
Ik heb ;
Parfum Mexx, voorkeur. Boeit niet welke. Puma mag ook. Floating dreams
Lekkere douchegel
Handschoenen voor bij een paarse jas (maat L ofzo) (geen wit!)
Poot gips afdruk ding voor pootje van Baloe (expo?)
Roller coaster tycoon voor pc
Ik wil nog meer. Zodat ie keuze zat heeft. En ik ben er niet uit of ik de douchegel echt leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |