1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ik heb nét nog beetje 3.11 meegemaakt, en daarna 95quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste computerlessen heb ik gehad op 3.11. Dus met icoontjes en klikken enzo. MSDOS heb ik amper gebruikt, ik ken nog wel een enkele code, maar lang niet genoeg om ermee te kunnen werken.
Typecursus heb ik ooit ook nog gevolgd. 3 lessen ofzo en daarne ben ik ermee gekapt omdat ik het niet meer leuk vond.
Taartquote:
Pong.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Wij hebben thuis ergens nog een apparaat liggen wat je inplugde op de tv en waarmee je Pong kon spelen.
Altijd eerst een half uur zuchten en vloeken (vooral mijn vader) voordat alle draadjes goed zaten, tien minuten spelen en het dan zat zijn.
Pong![]()
[ afbeelding ]
(weer Wiki, maar dit is waar!)
kronsele?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Vlaaaaaaai!!!!!
Appelvlaai, fruitvlaai, roomvlaai of kronselevlaai met sjoem.
spamquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als jullie het over vroegah willen hebben moeten jullie ff naar mijn subfora gaan
Groesjele dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Groesjele?
Stom taaltje, dat Broabants
Waaaaahaaaaaa wij doen dat gewoon lekker hier en nuquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als jullie het over vroegah willen hebben moeten jullie ff naar mijn subfora gaan
Ik heb vandaag al banaan met slagroom gehad. En ijs. En appel. Met een pannekoek eronder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Kroasjele![]()
Die neem ik als ik jarig ben, mit sjoem!
![]()
We hebben nu banaan met slagroom , pudding kruimel en iets met appel en spijs, ik heb nog niet gekozen welke ik wil
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, even omgekleed... ik ga namelijk even boren voor mijn SS cadeautje
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
(ik zei boren)
*proest*quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?
Je bent gewoon jaloers dat jij straks niet zo'n tof cadeautje krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
LIMBURGS!![]()
Voor de niet-meertalingen: kruisbessen. Maar dan wel met geklopt en gezoet eiwit erop, anders is de vlaai te zuur.
Ik heb nog geen vinger uitgestoken naar mijn Secret Santa cadeautje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
(ik zei boren)
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik word alleen maar blijer dat ik niet mee doe
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oom bracht eerste helft jaren 80 van die hand compjoeterspelletjes voor ons mee uit Amerikaaaaa.
Donkey Kong en twee spelletjes met ruimteschepen , echt dat mn duimen t nog doen is een wonder![]()
En niemand had die, dus ieeeeeeeedereen wilde bij ons komen spelen
Z'n VORIGE sig, zie ik netquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....
Van mijn doos blijft ie af met zn boorquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik word alleen maar blijer dat ik niet mee doe
En we gaan allemaal heeeeeel langzaam uitpakkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.
Ja wij hadden die oom.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*afgunst*
Een vriendin met heeeeeeele rijke ouderskreeg ooit zo'n compterkastspelletje. Was om in de hand mee te nemen, maar zeker 30 cm hoog en ongeveer net zo breed. Werkte hetzelfde als een kleiner computerspelletje maar via een ingewikkeld systeem van spiegels kreeg je je beeld. En niemand kon met je meekijken.
Nee hoor, ik koop voor mezelf wel iets leuksquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.
GODMILJAAR!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef MrSubtle het volgende:
http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.mp3
Zo´n oom heb ik ook. Geldgewijs dan. Maar die rotzak spendeert het liever aan zijn eigen kinderen en zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij hadden die oom.
Inmiddels al weer 20 jaar ex oom.
Ging altijd op fancy zakenreizen en zo, kregen we echt 10 swatchen per jaar van, computerspelletjes etc etc. Tis van zijn alimentatie dat die tante nu nog mijn rijbewijs gaat betalen ook![]()
Dat was / is een toffe oom
Whut?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
GODMILJAAR!!!!!
http://www.onetwotee.nl/e(...)abouter_Wesley_NIEUW
'bouter wesley t shirts
Dat is nog geeneens half zo leuk als iets van iemand krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop voor mezelf wel iets leuks
Gheghe, ja die van ons zijn bewust kinderloos, echt helemaal topquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo´n oom heb ik ook. Geldgewijs dan. Maar die rotzak spendeert het liever aan zijn eigen kinderen en zijn vrouw.![]()
Ik vind het prima.
Heus wel, mss bestel ik voor mezelf wel een grote doos Lush tegen die tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog geeneens half zo leuk als iets van iemand krijgen.
Die vliegt als een suk onbenul tegen de muren op?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Eerst de honden uit de keuken jagen vanwege de vlaai die op tafel staat, en dan de honden weer komen roepen omdat ze slagroom hebben geknoeid, mijn collegae weten ook niet wat ze willen![]()
Billy durfde dus echt niet meer de keuken in, sukkel![]()
Chico wel, en die hebben ze nu volgens mij helemaal vol met suiker gestopt, dies helemaal doorgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |