1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ik heb nét nog beetje 3.11 meegemaakt, en daarna 95quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste computerlessen heb ik gehad op 3.11. Dus met icoontjes en klikken enzo. MSDOS heb ik amper gebruikt, ik ken nog wel een enkele code, maar lang niet genoeg om ermee te kunnen werken.
Typecursus heb ik ooit ook nog gevolgd. 3 lessen ofzo en daarne ben ik ermee gekapt omdat ik het niet meer leuk vond.
Taartquote:
Pong.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Wij hebben thuis ergens nog een apparaat liggen wat je inplugde op de tv en waarmee je Pong kon spelen.
Altijd eerst een half uur zuchten en vloeken (vooral mijn vader) voordat alle draadjes goed zaten, tien minuten spelen en het dan zat zijn.
Pong![]()
[ afbeelding ]
(weer Wiki, maar dit is waar!)
kronsele?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Vlaaaaaaai!!!!!
Appelvlaai, fruitvlaai, roomvlaai of kronselevlaai met sjoem.
spamquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als jullie het over vroegah willen hebben moeten jullie ff naar mijn subfora gaan
Groesjele dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Groesjele?
Stom taaltje, dat Broabants
Waaaaahaaaaaa wij doen dat gewoon lekker hier en nuquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als jullie het over vroegah willen hebben moeten jullie ff naar mijn subfora gaan
Ik heb vandaag al banaan met slagroom gehad. En ijs. En appel. Met een pannekoek eronder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Kroasjele![]()
Die neem ik als ik jarig ben, mit sjoem!
![]()
We hebben nu banaan met slagroom , pudding kruimel en iets met appel en spijs, ik heb nog niet gekozen welke ik wil
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, even omgekleed... ik ga namelijk even boren voor mijn SS cadeautje
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
(ik zei boren)
*proest*quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?
Je bent gewoon jaloers dat jij straks niet zo'n tof cadeautje krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt die dingen die af en toe voorbijkomen voor jouw ss cadeautje, ga je een autobom geven ofzo?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
LIMBURGS!![]()
Voor de niet-meertalingen: kruisbessen. Maar dan wel met geklopt en gezoet eiwit erop, anders is de vlaai te zuur.
Ik heb nog geen vinger uitgestoken naar mijn Secret Santa cadeautje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
(ik zei boren)
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik word alleen maar blijer dat ik niet mee doe
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oom bracht eerste helft jaren 80 van die hand compjoeterspelletjes voor ons mee uit Amerikaaaaa.
Donkey Kong en twee spelletjes met ruimteschepen , echt dat mn duimen t nog doen is een wonder![]()
En niemand had die, dus ieeeeeeeedereen wilde bij ons komen spelen
Z'n VORIGE sig, zie ik netquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....
Van mijn doos blijft ie af met zn boorquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus MrS z'n sig wil jij wel door hem geboord worden anders....
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik word alleen maar blijer dat ik niet mee doe
En we gaan allemaal heeeeeel langzaam uitpakkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.
Ja wij hadden die oom.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*afgunst*
Een vriendin met heeeeeeele rijke ouderskreeg ooit zo'n compterkastspelletje. Was om in de hand mee te nemen, maar zeker 30 cm hoog en ongeveer net zo breed. Werkte hetzelfde als een kleiner computerspelletje maar via een ingewikkeld systeem van spiegels kreeg je je beeld. En niemand kon met je meekijken.
Nee hoor, ik koop voor mezelf wel iets leuksquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Totdat we straks allemaal de prachtigste kado's hebben en jij alleen op de bank zit.
GODMILJAAR!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef MrSubtle het volgende:
http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.mp3
Zo´n oom heb ik ook. Geldgewijs dan. Maar die rotzak spendeert het liever aan zijn eigen kinderen en zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij hadden die oom.
Inmiddels al weer 20 jaar ex oom.
Ging altijd op fancy zakenreizen en zo, kregen we echt 10 swatchen per jaar van, computerspelletjes etc etc. Tis van zijn alimentatie dat die tante nu nog mijn rijbewijs gaat betalen ook![]()
Dat was / is een toffe oom
Whut?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
GODMILJAAR!!!!!
http://www.onetwotee.nl/e(...)abouter_Wesley_NIEUW
'bouter wesley t shirts
Dat is nog geeneens half zo leuk als iets van iemand krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop voor mezelf wel iets leuks
Gheghe, ja die van ons zijn bewust kinderloos, echt helemaal topquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo´n oom heb ik ook. Geldgewijs dan. Maar die rotzak spendeert het liever aan zijn eigen kinderen en zijn vrouw.![]()
Ik vind het prima.
Heus wel, mss bestel ik voor mezelf wel een grote doos Lush tegen die tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog geeneens half zo leuk als iets van iemand krijgen.
Die vliegt als een suk onbenul tegen de muren op?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Eerst de honden uit de keuken jagen vanwege de vlaai die op tafel staat, en dan de honden weer komen roepen omdat ze slagroom hebben geknoeid, mijn collegae weten ook niet wat ze willen![]()
Billy durfde dus echt niet meer de keuken in, sukkel![]()
Chico wel, en die hebben ze nu volgens mij helemaal vol met suiker gestopt, dies helemaal doorgeslagen
Die tolde om zn eigen as over de typekamer net jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Die vliegt als een suk onbenul tegen de muren op?
24quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe oud ben jij JJH? Ik heb stunts ook nog gespeeld maar heel veel spelletjes daarvoor ook nog.
Tuurlijk niet! Hij is LIEF, zij zijn BAD!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:Staat gewoon keihard te blaffen in de keuken om meer nu
![]()
Ze lossen t zelf maar op met hem hoor, ik ga m nu niet op zn donder geven ieg
Dan ben ik niet veel ouder maar bij stunts hield ik zo ongeveer op met spelletjes te spelen op de computer. Wij kregen toen ook internet. Het kan ook zijn dat ik stunts pas laat kreeg.quote:
Niet doen hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Maes het volgende:
Ik speelde buiten en als ik geluk had mochten we op woensdagmiddag tv kijken
![]()
* Maes voelt zich oud
Oh, maar op de basisschool keken we doordeweeks ook alleen maar Sesamstraat en TikTak en later het jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Maes het volgende:Ik speelde buiten en als ik geluk had mochten we op woensdagmiddag tv kijken
![]()
* Maes voelt zich oud
Dan bak je het niet goed genoeg aan voor je gaat stoven!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
Zou mijn stoofvlees dan nu eens een keer gaan lukken?
Ik doe altijd iets fout waardoor het vlees niet zacht genoeg wordt. En ik ben er nog steeds niet achter wat het is, want:
- Ik laat het lang genoeg stoven (3 uur voor in blokjes gesneden vlees)
- Er zit zuur in (azijn, tomatenpuree)
- Het zijn vleeslapjes van de keurslagerMet vetrandjes, zoals het hoort.
Nahja, we zien wel weer. Anders maar veel patat eten en een oliebol toe
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, maar op de basisschool keken we doordeweeks ook alleen maar Sesamstraat en TikTak en later het jeugdjournaal.
Dat niet, maar mijn oom en tante hadden wel een heel oud bakbeest zonder afstandsbediening. De druktoetsen waren zo verrot dat het kanaal versprong als er een vlieg op ging zitten.quote:En op zaterdag was er altijd een leuke quizz of zo op, voor het hele gezin.
Ik kan me nog herinneren dat we onze eerste tv kregen.
De eerste die ik mij herinner was een kevertje.quote:En onze eerste auto ( een gele opel kadet).
quote:Oh en dat we telefoon kregen![]()
Gingen ze de hele stoep openbreken en sleuven graven en kabels leggen , en ik zat met papa op de trapjes voor de deur ademloos te kijken.
En onze eerste telefoon was groen met druktoetsen, dat was toen keihip, want iedereen had nog draaischijven.
En toen ie t deed mocht ik als eerste opa en oma bellen
Wat warm water (heet uit de kraan) met een bouillonblokje er door.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Doe je er water bij? En is dit dan Warm, lauw of koud?
Hm, dan zal ik dat nu wel weer fout hebben gedaan, dammitquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan bak je het niet goed genoeg aan voor je gaat stoven!
Eerst het vlees goed bruin bakken, vlees uit de pan, uien en andere zooi fruiten, vlees en de rest weer dr bij.
Oh ja en bij voorkeur geen suiker toevoegen.
toen was ik er nog niet eens, ik heb alle leuke dingen gemist geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet nog hoe Nederland 3 in de lucht kwam.
Je gaat nog genoeg leuke dingen meemaken hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet eens, ik heb alle leuke dingen gemist geloof ik
Ik pak altijd gekookt water i.v.m. mineralen maar dit mag niet het probleem zijn. Ik maak eigenlijk alleen hacheé en heb nog nooit gehad dat het taai bleef.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat warm water (heet uit de kraan) met een bouillonblokje er door.
En het donkerbier via de rand van de pan er bij geschonken. Is dat goed?
[..]
Hm, dan zal ik dat nu wel weer fout hebben gedaan, dammit
Ik braad het 'normaal' aan, tot het bruin gaat zien. Ik dacht juist als ik het te lang zou braden dat het dan taai zou worden en blijven.
MSDOSquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nét nog beetje 3.11 meegemaakt, en daarna 95![]()
Sommige van die commands ken ik nog wel, je gebruikt ze soms in de command line als je niet anders kan of in een console ofzo
Vergeleken bij jouw ben ik heel oud.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik was toen 7 maanden![]()
het lijkt overigens wel dat ook al gebeurt er vandaag de dag iets opzienbarends, het eigenlijk vrij weinig mensen nog wat kan schelen?
4dos ftw!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
MSDOSals je het eenmaal door hebt, dan ist geweldig
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik was toen 4, en het kon me echt aan de reet roesten. Geen idee van op die leeftijd.
De eerste wereldschokkende gebeurtenis die ik me kan herinneren is het overlijden van Lady Di.
Wanneer was dat ook alweer? Halfweg de jaren 90 toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen had ik net mijn eerste echte vaste baan, we waren de Virgin aan het openen toen in Maastricht
![]()
Het mooiste nieuws vond ik de vrijlating van Mandela![]()
Toen heb ik samen met mn papa tranen met tuiten zitten janken voor de tv
11-02-1990quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer? Halfweg de jaren 90 toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
11-02-1990
Verdorie een dag ná mijn 5e verjaardag!
Die has natuurlijk ook veel meer van de geschiedenis meegekregen. Op je 16e kun je dat ook nog niet helemaal bevatten denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik was dus 16, en ik had mn vader nog nooit zien huilen, tot die dag
*Kijkt op kalender.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo al 3 kerstkaarten op de bus doen
![]()
![]()
Zeg nou maar gewoon dat je eindelijk die plinten aan het doen bent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
Godver, geen schuurblaadjes meer voor de vlakschuurmachine. Dat stuk van mijn SS cadeautje moet dus even wachten
Nou, ik kon dat heus wel bevatten op mijn 16e, wij zijn thuis behoorlijk politiek bewust opgevoed hoor, ik wist precies wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die has natuurlijk ook veel meer van de geschiedenis meegekregen. Op je 16e kun je dat ook nog niet helemaal bevatten denk ik.
[..]
*Kijkt op kalender.
quote:
doe maar 2 tickets ik ga mee !quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
nja, ik ga een overplaatsing aanvragen naar de 60's / 70's die lijken me veel tofferpas ik ook een stuk beter in met mijn marihuana consumptie en lange haar
In het kader van georven: dit is wel heel fout!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vergeleken bij jouw ben ik heel oud.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
Godver, geen schuurblaadjes meer voor de vlakschuurmachine. Dat stuk van mijn SS cadeautje moet dus even wachten
Mooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik was dus 16, en ik had mn vader nog nooit zien huilen, tot die dag
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het kader van georven: dit is wel heel fout!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
nja, ik ga een overplaatsing aanvragen naar de 60's / 70's die lijken me veel tofferpas ik ook een stuk beter in met mijn marihuana consumptie en lange haar
Oh echt als ik die fotos van mn ouders zie van vroegerquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Op de verjaardag van mijn oudere broer die toen nog niet geboren was!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt als ik die fotos van mn ouders zie van vroeger![]()
Papa lange haren, grote zonnebril, wijde pijpen, strakke shirtjes.
Mijn moeder is getrouwd in een rode jurk met gele sterren en hun bruidsmeisje was 3 jaar en had hotpants aan en een shirtje van de amerikaanse vlag![]()
En dan zaten dr rijen vol Molukkers met MEGA afro's in de zaal![]()
Daar hebben we nog toffe jaren 80 foto's van te goed zelfs !quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de verjaardag van mijn oudere broer die toen nog niet geboren was!![]()
Waar blijft oma Elies? Die heeft vast wat sappige verhalen voor de kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |